מיכל ברק: "כדאי לכם לנסות אבל תיזהרו, זה ממכר". צילום: עידן מעוז
מיכל ברק: "כדאי לכם לנסות אבל תיזהרו, זה ממכר". צילום: עידן מעוז

פילאטיס בבאר יעקב: הפתרון המושלם לחיטוב הגוף

"נפש בריאה בגוף בריא" היא יותר מאשר סיסמא עבור מיכל ברק מי שהפכה את התשוקה הגדולה ביותר שלה למקצוע. "החלטתי להעביר את האהבה שלי לספורט לאחרים", היא אומרת, "ורואה זכות גדולה ביכולת לסייע לאחרים להרגיש טוב עם עצמם, כמוני"

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:37

מיכל ברק – אימון כושר ביחס אישי

מיכל ברק רואה בפעילות ספורטיבית חלק חשוב ומהותי מאורח חיים בריא. בארבע השנים האחרונות היא מאמנת נשים וגברים בסטודיו שלה בבאר-יעקב, במגוון שיעורים לכל הרמות והגילאים. "תמיד אהבתי ספורט", מספרת מיכל. "וגם בשנים שבהן שירתתי כקצינה בצה"ל, לא ויתרתי על שילוב פעילות גופנית בשגרת היום-יום שלי". למיכל היה ברור שברגע שתפרוש מהקריירה הצבאית שלה, היא רוצה לפצוח בקריירה שנייה בתחום שהיא אוהבת. "ואין דבר שאני אוהבת יותר מספורט", היא מעידה על עצמה. עם הפרישה מצה"ל החלה מיכל ללמוד במכון וינגייט את התחומים הבאים: פילאטיס, פעילות גופנית לגיל השלישי, תזונת ספורט, TRX, מדריכי חדר כושר, אימון קטינים ועוד. תוך כדי הלימודים קיבלה החלטה לפתוח סטודיו משלה.

מיכל ברק: "אני מעודדת כל מתעמל לעשות כפי יכולתו, ולהתקדם עקב בצד אגודל". צילום: עידן מעוז

מיכל ברק: "אני מעודדת כל מתעמל לעשות כפי יכולתו, ולהתקדם עקב בצד אגודל". צילום: עידן מעוז

פעילות גופנית כאורח חיים

מאחורי ההחלטה להקים את הסטודיו עומדת האמונה של מיכל בחשיבותה של פעילות גופנית ותרומתה לכל אדם. "החלטתי להעביר את האהבה שלי לספורט לאחרים. חשוב לי לגרום לאנשים לחיות בגוף בריא ולהרגיש טוב. כל אחד יכול להתעמל. אני רואה בפעילות גופנית דרך חיים, משהו ברור מאליו כמו לאכול ולשתות, זהו כלי לשמירה על בריאות ואיכות חיים גבוהה. העיצוב והחיטוב שנלווים לפעילות הם מבחינתי בונוס ולא העיקר" .

בארבע השנים בהן הסטודיו קיים, ליוותה מיכל מגוון נשים וגברים בכל הגילאים, והיא מספרת על תחושת הסיפוק הגדולה מהשינוי שחל בהם: "אני מודה על הזכות שניתנה לי לעסוק במקצוע הזה ולעזור לאנשים לשפר את בריאותם. אני עוקבת אחרי המתעמלים שלי באופן צמוד ורואה את השינוי שחל בהם לאורך הזמן- תוך מספר חודשי אימון הם מספרים לי על שיפור גדול בתחושת החיוניות והאנרגיה. זה גורם לי להבין שאני עושה משהו משמעותי. מי שמעוניין לרדת במשקל, מקבל תפריט שנבנה ע"י תזונאית עימה אני עובדת ומעקב שקילה ובדיקת הרכב הגוף המבוצעים על ידי".

מיכל ברק: "חשוב לי לגרום לאנשים לחיות בגוף בריא ולהרגיש טוב". צילום: עידן מעוז

מיכל ברק: "חשוב לי לגרום לאנשים לחיות בגוף בריא ולהרגיש טוב". צילום: עידן מעוז

השיעורים בסטודיו

בסטודיו של מיכל מתעמלים נשים וגברים בכל הגילאים, רבים מהם בגילאי 30 ומעלה, המעוניינים לשמור על הבריאות באמצעות פעילות גופנית. כמעט את כל השיעורים, מעבירה מיכל בעצמה, כולם מתקיימים בקבוצות קטנות ואינטימיות על מנת להבטיח יחס אישי:

פילאטיס מזרן – פילאטיס קלאסי ולעיתים בשילוב אביזרים, לשיפור התפקוד היומיומי של הגוף ולשיפור היציבה באמצעות חיזוק שרירי הליבה, הארכת השרירים והגמשתם לצד פיתוח טווחי תנועה. פילאטיס מתאים לכולם, בין אם כאימון משלים למי שנמצא בכושר גופני גבוה, ובין אם כאימון לאלו שאינם בכושר, ואף כחיזוק לסובלים מבעיות אורתופדיות שונות.

TRX – אימון כח לכל שרירי הגוף שבו מושם דגש על בניית מסת שריר. המתאמנים עובדים כנגד משקל גופם, העבודה עם הרצועות מחזקת את שרירי השלד ואת שרירי הליבה ומשפרת שיווי משקל ויציבות. החיטוב לא מאחר להגיע! השיעור כולל עד תשעה מתאמנים.

Hiit – אימון אירובי דינאמי שמייצר שריפת שומן, מתאים גם כאימון משותף של הורים וילדים מגיל שש.

Yeahbit – אימון ריקוד ישראלי, המשלב מחול אירובי עם מוסיקה ישראלית, מסיבת כושר ישראלית.

בנוסף מקיימת מיכל אימונים אישיים לגיל השלישי ולסובלים מפרקינסון.

להתמקד בחיזוק הגוף

מיכל החליטה שלא לשלב בסטודיו מראות כלל. "ההחלטה שלי נובעת מתוך רצון לגרום למתעמלים להרגיש בנוח באימון, להתמקד בעבודת הגוף ולא בנראות ובדימוי הגוף. כמו כן, השיעורים מאוד אינטימיים ומיכל מכירה באופן אישי את כל המתאמנים שלה. "חשוב לי לשים דגש עם יחס אישי", היא אומרת, "בכל שיעור אני עוברת בין המתאמנים ומוודאת שהם מבצעים את התרגיל בצורה נכונה, מדייקת את התנועה, מכוונת ועוזרת במידת הצורך. אני מעודדת כל מתעמל לעשות כפי יכולתו, ולהתקדם עקב בצד אגודל. חשוב לי לעודד כל אחד להקשיב לגוף ולתחושות במהלך האימון, לא לדחוק בגוף יותר ממה שניתן על מנת לא להיפצע".

מה הגורם מספר אחד שמביא אנשים להגיע לסטודיו?

"ללא ספק תחושת המסוגלות", עונה מיכל מיד. "אני רואה את האנשים שמגיעים כי החליטו שהם חייבים לנסות ונשארים בזכות תחושת המסוגלות והעובדה שהם פשוט נהנים. הסטודיו שלי הוא לא מקום שבאים לסבול בו, אלא מקום ממנו יוצאים עם תחושת הישג, הצלחה ומסוגלות. כדאי לכם לנסות אבל תיזהרו, זה ממכר".

צור קשר
מיכל ברק- אימון כושר ביחס אישי
הירקון 40‎, באר יעקב‎
052-924-5693
שעות פעילות:
יום א׳ 21:00 – 9:00
יום ב' 8:30 – 21:00
יום ג' 19:00 – 22:00
יום ד' 21:00 – 8:30
יום ה' 21:00 – 9:00
יום ו' 8:00 – 9:00
שבת סגור
לאתר של מיכל ברק
לעמוד הפייסבוק של מיכל ברק

אימוני הכושר של מיכל ברק: אימונים בקבוצות קטנות ואינטימיות על מנת להבטיח יחס אישי. צילום: עידן מעוז

אימוני הכושר של מיכל ברק: אימונים בקבוצות קטנות ואינטימיות על מנת להבטיח יחס אישי. צילום: עידן מעוז

מיכל ברק: "תמיד אהבתי ספורט". צילום: עידן מעוז

מיכל ברק: "תמיד אהבתי ספורט". צילום: עידן מעוז


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר