אילוסטרציה של חוקר פרטי

באושר ועושר? חוקר בדק האם הצעת הנישואין מקורה באהבה או בצע כסף

האם המבוגרת רצתה להתחתן, הבן חשד בחתן העתידי שמחפש לדאוג לעתידו הכלכלי ופנה למשרד חקירות כדי שיבררו את מצבו הכספי, האמת לא היתה נעימה כל כך

פורסם בתאריך: 22.3.18 16:37

אהבה מהאגדות, יש רק באגדות. לקח שניסיוננו רב השנים עם פרשיות שונות לימד אותנו. הסיפור הבא הוא לא סיפור של אהבה נכזבת או בגידה דרמטית, זה סיפור של בן אמיץ שפנה אלינו לאחר שגילה תושייה ודאגה לאמו המבוגרת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

איציק החליט לבדוק את המחזר הנלהב של אמו, זה שהציע לה נישואין והיא שקלה זאת בחיוב. מדובר בגבר בגיל העמידה, שהבטיח לה חיים מאושרים, ללא דאגות כלכליות. עם זאת, הניסיון לימד את הלקוח שלנו שהסכם ממון שמחלק את הנכסים והזכויות חייב היה להיות בכל גיל. בגלל זה, איציק הגיע אליי לבדיקת רקע כלכלית וקצת מעבר.

הוא ישב אצלי עם הפרטים על המיועד, כאשר ברור לו שתמיד קיים סיכוי שנוסף על העסקים שהוא מדווח עליהם, אולי יש פרטים שהוא מסתיר. שאלתי ממה הוא חושש מלבד הצורך לדאוג להסכם ממון הוגן שמחלק ביניהם את הרכוש שצברו לפני הנישואין והוא סיפר שהחתן אינו אלמן, שהיו לו סכסוכי גירושין מרים עם אשתו הראשונה, שילדיו נחלקים בנאמנות שלהם בינו לבינה ולכן – איציק רצה להבטיח שאמו לא תיגרר לכל המהומה ושזכויותיה וגם זכויותיו – יובטחו. הוא הצליח לשכנע אותה לדרוש הסכם ממון והבהיר זאת לחתן המיועד בשיחה שערכו כשבישרו לו על החלטתם להינשא. בנוסף, איציק רצה להיות בטוח שהכל גלוי, שאין חתולים בשק שיזנקו עליהם בציפורניים שלופות.

 

יצאנו לדרך ושילבנו בבילוש את השיטות שמיועדות לבדיקת המצב הכספי האמיתי של הנעקב. מלבד רישומים, וידאנו שרמת החיים הולמת את רמת ההכנסות, וגם את ההעברות לתשלומים שהובטחו לאישה הראשונה ולילדיו ממנה. מהר מאוד התברר שמעט מאוד מהנכסים נשאר רשום על שמו, משום שהם התבססו על עסק שירש מחמיו לשעבר – מה שהפך אותו לתלוי כמעט לחלוטין בהכנסותיה של אשתו לעתיד, אמו של הלקוח שלנו איציק, אישה אמידה בפני עצמה. תחושת חוסר נעימות ליוותה אותנו בידיעה שככל הנראה, משהו לא נעים מתבשל לקראת הנישואין הקרבים.

העברנו את כל המידע הכלכלי שנאסף ללקוח, בידיעה ברורה שיש צורך בשיחה גלויה וכנה ובלחץ לא מתון כדי להבטיח שהנישואין יהיו נישואי אהבה ולא רק נישואי תועלת של גבר מזדקן – שחשש להישאר חסר כל בערוב ימיו.

 

הסיפורים מבוססים על מקרים אמתיים, הדמויות ופרטים נוספים שונו על מנת למנוע את זיהוי לקוחותיו.

הכותב הוא בעל משרד "כלבודק"  >> 1700-50-80-70

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר