עורכי דין מקרקעין בתל אביב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין מקרקעין בתל אביב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין מקרקעין בתל אביב

רגע לפני שאתם עומדים לבצע את אחת העסקאות המשמעותיות בחייכם, כדאי להתייעץ עם עורכי דין מקרקעין בתל אביב, שיגנו עליכם ועל כספכם בחתימת הסכם אופטימלי

פורסם בתאריך: 24.9.20 21:40

עסקאות קניה ומכירה של נדל"ן אינן פשוטות וכרוכות בסכומי כסף גדולים. לכן חשוב שעסקה בסדר גודל כזה תנוהל על-ידי עורכי דין מקרקעין בתל אביב אשר ימנעו עוגמת נפש והפסד כספי, וידאגו לעסקה בטוחה ומוצלחת.


עו"ד יעקב לביא

עסקאות מקרקעין מאז ומעולם היו מורכבות, בעלות סיכון כלכלי רב, בייחוד שמדובר בזוגות צעירים לפני רכישת דירה ראשונה, בעלי עסקים הרוכשים דירות להשקעה ואף סטודנטים צעירים השוכרים דירה. לכל אחד מהם יש את החלומות, התקווה והחששות כשהם ניצבים בפני עסקאות בעלות ערך כלכלי רב ולשם כך יש צורך בליווי של עורך דין מקצועי המתמחה בתחום המקרקעין על כל היבטיו.

מי שללא צל של ספק יכול לספק שירותים בסטנדרט גבוה והוא מלא נסיון, הוא עורך דין יעקב לביא המעניק שירות בת"א בפרט ובכל איזור גוש דן בכלל.

עו"ד לביא צבר במהלך שנות הקריירה המשפטית ניסיון רב בתחום המקרקעין, בין אם כעו"ד שכיר ולאחר מכן כבעל משרד פרטי מאז שנת 2001. הוא בוגר אוניברסיטת ת"א, בחוגים למשפטים, חשבונאות וכלכלה ובלימודים כללים במדעי הרוח וחבר לשכת עוה"ד משנת 1995.

עו"ד יעקב לביא (צילום: פרטי)

עו"ד יעקב לביא (צילום: פרטי)

הרזומה של עו"ד לביא מרשים למדי – את התמחותו ביצע בלשכה המשפטית של משרד האוצר ובמשרד הרצוג פוקס נאמן. בשני משרדים אלו נחשף לסוגיות רגולציה ומיסוי ברמה המורכבת ביותר ואלה נושאים שהולכים יד ביד בכל הקשור לעסקאות מקרקעין ונותנות נופך נוסף לצד הבנתו המרשימה בתחום. עם סיום התמחותו המשיך עו"ד לביא לעבוד כשכיר בהרצוג פוקס, נאמן ואת דרכו המשיך כשעבד כשכיר במשרדו של יוסף שפט עו"ד (רו"ח), לפני שבשנת 2001 יצא לדרך עצמאית.

הוא שימש כמתרגל בקורס למשפט מנהלי במכללה למנהל ובנוסף בעל תעודת מגשר מוסמך מטעם משרד המשפטים. כיום, הוא מכהן עו"ד לביא כחבר וועדת ערר ארנונה בעיריית תל אביב. כמו כן, עו"ד יעקב לביא חבר ועדת ערר לפי חוק שירות הקבע בצה"ל.

"משרדנו שם דגש על מקצועיות, יחס אישי ומסירות ללקוח", מציג עו"ד לביא את משנתו, "כל זאת תוך שאנחנו מביאים בפניו את מכלול השיקולים והדרכים לטיפול בקשיים שבעניינו, עם סיכויי וסיכוני נקיטת הצעדים הדרושים, כל זאת תוך חתירה לפשרה ראויה במקרה המצדיק זאת", אומר עו"ד לביא.

באילו תחומים אתה מטפל בנושא מקרקעין ותכנון בניה?

"למעשה בכל הדברים המוכרים בתחום. מטיפול ברישומי מקרקעין מול רשות מקרקעי ישראל, דרך הוצאת היתרים ואף התנגדויות ועררים. כמו כן, אני מטפל גם בעתירות מנהליות בתחום התכנון והבניה וגם בנושאים אלמנטריים כמו חוזי דירות שכירות או קניה ובפרוצדורות הכרוכות בנושאים אלה".

יש נושאים נוספים בהם אתה מתמחה?

"בוודאי. אני מתמחה בדיני מיסים: מס הכנסה, מיסוי מוניציפאלי, מס ערך מוסף ומיסוי מקרקעין, כולל ייצוג בכל ההליכים מול משרדי המיסוי, עררים, ערעורים, בג"צים נגד רשויות המס. אני מייצג נכי צה"ל ובהכרה שלהם כנכים ובהעלאת אחוזי נכות. בסוגיות שונות בדיני עבודה ובדיני תקשורת".

עו"ד יעקב לביא

כתובת: ז'בוטינסקי 33 (מגדלי התאומים 1) רמת גן 

טלפון: 077-8110200

מייל: [email protected]

אתר: www.lavilaw.co.il

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר