Vibit: כרטיסי ביקור דיגיטליים. קרדיט: סטודיו ברעם
Vibit: כרטיסי ביקור דיגיטליים. קרדיט: סטודיו ברעם

כרטיס ביקור עם כל יתרונות העסק שלך, כבר לא על הנייר!

פורסם בתאריך: 21.5.20 21:19

לא משנה מי אנחנו, מה העיסוק שלנו או באיזה שלב אנחנו נמצאים בחיים – יש דבר אחד ברור שמשותף לכולנו  – הסמארטפון לא עוזב אותנו. עכשיו- דמיין שאתה בחוף הים, ובכיסא לידך יושב איש העסקים שתמיד רצית לעניין בעסק שלך, רק ש… אין עליך שום דבר שקשור לעסק חוץ מהסלולרי שתמיד איתך… ואם רק היה לך עכשיו כרטיס ביקור דיגיטלי שיכולת להעביר אליו בלחיצת כפתור. זו בדיוק הסיבה שכבעל עסק – אתה צריך שכל הפרטים הרלוונטים לעסק שלך- השירותים, המוצרים, מספר הטלפון, האתר, האימייל וכו', יהיו תמיד במקום שתוכל להעביר תוך שנייה לידיים של הלקוח שלך = לסמארטפון שלו. איך עושים את זה? כרטיס ביקור דיגיטלי, כבר אמרנו?

בהשוואה לכרטיס הנייר, כרטיס הביקור הדיגיטלי גם חוסך לך את ההדפסות החוזרות ונשנות של כרטיסי נייר שמתכלים / הולכים לאיבוד, ויותר מזה – ממקסם את החשיפה לעסק שלך ואת הקשר שלך עם הלקוח באופן משמעותי. הכרטיס הדיגיטלי שכולל את כל שירותי העסק, פרטי ההתקשרות, מפת ההגעה – הוא כלי וירטואלי שמעניק לך עולם של אפשרויות ויתרונות שיווקיים. אז ריכזנו עבורך כמה מהבולטים שבהם:

תמיד במרחק לחיצת כפתור

בניגוד לכרטיס הנייר הקטן, בכרטיס הדיגיטלי כל פרט הוא למעשה לינק, המאפשר ליצור קשר עם בית העסק בלחיצת כפתור. אין צורך לחפש, להעתיק מספרי טלפון או לאיית כתובת אימייל, הכול נמצא שם באופן מיידי קל ופשוט.  להזניק את העסק שלך קדימה כבר עכשיו,

עם כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי לחץ כאן:   www.atar.co

כלי שיווקי חזק, הרבה מעבר לכרטיס שהכרת

כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לך לשלוח אותו מיידית לכל לקוח פוטנציאלי ברגע, וכך גם להכניס אותו לרשימת אנשי הקשר שלך. בנוסף, בשונה מכרטיס הנייר, ברגע שהלקוח קיבל את הכרטיס שלך יש לו כבר גישה לפייסבוק, לאינסטגרם, ללינקדאין ולכל מקום שהעסק שלך נמצא בו, עם אפשרות לשמור את הפרטים שלך בקלות אצלו בסלולרי.

פלטפורמה פרסומית לכל דבר

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא פלטפורמה פרסומית ותדמיתית עם אפשרויות שילוב של וידאו, סאונד וכל מה שישקף את ייחוד העסק שלך. בנוסף לפרטי העסק, יש לך מקום לפרט את היתרונות והשירותים שאתה מציע, למתג את הכרטיס. להוסיף תמונות, לוגו, סלוגן וטקסט שייצור עניין ויניע את הלקוח לפעולה.

תמיד ברשת

ברגע שיש לך כרטיס ביקור דיגיטלי – יש לך בידיים נכס דיגיטלי לכל דבר. מה שזה אומר בפועל זה שיש לך כתובת וירטואלית, כמו מעין דלפק קבלה צבעוני ואינטראקטיבי שאפשר לצאת ממנו לכל מקום אחר ברשת, שקשור לעסק שלך. אתה יכול לשתף את הכרטיס בוואצאפ לכל מי שבאנשי הקשר שלך, בפייסבוק ובאינסטגרם- מצד אחד, וגם מאפשר ללקוחות להגיע לכל הפעילות שלך ברשתות החברתיות, מצד שני. חשוב גם לחדד כאן, שהמספר של כל לקוח שאי פעם שלחת לו את הכרטיס הדיגיטלי שלך, שמור אצלך בטלפון. עכשיו כל מה שנשאר לך זה ליצור רשימת תפוצה בווצאפ, ולהפיץ את הכרטיס בכל פעם שיש לך הצעת מכר חדשה, או מסר נחמד כמו ברכה לחג וכו'

מלקוח ללקוח ללקוח ללקוח

בכרטיס ביקור אחד מנייר – קשה לעשות שניים… זאת אומרת שגם לקוח מרוצה שירצה להמליץ עליך, לא יוכל לחלק כרטיסי ביקור שלך, פשוט כי הם פיזיים ואין לו. וגם אם נתת לו כמה – הם יגמרו/יקרעו/יאבדו מתישהו.. הכרטיס הדיגיטלי שלך לא ייגמר אף פעם, פשוט כי הוא דיגיטלי. וכל לקוח מרוצה יוכל לשתף אותו שוב ושוב ושוב. כך שגם מבחינת משאבים, מדובר בנכס דיגיטלי שאתה משקיע בו פעם אחת, ויכול ליהנות ממנו כמה שרק תצטרך.

הכרטיס שמתפתח איתך

כבעל עסק, אנחנו רוצים שתגדל, תתפתח, תתרחב. מה שעשוי לגרור אתו שינויים בכתובת, בשירותים המוצעים- בכל המידע של העסק, בעצם. וזה עוד יתרון בולט של כרטיסי הביקור הדיגיטלים- שאתה תמיד תמיד יכול לשנות, לעדכן ולחדש, ללא צורך בעצוב והדפסה מחדש, ללא הוצאות מיותרות, וללא הדפסות חוזרות ונשנות שגם אינן ידידותיות לסביבה.

לסיכום,

אין ספק שבעולם העסקים החדש, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא נכס פונקציונאלי-שיווקי, הכרחי לכל עסק. זה חלק מהותי מהנוכחות הדיגיטלית שלך, ובהרבה מאוד מקרים גם המפגש הראשון עם הלקוח הפוטנציאלי שלך. לכן חשוב ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי, רספונסיבי (המותאם לכל המכשירים) עם תוכן ונראות המתאימים לעסק שלך.

וזו המומחיות שלנו. בשביל זה אנחנו כאן.

ויביט פיתוח תוכנה כרטיסי ביקור דיגיטליים
דברו אתנו: 077-7667688

בקרו אותנו באתר

Vibit: כרטיסי ביקור דיגיטליים. קרדיט: סטודיו ברעם

Vibit: כרטיסי ביקור דיגיטליים. קרדיט: סטודיו ברעם

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר