לתקן לבד את הרהיטים הישנים (צילום: אלרום דבקים)
לתקן לבד את הרהיטים הישנים (צילום: אלרום דבקים)

עשה זאת בעצמך: ״דוד ובניו״ עושים לכם מייקאובר

השולחן כבר מתקלף? שידת הטלוויזיה נראית מיושנת ועייפה? אל תמהרו לרכוש רהיט חדש לפני שנכנסתם ל״דוד ובניו״ בבאר יעקב. חנות חומרי הבניין המצליחה מעניקה שירות ייחודי בתחום ותסביר לכם איך לעשות "מייק אובר" לבית

פורסם בתאריך: 11.12.19 08:39

פעם מזמן כשהיינו ילדים, אם כיסא או מדף היו נשברים, ההורים שלנו היו דואגים לתקן אותו מיד. פעם ועוד פעם, מי בכלל חשב לקנות חדש?

היום ישראלים רבים השתכנעו שכאשר מוצר כלשהו מתקלקל הם חייבים לרכוש אחד חדש תמורתו. כמובן שהדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה, ולכן יש מי שמציע לכם לא למהר להחליף לחדש, אלא לתת צ'אנס לתיקון הרהיט או המוצר המקולקל.

יותר מכך, גם אם הרהיט במצב טוב אך הצבע קצת דהה, או שסוג השולחן ועיצובו כבר אינם תואמים את רוח התקופה – הישראלי הממוצע יחליף אותו במהרה ויוציא מהכיס כסף רב. אלא שכעת, טרנד "עשה זאת בעצמך" הפך לאופנה בפני עצמה. הוינט'ג ונגיעות הנוסטלגיה הפכו למבוקשים יותר מאי פעם.

תתכוננו להתאהב מחדש ברהיטים הישנים

את ״דוד ובניו״ אין אחד בסביבה שלא מכיר. חנות כלי העבודה מבאר יעקב בנתה את עצמה בשנים האחרונות כמקום המקצועי והאיכותי ביותר באזור לכל מי שמבקש לרכוש חומרי בניין, כלי עבודה, פרזול או כל דבר אחר הקשור בתחזוקה או שיפוץ הבית.

לא הרבה יודעים ש״דוד ובניו״ מציעה מעבר לכך גם שירות ייחודי בתחום של "עשה זאת בעצמך". הלקוחות פונים לאנשי הצוות ומתארים בפניהם את הרהיט או כל מוצר אחר הדורש תיקון או חידוש, ואלו הראשונים מציידים אותם בערכה הכוללת את כל החומרים הנצרכים לשם כך, פלוס הוראות מדויקות לביצוע הפעולה הנדרשת.

"חידוש רהיטים זה נושא מעניין", מספר איציק לוי, "לאחרונה נראה כי אנשים חזרו לתקן בעצמם רהיטים שבורים או כאלה שדורשים רענון. ברור לכולם שרכישת שולחן חדש בגלל מכה קטנה שקיבל, או בגלל שהוא כבר לא אופנתי זו הוצאה שיכולה להגיע לאלפי שקלים. אנחנו מציעים שירות פשוט ונוח לכל כיס".

״דוד ובניו״ מלמדים אתכם את תורת ״עשה זאת בעצמך״ (צילום: אלרום דבקים)

״דוד ובניו״ מלמדים אתכם את תורת ״עשה זאת בעצמך״ (צילום: אלרום דבקים)

איך זה עובד? פשוט וקל. הלקוח מגיע לחנות מצויד בתמונה של הרהיט אותו הוא רוצה לחדש. ואנשי הצוות במקום יבחנו את סוג הרהיט, את החומר ממנו הוא עשוי ומה החיפויים הקיימים, ולאחר הבדיקה יכווינו ויסבירו ללקוח את כל שרשרת הפעולות שיש לבצע עוד בטרם תחילת העבודה כמו הסרת חיפויים קיימים או לחלופין שימוש בחיפוי הקיים וחיזוק עם חומר מקשר, ויבחרו עבורו את חומר היסוד לתשתית של המוצר.

לאחר מכן יבחרו את שכבת הגמר, בעצם את הפנים של הרהיט, או אם תרצו – את הלוק החדש של השולחן הוותיק בסלון של סבא. "יש כמה משפחות של צבעים. יש צבעים בגימור של "אולטרה מט" שזה מראה רטרו, יש צבעים בגימור משי, מבריק. יש על בסיס מים או בסיס טרפנטין. הכל תלוי בשימוש – אם זה לשימוש ילדים או יושב בסלון ואין לו יותר מדי מגע עם ילדים".

למי מבניכם שלא יצליח להחליט במקום איזה גוון ירצה לרהיט המחודש, מציעים ב״דוד ובניו״ לקחת דוגמיות ממניפת הגוונים הביתה ולהתלבט יחד עם כל המשפחה.

"השלב הבא הוא להדריך את הלקוח בעזרת איזה כלי כדאי לעשות את החידוש. האם בהתזה או בגלילה או אולי בכלל בהברשה. החלק הסופי, לאחר שסיימנו את הצביעה, נבחר יחד עם הלקוח את שכבת הלקה שמעל הצבע, כדי לסגור את הרהיט כך שהצבע יישאר למשך שנים".

איציק נותן מספר טיפים חשובים למי שהתקלף לו הצבע בקצוות הרהיטים. "במצב כזה בו הקילוף הוא בעיקר בקצוות הרהיטים יש לבחור נייר שיוף נכון וחשוב מאוד לעבור בעדינות רבה רק על הפינות המתקלפות. מעבר לכך אפשר גם להחליף את הפרזול עצמו או לצבוע את הפרזול הקיים ואנחנו מקבלים רהיט אחר לגמרי".

בשלב הזה למעשה, אם עברתם היטב על כל ההוראות, הגעתם ל'דוד ובניו' ופעלתם בדיוק על פי התוכנית – תוכלו להציג בגאווה בסלון הבית את הרהיט החדש-ישן. כך גם חסכתם אלפי שקלים וגם קיבלתם מוצר מחודש המעוצב לפי הטעם שלכם ולפי האופנה העדכנית.

את השירות האמור מציעים בחנות לא רק עבור רהיטים, אלא גם אגרטלים ישנים, ואזות, מדפים, או כל אביזר נוי אחר. "הרבה שואלים אותי גם על חומרי הדבקה, כמו למשל חלוקי נחל כציפוי לרהיט או כל אלמנט אחר – פסיפסים, שברי זכוכיות. לשם כך אנו נציע את הדבקים המתאימים לכל חומר עמו רוצים לצפות".

ב'דוד ובניו' מעודכנים בכל הטרנדים החמים ביותר ונותנים להם מענה איכותי ומקצועי. כך למשל תוכלו למצוא את המילה האחרונה – צבע גיר מקצועי ״שאבי שיק״ המגיע בעשרות גוונים שונים ומאפשר גימור מושלם בשכבת צבע אחת בלבד, זהו צבע מיוחד העובד מצוין על משטחי עץ, פורמייקה, מתכת ועוד.

הכוננית קורצת לכם? יש למזנון שלכם פוטנציאל? אתם עוד כאן? מחכים לכם ב'דוד ובניו' עם שלל רעיונות.

כתובת: רחוב קרן היסוד 51 באר יעקב
טלפון:
 08-862-4144

למעבר לפייסבוק

כל מה שאתה צריכים בשביל לשפץ את הריהוט הישן (צילום: אלרום דבקים)

כל מה שאתה צריכים בשביל לשפץ את הריהוט הישן (צילום: אלרום דבקים)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר