דיקור סיני להרזיה. תמונת אילוסטרציה. קרדיט תמונהshutterstock. By NiP STUDIO:
דיקור סיני להרזיה. תמונת אילוסטרציה. קרדיט תמונהshutterstock. By NiP STUDIO:

על המשקל: הכירו את ד"ר רויטל שבי שתעזור לכם לצמצם היקפים דרך הרפואה הסינית

פורסם בתאריך: 12.5.20 21:20

תקופת הקורונה הביאה איתה אתגרים חדשים שהמרכזי שבהם עדיין נשאר אתנו – העלייה במשקל. החזרה לשגרה היא הזדמנות טובה לפתוח דף חדש ולסגל לעצמנו הרגלים בריאים יותר. לד"ר רויטל שבי, מומחית לרפואה סינית, יש עבורכם פתרון טבעי לירידה במשקל. זה הזמן ללמוד את מה שהסינים יודעים כבר מזמן – איזון

בעיות בעיכול, בבלוטת התריס, במעיים, רעב יתר, קושי בהורדת משקל, צרבות, עייפות כרונית, רצון עז לאוכל מתוק ושומני, עצירות, שלשולים, נפיחות וכאבי בטן – חלקנו מתמודדים איתם כבר שנים במלחמה שלנו בעלייה במשקל ובקושי שלנו לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה. תוסיפו לזה את הגעתה של תקופת הקורונה ותקבלו את אחד מהאתגרים הכי גדולים שנחתו עלינו במציאות החדשה. אבל אם יש משהו שלמדנו בשבועות האחרונים הוא היכולת שלנו להתרגל מהר מאוד לשינויים. וזה בדיוק הזמן לשנות גם את הרגלי האכילה שלנו. ד"ר רויטל שבי, מומחית לרפואה סינית, תעזור לכם לחיות חיים בריאים יותר בזכות שיטת ההרזיה הטובה ביותר שמציעה הרפואה הסינית.

הדיאטה הסינית מתהדרת בשיטות הרזייה טבעיות ואחוזי הרזייה מרשימים. הקו המנחה מתחיל בעצם בתפיסת המושג תזונה השונה באופן מהותי מהתפיסה המקובלת במערב. בעוד שבעולם המערבי אנחנו חיים כדי לאכול, במזרח אוכלים כדי לחיות. השוני לא מסתכם בתזונה בלבד, אלא גם בהבנה כי המזון הוא אמצעי לאורח חיים בריא. הרפואה הסינית מאמינה כי האדם הוא מה שהוא אוכל. התפריט עליו מתבססים הסינים כולל אוכל מבושל ללא ירקות ופירות חיים. הם כמעט ואינם אוכלים בשר אדום ונמנעים מלשתות במהלך הארוחה. בכך הם משיגים את היסוד הבסיסי ביותר עליה נשענת התורה הסינית כולה – איזון.

"תפקיד הרפואה הסינית בטיפול בגוף האדם הוא לתת לגוף כיוון על מנת להשיג איזון. ברגע שהשגנו איזון אז הגוף לבדו עושה את העבודה", מסבירה ד"ר שבי המטפלת בבעיות השמנה באמצעות שיטות סיניות מזה עשרות שנים. "כך, למשל, אם אוכלים אוכל שקל לעיכול, כמו אוכל מבושל, הוא הופך לאנרגיה חיונית מאחר והגוף לא מבזבז אנרגיה על מנת לפרק אותו. אולם, כאשר מערכת העיכול צריכה לעכל אוכל שלא מתאים לה, האוכל הופך לשומן במקום לאנרגיה, יש תחושה של עייפות ומפה מגיעות תוצאות ההשמנה. האבחון הסיני נועד בעצם כדי שנוכל להסיק מסקנות לגבי שורש הבעיה. ברגע שנאבחן מדוע יש לנו חוסר איזון בגוף שגורם להשמנה נדע כיצד לטפל בו ולהשיג חזרה את אותו האיזון".

המזון ברפואה הסינית מתחלק לפי סינדרומים, כאשר באדם אחד יכולים להיות מספר סינדרומים יחד. לדוגמה, אש בכבד ואש בקיבה מעידות על אדם שסובל מצרבות וכאבי ראש ורעב יותר מבדרך כלל, ולכן הנטייה שלו תהיה לאכול הרבה פחמימות ואוכל שומני. לפיכך, הטיפול בהשמנת יתר לפי עקרונות הרפואה הסינית נעשה במספר שיטות: דיקור במחטים באוזן להפחתת התיאבון המחזיקה לאורך כל השבוע, דיקור סיני להורדת תיאבון וצמצום היקפים, צמחי מרפא סיניים התומכים בטיפולי הדיקור ומורידים את התיאבון תוך ימים ספורים ל-50% וכמובן התאמה תזונתית מפורטת שמותאמת אישית לכל מטופל. לדבריה של ד"ר שבי מדובר בשילוב הנכון לירידה ושמירת משקל לאורך זמן. הטיפולים כולם בטוחים וללא תופעות לוואי.

עוד מציינת ד"ר שבי כי הרפואה הסינית מזהה סיבות שונות להשמנה ולכן עניין ההתאמה האישית הוא מכריע. כך, למשל, אדם שאוכל באופן לא מסודר וחובב אוכל שמן ומתוק עלול לסבול מעודף חום וליחה בטחול ובקיבה. במקרה כזה היא תתאים לו פורמולה צמחית ייחודית שפועלת בשני מישורים: הפחתת הליחה והורדת החשק למתוק ומטוגן. בהמשך תיתן לו ד"ר שבי תפריט של עשה ואל תעשה בצריכת המזונות השונים ותציע לו להימנע ממזון לא מבושל, ממשקאות קרים, ממוצרי חלב, ממזון מתועש, מסוכר, מחומרים משמרים, מבשר בקר וכבש ועוד. מנגד, היא תמליץ לו על פירות לצד עוף ודגי ים, תבלון במנטה, מלח, בזיליקום, קינמון או ג'ינג'ר ועוד. על פי התורה הסינית תפריט זה יעזור לשמור על קירור הקיבה שיוביל לירידה בתיאבון ויחמם את הטחול השורף שומנים.

"וזוהי רק דוגמה לאסטרטגיה אחת בלבד המיועדת לאופי תזונה אחד", מסבירה ד"ר שבי. "יש אנשים עם נטייה להשמנה מהירה הסובלים מבעיות עיכול כמו נפיחות ועייפות אחרי האוכל, או כאלה שמשמינים מהר וסובלים מרגליים נפוחות, שלשולים ועייפות כרונית. כמובן שהיריעה רחבה וכל מקרה נבחן לגופו. אין מזון שבריא לכולם, כל אדם הוא עולם ומלואו וכל אחד ייחודי כשלעצמו. התאמת התפריט הספציפי לכל אדם נקבעת לאחר תהליך אבחוני הכולל, בין היתר, זיהוי מוקדי הפרעה גופניים. זהו תהליך פרטני המתחשב בטעם האישי של כל מטופל ומטופל. חשוב לזכור כי הדיאטה הסינית שונה מהדיאטות המערביות. לא מדובר בדיאטת 'כאסח' מהירה וקיצונית, אלא על תהליך הדרגתי שבו יורדים בצורה מאוזנת בין חצי קילו לקילו בשבוע. מעבר להרזיה ולירידה בתיאבון, הדיאטה הסינית משפרת גם את פעילות מערכת העיכול ולא פחות חשוב מכך מלמדת לאכול בצורה נכונה לכל החיים".

ד"ר שבי מטפלת ברפואה הסינית כבר מעל לשני עשורים. היא בעלת תואר שני ברפואה סינית מטעם האגודה לרפואה סינית במדינת ניו מקסיקו בארצות הברית והאיגוד האמריקאי לרפואה הסינית ולצמחים סיניים (N.C.C.A.O.M) . ד"ר שבי רכשה רקע נרחב בנטורופתיה, ולאחר שסיימה את לימודיה בהצטיינות עם תואר של רופאה לרפואה סינית ,D.O.M, Rcp הצטרפה לצוות המורים בבית הספר לרפואה סינית (I.I.C.M – International Institute of Chinese Medicine).

מבצע מיוחד לסדרת טיפולים. תמונה באדיבות רויטל שבי

מבצע מיוחד לסדרת טיפולים. תמונה באדיבות רויטל שבי

היא מתמחה בדיקור בשיטה הסינית המסורתית הכוללת מוקסה, כוסות רוח וחשמל, הכנת פורמולה של צמחים סיניים המותאמים לכל מטופל ולכל בעיה באופן אינדיבידואלי, התאמת תזונה סינית לפי הסינדרום והבעיה שבגינה פנה המטופל. כמו כן, היא מאבחנת ומטפלת בבעיות בכאב ובמגוון רחב של בעיות כרוניות, גניקולוגיה, מחלות פנימיות, אלרגיות, בעיות עיכול, השמנה, לחץ דם, סוכרת, עישון ועוד בעזרת דיקור בשילוב צמחי מרפא סיניים ותזונה מתאימה על בסיס הרפואה הסינית.

בנוסף, אחראית ד"ר שבי על המרפאה לרפואה סינית במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, שם היא מעבירה סטאז' לתלמידי בית הספר 'רידמן'. במהלך השנים היא פרסמה עשרות מאמרים במדיות השונות בנושאי רפואה סינית ומייעצת לאנשים עם בעיות שונות שהרפואה הקונבנציונאלית קצרה מלהושיע.

"המשיכה שלי לתחום הרפואה הטבעית הייתה שם מהתחלה", מספרת ד"ר שבי. "כבר בהיותי בת 16 התחלתי להתעניין ברפואה טבעית כיוון שסבלתי מפסוריאזיס. לימים, עברתי לגור בארצות הברית ועבדתי בחנות טבע. בשלב מסוים סבלתי מבעיות בחוליות בעמוד השדרה, והכאבים היו כל כך משתקים שלא יכולתי לקום מהמיטה. הרופאים רצו לנתח אותי, אך אני התנגדתי. מתוך ייאוש, פתחתי ספר טלפונים ומצאתי רופא סיני שהבטיח כי הוא פותר את כל סוגי הכאבים. התקשרתי אליו מהמיטה, נאנקת מכאבים והוא אמר לי להגיע אליו לבושה במדים של העבודה כי אחרי הטיפול שלו אוכל לחזור לעבוד בחנות. צחקתי, לא האמנתי לו, אבל אמרתי לעצמי שאין לי מה להפסיד. הגעתי אליו לקליניקה ואת פניי קיבל סיני קטן קומה מצויד במחטים ענקיות. אחרי דיקור שארך כשעה קמתי כאילו מעולם לא סבלתי מכאב בגב ונסעתי משם לעבודה, כמו שהבטיח. זו הייתה הנקודה בה הבנתי את כוחות הרפואה הסינית על פני הרפואה המערבית. המשכתי להגיע אליו לטיפול למשך שנה, הפסוריאזיס ממנו סבלתי לאורך שנים, נעלם, וכך גם בלטי הדיסק שהיו לי בגב התחתון. זאת הייתה נקודת המפנה עבורי. עברתי לניו מקסיקו שם למדתי את כל סודות הרפואה הסינית ומאז ועד היום טיפלתי באלפי מטופלים שהשיגו הצלחות רפואיות ובריאותיות משמעותיות".

ד"ר רויטל שבי מטפלת באמצעות דיקור סיני, צמחים, תזונה סינית והעצמה תזונתית. מבוטחים בביטוחים פרטיים זכאים לקבלת החזרים כספיים על טיפולי המרפאה מכל חברות הביטוח. לקביעת תור לייעוץ ואבחון חינם מוזמנים ליצור קשר.

טלפון: 03-9568383

כתובת הקליניקה: רוטשילד 45 ראשון לציון, קניון רוטשילד קומה מינוס 3

לאתר

לכרטיס הביקור

לפייסבוק

דיקור סיני להרזיה: השיטה של ד"ר רויטל שבי. תמונה באדיבות הלקוחה

דיקור סיני להרזיה: השיטה של ד"ר רויטל שבי. תמונה באדיבות הלקוחה


כתבה שיווקית  | אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר