קוני משכנתאות: הדרך הבטוחה למשכנתא ( תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Kittisak Jirasittichai)
קוני משכנתאות: הדרך הבטוחה למשכנתא ( תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Kittisak Jirasittichai)

קוני משכנתאות: הדרך הבטוחה למשכנתא

רבים מרוכשי הדירות לוקחים משכנתא בדרך לקניית בית משלהם ואחרים מבצעים מיחזור משכנתא. קוני יצחקי, יועצת משכנתאות פרטית ומייסדת חברת 'המשכנתא הטובה', תסייע לכם בתהליכי רכישת נכס ומיחזור המשכנתא, ותתאים עבורכם תכנית משכנתא אופטימלית

פורסם בתאריך: 3.12.19 15:11

כולנו חולמים על בית משלנו. בין אם מדובר בבית פרטי או דירה בבניין בפרויקט נחשק – קניית הנכס תהיה העסקה הגדולה ביותר שנעשה במהלך החיים. הרוב המכריע של הרוכשים ייאלץ לקחת משכנתא למימון קניית הדירה עליה חלמו. "משכנתא היא מוצר פיננסי הניתן ללקוח כנגד שעבוד נכס. מדובר בהלוואה עם התחייבות לשנים רבות. משכנתא הממוצעת למשק בית בישראל נאמדת בכ-600 אלף שקל והתשלומים עבורה יתפרשו על פני כ-20 שנה. מדובר בהלוואה לכל דבר הניתנת על ידי הבנקים למשכנתאות" אומרת קוני יצחקי, יועצת משכנתאות בכירה ומייסדת חברת 'המשכנתא הטובה'.

רוב רוכשי הדירות מסתייעים בפקידי המשכנתא שהבנקים מעמידים לרשותם. אולם הבחירה ביועץ משכנתאות פרטי מקצועי, אמין ובעל ניסיון תהיה זאת שתחסוך לכם זמן יקר וכסף רב. "אני לא חושבת שלקוחות צריכים יועץ משכנתאות פרטי – הם חייבים אותו לעצמם!" מדגישה יצחקי. "נוטלי המשכנתאות מגיעים לבנק ללא ידע פיננסי מוקדם בתחום המשכנתאות והם יסתפקו בהצעה שייתן להם פקיד המשכנתאות בבנק".

לדברי יצחקי לרוב יהיה זה מסלול סטנדרטי עם החזר ראשוני נמוך לתקופה ארוכת טווח, מה שהם לא יודעים הוא שההחזר עלול לעלות במהלך השנים בצורה משמעותית. יועץ משכנתאות פרטי יידע להתאים במיוחד לכם את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורכם באופן אישי. "כאשר מתכננים את תמהיל המשכנתא האופטימלי ישנם משתנים רבים שאותם צריך לקחת בחשבון. חשוב להתייחס למשתנים כמו היכולות הכלכליות של הלקוח, הפרופיל הפיננסי של המשפחה וסגנון החיים ששונה ממשפחה אחת לאחרת. יועץ משכנתאות פרטי יידע לתפור עבורכם את התוכנית שתתאים לכם אישית בהתאם למשתנים הללו. שירותיו יחסכו לכם זמן יקר, הרבה כאב ראש והכי חשוב כסף רב!" מבהירה יצחקי.

קוני יצחקי הינה יועצת משכנתאות בכירה ומייסדת חברת "המשכנתא הטובה". היא בעלת תואר במנהל עסקים מהמרכז האקדמי רופין וחברה בהתאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. במהלך שנות עבודתה בתחום שימשה כיועצת משכנתאות בבנק לאומי וסייעה למאות משפחות בתהליך נטילת המשכנתא. "במסגרת עבודתי בבנק ראיתי מה הם הקשיים בהם נתקלים רוכשי הדירות בישראל בתהליך המורכב של נטילת משכנתא וכמה ההלוואה הזו מורכבת הן מבחינת עסקית הן מבחינה משפטית. לכן החלטתי לצאת לדרך עצמאית כיועצת משכנתאות פרטית בכירה הפועלת ללא משוא פנים ודואגת לאינטרסים של הלקוחות בתהליך המורכב".

כאשת מקצוע שדואגת לטובתם של הלקוחות המגיעים אליה לייעוץ משכנתאות, שמה יצחקי את הלקוח בראש "המטרה שלי כיועצת משכנתאות בכירה ומקצועית היא להוביל את הלקוחות למשכנתא הטובה ביותר עבורם. זאת תוך התאמת תנאי המשכנתא, התמהיל וגובה ההחזר בהתאם לצרכיהם השונים ולמצבם האישי והפיננסי של הלקוחות". רבים בוחרים לאחר שנים של תשלום המשכנתא לבצע מיחזור משכנתא ובעצם לבחון את האפשרויות העומדות בפניהם כיום לשינוי בתכנית המשכנתא הקיימת "לקוחות רבים מגלים לאחר שנים, שתנאי השוק, שווי הנכס, מצבם הפיננסי, היכולות הכלכליות וסגנון החיים שונים משהיו בעת נטילת המשכנתא לפני שנים. באפשרותם לבצע מיחזור משכנתא הכולל שינויים במסלולים, בתקופות, בריביות ובתנאים של המשכנתא" מסבירה יצחקי. "מיחזור המשכנתא מאפשר לכם לצמצם את תקופת תשלום המשכנתא ולבחון את האפשרות להגדיל או להקטין את התשלום החודשי וזאת בהתאם למצבכם הפיננסי הנוכחי". את מחיזור המשכנתא מציעה יצחקי לבחון בשלושה מצבים: במקרים בהם חלו שינויים במצבכם הפיננסי ואתם מרוויחים יותר, במצבים בהם ישנם שינויים בצרכים שלכם כמשפחה, ובמידה ותנאי השוק השתנו וחלה ירידה בריבית בשוק המשכנתאות, כמו שקורה ממש בחודשים האחרונים. "חשוב לזכור שמשכנתא אינה חתונה קתולית. בדומה למעבר בין חברות בשוק הסלולר, האינטרנט והכבלים ניתן גם להחליף בנק ולבצע שינויים במשכנתא, כך שתתאים עבורכם בכל שלב בחיים" אומרת יצחקי. אין ספק שיועץ משכנתאות פרטי יהיה זה שיעשה עבורכם את העבודה באמת ויתאים עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר. ואין ספק שקוני יצחקי תעשה זאת באופן המקצועי ביותר

טלפון: 050-5688883

למעבר לאתר
דוא"ל: [email protected]

קוני יצחקי (צילום: מירב זגורי טל)

קוני יצחקי (צילום: מירב זגורי טל)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר