יעקב ונטלי גבריאלוב (צילום עצמי)
יעקב ונטלי גבריאלוב (צילום עצמי)

מרפאת שיניים בבאר יעקב: רופא השיניים שיקל לכם על התהליך

חולמים על שיניים בריאות, לבנות ויפות? הכירו את מרפאת השיניים של ד''ר גבריאלוב המצוידת בטכנולוגיה מתקדמת, מקצועיות ושירות אדיב

פורסם בתאריך: 2.12.19 13:32

מרפאת שיניים גבריאלוב מעניקה מענה מקצועי ומקיף למגוון רחב של טיפולים בתחום רפואת השיניים. המרפאה משרתת את תושבי באר יעקב והסביבה ולקוחות רבים מגיעים מכל יישובי המרכז בשל המומחיות, הניסיון והסבלנות יוצאת הדופן של צוות המרפאה.

המרפאה בניהולו של ד"ר גבריאלוב מציעה את הטוב ביותר בתחום רפואת השיניים הכירורגית, שיקום הפה, השתלות מורכבות, אורתודנטיה ואסתטיקה בהסתמך על הצוות המקצועי אשר נבחר בקפידה רבה ומעניק לצד טיפול מקצועי גם יחס אישי ואיכותי לכל מטופל.
במהלך השנים מרפאת גבריאלוב גדלה והתפתחה וכיום היא מספקת שירותים רפואיים מתקדמים לצד מתן פתרונות איכותיים לבעיות דנטליות מורכבות לילדים ולמבוגרים כאחד.

גם לילדים מגיע חיוך בריא

"כאבי שיניים יוצרים בילדים אי נוחות וחוסר שקט, ניתן למנוע מצב של כאב עמוק באמצעות בדיקה תדירה קבועה אצל רופא השיניים", מסבירה ד"ר נטלי גבריאלוב. "בשונה ממבוגרים החשים רגישות לחום או קור, ילדים לרב יתלוננו רק כאשר המצב מצריך טיפול מעמיק כגון עקירה או כתר. ביקור יזום במרפאה לבחינת מצב השיניים ובריאות הפה עוד בטרם התרחש הנזק יכול לשנות את התמונה. במהלך הביקור תקבלו הדרכה כיצד לשמור על השיניים, כיצד לצחצח נכון, מאילו מזונות כדאי להימנע ומהם הטיפים הטובים ביותר לשמירה על שיניים בריאות. יתרון נוסף בביקור זה הוא חוויה וזיכרון נעים ממרפאת השיניים עבור הילד", מסכמת ד"ר גבריאלוב.

את החששות והפחדים מביקור אצל רופא השיניים, ד"ר גבריאלוב מפיגה באמצעות יחס סבלני ואדיב ובאמצעות שימוש בגז צחוק. המקצועיות שלה מתבטאת ביכולת יוצאת הדופן שלה לזהות מוקדם בעיות בשיניים ובהתאם לכך לספק טיפול יעיל ומיטבי. "לאחר כל טיפול אני מקפידה לצייד בהוראות לשמירה על הגיינית הפה, ואני ממש רואה כיצד הילדים מפנימים ומיישמים. חשוב לדעת כי עששת בשיניים בגילאים מוקדמים מתקדמת מהר. אם נטפל בזמן – נוכל להציל את השן באמצעות סתימה פשוטה ונמנע מעקירה. גם במצבים שדרוש טיפול עמוק, הטיפול נעשה בצורה מרגיעה ונעימה כך שהחוויה הכוללת היא חיובית".

צוות המרפאה

תושבי באר יעקב והמרכז נהנים מטיפולי שיניים מתקדמים ואיכותיים במרפאה של ד”ר גבריאלוב ולא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר. בנוסף למכשור המתקדם ולשיטות העדכניות ביותר, תוכלו למצוא במרפאה את טובי הרופאים בתחום כדי שתהיו בטוחים שאתם בידיים טובות. כך למשל בנוסף לד"ר נטלי ויעקב גבריאלוב תוכלו לפגוש את ד״ר שי גורן, אורתודנט מומחה המשמש גם כיו"ר אגודת האורתודנטים בארץ.

המרפאה המבוקשת נותנת מענה למגוון רחב של טיפולי שיניים: טיפולים כירורגים – השתלות שיניים, הרמות סינוס, השתלות עצם, חשיפות שיניים והכנתן לטיפולים אורתודונטיים ועקירות רגילות וכירורגיות; שיקום – כתרים, גשרים, תותבות ושיקום לסתות שלמות, טיפולי חניכיים, טיפולים משמרים ובהם שחזורים אסתטיים והשלמות; טיפולים אורתודונטיים – יישור שיניים הניתן על ידי מומחה ליישור שיניים; טיפולים אנדודונטיים; וטיפולים אסתטיים.

זמינות ואמינות

על מנת לסייע לשמור על בריאות הפה שלכם עליכם לוודא שתזכו לאבחון מדויק ולטיפול ממוקד. על מנת למנוע מכם מעבר מיותר בין מכוני צילום, מעבדות, מרפאות, מכונים ורופאים, במרפאה של ד"ר גבריאלוב מרכזים את כלל הטיפולים תחת קורת גג אחת. במרפאה פועלים צוות רופאים מכל התחומים בענף, אשר להם מטרה אחת ויחידה: לתת לכם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר.

ד"ר גבריאלוב, בעל תואר ,DMD מסביר את סוד ההצלחה של המרפאה בראשה הוא עומד: "לשיניים הטבעיות שלנו יש יתרונות רבים, שלהם אין תחליף. את השיניים הטבעיות, בשונה משתלים, קל יותר לתחזק ולשמר לאורך זמן, ולכן את הטיפול אנחנו נתחיל באבחון מדויק של מצב השיניים במטרה להציל ולשקם את הקיים בהסתמך על צילום רנטגן שנעשה במקום. רק לאחר שוידאנו שאין שום אופציה אחרת, נבצע עקירה והחלפה בשתל. לכל לקוח נתאים תכנית אישית הכוללת גם טיפולים משלימים הכרחיים כגון טיפולים מניעתיים, ניקוי שיניים ועוד. כלל הלקוחות שלנו יודעים כי רק טובתם עומדת לנגד עיננו ואנו נעשה כל שניתן להציל גם שיניים שהוגדרו 'אבודות' ולא נמהר לערוך הליכים כירורגים ללא צורך".

חיוך בריא וזוהר – עכשיו זה אפשרי. עם שעות הפעילות הגמישות של המרפאה והצוות המקצועי אתם יכולים להיות בטוחים שמצאתם את המקום שלכם.

כתובת: יהלום 3, באר יעקב (מרכז צמרות המושבה)
טלפון: 08-6116666
אימייל: [email protected]

שעות פעילות:
א׳ – ד׳: 9:00-19:00
ה': 15:30-19:00
ו׳: – 09:00 – 13:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

ד״ר שי גורן, מומחה לאורתודנטיה (צילום עצמי)

ד״ר שי גורן, מומחה לאורתודנטיה (צילום עצמי)


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא וכו'


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר