אירוח בקיבוצים בצפון: אירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן - הידרומדיה
אירוח בקיבוצים בצפון: אירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן - הידרומדיה

אירוח בקיבוצים בצפון: להתחבר לטבע

מעוניינים לגוון בחופשה שקטה באווירה רגועה באחד מקיבוצי הצפון? יצאנו לראות מה יש באזור והתקשנו לחזור למרכז

פורסם בתאריך: 20.1.20 09:07

אירוח כפרי בקיבוץ פרוד

נופש באירוח כפרי פרוד הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. בין אם אתם זוג, או משפחה עם ילדים, האירוח בקיבוץ פרוד הוא בדיוק מה שמדמיינים כשחושבים חופשה בנופיו המוריקים של הגליל. הקיבוץ  שוכן בלב הגליל על כביש עכו-צפת, בין כרמיאל לצפת והר מירון, ומציע אירוח כפרי קיבוצי וחוויה שלחופש, טבע ומרחבים ירוקים.

"אנחנו מציעים לאורחים חופשה שכולה חיבור לטבע, בלב הגליל", אומר עמוס, מנהל האירוח בפרוד, "כל מי שחושב לקחת פסק זמן מההמולה של העיר ומהקצב המהיר של השגרה, זה המקום בשבילו", הוא מדגיש, "אנחנו שמים דגש על שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוחותינו, כאשר בראש ובראשונה חשוב לנו שכל אורחינו ייהנו מהשהות ויהיו מרוצים".

אירוח בקיבוצים בצפון: אירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן - הידרומדיה

אירוח בקיבוצים בצפון: אירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן – הידרומדיה

חדרי אירוח מאובזרים לזוגות ולמשפחות

בקיבוץ שלושים ושניים חדרי אירוח, משני סוגים – חדרי סטודיו המתאימים לזוגות ועד משפחה עם שני ילדים, ויחידות נופש משפחתיות המתאימות למשפחות עם עד ארבעה ילדים, שיש בהם סלון מרווח וחדר שינה נפרד להורים. כל יחידות הנופש כוללות מטבח מאובזר ובו כירה חשמלית, מיקרו וקומקום לנוחות האורחים. כמו כן, ניתן לקיים 'מנגל' בעזרת גריל פחמים המוצמד לכל יחידה. האירוח כולל ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה, בחדר האוכל של הקיבוץ, המוגשת לאורחי האירוח הכפרי בלבד. בארוחת הבוקר תמצאו מגוון סלטים טריים, מאפים, לחמים, גבינות ועוד.

אירוח למגזר הדתי

בניגוד לקיבוצים רבים אחרים, האירוח הכפרי בקיבוץ פרוד הינו מותאם גם לזוגות ולמשפחות מהמגזר הדתי. כך, האוכל בחדר האוכל הינו כשר, וכן קיים בקיבוץ בית כנסת פעיל.

אטרקציות בקיבוץ

הקיבוץ מציע לאורחיו רחצה בבריכת הקיבוץ, הפעילה בין שבועות לסוכות. כמו כן, ילדים מוזמנים להנות מפינת הליטוף הקיימת בקיבוץ, ומפארק שעשועים חדש שהוקם לאחרונה.

כמו כן, האורחים מוזמנים לביקור ללא עלות במרכז המבקרים של בית הבד 'סבא חביב', הפועל בקיבוץ. בסיור תוכלו ללמוד על תהליך הפקת השמן, לחזות בייצור שמן הזית בעונת המסיק, ולהכיר את המשפחה והסיפורים שמאחורי השמן, הזיתים והטחינה ואף לטעום מהם.

אטרקציות נוספות הקיימות בקיבוץ ומוצעות בתשלום הן מגרש כושר וספורט ומיני גולף.

אם מתחשק לכם לשתות משהו בערב, תוכלו להגיע אל הפאב של מל, הנמצא בקיבוץ ומציע מגוון סוגי אלכוהול וביניהם שלוש מאות סוגים של ויסקי, ופתוח בערבים לכל אורך השבוע.

אטרקציות בגליל

בסמוך לקיבוץ זורם לו נחל ומפלי פרוד, שמהווה פנינת טבע של ממש בגליל העליון וניתן לטייל לאורכו.

לצד זאת, הגליל מציע מגוון של מסלולי טיול למשפחות בטבע, ביניהם טיול בשמורת הטבע של נחל עמוד, מסלול טיול בשביל הפסגה של הר מירון, המשקיף על כל הגליל העליון, טיול בשמורת עמק החולה, טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים ועוד.

צור קשר

אירוח כפרי פרוד

קיבוץ פרוד

050-5642600

לאתר של אירוח כפרי פרוד

לעמוד הפייסבוק של אירוח כפרי פרוד

אירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן - הידרומדיה

ארוחת בוקר עשירה באירוח כפרי פרוד. צילום: מיכל ממן – הידרומדיה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר