קרדיט תמונה: By Romolo Tavani/ Shutterstock
קרדיט תמונה: By Romolo Tavani/ Shutterstock

לימודי אסטרולוגיה הוליסטית מקוונים: להתחבר מחדש לכוכבים

לימודי אסטרולוגיה הוליסטית בהנחייתה של קרני צור הם דרך חדשה להכיר טוב יותר את עצמכם ואת הסביבה שלכם. אם תמיד חלמתם ללמוד אסטרולוגיה ממומחית, זו ההזדמנות שלכם

פורסם בתאריך: 31.3.20 10:34

לימודי האסטרולוגיה ריתקו לכל אורך ההיסטוריה המוני אנשים שביקשו להבין כיצד האופן בו הכוכבים מסודרים משפיע על חייהם ועל חיי הסובבים אותם. בימינו, לאסטרולוגיה ישנה תדמית שטחית ולעיתים אפילו שגויה. שנים של ניצול ציני במושגים ובמונחים של עולם האסטרולוגיה יצרו תפיסה מוטעית בקרב הקהל הרחב, שנוטה לחשוב שאסטרולוגיה היא קריאה פשוטה המתחברת לאופי המזלות ולתחזית שטחית בעיתון ותו לא, אך האמת רחוקה מכך.

למעשה, האסטרולוגיה היא עולם שלם וחבוי שרק המעטים שלמדו כיצד לקרוא אותו יכולים להביט בו בצורה שלמה ולהבין את המסרים שלו. מדובר בכלי עמוק ומקיף אשר שימש במשך אלפי שנים אנשים כדי שיוכלו להכיר טוב יותר את עצמם, את הסובבים אותם ואת מחזוריות החיים. קריאה אסטרולוגית הינה כלי המנחה את מי שמתעמק בו לחיות חיים מוצלחים יותר בכל תחום אפשרי, בין אם במערכות היחסים, בהגשמת היעוד ואפילו בהצלחה בעולם הכלכלי.

דמיינו שהייתם יכולים לפתוח מפה אסטרולוגית ולהביט על העולם שסביבכם ללא גבולות של זמן ומרחב, להבין את אירועי החיים ולצפות אותם מראש במקום להיות מופתעים מהם, ולהבין את משמעות חייכם וחיי הסובבים אתכם על מנת שתוכלו לייעץ להם כיצד ליצור הרמוניה והצלחה בחייהם. מה היה קורה אילו הייתם יכולים לעבוד עם האנרגיה שנמצאת סביבכם, במקום להיות מוטים על ידה? מה היה קורה אילו יכולתם להתחבר לתדרים הקוסמיים ולתקשר עם עוצמות גדולות יותר שיביאו אתכם למקום בו תוכלו להגשים את עצמכם?

בניסיון לפשט את התחום ולהנגיש אותו לכמה שיותר אנשים, איבדה האסטרולוגיה עם הזמן מהבסיס האמיתי שלה. אך כיום, בעלי ידע בתחום כמו קרני צור המעבירה קורסים באסטרולוגיה ומלמדת את האסטרולוגיה ההוליסטית, באים להחזיר את הידע שאבד במהלך השנים בשילוב התובנות והצרכים החדשים של העת המודרנית.

סדנאות בלתי נשכחות. צילום עצמי

סדנאות בלתי נשכחות. צילום עצמי

קרני צור, מורה לאסטרולוגיה, סופרת בתחום ומדריכת סדנאות אסטרולוגיה בכל העולם, נמצאת בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, בהן למדה אותו מא' ועד ת' החל מהבסיס המוכר דרך המקומות המרתקים ביותר בתחום ועד רמות שהיא פיתחה בעצמה שאליהם רק מעטים מצליחים להגיע.

״בעבר לא היה מקום מסודר ללמוד את התחום. הייתי פותחת ספרים ישנים, כתבות, ומגרדת מידע מכל מקום שמצאתי. כבר מהספר הראשון שפתחתי הרגשתי שאני נזכרת בחומר ולא לומדת משהו חדש. מיד ידעתי שחלק בו נכון אבל חלק אחר בו פשוט לא, ואז הבנתי שנפגשתי כבר עם התחום בעבר, כנראה בגלגול אחר, ושזו לא הפעם הראשונה שאני נחשפת לאותו מידע״, מספרת קרני.

אחרי שהבינה כי החיים הובילו אותה מחדש לאותו תחום ישן בו עסקה כבר בעבר, החלה קרני ללמוד את התחום בנמרצות, כתבה ספרים, הוציאה קלפים אסטרולוגים המתורגמים ל-7 שפות, והחלה להעביר סדנאות וקורסים בכל העולם. לאחר שצברה עדת תלמידים מכל קצוות כדור הארץ, שכולם ביקשו להגיע וללמוד ממנה את סודות החיים שטומנת בה האסטרולוגיה, החליטה קרני להתחיל להעביר את הקורסים שלה גם דרך האינטרנט כדי שכל מי שמחפש את המשמעות הגדולה של חייו יוכל להגשים את שאיפתו גם מהנוחות שבביתו.

הספרים של קרני צור. צילום עצמי

הספרים של קרני צור. צילום עצמי

במהלך הקורס מלמדת קרני את התלמידים על שלוש הרמות השונות שמרכיבות על פי שיטתה את תחום האסטרולוגיה ההוליסטית. שלוש הרמות של הידע האסטרולוגי אותן תלמדו במהלך הקורס הן:

  1. הבנה של התהליכים שקורים בעולם: במקום לקום כל יום ולגשש באפלה בניסיון להבין מה יוליד יום, תרכשו כלים שילמדו אתכם לצפות את שעתיד להגיע, תוכלו לבנות תחזיות המבוססות על מחזורים בחייכם ובחיי אחרים ולהוסיף לחייכם ממד נוסף של יציבות הנשאבת מתוך הידיעה על שעתיד להגיע.
  2. שימוש באסטרולוגיה ככלי להתפתחות אישית ורוחנית: "מה שלמעלה הוא שלמטה" כפי שאמרו קדמונים. הבנה של התהליכים השמימיים הטבעיים יכולה להיות המפתח להבנת התהליכים המתרחשים בחייכם, ועל ידי לימוד דרכי השמים תוכלו להבין כיצד להגשים את עצמכם.
  3. חיבור לאנרגיות שנמצאות סביבנו: בדיוק כפי שהשמש שולחת אנרגיות לכדור הארץ ומחיה אותו ואת כל התהליכים שבו בעזרת אותה אנרגיה, ובדיוק כפי שהירח הוא הגורם לגאות ולשפל, כך נוכל ללמוד בעזרת האסטרולוגיה ההוליסטית כיצד לעבוד עם אותם התדרים שמרכיבים את המציאות שלנו כדי להתחבר לעוצמות הגדולות שבנו ולדברים שנרצה להגשים בחיינו ובחיי אחרים.

האסטרולוגיה היא כלי להבנת עצמנו ולחיים טובים יותר. היא כלי נפלא דרכו ניתן לייעץ לאנשים אחרים, לכוון אותם ולהדריך אותם לחיות את החיים שהיו רוצים לחיות.

לאחר שני שיעורים בלבד תלמידיה של קרני כבר יודעים כיצד לבנות מפות אסטרולוגיות לעצמם ולאחרים. לאחר 12 שיעורים הם כבר יכולים לבצע קריאת אישיות מקיפה באמצעות הכלים האסטרולוגיים, ומי שממשיך עם קרני ללימודים המתקדמים אף יכול להפוך להיות אסטרולוג מוסמך.

לאחר שתלמדו את שלושת הרמות של האסטרולוגיה, וכבר תוך כדי הלימודים, תוכלו להבין יותר טוב את הסביבה בה אתם נמצאים ולגלות את הדרך בה ניתן להתחבר לתדרים שסביבכם בכדי ליצור איזון ולהביא להגשמה עצמית.

למרות העומקים הרבים של האסטרולוגיה, קרני מצליחה להנגיש לתלמידיה את הידע בדרך זורמת, קלה, מהנה ופשוטה ליישום. תלמידיה של קרני מספרים שלימוד האסטרולוגיה עזר להם להבין טוב יותר את עצמם ואת בני משפחתם ועל ידי כך ליצור מערכות יחסים טובות יותר, לפתור קשיים וטראומות מן העבר, ולהגשים את ייעודם בדרך הטובה ביותר ובתזמון הנכון.

הקורס המקיף מעביר את התלמידים חוויה עמוקה המשלבת רוחניות, הנאה והעשרה ומשלב כלים להבנת העולם שסביבנו והדרכה על האופן בו נוכל להשתלב בו ולהיות ערוכים לכל מה שהוא מביא עמו.

בין אם אתם מדריכים, קואצ'רים או מטפלים אישיים אלטרנטיביים שרוצים לעזור למטופליהם, ובין אם אתם רוצים ללמוד את התחום בשביל להבין יותר את עצמכם ואת הייעוד שלכם, הידע שמביא איתו לימוד האסטרולוגיה ההוליסטית יפתח אתכם לעולמות חדשים ויעזור לכם להתחבר לאנרגיות ולתדרים שמרכיבים את העולם שלנו ואת העבר, ההווה והעתיד שלכם.

קרני צור

נייד: 054-4777279

טלפון: 04-6619146

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

להרשמה לקורס

 

בימים אלה, קרני מעבירה תכנים מרגיעים ומחזקים מעולם האסטרולוגיה ההוליסטית. מוזמנים לצפות כאן:

חוויה עמוקה המשלבת רוחניות, הנאה והעשרה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר