מספרה בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: frantic00)
מספרה בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: frantic00)

מספרה בבאר יעקב: הספר שיצור לכם את הלוק המושלם

החיפוש אחר המספרה המושלמת לא נגמר לעולם, אז בשביל שלא תתאמצו יותר מדי, החלטנו לעשות לכם את החיים קלים. הכירו את המספרה המושלמת של ברק נחאייסי – מספרת ״ברק בשיער״

פורסם בתאריך: 26.12.19 09:27

ברק נחאייסי – "ברק בשיער"

הסתכלתן על עצמכן במראה והבנתן שהגיע הזמן לשנות את הלוק: לצבוע קצת את השיער, להוריד קצת מפה להוסיף קצת משם, ובעיקר להכניס רוח חדשה לחיים.

את השינוי שאתן מחפשות תוכלו למצוא במספרה של אמן השיער ברק נחאייסי – ״ברק בשיער״. ברק שמחזיק מספריים בידיו כבר למעלה מ-20 שנה, התחיל את דרכו אצל הספר האגדי שוקי זיקרי ומשם התפתח לעסק עצמאי משל עצמו.
את המספרה שלו הוא פתח עבור נשים, גברים וילדים לפני כ-16 שנים, וממש לא מזמן עבר למקום חדש: גדול יותר, מרשים יותר וכזה שמציע מגוון רחב של שירותי קוסמטיקה וטיפוח לכל מי שמעוניינת.

״היה לי חשוב לעבור למקום שיאפשר לי מרחב עבודה גדול יותר, בו אוכל להעניק את כל השירותים האפשריים, כך שמי שמגיעה לכאן תוכל למצוא הכל במקום אחד״, מספר ברק בהתלהבות. ״אני יודע לקחת כל אחת ואחד ולעשות להם מהפך של ממש בשיער, ויחד עם זאת רציתי שמי שמגיעה לכאן תוכל למצוא פה גם את יתר השירותים שהיא צריכה. כיום, נוסף על כל מה שקשור לשיער, יש לנו פה גם הסרת שיער בלייזר, מכונת שיזוף, פדיקור, ציפורניים ואיפור, בכך נחתם מגוון השירותים שכל אישה צריכה עבורה״.

לפני ואחרי שיקום השיער (צילום עצמי)

לפני ואחרי שיקום השיער (צילום עצמי)

ההיכרות המעמיקה של ברק עם שיער, לצד מקצועיותו המתפרסת על מגוון תחומים, הביאה אותו במהלך השנים לפסגות מרשימות שרק הטובים ביותר הגיעו אליהן. חלק מהרפרטואר שלו כולל את היותו פרזנטור של חברת אוולנץ' ישראל ושל חברת אינדולה ישראל, שם הוא מעביר תצוגות באקדמיה ובקרוב יעביר אותן גם אצלו.

שמו הולך לפניו והוביל אותו אפילו עד למאחורי הקלעים של האירויזיון, אחד האירועים הבינלאומיים הגדולים והמרשימים ביותר שנערכו במדינתנו הצנועה.
יחד עם עוד תשעה ספרים ישראלים אחרים שכל אחד מהם נבחר בקפידה, הגיעה משלחת הספרים וביצעה את קסמיה על שיערם של כל מתמודדי האירוויזיון לכל אורכו. אם אהבתן את האירווזיון וראיתן שם תסרוקת שממש קרצה לכן, תוכלו להגיע ל״ברק בשיער״ ולבקש מברק ״בדיוק מה שהיא עשתה בשיער״.

הגיע עד האירוויזיון (צילום עצמי)

הגיע עד האירוויזיון (צילום עצמי)

במקום עצמו תוכלו למצוא את כל השירותים שתחפשו, החל מתספורת או תסרוקת, תוספות שיער, צבע, החלקות וכל היוצא בדבר.
כמו כן ישנם גם שירותי כימיה שמטרתם שיקום של השיער והחזרתו למצבו החיוני והאסתטי. חלק מהטיפולים שאותם תוכלו למצוא אצל ברק כוללים פתרונות צבע לשיער, פתרונות לבעיות בשיער שרוף ופגום, ניטרול פיגמנטים וגוונים לא רצויים, צביעה לבלונד תוך שמירה על השיער ועוד. את כל אותם הטיפולים אגב, עושה ברק בעזרת חומרים מפוקחים לשיקום השיער שמטרתם להבטיח שתראו במיטבכם לעוד הרבה זמן.

״הלמידה אף פעם לא נגמרת״, אומר ברק, ומסיבה זו גם הוא דואג לעקוב כל הזמן אחר החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום. הוא דואג להגיע להשתלמויות בחו״ל, ללמוד כיצד התחום מתפתח ומחפש תמיד את הדבר הבא שיעשה את לקוחותיו זוהרים.

יחזיר את שיערכן בחזרה לימי הזוהר שלו (צילום עצמי)

יחזיר את שיערכן בחזרה לימי הזוהר שלו (צילום עצמי)

״אני תמיד חושב על הלקוחות שנכנסים אליי; איך אוכל לתת להם את השירות הכי טוב ואיך אוכל להנעים את זמנם. האווירה במספרה חמה וביתית, אנחנו כמו משפחה אחת גדולה פה ותמיד נותנים יחס חם לכל מי שמגיע אלינו״.

כעת כשאתן יודעות מה מחכה לכן במספרת ״ברק בשיער״ כל שעליכן לעשות הוא להגיד לברק ולצוות המקום מה הסטייל החדש שאתן רוצות לעשות. הוא כבר ידאג להוציא אתכם מדלת המספרה כשאתן נראות הכי ״וואו״ שיש.

כתובת: רחוב יהודה 1, במרכז המסחרי הישן, באר יעקב
טלפון: 08-9242494 , 050-4557755
שעות פעילות:
א-ה': 20:00-09:00
ו': 13:00-08:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

1 מתוך 10 ספרים שנשלחו לאירוויזיון (צילום עצמי)

1 מתוך 10 ספרים שנשלחו לאירוויזיון (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר