הבורסה לתכשיטים: ההזדמנות שלכם לתכשיט נוצץ לכל החיים. צילום: עידו לביא
הבורסה לתכשיטים: ההזדמנות שלכם לתכשיט נוצץ לכל החיים. צילום: עידו לביא

הבורסה לתכשיטים: ההזדמנות שלכם לתכשיט נוצץ לכל החיים

כשמדובר ביהלומים לכל החיים, אתם רוצים את הטוב והאיכותי ביותר. בעקבות הקורונה, הבורסה לתכשיטים מציעה הנחה משמעותית על מגוון תכשיטים ולכם אסור לפספס את זה. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 27.5.20 15:36

יהלומים הם חלק מחיינו כבר אלפי שנים, ואף הוזכרו לראשונה בסיפורי התנ״ך כאבני החן המשובצות בחושן שלבשו עליהם הכוהנים הגדולים בבית המקדש. מאז ועד היום עברו מים רבים מתחת לגשר, חיינו השתנו לבלי היכר, התרבות, החברה והחיים שלנו עברו אינספור תהפוכות, אך דבר אחד נשאר בעינו ולעולם לא יעלם – אהבתנו העצומה ליהלומים.

היהלומים עשו כברת דרך לא קטנה במשך אלפי שנים, מאבן יפה ומנצנצת לפריט היוקרתי ביותר בעולם, ולסמל סטטוס שפעמים רבות מדבר בעד עצמו. כיום משובצים היהלומים במגוון תכשיטים וניתן למצוא אותם באיכויות, צבעים, גדלים וכמובן מחירים שונים בכל מקום בעולם החל מהמזרח הרחוק, דרך אפריקה וכמובן גם פה בישראל.

אחת הרשתות המוכרות ביותר בישראל והמזוהות ביותר עם תכשיטי יהלומים היא רשת ״הבורסה לתכשיטים״. הרשת בעלת וותק של 45 שנה, המחזיקה ב-16 סניפים הפרוסים בקניונים המובילים בערים הגדולות ביותר בארץ, מאילת ועד הקריות.

תכשיטים בייצור כחול לבן

התכשיטים המהממים שתמצאו בסניפי הרשת ממלאים כל חנות בקסם מיוחד שקשה לפספס, מלא באלגנטיות, מלא בקלאס ועם קימורים עדינים ורכים שמשווים לתכשיטים הילה מלכותית ואצילית. מרבית התכשיטים מיוצרים במפעלי הרשת בישראל בייצור כחול לבן ומגיעים עם תעודת קנייה בה מצוינים פרטי התכשיט – החומרים, אבני החן המשובצות בו, הגודל, הצבע ועוד, כשלצד התעודה ישנה גם אחריות מלאה וכמובן אפשרות לעיצוב וייצור לפי בקשה ולהחלפה במקרה הצורך.

באדיבות הבורסה לתכשיטים

צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים

מגוון רחב של תכשיטים 

אם אתם נמנים ביחד עם שאר חובבי התכשיטים, כל ביקור באחד מסניפי הרשת ירגיש לכם כמו נגיעה קצרה בגן עדן, מלאה בטוהר, קסם ותחושה של יוקרתיות מהפנטת. הרשת מייצרת מגוון תכשיטים החל מטבעות אירוסין ונישואין, דרך צמידי טניס ועגילים ועד שרשראות ותליונים, רובם משובצים ביהלומים טבעיים ומגיעים כמתנה מושלמת להצעת נישואין, לבן או בת הזוג, או אפילו כמתנה מפנקת לעצמכם – כמו שאומרים, אם אין אני לי, מי לי. לצד התכשיטים שמייצרת הרשת, המתהדרים כמעט כולם באבני חן מהממות, אפשר למצוא בחנות גם שעונים יוקרתיים המגיעים מהשמות הגדולים ביותר בעולם האופנה, בהם ורסאצ'ה, דוקסה ופרנץ' קונקשן.

 

באדיבות הבורסה לתכשיטים

צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים

התאמה מושלמת כמו טבעת על האצבע

גם אם התקציב שלכם מצומצם, החדשות הטובות הן שלא תצטרכו למשכן את הבית כדי לשים את ידיכם על אחד התכשיטים המהפנטים של רשת ״הבורסה לתכשיטים״. הפריטים שתמצאו במקום מתחילים במחירים נוחים לכל כיס, החל ממאות בודדות לתכשיט יהלום יוקרתי ועד סכומים של חמש ושש ספרות לאלה שמחפשים תכשיטים שיהפכו לחבריהם הטובים ביותר וילוו אותם אל האירועים הנוצצים ביותר.

כמו כן, לצד טווח המחירים הגדול שמציעה הרשת על תכשיטיה, ניתן כמובן לשבת עם אחת המודליסטיות שבחנות שתעזור בעיצוב תכשיט לפי טעמו האישי והאופי של בעל התכשיט. רשת הבורסה לתכשיטים מקפידה לייצר טבעת חדשה לכל לקוח ולא מבצעת הגדלות והתאמות של מידה כדי לשמור על איכות מקסימלית של הטבעת ושל שיבוץ יהלומים.

מבצע מיוחד על טבעות אירוסין ונישואין

הרשת שמתמחה בייצור טבעות נישואין וטבעות אירוסין, יוצאת לקראת הקיץ עם סייל מטריף כשבתוכו הנחות מושלמות לכל אותם זוגות שנאלצו בעל כורחם לדחות את החתונה עד לחלוף סערת הקורונה. כעת ולזמן מוגבל מציעה החנות הנחה של עד 40% על טבעות האירוסין ועד 50% על טבעות הנישואין, כך שאם הקורונה הרסה לכם את התוכניות, המבצעים של רשת הבורסה לתכשיטים יחזירו אתכם בחזרה למסלול. בכל חנות תמצאו מבחר גדול של טבעות במחיר אטרקטיבי לכל כיס ובהתחייבות ליהלומים טבעיים בלבד.

באדיבות הבורסה לתכשיטים

צילום: יח"צ הבורסה לתכשיטים

תכשיטי היהלומים היפהפיים שתמצאו ברשת הבורסה לתכשיטים מושלמים עבור כל מאורע, בין אם לאירוע חגיגי ובין אם כתכשיט אלגנטי ליום יום. אם הצעת הנישואין בדרך, או אם אתם מחפשים זוג טבעות תואמות לתחילת חייכם המשותפים ביחד, תוכלו להגיע לכל אחד מסניפי הרשת או באתר הרשת ולבחור לכם תכשיט יהלום מושלם במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

הבורסה לתכשיטים

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לאתר

למעבר לעמוד האינסטגרם

התמונה באדיבות הבורסה לתכשיטים

צילום: עידו לביא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר