חשיבות ניקוי מזרונים: חברת We Clean עם התשובות. צילום אילוסטרציה shutterstock By Africa Studio
חשיבות ניקוי מזרונים: חברת We Clean עם התשובות. צילום אילוסטרציה shutterstock By Africa Studio

ניקוי שטיחים במפעל: הכירו את חברת We Clean

השטיח שפרוס בסלון אמנם צובר ליכלוך יותר מהר משואב אבק, אך באותה הקלות שהוא מתלכלך ניתן גם לנקות אותו. הכירו את We Clean , שתעזור לכם להתגבר בקלות על נקיון השטיח

פורסם בתאריך: 11.2.20 11:48

אם יש בביתנו דבר שצובר כמויות של לכלוך, אבק, כתמים וניחוחות לא נעימים הרי שמדובר בשטיחים שמקשטים את ביתנו. השטיחים שהנחנו על הרצפה כדי לתת טאצ' עיצובי ואלגנטי לבית אמנם עושים את ביתנו יפה יותר, אבל בין היתר גם הופכים אותו למלוכלך יותר כשהם אוגרים בתוכם מצבורי אבק ולכלוך שקשה להפטר מהם.

אחת החברות המתמחות בניקוי שטיחים היא ״we clean״ שיודעת לקחת גם את השטיחים המאובקים והמלוכלכים ביותר ולהפוך אותם ממשטח אפור וחסר חיים בחזרה למשטח צבעוני ויפיפייה.

״צריך להבין ששטיחים מטבעם נוטים להתלכלך ובמהירות. הטקסטורה שלהם הופכת אותם למשטח שאוסף אבק ולכלוך בצורה מושלמת, בין אם מלכלוכים שמסתובבים אצלנו בבית ובין אם כאלה שהגיעו מהנעליים שלנו״, מסביר בן אביעד, משותפי חברת הניקוי ״we clean״.

״תמיד אפשר לקחת ולנער את השטיח או אפילו לדפוק עליו קצת עם מקל אבל חוץ מלהוציא כמה לכלוכים שנמצאים מעל פני השטח לא יהיה הרבה הבדל, השטיח עדיין יהיה מלא באבק, לכלוך וניחוחות לא נעימים״.

״we clean״ מתמחה בכל הקשור לניקוי שטיחים ומחזיקה במפעל שאליו היא לוקחת את כל השטיחים, ובו היא מנקה אותם ביסודיות. מכיוון ששטיח מטבעו עשוי בצורה גסה יותר מבדים אחרים לדוגמא, תהליך הניקוי שלו מורכב יותר ומצריך מספר שלבים.

בשלב הראשון מחברים את השטיח למנערת אבק, פעולה דומה למה שאתם עושים כשאתם מנערים את השטיח בעצמכם, רק שבעזרת המכונה ניתן לנער את השטיח ולהוציא גם את הלכלוכים שהתחפרו עמוק בין תפרי השטיח השונים.

בשלב השני עובר השטיח השריה של מים וחומר עם סבון, בו שמים אותו במעין בריכה שמטרתה לפרק את כל החומרים העקשנים והריחות שנדבקו בו במרוצת השנים.

אחרי פירוק החומרים אפשר למעשה להתחיל לקרצף את השטיח ולהתחיל להוציא ממנו את כל החומרים שנדבקו אליו והתקשו עם הזמן. השטיח מחובר למכונת הקרצוף במצב מאונך ומתקדם לאורכה תוך כדי שהמכונה מוציאה מים וחומר ונותנת לו קרצוף הגון.

לאחר שלושת שלבי הניקיון שהוציאו את כל הזוהמה והטינופת מהשטיח כל שנשאר הוא לשלוח את השטיח למכונת סחיטה שתוציא ממנו את כל הנוזלים, ולאחר מכן לשלוח אותו למכונת ייבוש לסיום תהליך הניקוי. מכונת הייבוש עובדת על חום של 70 מעלות במשך 24 שעות מה שמבטיח שהשטיח לא יצבור עובש ויחזור אליכם כשהוא יבש לחלוטין בתוך שלושה עד ארבעה ימים מהרגע בו הוא נאסף.

נוסף על שירותי ניקוי השטיחים שמציעה החברה תוכלו להזמין אותה לביתכם גם לצורך ניקוי ספות ומזרנים ולהסרת כתמים וניחוחות לא נעימים מכמעט כל משטח שתרצו. החברה משתמשת במכשור מתקדם ובשיטה המפרקת גם את הכתמים והלכלוכים המעצבנים ביותר ואף מגיעה לבתי הלקוחות למטרות הדגמה, ללא שום התחייבות או עלות.

השטיחים שבביתכם לא חייבים להיות אפורים ומלאי לכלוך ואבק, גם אם אתם נוהגים ללכת עליהם עם נעליים מבלי לחשוב פעמיים. בעזרת שירותי ניקיון השטיחים של ״we clean״ תוכלו להחזיר את הצבעים והניחוחות הטובים לשטיח שלכם כך שיקבל אתכם בברכה בכל פעם שאתם נכנסים הביתה.

אזור פעילות: כל הארץ

שעות פעילות: 16:00-07:00

טלפון: 052-2220323

למעבר לפייסבוק

ניקוי ספות בראשון לציון

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר