משלוחי פירות במרכ (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Anna Shepulova)
משלוחי פירות במרכ (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Anna Shepulova)

משלוחי פירות במרכז: הפתעה מתוקה וצבעונית

רוצים לפנק מישהו אהוב במגש פירות שיחמם להם את הלב ויפתח להם את בלוטות הטעם? הכירו את משלוחי הפירות הכי מגניבים וטעימים במרכז

פורסם בתאריך: 5.12.19 12:12

פרי מתוק

ישנן מחוות שאומרות הכל גם מבלי שנדבר – כאלה המתקשרות ומבטאות את איך שאנחנו מרגישים גם ללא שימוש במילים ומבלי שנצטרך להסביר את עצמנו.
בעת שאנחנו רוצים לברך חבר קרוב לרגל יום הולדתו, להוקיר תודה על שירות נאמן של קולגה או אפילו להביע את תנחומינו על אדם שהלך לעולמו, לפעמים אנחנו נתקלים במחסור של מילים. בזמן שאנחנו מתרוצצים בין המחשבות שלנו על מה נאמר, לפעמים ישנה דרך פשוטה יותר להעביר את המסר; לרוב היא גם כזו המשאירה טעם מתוק.

חברת ״פרי מתוק״ הקיימת כבר קרוב ל-11 שנים מתמחה בהכנה, סידור ומשלוח של מגשים, סלסלאות וזרי פירות מתוקים וטעימים. החברה מונה כיום כבר 4 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ: חיפה, תל אביב, באר שבע ואילת, כשמהם יוצאים משלוחים כמעט לכל נקודה במדינה.

עושים משלוחים מתוקים בכל הארץ (צילום: דן מילר)

עושים משלוחים מתוקים בכל הארץ (צילום: דן מילר)

״יש רגעים בחיים שבהם מחווה כלשהי עדיפה על מילים״, מסביר לנו אלדד, הבעלים והמקים של 'פרי מתוק'.
״אנשים שבוחרים לשלוח מגש פירות מבינים שלא מדובר רק במגש פירות כי אם במסר עמוק יותר. כמה שהמחווה הזו היא פשוטה כביכול, היא אומרת הרבה״.
״אנשים משתמשים במגשים כדי להודות לרופאים המטפלים בבני משפחתם, לאחל מזל טוב על הולדת תינוק ואפילו סתם כדי להפתיע ולשעשע. אין אף אחד בעולם שמקבל מגש פירות ולא מחייך ישר, זו פשוט מתנה כיפית״.

כשעובדים עם פירות, הטריות מהווה את הגורם החשוב ביותר. אם נשלח פרי לא בשל הוא יגיע חסר טעם, ואם נשלח פרי בשל מדי הוא כבר לא יהיה טעים ויקבל מרקם לא נעים. לכן, כל הפירות במקום נבחרים בקפידה – אחד אחד, כך שיגיעו למקבל המשלוח בדיוק ברגע שהם הכי טעימים.
הכנת המשלוח גם היא דורשת תכנון מדויק. ישנם פירות בעלי ״תוחלת חיים״ קצרה יותר שנוטים להתקלקל מהר ועל כן, כל מגש שיוצא נחתך בסמוך למועד המשלוח ולא שעות לפני.

פירות כידוע יכולים להיות עסק מבולגן לפעמים, אם לא מסדרים אותם נכון הם יכולים להימעך, להוציא נוזלים, להכתים ולהתקלקל, ועל כן הסידור שעושים ב״פרי מתוק״ נועד להבטיח שהמשלוח יגיע באותו אופן שבו הוא יצא.
פומלית נוטה להעביר נוזלים ולכן חותכים אותה כך שהנוזלים לא יצאו. פתאיה עלולה להכתים את הפירות השכנים ולכן משאירים אותה סגורה. אבטיח עלול להימעך ולכן חותכים אותו עם הקליפה. כל פרי נכנס למשלוח כך שישמור על צורתו וטעמו המקוריים בלי לייצר הפתעות.

המשלוח מגיע בדיוק כמו שיצא (צילום: דן מילר)

המשלוח מגיע בדיוק כמו שיצא (צילום: דן מילר)

נוסף על מגשי הפירות המעולים שתמצאו ב״פרי מתוק״ תוכלו למצוא עוד היצע רחב של מגשים כשביניהם מגשי גבינות, ירקות ושלושה סוגים של מגשי כריכים שבהם: טורטיות, לחמניות ביס וחצאי בייגל.

אולי תופתעו לשמוע אך במהלך החורף ישנם אפילו יותר פירות מבקיץ, כך שמשלוחי הפירות מהווים פתרון מושלם כמתנה לאורך כל השנה. ניתן להוסיף אליהם גם פירות יבשים או יין ואפילו לבקש שהשליח יתאם מראש את ההגעה למקבל ההזמנה כך שלא יגיע להפתיע בבית ריק.
כמו כן, אם כתובת המשלוח נמצאת בקרבת מקום לסניף תשמחו לדעת שהמשלוח חינם לגמרי, מה שהופך את כל העסק לאפילו יותר מתוק ויותר טעים.

אם אתם רוצים לפנק מישהו, להביע תודה, תנחומים או סתם להפתיע את אהוביכם עם משהו מתוק שיעשה להם כיף בלב, משלוחי הפירות של ״פרי מתוק״ הם הרעיון המושלם.

טלפון: 03-6565055

שעות פעילות:
א-ה: 17:00-08:00
ו': 14:00-08:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק 

גם מגשי ירקות תוכלו למצוא כאן (צילום: דן מילר)

גם מגשי ירקות תוכלו למצוא כאן (צילום: דן מילר)


פרי מוס

בעולם של הפייסבוק, האינסטגרם, והרשתות החברתיות, המאכלים שמלווים את חיינו צריכים להיראות טוב אבל לא פחות חשוב הוא – שיצטלמו טוב.
משלוחי פירות הם אחת מאותן המתנות שאנחנו מביאים לאנשים שהכי חשובים לנו כדי להבטיח שהיום שלהם יהיה מתוק ונעים, ואם אפשר לעשות מזה ״שואו״ אז למה ״לואו״.

משלוחי הפירות של ״פרי מוס״ הם יותר כמו יצירת אומנות מודרנית, מלאה בצבעים, טעמים מתקתקים, חמצמצים והרבה סטייל. כדי ליצור מגש מושלם משתמשת החברה במספר טכניקות, סגנונות ופירות שהופכים את המגשים לחגיגה צבעונית של מטעמים טבעיים שמעלים חיוך מופתע ומתלהב על פניו של כל אחד.

״אנחנו אוהבים לחדש כמה שיותר, בין אם זה בעיצוב, ברעיונות שאנחנו מביאים ואפילו בפירות שאנחנו שמים במגשים״, מספר גלעד מוסאי, הבעלים והמקים של פרי מוס. ״יש לנו איש צוות שהתפקיד היחיד שלו הוא לחפש טרנדים חדשים שילהיבו אנשים, כי בסופו של דבר מדובר במשהו שאמור לשמח אנשים והמטרה שלנו היא לשמח אותם כמה שיותר. מי שאחראי על חיפוש הטרנדים מסתובב בין אירועים, חושב על רעיונות, חוקר ומגיע לרעיונות הכי מטורפים שיש. זו הסיבה שכל הזמן יש לנו מגשים חדשים עם סגנונות שלא רואים כמעט באף מקום״.

מגשים חדשים עם סגנונות שלא רואים כמעט באף מקום (צילום עצמי)

מגשים חדשים עם סגנונות שלא רואים כמעט באף מקום (צילום עצמי)

המגשים שתוכלו להזמין בפרי מוס נעים בין מגשים סטנדרטים עם פירות פרימיום ועד מגשים עם פירות מגולפים במגוון סגנונות, צורות וכיתובים בהזמנה אישית. בין המגשים שתוכלו למצוא באתר ובאינסטגרם של החברה ישנו מגש דמוי עוגה מלאה בפירות; לב עשוי מפירות; גילופים על אבטיח; אותיות עשויות מפירות ועוד מלא רעיונות משוגעים.
אגב, אם מעניין אתכם לדעת איך עושים את הקסם הזה, באינסטגרם החברה תוכלו לגלות מלא מידע על הפירות השונים והתרומה שלהם לגוף, לצד סרטונים בהם תלמדו כיצד לחתוך אותם בצורה המגניבה ביותר.

משלוחי הפירות של ״פרי מוס״ מגיעים לכל אזור המרכז ומפיצים מתוק לכל עבר, אך זו רק ההתחלה של שיגעון ה״פרי מוס״.
בין שירותי החברה תוכלו להזמין גם כרכרה מלאה בפירות (כן כן, אתם שומעים נכון) שתתלווה לכל אירוע שתרצו, בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה, אירוע חברה, או כל מקום שבו תרצו להכניס קצת צבע.
אם כרכרה שלמה לא מספיקה לכם תשמחו וודאי לשמוע שהחברה מציעה גם בר פירות מעוצב ומטורף, בר שייקים ועוד המון הפתעות שישדרגו בקלות כל אירוע.

כרכרת פירות מלאה במתוקים (צילום עצמי)

כרכרת פירות מלאה במתוקים (צילום עצמי)

אם אתם רוצים להפתיע אדם קרוב עם משלוח צבעוני וטעים או מבקשים לפנק את אורחי האירוע שלכם עם משהו מתוק שיכניס בהם אנרגיה, ״פרי מוס״ ישמחו לעמוד לשירותכם.

אזור פעילות: כל אזור המרכז
טלפון: 054-2405535

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

תמיד מחפשים את הטרנד הבא (צילום עצמי)

תמיד מחפשים את הטרנד הבא (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר