חברת "אגם תבור יזמות ובניה" בונה עבורך בית חדש. צילום: באדיבות אגם תבור
חברת "אגם תבור יזמות ובניה" בונה עבורך בית חדש. צילום: באדיבות אגם תבור

חברת "אגם תבור יזמות ובניה" – בונים עבורך בית חדש

כל מה שרציתם לדעת על התחדשות עירונית ולא העזתם לשאול: דוד אלדד ואזנה סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת "אגם תבור", המתמחה ועוסקת מזה עשרות שנים בקידום וניהול פרויקטים מורכבים של פינוי- בינוי, תמ"א 38 ומגרשים למסחר, משתף אותנו מה כוללת עסקת התחדשות עירונית ומה חשוב לדעת לפני שמתחילים

פורסם בתאריך: 15.11.20 15:43

חברת "אגם תבור" הוקמה על ידי אבי אוקנין וארז כהן, מהנדסים מקצועיים עם ותק של למעלה מ-15 שנה בתחום הבנייה והיזמות. החיבור של השניים הוליד חברה מקצועית ומנוסה, שמתמחה בין השאר בתחום ההתחדשות העירונית, בעלת רזומה עשיר בתחום הבנייה הציבורית והפרטית, ומאחוריה מאות פרויקטים ותוכניות שנבנו ועתידיים להיבנות בכל חלקי הארץ.

איתנות פיננסית והחוסן הכלכלי לליווי פרויקט עד להשלמתו

"התחום של התחדשות עירונית שצובר תאוצה בשנים האחרונות הפך, לצערי הרב, להיות תחום פרוץ של קבלני שיפוצים שהחליטו לפנות לתחום ללא כל בסיס מקצועי או רזומה בבנייה באופן כללי. התוצאה – בעלי דירות שנשארו רק עם החלום על חדר נוסף (ממ"ד), מרפסת ומעלית. הם נשארו תלויים באוויר ללא יכולת לצאת מהחוזה", משתף דוד ואזנה סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת "אגם תבור".

"לבחור חברה עם איתנות כלכלית". צילום: אגם תבור

"לבחור חברה עם איתנות כלכלית". צילום: אגם תבור

מהם הדברים שחשוב לדעת לפני שנכנסים לתהליך תמ"א 38?

"ראשית, לבחור חברה עם איתנות כלכלית וניסיון בתחום הבנייה בפועל. למשל, החברה המבצעת שלנו הינה חברת "י.ר.נ בנייה ופיתוח בע"מ" אחת מחברות הביצוע הגדולות בארץ שמאחוריה רזומה של מאות מוסדות ציבוריים, בית ספר, בתי חולים ועוד. דבר נוסף, לפני שנכנסים לתהליך יש לוודא כי קיים מערך של שירות יעיל עבור הדיירים, מישהו שמקשיב ומטפל בדרישותיהם. לרוב תהליך כזה מצריך מהדיירים לצאת לתקופה של שנה שנתיים מהדירה ויחד עם זאת יש לדאוג לשגרת חייהם הרגילה, להישאר בקרבת אזור המגורים, קופת החולים, גנים ציבוריים, קהילה ועוד".

מה היתרון שלכם כחברת יזמות ובנייה?

"מעבר לניסיון, למקצועיות ולאיתנות הכלכלית של החברה, אנחנו מתאימים את עצמנו לאותה רשות מקומית ולדרישותיה השונות בה מתבצע הפרוייקט. התאמת הבנייה והתוכניות לרשות המקומית היא קריטית ומאפשרת לנו כיזמים לחסוך בזמן ובביורוקרטיות מעכבות. בנוסף, מכיוון שלכל רשות דרישות שונות אנחנו בוחרים את בעלי המקצוע המתאימים לכל עיר. לדוגמא, פרויקט ברמת השרון ינוהל על ידי אדריכל הטוב ביותר שמכיר את התוויית העיר, המדיניות וההיתרים השונים. למעשה, כל היועצים ואנשי המקצוע החל מיועצי תנועה, אינסטלאטורים, מהנדסים ועוד יהיו אנשי מקצוע מקומיים שיודעים כיצד לפעול בהתאם להנחיות המוניציפאליות".

בכמה בערך יעלה ערך הנכס לאחר הבניה?

"לפני השבחת הנכס החשיבות הגדולה בנושא של תמ"א 38 והמטרה היא להציל חיים ולחזק את היסודיות של אותם בניינים ישנים. לצד זה, הדיירים המצטרפים יכולים ליהנות מעלייה של עשרות אחוזים בערך הנכס".

תמ"א 38 באר שבע, שכונת פלח 5. צילום: אגם תבור

תמ"א 38 באר שבע, שכונת פלח 5. צילום: אגם תבור

אתה יכול לתת דוגמאות לפרויקטים שלכם?

"לדוגמא, בבאר שבע בשכונת היוקרה פלח 5 בנינו כ-70 יחידות דיור שכבר מאוכלסות בדיירים מרוצים. בנוסף, בישוב כרמית נבנו כ- 70 וילות עבור צה"ל שהזמין את הפרויקט. יש לנו פרויקט בביצוע ברחוב חטיבת גולני באשדוד (תמ"א )1, הריסה ובנייה ברחוב חנקין בחולון (תמ"א 2), פרויקטים נוספים בשלושה בניינים בחולון, אנחנו נמצאים בביצוע של בניית 140 דירות בדימונה, ו- 140 דירות באשקלון ועוד".

ולסיום?

"התהליך לרבים נשמע מורכב, אנחנו כאן להראות להם שזה אפשרי ואת כל המורכבות אנחנו נושאים על גבינו. הדיירים לא צריכים לעשות דבר, רק לרצות להשביח את הנכס ומשם אנחנו פועלים עבורם בכל הבדיקות מול הרשויות ומראים להם כי הדרך להגשים את החלום היא לא כזאת רחוקה".

 

לבדיקת היתכנות כלכלית לתמ"א 38 בנכס שלך התקשרו עכשיו >>>

054-7707760  במשרד 08-6238377

עומרים 9, פארק תעשיה עומר

לינק לאתר

מייל: [email protected]

*תמ"א 38 מעודדת חיזוק מבנים שנבנו לפני ה- 1.1.1980

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר