שכפול מפתחות בבאר יעקב. צילום: shutterstock_By Michael Smolkin
שכפול מפתחות בבאר יעקב. צילום: shutterstock_By Michael Smolkin

פותח כל דלת: שכפול מפתחות בבאר יעקב

לא מוצאים את המפתח לבית? המפתח לרכב כבר מתחיל לזייף? שכפול מפתחות עושים רק אצל המומחים. ב"דוד ובניו" יעניקו לכם שירות מקצועי ואחריות ברכישת מוצר מקורי, אמין ואיכותי

פורסם בתאריך: 18.2.20 14:55

המפתח לבקרים רגועים נמצא בסוד הפשוט של שכפול מפתחות. הערכות מקדימה והשארת מפתח רזבי עלולה לחסוך לכם את הסיטואציה המוכרת בה אתם פונים למי מבני הבית בשאלה- 'אתה לא יכול לזכור איפה הנחת את המפתחות אתמול'? כשאתם ממהרים ליום עבודה חשוב. איציק לוי, מרשת "דוד ובניו חומרי בניין" המשמשת כנקודת מכירה ושכפול מפתחות מורשת מבית "רב בריח" מסביר: "מומלץ לשכפל את מפתחות הבית והרכב מראש, למען השקט הנפשי שלכם במידה ואחד המפתחות אבד או נפגם. אנחנו ב'דוד ובניו', נקודת מכירה ושכפול מורשת מבית 'רב בריח' נעניק לכם שירות איכותי ומקצועי. כל נותני השירות במקום, הם בעלי הכשרה בנושא שישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי".

שכפול מפתחות לבית, למשרד ולבית העסק שלכם

כמספר סוגי המפתחות, כך מספרם של קהל הלקוחות של "דוד ובניו". לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות, מועצות ורשויות מקומיות. כולם יודעים שהדלת פתוחה בפניהם גם הרבה אחרי שקיבלו את המוצר. ב"דוד ובניו" מעניקים שירות מפתחות לכלל סוגי המפתחות, כמו מפתחות משוננים, שאלו הם המפתחות אשר מיועדים בדרך כלל לפתיחה של צילינדרים לא מורכבים, כמו בדלתות עץ, כספות, תיבות דואר וכו'. המפתחות הללו דומים אחד לשני וקלים לשכפול. בדלתות פלדה לעומת זאת, יש צילינדרים מורכבים יותר, כאשר האיכותיים והמוכרים ביותר יהיו מבית "רב בריח". "שכפול לא מקצועי של מפתחות מסוג אלו יגרום עוגמת נפש ללקוח, נתקלתי לא פעם במפתחות שלא שוכפלו כראוי תוך שימוש בגלם לא מקורי, מה שהסב נזק לצילנדר", מסביר איציק ומוסיף: "כנקודת מכירה, שיווק ושכפול מורשת של 'רב בריח' אנו מקבלים ישירות מהחברה גלמים מקוריים. בנוסף, אנחנו יודעים לקרוא את קוד המפתח בצורה נכונה ולשכפל מפתח רזרבי בצורה מקצועית".

המילה האחרונה – מנעול חכם ביומטרי – לוקאפ

ב"דוד ובניו" שואפים תמיד לחדש עבורכם ולתת את המענה המקצועי והמקיף ביותר. אחרי שרבים התקדמו למערכות בית חכמות, הגיע הזמן להכיר גם את "לוקאפ", זהו מנעול חכם לפתיחת הדלת ללא צורך במפתח. הפתיחה נעשית באמצעות טביעת האצבע בלבד. על החידוש המהפכני שמענו מאיציק: "הצילינדר הינו מנעול ביומטרי הניתן לפתיחת קלה ומהירה באמצעות טביעת האצבע של בני המשפחה, למנעול לוקאפ יש חיבור לאפליקציה ייעודית. אצלנו ב'דוד ובניו' ניתן להשתדרג למערכת הלוקאפ הכוללת גם צילינדר חכם, אפליקציה ייחודית, כרטיס בקרת שכפול, חמש מפתחות, כבל טעינה והוראות הפעלה". איציק לוי הינו מתקין מוסמך מטעם רב-בריח שיתקין לכם את הצילינדר החכם בדלת הכניסה ואת האפליקציה ע"ג הטלפון של מי שמוגדר "מנהל". זה לא רק נשמע מדהים, זה באמת כזה! כל מה שחלמתם: ביטחון המשפחה, שקט נפשי מפני פריצות והגנה מקסימלית.

שכפול מפתחות לרכב

גם לעולם מפתחות הרכב מגיעה הטכנולוגיה, אם בעבר רובנו השתמשנו במפתחות הקלאסיים, הרי שכיום ישנם שלטים שמאפשרים פתיחה, נעילה והתנעה של הרכב ללא צורך במפתח. "הדגמים הכי מתקדמים כוללים כרטיס חכם, אופציה נוספת היא שלט שכולל מפתח נסתר שמאפשר פתיחה של הרכב במצב חירום". במרבית הרכבים מותקנת מערכת אימובילייזר ולכן במעמד השכפול יש צורך לקודד את השבב של המפתח על מנת שיתאים למערכת הרכב ויוכל לפתוח אותה. לשם כך נדרש חיבור למחשב הרכב והזנת הנתונים. ב"דוד ובניו" יבצעו את הקידוד בצורה המקצועית ביותר כך שניתן יהיה לפתוח ולנעול את הרכב מרחוק ומקרוב.

שירותים משלימים

מדוע החנות הפכה למועדפת על אבות בית ואנשי שירות המחזיקים בידם 'מפתחות מאסטר' לעשרות דלתות? הסוד הוא הנוחות והיעילות. הם יודעים שבביקור אחד הם יקבלו מענה מקיף ומקצועי תחת קורת גג אחת. "אנחנו מספקים מערכות צילינדרים 'מאסטר' ו'גראנד מאסטר' למוסדות, בתי ספר, מבני ציבור ועוד בהזמנה אישית ובהתאמה לצורכי הלקוח". בנוסף, ב"דוד ובניו" תמצאו מגוון רחב של אביזרים משלימים בתחום המנעולנות במחירים אטרקטיביים: שרשראות נעילה לאופנועים עם תקן חברת ביטוח, נקודות עיגון למחסומים לחניות, מחסומים מתרוממים לחניות, תחנות עיגון לאופנועים ועוד.

תגיעו, תגידו שאנחנו שלחנו אתכם – ותתקבלו בחיוך. "דוד ובניו"- רחוב קרן היסוד 51 באר יעקב | 08-862-4144‏ | בקרו אותנו בפייסבוק והתרשמו מביקורות של לקוחות מרוצים.

"דוד ובניו": נקודת מכירה, שיווק ושכפול מורשת של "רב בריח". צילום: קרן יחזקאל

"דוד ובניו": נקודת מכירה, שיווק ושכפול מורשת של "רב בריח". צילום: קרן יחזקאל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר