הסרת פלולות במרכז: הכירו את חנה כהן קוסמטיקס. צילום: Albina Glisic, Shutterstock

הסרת פלולות במרכז: הכירו את חנה כהן קוסמטיקס

נגעים בעור עלולים להפריע לנו מבחינה קוסמטית ובמקרים מסוימים אפילו להוות סכנה בריאותית. כדי להבטיח את הסרתן כראוי, יש לפנות למומחים בתחום. בכתבה הבאה תכירו את חנה כהן שמתמחה בהסרת נגעי עור קוסמטיים בצורה מקצועית ומיומנת לתוצאות אסתטיות ובריאות

פורסם בתאריך: 25.6.20 12:48

חנה כהן, נשואה פלוס 3, היא מומחית בהסרת נגעי עור, וקוסמטיקאית פרא-רפואית. חנה החלה להתעניין בנושא העור לאחר שהכירה את בעלה. "נסעתי לטייל בארה"ב ושם הכרנו, הוא בדיוק החלים מסרטן העור (מלנומה)", משתפת חנה. לאחר שהתחתנו, רופא העור של בעלה הסביר לחנה שהיא זו שתצטרך לעקוב אחר מצבן של נקודות החן בגופו של בעלה, לצורך מעקב צמוד והסביר לה מהם הסימנים אליהם היא צריכה לשים לב. "בעצם כך התחלתי להתעניין בעולם נגעי העור", מספרת חנה.

מומחית להסרת נגעים בעור

חנה למדה מספר קורסים בנושא והבינה את חשיבות הסרת הנגעים בעור, שחלקם עלולים להתפתח לתאים סרטניים. היא התמחתה בנושא בארה"ב, וכשחזרה ארצה למדה קוסמטיקה פרא-רפואית וכן לימדה את התחום במכללה לקוסמטיקה ברמת גן. במקביל הרחיבה את מומחיותה ולמדה גם דיקור קוסמטי, איפור קבוע ותתי תחומי הקוסמטיקה למיניהם.

כיום חנה היא קוסמטיקאית פרא-רפואית, מומחית להסרת נגעי עור וכן מציעה טיפולי פנים מגוונים וייחודיים ללקוחותיה. בטיפוליה חנה שמה דגש על מתן יחס אישי לכל לקוח, תוך הסבר ושקיפות בתהליך הטיפול. "חשוב לי להסביר לכל לקוח את התהליך הטיפולי וההבדלים המהותיים בין סוגי הטיפול השונים. זה מעניק לכל אדם תחושת בטחון שהוא נמצא בידיים מקצועיות".

אל חנה מגיעים בין היתר לקוחות שהתייאשו לאחר טיפולים כושלים אחרים להסרת נגעי עור, בין אם באמצעות לייזר או באמצעות טיפולים ברפואה הקונבנציונאלית שלא היו יעילים. חלקם אף הותירו צלקות ותופעות לוואי. חנה מצליחה להגיע לתוצאות מדהימות עבור לקוחותיה והלקוחות מרוצים עד מאוד.

מהו נגע?

"נגע הוא כל דבר שאינו רצוי בעור", אומרת חנה, "אנחנו נולדים עם עור חלק ומושלם ועם השנים שינויים הורמונאליים, לצד החשיפה לשמש, לאוויר המזוהם ולגורמים אחרים, גורמים לעור שלנו להשתנות. כל אחד יכול לחזור לגנטיקה הטובה שלו בילדות, אם מטפלים בעור כמו שצריך מונעים את ההרס שנגרם לו עם השנים".

סוגי הנגעים שבהם חנה מטפלת:

  • נקודות אדומות/המנגיומות
  • (תוצאה של התרחבות של כלי דם בגוף),
  • נקודות חן ושומות לא אסתטיות (הטיפול אפשרי רק לאחר שהלקוח עבר אבחון ובדיקה אצל רופא מומחה)
  • 'כתמי שמש' ו'כתמי גיל' – כתמים חומים המופיעים באזור החשוף לשמש.
  • קרטוזיס – מחלת עור נפוצה מאוד שמתאפיינת בעור מחוספס ובהופעת גבשושיות קטנות על פני העור.
  • פיברומות עוריות – גידול שפיר על רקע גנטי, דומה במראה שלו לנקודות שחורות קטנות.
  • קסנטלזמות– שומן תת עורי שמצטבר באזור העיניים והעפעפיים, ומופיע לרוב בעקבות כולסטרול גבוה בגוף.
  • נימי דם בפנים – בעיה גנטית לה מספר גורמים אפשריים.
  • אקנה
  • כתמי לידה
חנה כהן קוסמטיקס. צילום באדיבות הלקוחה

חנה כהן קוסמטיקס. צילום באדיבות הלקוחה

איך מטפלים בנגעים?

הטיפול בנגעים נעשה באמצעות טכנולוגיה של גלי רדיו, כאשר הטכניקה הטיפולית משתנה בין נגעים שונים.

גלי הרדיו מבצעים תהליך של אידוי הנגע, כך שהוא הופך לגלד כבר בזמן הטיפול, ונושר לאחר שבוע, בתהליך טבעי של איחוי העור. הטיפול אינו כרוך בצלקות ולא בכאב, ואין לו כל תופעות לוואי.

בין לקוחותיה של חנה ילדים, בני נוער ומבוגרים. הטיפול מתאים לכל סוג עור, מבהיר ועד כהה.

חנה מספרת "מטופלת שסבלה מקסנטלזמה הגיעה אליי אחרי ניתוח שעברה להסרת הנגעים, שהסב לה נזק והשאיר לה צלקות בפנים. בתוך טיפול אחד אצלי הנגע נעלם, ללא תופעות לוואי. היא הייתה מאושרת". חנה מוסיפה כי היות ומדובר וקסנטלזמה היא תסמין שמעיד על בעיה גופנית, היא מקפידה  לשוחח עם לקוחותיה על התזונה ואורח החיים שלהם, ולהפנות אותם לתזונאים ונטורופתיים להמשך טיפול.

"הסרת הנגעים עושה פלאים לבטחון העצמי של המטופלים", משתפת חנה, "מגיעים אליי אנשים שסובלים מכל מני סוגים של נגעים בפנים ובגפיים, שמשפיעים מאוד על הבטחון העצמי שלהם, חלקם לא הולכים כלל בגפיים חשופות. כשהם יוצאים מהטיפול הם מבינים שסוף סוף נמצא להם פתרון אסתטי". חנה מדגישה כי הטיפול הינו מהיר, חד פעמי והתוצאות הן מיידיות.

צור קשר

054-2472889

לאתר של חנה כהן קוסמטיקס

לעמוד הפייסבוק של חנה כהן קוסמטיקס

חנה כהן. צילום באדיבות הלקוחה

חנה כהן. צילום באדיבות הלקוחה


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר