שירות אמין וכנה. אורן קרויזמן, צילום עצמי
שירות אמין וכנה. אורן קרויזמן, צילום עצמי

מנעולן מומלץ בראשון לציון: הכירו את אורן מנעולים

אם אתם נתקעים מחוץ לבית או למכונית בגלל דלת תקועה אל תנסו לעשות משהו פזיז כמו לטפס על החלון, פשוט התקשרו למנעולן שאפשר לסמוך עליו שיגיע במהירות ויבצע את העבודה בשיא היעילות

פורסם בתאריך: 10.9.20 14:44

כשאנחנו מזמינים מנעולן לעשות בשבילנו עבודה, פעמים רבות קורה שאנחנו מוצאים את עצמנו מגששים בערפל, מנסים להבין מה הוא עושה, מקווים שהוא יהיה מקצועי מספיק מצד אחד, אך גם כנה ואמין מנגד.

כדי להרגיע את עצמנו אנחנו נוהגים לחפש ביקורות באינטרנט, להתייעץ עם חברים ולחפש המלצות על מישהו שיוכל להציל אותנו בעת צרה. אך לפעמים, כמו במקרים שבהם נתקענו מחוץ לדלת ביתנו ללא יכולת להיכנס, אין זמן לסקר שוק ואנחנו צריכים פתרון זריז ואיכותי.

פתרונות קסם כמובן שאין, אבל אם אתם מחפשים מנעולן שתוכלו לסמוך עליו, אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לבדוק הוא אם המנעולן שאתם מזמינים מוסמך ובעל תעודה.

"זו אחת השאלות הראשונות שלקוחות שואלים אותי", מספר אורן קרויזמן, מנעולן מוסמך בעל 20 שנות ניסיון בתחום. "כשאנשים מתקשרים אליי הם רוצים קודם לוודא שהם בידיים טובות וזה ברור לי לגמרי, אני עושה אותו דבר כשאני מתקשר לאיש מקצוע שיתקן בעיות אצלי בבית.

"מתוך ההבנה הזו חשוב לי לעבוד בשקיפות עם הלקוחות לאורך כל התהליך, להסביר להם מה אני עושה, להראות להם כל דבר קטן ולהרגיע אותם. בסופו של דבר אני מסיים את העבודה כך או כך. ההבדל היחיד הוא בתחושה של הלקוחות שמרגישים שקיבלו שירות אמין וכנה. זו התחושה איתה אני רוצה להשאיר אותם".

כל הפתרונות במקום אחד

אחרי 20 שנה במקצוע אין דבר שידי הפלא של אורן לא יודעות לעשות. סל השירותים שלו מתפרס החל מפריצת דלתות, מנעולים, רכבים, עד החלפת מנעולים וצילינדרים, ואפילו תיקון וכיוון דלתות.

במהלך כל תיקון וכל עבודה הוא דואג להסביר מה הבעיה ואיפה ישנה תקלה, מעדכן על עלות העבודה ורק לאחר מכן מתחיל לעבוד, כך שלא תצטרכו להתחייב לשום עבודה מבלי לדעת את העלויות הכרוכות בה.

עבודה באחריות

רוב אנשי המקצוע איתם אנחנו עובדים מגיעים לעבודה חד פעמית. הם מתקנים לנו את הבעיה, עוזרים לנו, ואחר כך דרכינו מתפצלות ואנחנו לא שומעים מהם יותר – לפחות עד לפעם הבאה שמשהו מתקלקל.

אך לפעמים קורה שהעבודה שאיש המקצוע עשה או החלקים שבהם הוא השתמש לא היו טובים מספיק. במקרים כאלה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא לנסות לתפוס בטלפון את מי שעזר לנו, ולקוות שייקח אחריות על העבודה שלו ויבוא לתקן את הבעיה.

"דברים זזים, דברים משתנים או נשברים, ולכן אני נותן אחריות לכל עבודה שאני עושה. גם אם מתקשר אליי מישהו כעבור מספר חודשים מהרגע שבו עשיתי את העבודה אני קודם כל מגיע למקום, בודק מה הבעיה, ורק אחר כך נותן לו תשובה אם זה במסגרת האחריות. אם זה משהו שקשור לעבודה שלי אני תמיד עומד מאחורי האחריות שאני נותן. זה ערך עליון אצלי".

דלת הבית נטרקה מאחוריכם ואתם תקועים בחוץ? במקום לחפש דרכים מתחכמות ומסוכנות להיכנס הביתה, כמו לטפס מהמרפסת או להיכנס מהחלון של השירותים, כל שתצטרכו לעשות הוא להתקשר לאורן קרויזמן מ"אורן מנעולים" והוא כבר ידאג לחלץ אתכם כמו גיבור בשעת צרה.

אזור פעילות: מאשדוד עד כפר סבא/רעננה 

טלפון:

054-8006140

שעות פעילות: 24/7 

למעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר