מתכנני פרישה במרכז (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
מתכנני פרישה במרכז (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מתכנני פרישה במרכז: כל מה שכדאי לדעת

התנהלות נכונה מול רשויות המס, מיקסום הכספים בקופות הפנסיה וחשיבה על הירושה שנשאיר אחרינו - בכל אלו חשוב להתייעץ עם מתכנני פרישה במרכז שיביאו את התחום הפיננסי בעת הפרישה לתוצאות אופטימליות

פורסם בתאריך: 15.10.20 15:18

יציאה לגמלאות היא תחילתם של חיים חדשים, לקראתם חשוב להתכונן מראש הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיננסית. התייעצות עם מתכנני פרישה במרכז היא קריטית בנוגע להשפעה על המשך החיים.


ברי ישעיהו מומחה לתכנון ומיסוי פרישה ויועץ מס מוסמך

כשאתם מגיעים לרגע בו אתם פורשים מהעבודה – חשוב לתכנן את פרישתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר מתוך דאגה לעתידכם הכלכלי. הכירו את ברי ישעיהו מומחה לתכנון ומיסוי פרישה, יועץ מס מוסמך, חשב שכר בכיר ובעל תואר שני במנהל עסקים שילווה אתכם לאורך הדרך המורכבת הזאת.

ברי ישעיהו - מתכנני פרישה במרכז (צילום: ענת קזולה)

ברי ישעיהו – מתכנני פרישה במרכז (צילום: ענת קזולה)

 

רבים מגיעים לרגע הפרישה ללא ידע בסיסי בחוקי המס המשתנים, בתקנות קופות גמל ועוד. אולם מדובר בהחלטות גורליות ובלתי ניתנות לשינוי בעתיד, בעלות השפעה על מצבו הכלכלי של הפורש ובני משפחתו התלויים בכספים אלו. בנוסף, הביורוקרטיה אל מול רשויות המס טומנת בחובה מפחי נפש, אי הבנות ובזבוז זמן יקר. כל אלו ועוד עלולים להשפיע לרעה על גובה הקצבה החייבת במס ולגרום להפסדים של מאות אלפי שקלים לפורשים.  ברי ישעיהו יגבש עבורכם בתהליך מקצועי ואישי את אסטרטגיית הפרישה המותאמת בדיוק למצבכם הכלכלי, הבריאותי והמשפחתי כך שתזכו לשקט נפשי, לחיסכון של מאות אלפי שקלים בתשלומי מס מיותרים ויחסוך את הבירוקרטיה הכרוכה אל מול רשויות המס.

"כשאדם פורש ממקום עבודתו הוא מגיע לצומת קריטי של קבלת החלטות בכל הקשור למענקי פרישה להם הוא זכאי: כספים שהפקיד בקופות הפנסיה לא מעט שנים, כספים שמגיעים לו מהמעסיק, קופות גמל וביטוחי מנהלים. באותו צומת קריטי אני נכנס לתמונה עם ניתוח ואיסוף מידע מקופות הגמל השונות ומגבש אסטרטגיה מותאמת לצרכי הפורש, כל זאת במטרה למקסם את הכספים הקיימים", מסביר ברי ישעיהו.

לברי ישעיהו ניסיון רב ומומחיות בתחום תכנון ומיסוי פרישה, והוא צבר ניסיון רב בקשת רחבה של מגזרים שונים וההתאמות הייחודיות לכל מגזר ומגזר. ברי ישעיהו מלווה פורשים רבים מחברות גדולות, ממוסדות ציבוריים ופרטיים, פורשי צבא וכוחות הביטחון, ולקוחות רבים מגיעים מפה לאוזן בזכות המקצועיות, הידע הרב, היחס האישי והנאמנות לפורש.

"הנאמנות שלי נתונה כולה נטו עבור אותו לקוח שבחר בי כמלווה לפרישה. אני פועל בשקיפות מלאה על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורו, בתשלום חד פעמי, ללא עמלות או תשלומים שנגזרים מחיסכון המיסוי העצום. הליווי הוא מ-א' עד ת' וכולל ניתוח נתונים, גיבוש אסטרטגיה, מתן אלטרנטיבות וטיפול אישי אל מול הרשויות. הטיפול האישי בכל פורש מעניק לי את היכולת לפעול מול רשויות המס ולהשיג את התוצאות האופטימליות עבורו, לחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים, להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר בתהליך פרישה חכם".

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>
052-3210563
www.ly-cpa.co.il

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר