תכנון פרישה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
תכנון פרישה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יועצי פרישה בראשל"צ: איך תחסכו הרבה מאוד כסף

תכננו את הפרישה שלכם מראש! חשוב לדעת כי תכנון פרישה משפר את התנאים שאתם מקבלים מול קופות הפנסיה ומגדיל באופן משמעותי את החיסכון לעתיד. לכן מומלץ להיפגש עם יועצי פרישה בראשל"צ שיתפרו עבורכם מסלול אישי בדיוק לפי מידתכם

פורסם בתאריך: 11.10.20 13:07

בצומת הפרישה מהעבודה, חשוב ליווי של יועצי פרישה בראשל"צ שידאגו לכם לשקט נפשי ולחיסכון של כסף רב.


ברי ישעיהו מומחה לתכנון ומיסוי פרישה ויועץ מס מוסמך

אחרי שנים של עבודה במגזר הפרטי ו/או הציבורי הגעתם לרגע בו אתם צריכים לקבל את אחת ההחלטות החשובות בחייכם – לתכנן את פרישתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר ולדאוג לעתידכם הכלכלי. על כן, כדאי שתכירו את ברי ישעיהו מומחה לתכנון ומיסוי פרישה, יועץ מס מוסמך, חשב שכר בכיר ובעל תואר שני במנהל עסקים שילווה אתכם לאורך הדרך המורכבת הזאת.

ברי ישעיהו תכנון פרישה בראשל"צ (צילום: ענת קזולה)

ברי ישעיהו תכנון פרישה בראשל"צ (צילום: ענת קזולה)

פורשים רבים מגיעים לרגע הפרישה ללא ידע בסיסי בחוקי המס המשתנים, תקנות קופות גמל ועוד. החלטות אלו יכולות להיות גורליות ובלתי ניתנות לשינוי בעתיד ובכך להיטיב או לגרוע ממצבו הכלכלי של הפורש ובני משפחתו התלויים בכספים אלו. כמו כן, הביורוקרטיה אל מול רשויות המס טומנת בחובה מפחי נפש, אי הבנות ובזבוז זמן יקר. כל אלו ועוד עלולים להשפיע לרעה על גובה הקצבה החייבת במס ולגרום להפסדים של מאות אלפי שקלים לפורשים.

בתהליך מקצועי ואישי יגבש ברי ישעיהו, יועץ פרישה בראשון לציון, אסטרטגיית פרישה המותאמת למצבכם הכלכלי, הבריאותי והמשפחתי וזאת על מנת להעניק לכם שקט נפשי, לחסוך עבורכם מאות אלפי שקלים בתשלומי מס מיותרים ולטפל בכל הבירוקרטיה הכרוכה אל מול רשויות המס. "כשאדם פורש ממקום עבודתו הוא מגיע לצומת קריטי של קבלת החלטות בכל הקשור למענקי פרישה להם הוא זכאי, כספים שמגיעים לו מהמעסיק וכספים שהוא עצמו הפקיד לקופות הפנסיה, ביטוחי מנהלים וקופות הגמל השונות. באותו צומת קריטי אני נכנס לתמונה במטרה למקסם את הכספים הקיימים וזאת על ידי ניתוח ואיסוף מידע מקופות הגמל השונות ובעזרת גיבוש אסטרטגיה מותאמת לצרכי הפורש", מסביר ברי ישעיהו, יועץ פרישה בראשל"צ.

ברי ישעיהו בעל ניסיון רב ומומחה בתחום הפרישה מלווה מספר רב של שנים לקוחות רבים מחברות גדולות, מוסדות ציבוריים ופרטיים, פורשי צבא וכוחות הביטחון וצבר ניסיון רב בקשת רחבה של מגזרים שונים וההתאמות הייחודיות לכל מגזר ומגזר. בזכות המקצועיות, הידע הרב, היחס האישי ונטול האינטרסים צבר ישעיהו לקוחות רבים שממליצים עליו בפה מלא.

"הנאמנות שלי נתונה נטו עבור אותו לקוח שבחר בי ללוות אותו בפרישתו. אני פועל בשקיפות מלאה על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורו, בתשלום חד פעמי, ללא עמלות או תשלומים שנגזרים מהחיסכון המיסוי העצום. הליווי הוא מ- א' ועד- ת' וכולל ניתוח נתונים, גיבוש אסטרטגיה, מתן אלטרנטיבות וטיפול אישי אל מול הרשויות. הטיפול האישי בכל פורש מעניק לי את היכולת לפעול מול רשויות המס ולהשיג את התוצאות האופטימליות עבורו, לחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים, להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר בתהליך פרישה חכם".

ברי ישעיהו מומחה לתכנון ומיסוי פרישה ויועץ מס מוסמך

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>

טלפון: 052-3210563

לאתר: www.ly-cpa.co.il

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר