המוסד להחזרי מס
המוסד להחזרי מס

החזרי מס לשכירים במרכז: תופתעו לגלות כמה מגיע לכם

שכירים? רשות המסים חייבת לכם מיליארדי שקלים. בסקר שנערך השנה במועצה לצרכנות עלה כי 45% מהשכירים לא הגישו בקשה להחזר מס, וכ-80% היו בוחרים להגיש את הבקשה אם התהליך היה פשוט ונגיש. אז איך ניתן לאתר את הכספים המגיעים לנו?

פורסם בתאריך: 16.12.19 08:56

החזר מס ממוצע שזכאים לו רוב השכירים עומד בממוצע על 8,000-10,000 ש"ח, אך בהתאם לקריטריונים מספרים אלו יכולים להיות אף יותר גבוהים. בעוד שרבים אינם מכירים את התהליך על בוריו, ניתן ליצור קשר עם גורם המכיר ומעורה בתחום שיעזור לכם להשיב בחזרה את כספכם מבלי להסתבך בבירוקרטיה מפרכת וסעיפים קטנים.

הבירוקרטיה הישראלית סבוכה ומורכבת, וכך גם תהליך הגשת בקשה להחזרי מס. אין זה פלא שאזרחים רבים מעדיפים להימנע ממנו. אלו שניסו להניע את התהליך, לא רק שלא הצליחו לקבל את כספיהם חזרה, לעיתים הם אף נדרשו לשלם כספים נוספים. רואי חשבון שאינם מתמחים בתחום החזרי מס לשכירים, מתקשים לאתר את הכספים ולהגיש את התביעה באופן מדויק, כל שכן האדם הפשוט שכלל אינו מבין בתחום. זו הסיבה שרצוי לפנות לחברה מקצועית, שתתן את המענה המדויק ותדע לאתר את הכספים האבודים.

"המוסד להחזרי מס" היא החברה המובילה והגדולה בישראל בתחום החזרי המס לשכירים. החברה צברה נסיון בתחום במשך למעלה מ40 שנה, עובדה זו מקנה לה ידע נרחב והתמקצעות שלא תסולא בפז. צוות המוסד להחזרי מס כולל סוללת רואי חשבון ויועצי מס אשר התמקצעו והתמחו בתחום החזרי מס לשכירים. בעזרתם, ניתן לטפל בכל דרישה להחזרים החל מעזרה בהוצאת המסמכים מהמוסדות השונים, דרך הכנת הדוחות השנתיים ל-6 השנים האחרונות וכלה בהגשת הבקשה במוסדות השונים וקבלת הכספים ממס הכנסה. הלקוח מלווה לאורך כל התהליך, מפתיחת התיק ועד לקבלת הכסף לחשבון הבנק שלו.

למי כדאי לפנות למוסד להחזרי מס?

כל עובד שכיר, לרבות עובד אשר הפקיד לקרן פנסיה או ביטוח חיים באופן עצמאי, עובד אשר חל שינוי בסטטוס האישי שלו (בעקבות נישואים, לידת ילד, גירושים, תשלום מזונות) הורה לילד שעבר וועדת השמה ומאובחן בהפרעות קשב וריכוז, בעיות רפואיות שונות של העובד או משפחתו, עובד אשר החליף מקומות עבודה ולא ביצע תיאום מס, מי שסיים תואר או תעודת הוראה, עובד אשר חלו בשנים האחרונות שינויים במשכורתו, מי שתרם למוסד מוכר, חיילים משוחררים במשך שנתיים מיום שחרורם משירות החובה, תושבי יישובי ספר, אנשים שחזרו משהות ממושכת בחו"ל, נשים שהאריכו חופשת לידה, אנשים שפדו קופות גמל, עולה חדש ב-3 השנים הראשונות לעלייתו ארצה, מי שעבד רק חלק מחודשי השנה (בעקבות אבטלה, חל"ת וכו') ועוד.
המיקוד הוא בשכירים משום שעצמאים ובעלי עסקים מלווים על ידי אנשי מקצוע אשר מגישים להם את הדו"ח השנתי. השכירים לעומתם, לא מלווים באופן אישי על ידי אנשי מקצוע ולא מודעים לזכויותיהם.

כיצד מתבצע התהליך של החזרי מס?

כאשר לקוח פונה למוסד להחזרי מס, הוא נשאל בשיחת טלפון סדרת שאלות שמטרתן לעמוד על זכאותו. בהמשך, הלקוח יוחתם על ייפוי כוח, והחברה תפנה לרשויות המס ולביטוח לאומי, ותפתח ללקוח תיקי ניכוי. לאחר איתור הכספים, הם יועברו ישירות לחשבון הבנק שלו.

מיקסום ההחזרים עבור הלקוחות

לקוח פנה למוסד להחזרי מס בעקבות המלצה של חבר. מבדיקה שנערכה בחברה עם הלקוח עלה כי בארבעת השנים האחרונות, הייתה בחייו תחלופה גבוהה של עבודות, כאשר בין העבודות היו לו תקופות של אבטלה. לאחר שרואי החשבון הגישו עבורו את הבקשה למס הכנסה, נמצא כי הוא זכאי להחזר בגובה של 15,000 ש"ח.

אחד היתרונות המובהקים של המוסד להחזרי מס הוא אנשי הצוות שנבחרו לאחר תהליך בירור קפדני כך שסוללת רואי החשבון ויועצי המס המרכיבה את צוות החברה, הם בעלי התמחות ספציפית והבנה בכל רזי החזרי המס לשכירים. העובדה שעשרה אנשי צוות עוברים על התיקים מאפשרת לדייק את הגשת הבקשות ולמקסם את ההחזרים עבור הלקוחות.

טלפון: 072-397-1206 

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר