חוויה בלתי נשכחת: מלון חוף התמרים בעכו. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים
חוויה בלתי נשכחת: מלון חוף התמרים בעכו. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

מלון על הים בצפון: חוויה בלתי נשכחת במלון חוף התמרים

באחד מהמקומות הירוקים ביותר בארץ, בין המפרצים היפים שיש ועם נוף עוצר נשימה נמצא מלון חוף התמרים בו תמצאו את כל מה שחיפשתם בחופשה קסומה. כולכם מוזמנים ליהנות מחוויה יוצאת דופן שתשאיר לכם טעם של עוד

פורסם בתאריך: 26.2.20 16:24

עתידות: בקרוב תצאו לחופשה שכל כך חיכיתם לה. אין צורך בהזמנת כרטיסי טיסה, צ'ק אין בנתב"ג או קניות בדיוטי פרי, כי החוויה המושלמת נמצאת ממש ליד הבית. מלון חוף התמרים בעכו מגיש לכם על מגש של זהב את חופשת החלומות שלכם. 125 חדרים מרווחים, חדר אוכל שמביא את כל הטוב שיש לגליל להציע, חוף ים צמוד, נוף לים מכל חדר, מתקני ספורט וקאנטרי, בריכה מקורה וחיצונית, צוות הווי ובידור, ספא מפנק ואטרקציות ייחודיות – כל זה מחכה לכם ממש עכשיו במלון התמרים בעכו.

אם אתם מחפשים את חווית הריזורט המושלמת, ממש כמו בחו"ל, מלון חוף התמרים בעכו הוא מהבודדים בארץ שמציע לכם אתר נופש עם כל המתקנים לחופשה מושלמת, כך שלא יהיה לכם צורך או רצון בכלל לצאת ממנו. בחורף תוכלו לטייל לאורך הים הסמוך למלון וליהנות משקיעות מדהימות, להפשיר בסאונה המחממת, להתפנק בחמאם הטורקי, לרבוץ בבריכה המקורה ולהשתכשך בג'קוזי גדול ומזמין. בקיץ תיהנו גם מבריכה חיצונית, ירידה לים ישירות מהמלון, ספורט ימי ותכניות בידור. כל זאת, לצד מעטפת שלמה של פעילויות לכל המשפחה במרחק נגיעה והנאה מהאטרקציות הנחשבות ביותר של הגליל המערבי – סיור בעכו העתיקה, פארק אקסטרים, ראש הנקרה, אולמות האבירים ועוד. רק 10 דקות ואתם במקומות המתויירים ביותר בארץ.

מלון חוף התמרים: לטייל לאורך הים הסמוך למלון וליהנות משקיעות מדהימות. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

מלון חוף התמרים: לטייל לאורך הים הסמוך למלון וליהנות משקיעות מדהימות. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

החדרים

במלון חוף התמרים בעכו דוגלים בשירות אישי ומקצועי, ובאווירה ביתית, משפחתית וחמה כיאה למלון שבמשך עשרות שנים מנוהל על-ידי בני משפחה אחת שאף גרים בו ומעורבים בכל הנעשה. המלון מציע 125 חדרים, החל מחדר סטנדרטי ועד לחדרי סטודיו, חדרי משפחה, וחדרי רויאל – כולם נוחים, מרווחים, עם מפרט עשיר ופונים לים המרגיע, לחומות עכו העתיקה או למפרץ חיפה. מה שבטוח הוא שאת השקיעות הכי יפות באזור אתם לא תוכלו לפספס.

מלון חוף התמרים: חדרים נוחים, מרווחים, עם מפרט עשיר. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

מלון חוף התמרים: חדרים נוחים, מרווחים, עם מפרט עשיר. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

הפסיליטיז

במלון תוכלו ליהנות גם מקאנטרי קלאב פרטי ומשוכלל המשתרע על פני 35 דונם ונחשב לאחד מהגדולים והמובילים באזור הצפון, וכולל בריכה ספורטיבית מקורה, בריכה חיצונית מפנקת, בריכת זרמים ייחודית, בריכות ילדים, מתקני ספורט משוכללים, חדר כושר חדש, מגרשי כדורגל, כדורסל, טניס ופינג-פונג, חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ענק, ספא מפנק עם מגוון טיפולים ועיסויים ומדשאות רחבות ידיים שישלימו את החיבור בין הגוף לנפש.

מלון חוף התמרים: קאנטרי קלאב פרטי ומשוכלל. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

מלון חוף התמרים: קאנטרי קלאב פרטי ומשוכלל. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

האוכל

חוויה קולינרית מקומית וערבה לחך ממתינה לכם כמעט בכל פינה במלון. חדר האוכל משקיף לנוף הים המרהיב ולעיר העתיקה ומציע מגוון עשיר של ארוחות בוקר וערב, המורכבות מחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר המאפיינות את הטעם הגלילי המשובח, ועומדות בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר. לובי המלון מציע גם תפריט חלבי עם מגוון עוגות, עוגיות, ובר משקאות עשיר. מתחם אוכל נוסף נפתח בקיץ לארוחות קלות, חטיפים ומשקאות וגם במתחם הקאנטרי תוכלו ליהנות מקפיטריה ובה חטיפים ומשקאות בריאים.

מלון חוף התמרים: חוויה קולינרית מקומית וערבה לחך. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

מלון חוף התמרים: חוויה קולינרית מקומית וערבה לחך. התמונה באדיבות מלון חוף התמרים

האטרקציות
משפחות ייהנו ממתקני קאנטרי ופארק אקסטרים, קיר טיפוס, מועדון ילדים, צוות הווי ובידור וממקומות היסטוריים הנמצאים בטבע המקיף את המלון, ביניהם תל עכו, מערת קשת, אולמות האבירים ועוד. לזוגות הרומנטיים מוצעים בילויים חווייתיים בעיר העתיקה, סיורים קולינריים בשוק עכו וארוחות גורמה במסעדות הרבות הנמצאות במרחק הליכה.

האירועים
גם ועדי עובדים, קבוצות וארגונים גדולים ימצאו את כל מה שהם מחפשים במלון חוף התמרים בעכו. במקום מרכז הכנסים הגדול ביותר באזור הבנוי מ-11 אולמות בגדלים שונים המכילים עד 800 איש. מיקומו הייחודי של המלון, סמיכותו לחוף הים והמדשאות הגדולות המקיפות אותו הם סוד ההצלחה של ימי הכיף והפעילויות השונות שמתקיימים בו. במקום תוכלו לציין את כל סוגי האירועים, החל מכנסים מקצועיים, תערוכות, הרצאות ועד אירועי בוטיק פרטיים. יחד עם קבלת פנים חגיגית ומפנקת, תפריט משובח וצוות הפקה מקצועי בעל ניסיון תזכו לאירוע מנצח שידברו עליו גם הרבה אחרי שהוא יסתיים. "אנחנו שמים דגש על חווית שירות אישית ומקצועית לאורח", אומר אלי שוורצמן, מנהל השיווק של מלון חוף התמרים בעכו. "ההוכחה לכך היא בחוות הדעת המדהימות של אלפי הלקוחות המרוצים שלנו. מכל מקום ניכר כי יש אנרגיות טובות ואווירה חיובית שגם אחרי עשרות שנים ממצבות את המלון שלנו בראש. אני מזמין את כל מי שחולם על מלון נופש וספורט בצפון היפה שלנו להגיע למלון חוף התמרים בעכו. אנחנו כבר נדאג לכל השאר".

המזמינים חופשה דרך האתר ייהנו מ-5% הנחה
לאתר המלון
כתובת: יהונתן החשמונאי 1, עכו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר