water pure – פתרונות לטיהור, ריכוך וסינון המים (צילום: איזילנד)
water pure – פתרונות לטיהור, ריכוך וסינון המים (צילום: איזילנד)

water pure: להיות בטוחים במים שאתם שותים

שימוש במים נקיים ומטוהרים מסייע לנו בשמירה על בריאותנו ומשפר את איכות חיינו. חברת water pure מציעה מגוון חידושים טכנולוגיים של מערכות סינון, טיהור, ריכוך ושתייה, שיבטיחו לכם מים טובים יותר באיכות שלא הכרתם

פורסם בתאריך: 5.12.19 13:13

רבות דובר על חשיבות צריכת מים נקיים שיסייעו בשמירה על בריאותנו וישפרו באופן משמעותי את איכות החיים שלנו. לכולנו ידוע כי שתיית מים מרובה, בריאה לגוף האדם ומסייעת במניעת מחלות. במים אנחנו משתמשים בכל שעות היממה: לשטיפת הפנים בבוקר, להכנת כוס הקפה הראשונה שנשתה ואיתה נתניע את היום, לאמבטיות מושקעות או מקלחות מהירות, לבישול, לשטיפת ירקות, לניקיון הבית ולהשקיית הגינה. במים נגלה לא פעם פסולת, עופרת ומזהמים שונים שיפגמו באופן משמעותי באיכות המים שבהם נשתמש. זיהום המים עלול לגרום להתפתחותן של מחלות ולפגיעה בבריאותנו. "לרבים מאיתנו נדמה שאם המים אינם עכורים מאוד, הרי שמדובר במים איכותיים וטובים אבל לא כך הדבר", אומר ציון גוילי, מייסד ובעלי water pure המציעה מערכות טיהור, ריכוך ושתייה. "את המזהמים, הכלור והעופרת לא ניתן לראות במבט חטוף בזרם המים. כדי להבטיח שאתם עושים שימוש במים נקיים, טעימים ואיכותיים יותר יש להתקין מערכות סינון וטיהור בחלקי הבית השונים ולהקפיד ולדרוש סנן מים עם תו תקן ישראלי".

חברת water pure הוקמה בשנת 1998 על ידי ציון גוילי והיא מציעה מגוון פתרונות לסינון, ריכוך, טיהור ושתייה. החברה שנמצאת בראשון לציון מציעה לקהל לקוחותיה את מותגי החברות המובילות בתחום, שאותם היא מייבאת בייבוא אישי ובלעדי מחו"ל. "במטרה להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר אנו מקפידים להתחדש במוצרים שהם החידושים הטכנולוגיים המובילים ביותר. על קהל לקוחותינו נמנים, לצד יחידים המעוניינים במטהרי מים, גם משפצי דירות שברצונם לחדש ולשדרג את מערכות הסינון והטיהור בדירה, קבלנים, אדריכלים ויזמים, המקפידים לשלב את הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות ביותר בתחום סינון המים בפרויקטים שלהם", אומר גוילי. גם גופים, מוסדות ציבור ורשתות אופנה מובילות נהנים מהשירות והמקצועיות של water pure.

אם חשבתם שעולם טיהור המים כולל מסננים למיניהם וברי מים המספקים מים מטוהרים – תחשבו שוב. מדובר בעולם ומלאו של מים מסוננים, טהורים ונקיים. ב-water pure תגלו שחשבו עבורכם על כל הפרטים הקטנים והם מציעים מגוון פתרונות רחב הנוגע לכל פעולה המצריכה ודורשת שימוש במים נקיים. "לרוב האנשים נדמה שמספיק להתקין מסנן מים במטבח ולסגור עניין. אולם גם בעת הרחצה, הישיבה בשירותים ושטיפת הבית חשוב להקפיד על שימוש במים נטולי לכלוך ומזהמים שעלולים להזיק לנו. על מנת להבטיח ללקוחותינו את הטוב ביותר אנחנו מציעים מעטפת שלמה של פתרונות לכל חלקי הבית".

לצד מערכת לסינון אבנית מהברז ומטהרי מים שיאפשרו לכם לשתות מים נקיים, יחכו לכם ב-water store גם איזי בר – מערכת חימום וקירור חדשנית המותקנת מתחת לכיור ומבטיחה מים קרים, רותחים ומסוננים בנגיעה בלבד. "האיזי בר שלנו אינו תופס מקום בדומה למכשירים של חברות אחרות. את כל מערכות המכשיר אנחנו מתקינים מתחת לכיור והמים יוצאים מברז מיוחד ומעוצב שמותקן על השיש. המראה שמתקבל במטבח הוא אסתטי, מרשים ונקי. תם עידן הכדים והמיני ברים המסורבלים" אומר גוילי. לצד האיזי בר מציעה החברה גם מערכות קירור ליצירת סודה לשתייה.

קריאות מונה והצטברות אבנית מטרידים לא מעט משקי בית בישראל. כדי לשמור על מכונת הכביסה, הצנרת, המדיח והדוד מציעים בחברה את Combi-Care – מערכת סינון קומפקטית המיובאת מגרמניה. המערכת מגיעה עם שסתום אל-חוזר מובנה למניעת זיופים בקריאת המונה ומותקנת בסמוך לשעון המים הראשי בכניסה לבית. השימוש במערכת המשוכללת מפחית אבנית באופן משמעותי.

יש מי שמבלה לא מעט בחדר האמבטיה ובשירותים ובכדי לסייע לכם להעביר את הזמן בנעימים, מציעים בחברה פתרונות טכנולוגיים דינאמיים. בין החידושים – אסלת בידה שתבטיח לכם ניקוי יסודי עם מים חמים, תוך שמירה על הניקיון וההיגיינה. "מדובר בפתרון מבריק שמגיע מקוריאה ויפן, ונחשב למוצר חובה בכל בית ובכל מקום ציבורי. את הבידה ניתן להתקין בחדר השירותים והאמבטיה", מבהיר גוילי.

חברת water pure נחשבת למובילה בתחום מערכות סינון, טיהור, ריכוך ושתייה. אנשי המקצוע בחברה הופכים באמצעות מגוון מערכות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים ודינאמיים את המים שלכם לנקיים, טובים, טעימים ואיכותיים יותר. את מוצרי החברה תוכלו לראות באולם התצוגה המרשים בו מוצעים הפתרונות הטובים והחדשים לטיהור, ריכוך וסינון המים שלכם.

כתובת: סחרוב 5, א.ת. חדש ראשל"צ
טלפון: 03-9517195

למעבר לאתר

water pure

water pure


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר