טרנדים וטיפים לזר הכלה המושלם שלך. צילום: miami beach forever, Shutterstock
טרנדים וטיפים לזר הכלה המושלם שלך. צילום: miami beach forever, Shutterstock

טרנדים וטיפים לזר הכלה המושלם

תאריך החתונה מתקרב והדאגה לסגור את הדברים "הגדולים" בעיצומה. כדי שלא תפספסו את אפקט זר הכלה עוד לפני שהספקתן למסור אותו לחברות הקרובות, הכנו לכן כתבה שתעשה לכן סדר בכל הקשור לצרור הפרחים הססגוני שיקשט אתכן ביום הגדול

פורסם בתאריך: 10.3.20 10:01

בתכנון ועיצוב הלוק לחתונה, מוקדשת בדרך כלל מחשבה רבה בראש ובראשונה לשמלת הכלה (איך לא), וכן לחליפת החתן ולאביזרים הנלווים – כמו גם הדאגה לשמור על שילוב מוצלח ומותאם בין הלוק של הכלה לזה של החתן. ועם זאת, ישנו נושא אחד שזוגות רבים מקדישים לו מחשבה מעטה יחסית ורק בסופן של ההכנות, וכך הם לא נחשפים למגוון האפשרויות היפהפה והעשיר העומד לרשותם: מדובר כמובן בכל הנוגע לשזירת הפרחים לזר הכלה.

הפרחים הקסומים שאולי לא הכרתם

האם ידעתם שבאופן מסורתי מקובל לשזור רק מספר זוגי של פרחים בזר? לדברי לודמילה קיפרושקין, שוזרת מקצועית ומנהלת מותג הפרחים "פלוריסטה" בחיפה, למעשה מדובר במסורת הנהוגה בכל זר שהוא, אך מטבע הדברים העיקרון מקבל משנה תוקף כאשר מדובר בזר כלה. באשר לבחירת הפרחים עצמם, קיפרושקין מעידה כי ישנן שתי מגמות מרכזיות בשזירה, כל אחת מהן ייחודית ומרהיבה בפני עצמה: הבחירה הראשונה היא הקלאסית והעל-זמנית בדמותם של הפרחים הלבנים, והשנייה היא הנועזת והצעירה יותר, בדמות פרחי בר הטובלים בירוק – מהם אפילו זרים ססגוניים המעוצבים בשלל גוונים.

זר כלה כפרי. צילום: חיים מגיורה

זר כלה כפרי. צילום: חיים מגיורה

מה זר הכלה שבחרתם אומר עליכם?

לא משנה אם תעדיפו זר לבן, זר כלה בעל גוון אחד מרכזי או בכלל זר צבעוני, עיצוב השזירה עצמה הוא למעשה השחקן הראשי בהחלטה שתיקחו – וזאת בעיקר בשאלה האם אתם אוהבים זר דחוס וקטן יחסית (הכולל בדרך כלל ורד או שושן צחור), או דווקא זר "פתוח" וגדול יותר, הכולל פרחים עם עלי כותרת רחבים. בעוד שברוב החתונות ישנה העדפה מסורתית לזר הדחוס והקטן, הזהה למידותיו של מיקרופון, קיפרושקין מתארת מגמה הולכת וגדלה של חזרה לטבע בשנים האחרונות – וכך מוצאים את מקומם על השטיח הלבן פרחי בר חדשים כמו ורוניקה ואנטוריום, לצד פרחים מרשימים ומוכרים כמו גלדיולות וקלות בזרים הפתוחים.

זר כלה לבן. צילום חיים מגיורה

זר כלה לבן. צילום חיים מגיורה

איך לשמור על הזר?

את זר הכלה, כמו כל זר אחר שמקור הפרחים בו אינו מדברי, יש לשמור בסביבה קרה עד כמה שניתן. במידה והכלה או השושבינות עונדות זר ראש בחתונה, קיפרושקין ממליצה לשמור את הכתרים אפילו במקרר במשך הלילה, או לכל הפחות מול מזגן דולק – וכך לשמור על מראה בריא ורענן למחרת. במהלך יום החתונה עצמו, ובמיוחד אם מדובר בוורדים, חשוב להצטייד באגרטל מלא במים, כדי שיהיה זמין להנחת הפרחים בכל רגע שלא ייעשה בהם שימוש.

התאמה לאביזרים

כדי לשמור על לוק מהודק ושלם, מומלץ לבחור את הפרחים ואת עיצוב השזירה בהתאמה לתסרוקת ולאביזרים הנלווים שיילבשו בערב החתונה: התאמת גודל הפרחים לעובי הצמידים והעגילים למשל, היא קריטית לכך שאף אחד מהפריטים לא "יבלע" את השני ויגנוב את ההצגה. לבסוף, במיוחד אם הכלה עונדת פריטים לא שגרתיים כמו נזר או תכשיט גדול במיוחד, מומלץ לבחור בזר כלה בעל נוכחות מעודנת שישתלב עם המראה הכולל ולא יאפיל על החלקים השונים בו.

 

פלוריסטה

כתובת: חניתה 40, נווה שאנן, חיפה

טלפון: 054-2270287

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

פלוריסטה בחנות. צילום: מייק כהן

פלוריסטה בחנות. צילום: מייק כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר