By s_oleg Shutterstock אטרקציות לאירועים
By s_oleg Shutterstock אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים: החברות שיהפכו את האירוע שלכם למושלם

מתלבטים כיצד להפוך את האירוע שלכם לייחודי ומרגש? הכירו את האטרקציות שיגרמו לאורחים לזכור את האירוע שלכם לעוד הרבה שנים

פורסם בתאריך: 7.1.20 10:32

חוויות: הכיף שבאירוע

תקופת ההתבגרות עבור נערים ונערות היא אחת התקופות המכריעות בחייהם. לא רק שהם עוברים תהליכי התבגרות שוטפים שגורמים להם להעלות שאלות רבות כלפי עצמם, כעת הם גם מנסים למצוא את מקומם בחברה ולהתברג כמקובלים בחברה.

עבור ילדים רבים תקופת בר ובת המצווה היא התקופה המושלמת ״להשוויץ״ ולהראות מה הם שווים, כשככל שהאירוע שמארגנים להם יותר מושקע, כך חבריהם לכיתה נוטים להעריך אותם יותר.

עם זאת חשוב לזכור בסופו של דבר שמנקודת מבטם של האורחים הצעירים, הדבר היחיד שחשוב הוא שיהיה להם כיף, שיהיה הרבה אקשן ושיהיו כמה שיותר פעילויות שימגנטו אותם לאירוע.

אטרקציות לאירועים: חוויות. צילום באדיבות הלקוח

אטרקציות לאירועים: חוויות. צילום באדיבות הלקוח

״חוויות – הכיף שבאירוע״ היא חברה שעוסקת בהפקת אירועים יוצא דופן למסיבות בר ובת מצווה. החברה מחזיקה במבחר עצום של מתקנים המתאימים לכל סוגי האירועים ומציעה מגוון רחב ביותר של פעילויות המתאימות לחובבי האקסטרים והאקשן, כמו גם לאלה המעדיפים פעילויות רגועות ונינוחות יותר.

בין האטרקציות הרבות שתוכלו למצוא אצל ״חוויות – הכיף שבאירוע״ ישנן קונסולות מציאות מדומה: קורת הפחד, שחיה עם כרישים ועוד; סימולטרים: ג'יירו, סקי, שור זועם, גלשן גלים, כדורגל, אגרוף הזעם ועוד; קונסולות משחקים: נינטנדו, פלייסטיישן ואקסבוקס; שולחנות משחק: סנוקר, הוקי, כדורגל, כדורסל דיגיטלי ועוד.

פעילות מגניבה נוספת שמכניסה את הילדים לאנרגיות היא יום הולדת בנושא כדורגל, בה מחלקים את הילדים לשתי קבוצות יריבות כשהמטרה היא תחרויות ופעילויות בין הקבוצות. הפעילות עצמה מונחת על ידי המפעיל שמתפקד כשדר ספורט ובמהלכה ישנן תחרויות שונות כמו כדורגל שולחן, באולינג כדורגל ועוד מגוון פעילויות על טהרת המשחק. לצד פעילויות אלה ישנם גם מתקנים שמתאימים לבנות ולבנים שפחות מתחברים לרעיון ומחפשים משהו בזווית קצת שונה.

גימיק שאהוב ביותר על הורים למסיבות בר ובת מצווה הוא שילוב של משחקי נוסטלגיה מפעם כמו פק-מן ומריו. המשחקים חושפים את הילדים לסדרת משחקים שונה לחלוטין ממה שהם רגילים אליו בדרך כלל, מה שמביא הרבה תגובות מתלהבות ואנרגטיות.

כמו כן לילדים רגועים יותר, שפחות אוהבים להתרוצץ, ישנו שולחן ״חכמים בלילה״, המאפשר להם לפתור משחקי חשיבה ולהעביר את זמנם בפעילות נינוחה יותר. הדבר מאפשר פעמים רבות גם הזדמנות ליצירת קשר חזק יותר עם ההורים שמגיעים וחולקים פעילות כיפית יחד עם ילדיהם.

לצד הפעילויות אפשר לתאם גם מספר דוכני אוכל שיבטיחו שהילדים לא ישארו רעבים ויתרוקנו מהר מדי מאנרגיה. בין הדוכנים שתוכלו להזמין לאירוע ישנם פנקייקים, שערות סבתא, פוקצ'ות, פיצות, פופקורן, וכל יתר אבות המזון של המתבגר הממוצע.

נוסף על כך תוכלו גם להביא למקום דיג'יי שיכניס קצת קצב למסיבה וימלא את האווירה במקצבים כיפיים, ומאפרת שתהפוך את כל החוגגים לבלייני פול מון.

צוות העובדים והמפעילים שמגיעים עם המתקנים, נוכחים במקום במהלך כל האירוע במטרה להדריך, להשגיח על הילדים ולהבטיח כי כולם משתמשים במתקנים בצורה בטוחה.

הצוות המסור של ״חוויות – הכיף שבאירוע״ עומד לרשות הילדים במהלך כל שעות הפעילות לכל צורך שעולה בהם ולכל עזרה שיזדקקו לה, והכל עם חיוך גדול והרבה סבלנות.

מספר שעות לפני תחילת האירוע מגיעה החברה ומארגנת את כל המתקנים במקום כך שיהיו ערוכים ומוכנים להשתלטות הילדים ברגע שהמסיבה תתחיל. אחד הדגשים העיקריים שעליהם מקפידה החברה היא כי כל המתקנים יגיעו במצב טוב, ללא שברים וללא הפתעות שיגרעו מחווית האורחים האנרגטיים.

בנוסף, על מנת להבטיח כי גם אתם תוכלו להיות רגועים במהלך האירוע, מחזיקה החברה בביטוח צד ג'. משמעות הדבר היא כי אם חלילה אחד הילדים קיבל מכה או נפצע, ביטוח החברה יכסה גם אתכם בכל מקרה של תביעה.

בין אם החלטתם לערוך את האירוע בביתכם ובין אם החלטתם לערוך את בר או בת המצווה של ילדיכם תחת כיפת השמיים באחד מהפארקים הקסומים שיש לישראל להציע, תוכלו לדבר עם ״חוויות – הכיף שבאירוע״ ולהבטיח לילדים חוויה שלא ישכחו בזמן הקרוב.

טלפון: 050-4457396

מעבר לעמוד הפייסבוק 

מעבר לאתר

חוויות: הכיף שבאירוע. צילום עצמי

חוויות: הכיף שבאירוע. צילום עצמי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר