נרות ועוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ga_Na)
נרות ועוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ga_Na)

הנרות הללו שאנו מדליקים: חנות הנרות המשגעת שלא הכרתם

את הנרות המיוחדים ביותר לא תמצאו בכל חנות אלא רק בחנות אחת – ״נרות ועוד״. חנות נרות מיוחדות עם מגוון עצום של למעלה מ-100 סוגי נרות מכל הסוגים ובכל הריחות, וכולם מחכים רק לכם שתציתו בהם את הלהבה

פורסם בתאריך: 26.12.19 12:14

אם יש דבר בעל יכולות להפוך כל דבר בעולם לרומנטי, הרי שזה נרות. השילוב של הלהבה המהפנטת שרוקדת בחשכה לצד הצל שנשפך על הקיר בתיאום מושלם עם ריקוד הלהבה, יוצרים תחושה של רוגע ואינטימיות. לכן, גם כיום כשאפשר פשוט להשתמש בנורה, אנחנו בוחרים להשתמש ברגעים מסוימים דווקא בנרות, כדי להפיח תחושה רומנטית ונעימה בסביבה בה אנחנו נמצאים.

נרות אפשר למצוא בכל מקום, בין אם במכולת השכונתית ובין אם בחנויות של חפצי בית. הבעיה היא המבחר הדל והאיכות הירודה שניתן למצוא באותם המקומות. מרבית הנרות שאנחנו רואים כשאנחנו הולכים לקניות, מיוצרים יצור זול ומהיר בסין, ללא תווי תקן וללא פיקוח על החומרים. ואם זה לא מספיק, כתוצאה מהשימוש בחומרים שמוזילים את התהליך, נפגעת עמידותו של הנר שלרוב מתחיל להימס מעצמו עם הזמן שחולף. עכשיו רק תארו לעצמכם שידה יקרה או שולחן מעץ רגיש ששעוות הנר נדבקת אליו והורסת אותו. לא נעים.

חנות ״נרות ועוד״ היא חנות רחבת ידיים, בה תוכלו למצוא מבחר מסחרר של למעלה מ-100 סוגי נרות – כולם במחירים נמוכים ונוחים לכל כיס. כל מה שתמצאו בחנות מיובא מאירופה ובעל תו תקן אירופי המבטיח כי לא הוכנסו לנרות חומרים מסוכנים או רעילים.

למעלה מ-100 סוגי נרות – כולם במחירים נמוכים ונוחים לכל כיס (צילום עצמי)

למעלה מ-100 סוגי נרות – כולם במחירים נמוכים ונוחים לכל כיס (צילום עצמי)

החנות הינה עסק משפחתי בעל אווירה חמה ונעימה, הוא הוקם לפני כ-16 שנים ומאז לא מפסיק לחדש ולהביא נרות חדשים ומעניינים המתאימים לכל סוגי האירועים.

״באים לכאן אנשים מכל הארץ למצוא נרות איכותיים במחיר טוב, כי ההבדל באיכות הוא דבר שאי אפשר לפספס״, מספר מנהל החנות. ״הרבה מהאנשים שמגיעים לכאן מחפשים נרות לאירועים כמו חתונה, בת/בר מצווה, חגים ועוד. ישנם גם סיטונאים שמגיעים לכאן בשביל לקנות כמויות של נרות איכותיים במחיר מוזל, וגם אנשים פרטיים שפשוט אוהבים נרות ורוצים מוצר איכותי לבית״.

החנות מעוצבת בסגנון של מחסן, בו הכל בהישג יד, כך שתוכלו לבחון כל נר ולבחור את הנרות שהכי מתאימים לכם. הדבר הראשון שתשימו לב אליו כשתכנסו למקום הוא הריח של הנרות – ריח נעים ומרגיע שהופך את השיטוטים במקום למרגיעים וכיפים.
נוסף על מגוון הנרות העצום שבמקום, תוכלו למצוא בו גם למעלה מ-40 סוגי קטורות, כך שאם אתם רוצים להוסיף ריח חזק יותר אבל עדיין כזה המשלב ארומה נעימה, לא תהיה לכם בעיה למצוא קטורת מושלמת.

לא תוכלו לפספס את הריח (צילום עצמי)

לא תוכלו לפספס את הריח (צילום עצמי)

אל החנות תוכלו להגיע במהלך כל שעות היום ולבחור את הנרות המושלמים עבורכם, בין אם לאירוע, למכירה או אפילו אם סתם בא לכם פינוק לבית. ואם אתם עסוקים ולא יכולים להגיע פיזית למקום, תשמחו לשמוע שהחנות גם עושה משלוחים בכל אזור גוש דן, ראשון לציון והסביבה כך שתוכלו לקבל את הנרות עד למפתן דלתכם.

כתובת: הכשרת הישוב 7, אזור תעשיה חדש, ראשון לציון
טלפון: 03-9644990
פעילות:
א-ה': 17:00-09:30
מייל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

אם אין לכם זמן להגיע תוכלו להזמין משלוח עד הבית (צילום עצמי)

אם אין לכם זמן להגיע תוכלו להזמין משלוח עד הבית (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר