מאמני כושר בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ajan Alen)
מאמני כושר בבאר יעקב (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Ajan Alen)

מאמני כושר בבאר יעקב: גם לכם יכול להיות גוף חטוב ויפה

מתנשפים כל פעם שאתם עולים ויורדים במדרגות? מאמני הכושר של באר יעקב יכניסו אתכם לקצב ויגרמו לכם ליהנות מכל רגע בדרך

פורסם בתאריך: 20.11.19 09:46

 טל אור

טל אור (37), נשואה פלוס שלושה, חיה ונושמת את תחום הכושר מאז שהיא זוכרת את עצמה. עוד כילדה התאמנה טל בהתעמלות קרקע בהפועל ראשל"צ והשתתפה בתחרויות. בשנים האחרונות היא מובילה מאות אנשים להנאה, התמדה ותוצאות מספורט, וזאת באמצעות יחס אישי, חיוך, מקצועיות ומקצוענות ללא פשרות.

ממנהלת כוח אדם למאמנת כושר

עם שחרורה מצה"ל, נרשמה טל לקורס מדריכי חדר כושר במכללת וינגייט, החלה לעבוד כמדריכה והתקדמה לתפקיד ניהולי בחדרי כושר. "הייתה לי תקופה שניסיתי לעשות גם וגם", היא מספרת, "עבדתי בחדרי כושר ובמקביל התחלתי קריירה בתחום משאבי אנוש."
השינוי קרה אחרי שילדה את ביתה השנייה: "החלטתי לעזוב את העבודה במשאבי אנוש ולהפסיק להיות שכירה. יצאתי לדרך עצמאית והתחלתי לקיים אימוני כושר אישיים בבתים. עשיתי בין עשרה לשניים עשר אימונים אישיים ביום."

מהר מאוד טל הבינה שכדי להצליח ולפרוץ, יהיה עליה להתמודד עם הפחדים שלה. "רציתי להתחיל להעביר אימונים לקבוצות, אבל התמודדתי עם פחד קהל, שהקשה עליי להוציא את התוכנית לפועל." ככל שחלף הזמן טל קיבלה החלטה לצאת מאזור הנוחות והחלה לקיים אימונים בקבוצות.

בתחילה הגיעו אליה שתי קבוצות ביום, ומהר מאוד זה הלך וגדל. ארבע שנים לאחר מכן, טל מצאה את עצמה מאמנת כשמונים איש מדי יום, בקבוצות שהגיעו לאימונים בשעות הבוקר והערב.

מאמנת מבוקר ועד ערב – טל אור (צילום: עידן מעוז ID studio ועידן גרוס)

מאמנת מבוקר ועד ערב – טל אור (צילום: עידן מעוז ID studio ועידן גרוס)

פתיחת הסטודיו הראשון

הביקוש לאימוני כושר של טל הלך וגדל, ועמו גדל גם מספר המתאמנים שלה.

"אחרי כארבע שנים, הבנתי שלא אוכל להמשיך ולקיים את האימונים אצלי בבית. העסק גדל והתפתח והבנתי שאני זקוקה למקום משלי." כך פתחה טל סטודיו קטן בבאר יעקב, ששימש אותה במשך שנתיים.

"אחרי שנתיים הרגשתי שגם הסטודיו הזה כבר לא עונה על הצרכים של העסק. הגעתי למצב שבו אנשים המתינו ברשימות המתנה כדי להתאמן בסטודיו והיו מתוסכלים מכך שלא יכולתי לאמן אותם, פשוט כי הייתי לגמרי מלאה."

הסטודיו לאימוני כושר בבאר יעקב

לפני כחצי שנה פתחה טל את הסטודיו לאימוני כושר בקניון באר יעקב, בו מתאמנות כיום מאות נשים בגילאי 15 עד 60, וכן ילדים בגילאי 6 עד 12.

בסטודיו מתקיימים מגוון אימונים פונקציונאליים (אימונים לשיפור התפקוד והתנועתיות היום-יומית), המתמקדים בחיזוק, חיטוב, עבודת כוח וחיזוק שרירי הליבה, לצד עבודה אירובית. השיעורים הקבוצתיים מכילים עד 25 מתאמנים, ומתקיימים לכל אורך השבוע, בשעות הבוקר והערב. בין האימונים המתקיימים בסטודיו: Hiit (אימון ממוקד באינטנסיביות גבוהה), TRX (אימון רצועות), יוגה (חיזוק שרירי הליבה, יציבה וגמישות), פילאטיס ועוד.

"החזון שלי הוא לגרום לכמה שיותר אנשים להרגיש טוב יותר עם הגוף שלהם, להסתכל במראה ולחייך וגם לשמור עם אורח חיים בריא ופעיל", משתפת טל.

הכוונה וליווי אישי לשיפור הישגים

"מתאמנים שמגיעים אלינו לסטודיו, הם כאלו שרוצים לראות תוצאות, וזה מה שקורה בפועל", אומרת טל. בנוסף, היא מדגישה את חשיבות היחס האישי לכל מתאמנת: "אני מכירה את כל המתאמנות שלי בשמן. כשמישהי נעלמת אני מרימה לה טלפון ושואלת לשלומה. המתאמנות יודעות שהסטודיו הוא הרבה מעבר למקום שבו מגיעים להתאמן. יש לי המון מתאמנות שאני מלווה אותן כבר שנים והן גם חברות קרובות."

היחס האישי מתבטא גם בשירות ייעוץ תזונה וכושר שמציע הסטודיו. השירות, הניתן על ידי מוסמכת מכללת וינגייט, מאפשר ליווי תזונתי למתאמנת, וכולל מעקב שקילה ומדדים, הכוונה לבניית תפריט, לצד טיפים לשמירה על תזונה נכונה. היועצת זמינה למתאמנות בכל שאלה, גם טלפונית.

גם כיום, עם סטודיו מצליח משלה, טל לא נחה על זרי הדפנה: "אני מאמינה שכל אדם יכול להגשים את החלומות שלו, על ידי עבודה קשה והתמדה. אחרי שנים בתחום וגם עם סטודיו מצליח, שום דבר לא מובן מאליו מבחינתי."

״אני מאמינה שכל אדם יכול להגשים את החלומות שלו, על ידי עבודה קשה והתמדה״ (צילום: עידן מעוז ID studio ועידן גרוס)

״אני מאמינה שכל אדם יכול להגשים את החלומות שלו, על ידי עבודה קשה והתמדה״ (צילום: עידן מעוז ID studio ועידן גרוס)

סדנה לתוצאות – חזרה לגזרה ואורח חיים בריא

בשבועות הקרובים תשיק טל בפעם הראשונה סדנה לחזרה לגזרה ועידוד אורח חיים בריא עבור נשים לאחר לידה ובכלל. הסדנה, בת שמונה מפגשים, תתקיים בסטודיו, בשיתוף יועצת תזונה, ותכלול מגוון הרצאות בנושאי תזונה נכונה ואורח חיים בריא, לצד ליווי צמוד של המשתתפות בכל הנוגע לשילוב הרגלי חיים בריאים. משתתפות הסדנה יצטרפו לקבוצת וואטסאפ סגורה, בה יוכלו להתייעץ בכל הנוגע לתזונה, מה לאכול וכמה, מתכונים וטיפים.

חמשת הטיפים הכי חשובים למתאמנות

  • הכניסי את הכושר לשגרה היומית. בני לעצמך שגרה ספורטיבית שאת אוהבת.
  • קבעי את האימונים מראש כמו פגישה שנקבעה ביומן – ואל תבטלי.
  • מצאי פרטנר/ית שיהיו מחויבים כמוך וקבעו יחד את האימונים, זה עוזר להתמדה.
  • פנקי את עצמך במלתחת ספורט חדשה כל הזמן – אין כיף יותר גדול מזה.
  • אל תשכחי לשתות מים. יש להם חשיבות רבה לכל מערכות הגוף, ובמיוחד לאימונים יעילים ואיכותיים יותר.

טלפון: 052-5603056, 052-3279240
כתובת: קניון באר יעקב, רחוב שא נס  17, קומה 1 במעלית

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם 


מיכל גרטי

מיכל גרטי (41), נשואה פלוס שלוש, היא בעלת הסטודיו המצליח לפילאטיס מכשירים ״body and shape״ בבאר יעקב. בסטודיו, שנפתח לפני כשנתיים, מתקיימים אימוני פילאטיס מכשירים מדי בוקר וערב.

מיכל עצמה מגיעה מעולם ההפקות, ובמשך שנים עבדה כמפיקת אירועים. לפני כארבע שנים היא החלה להתנסות בפילאטיס מכשירים בפעם הראשונה, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. לפני כשנתיים החליטה מיכל להכנס לתחום בצורה מקצועית, ונרשמה ללימודי אימון פילאטיס מכשירים. במקביל החליטה על פתיחת סטודיו שכולו יוקדש לאימון בשיטה זו.

מהי שיטת הפילאטיס?

שיטת הפילאטיס כוללת תרגילים המחזקים את השרירים המייצבים ומלמדת את המתאמנים להפעיל את שרירי הגוף באופן נכון בכל תנועה. מטרת האימונים בשיטת הפילאטיס הינה לאפשר לכל אדם לתפקד בחיי היום-יום בצורה מיטבית וללא פגיעה או שחיקה באיברי ובשרירי הגוף.

לתפקד בחיי היום יום בצורה המיטבית (צילום: מיכל גרטי)

לתפקד בחיי היום יום בצורה המיטבית (צילום: מיכל גרטי)

מהו אימון בפילאטיס מכשירים?

אימון בפילאטיס מכשירים מתבצע על ידי מיטה בשם רפורמר, בישיבה, בשכיבה או בעמידה. אימון בעזרת הרפורמר עובד על טווח תנועה מלא ובכך מאריך ומחזק את שרירי הליבה, מחטב את הגוף, מייצב ומאפשר לנו שליטה מלאה בגופנו. האימונים מסייעים בתמיכה באזורים החלשים בגופנו, הזקוקים לחיזוק ולשיקום. בין היתר הם עובדים גם על רצפת האגן ושומרים על הגוף כולו.

לאימונים היבט שיקומי, והם מתאימים מאוד גם לאנשים הסובלים מכאב כרוני, כדוגמת כאבי גב, כאבים הנגרמים מפריצת דיסק, בלטי דיסק, בעיות ברכיים וכן לנשים לאחר לידה.

כל אימון שונה מקודמו

האימונים בסטודיו מתקיימים בכל ימות השבוע, בבקרים ובערבים, כולל בבקרי יום שישי ובמוצאי שבת. האימונים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד שמונה מתאמנים, ומלווים על ידי מאמן מוסמך. האימונים מפעילים את כל שרירי הגוף: ידיים, רגליים, בטן, טוסיק וגב, ועובדים על מיצוק הגוף ועל כוח התנגדות.

כל אימון בפילאטיס מכשירים בסטודיו של מיכל שונה מקודמו, כיוון שכל אחד מהמאמנים בסטודיו מגיע מרקע אחר ומביא איתו אל הפילאטיס נגיעות מתחום שונה. כך, חלק מהמאמנים משלבים אלמנטים מעולם היוגה, אימון פונקציונאלי, אירובי ופילאטיס קלאסי. באימונים משלבים שימוש במגוון אביזרים: כדורים, משקולות ידיים או רגליים, גליל, גומיות, טבעת פילאטיס ועוד.

ניתן להגיע לאימון ניסיון ולאחריו לבחור בין אימונים במסלול של כרטיסיה התקפה למשך שנה, או במנוי חודשי.

האימונים משלבים אלמנטים מעולם היוגה, אימון פונקציונאלי, אירובי ופילאטיס קלאסי (צילום: מיכל גרטי)

האימונים משלבים אלמנטים מעולם היוגה, אימון פונקציונאלי, אירובי ופילאטיס קלאסי (צילום: מיכל גרטי)

קהל מגוון, יחס אישי

קהל היעד שמגיע לסטודיו של מיכל הוא מגוון, וכולל צעירים לצד מבוגרים, נשים וגברים ונערות וצעירות שמעוניינות בחיטוב הגוף.

בסטודיו דוגלים ביחס אישי. מעבר לעובדה שכל אימון מכיל קבוצה מצומצמת של עד שמונה מתאמנים, לכל מתאמן מותאמים תרגילים בהתאם למצבו הגופני ולרמת הכושר שלו.

התמדה היא מילת המפתח

מיכל מאמינה שפילאטיס היא שיטת אימון המתאימה לכל אחד, וכל אדם יכול להנות מפילאטיס מכשירים. המוטו שלה הוא שהתמדה בפילאטיס מכשירים מובילה לשינוי ולתוצאות משמעותיות.

"כמו שאמר ג'וזף פילאטיס, ממציא שיטת הפילאטיס: אחרי עשרה שיעורים תרגישו את ההבדל, אחרי עשרים – תראו אותו, אחרי שלושים – יהיה לכם גוף אחר לגמרי", אומרת מיכל.

טלפון: 050-577-4477
כתובת: קניון באר יעקב, קומה 3 במעלית.

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם


מכון כושר "קובי קלאסיק": בריאות וספורט

קובי די-קורי (48) מבאר יעקב, חי ונושם את תחום הספורט משחר צעירותו, הן כספורטאי והן כבעלים של מכון כושר. די-קורי זכה בתואר "מר ישראל", ארבע פעמים, במהלך שנות התשעים. אבל העמידה במקום הראשון על הפודיום לא עצרה כאן. די-קורי זכה גם בתואר "אלוף האלופים" בכל הקטגוריות הקיימות בארץ. בנוסף לזה, הוא ייצג את מדינת ישראל פעמיים באליפות עולם במיסטר יוניברס. היום הוא משמש כשופט בכיר באיגוד נאבה בתחרויות מיס ביקיני ומר ישראל. כמו כן, הוא בונה את נבחרת הספורטאים שמייצגת את ישראל בחו"ל.

בעברו ניהל מכוני כושר בהתנחלויות בשומרון, מתוך אידיאולוגיה להחדיר את הספורט לכל מקום בארץ. בהמשך ניהל מכון כושר ברמלה, ומזה 28 שנים מנהל את "קובי קלאסיק" בבאר-יעקב.

במה מכון הכושר, "קובי קלאסיק" מתמחה?

"אנחנו מקשיבים לכל לקוח שנכנס למכון. לומדים אותו, ומבינים מה היה רוצה לשפר מבחינת הכושר הגופני, חיטוב ועיצוב. המטרה שלנו, לעזור לו להגיע לשם במהירות ובבטיחות. אנחנו עושים זאת באמצעות תכנית אישית שמותאמת לכל אחד ואחת בהתאם למצבו הגופני. זה כולל מדידות של משקל ואחוזי שומן. גם במהלך התוכנית אנחנו עוקבים כל הזמן שהמתאמן מגיע לתוצאות הרצויות. בהתאמה אנחנו מעלים ומשנים את עצימות התוכנית. זאת בכדי לשפר כל הזמן את הכושר הגופני ולא לקפוא על השמרים.

״התקדמות המתאמן נמדדת כל חודש לערך. המכון נותן שירות לכל האנשים שרוצים לעשות פעילות גופנית, לכל מטרה – בין שמדובר בחיטוב ועיצוב, ירידה במשקל, שיפור כושר גופני ושמירה על כושר ואורח חיים בריא. למקום מגיעים גם אנשים עם בעיות רפואיות שצריכים הפעלה משקמת באזורי הכתפיים והברכיים, וטיפול שיקומי לפציעות ספורט. כמו כן, גם אנשים אחרי אירוע לבבי שסיימו שיקום של שנה באסף הרופא מגיעים אלינו."

כולם יכולים להגיע למכון (צילום: תמיר שכטר)

כולם יכולים להגיע למכון (צילום: תמיר שכטר)

מי האנשים שמגיעים אליכם?

"מילדים בגיל 12 ועד אנשים באמצע שנות השמונים שרוצים לשמור על אורח חיים איכותי ובריא. המכון מנוהל באווירה ביתית ומשפחתית אז הקהל שמגיע אלינו מורכב מאנשים חמים ונעימים. בשוק לא חסרים מכוני כושר, הבידול של 'קובי קלאסיק' נמדד במקצועיות ובשירות שאנחנו נותנים ללקוחותינו."

מה אתה אוהב בעבודה שלך?

"הסיפוק שבהגעה ליעדים ותוצאות. לראות אדם שנכנס עם פרצוף דיכאוני מחייך. להיות עד לשינויים שאנחנו מחוללים בגוף ובהישגים של מישהו. מגיעים אלי גם בחורים לפני גיוס שמכינים את עצמם להיות לוחמים בשירות משמעותי. הגיעו אלי כבר כמה חבר'ה צעירים שאחרי שנכשלו במבחן הקבלה, קיבלו אפשרות שנייה. הם עברו את האימונים המתאימים, עד שעברו את המבחנים הסופיים והתקבלו ליחידות שרצו. יש בזה סיפוק אדיר כל פעם מחדש."

מהי איכות החיים למי שלא עושה ספורט?

"אדם שלא עושה ספורט מפסיד קודם כל את הקטע המנטלי-נפשי שמתלווה לספורט. אימוני כושר פותרים המון סיטואציות של חוסר מצב רוח, דיכאונות וכניסה לכל מיני מחשבות שליליות. הספורט מנקה אותך ותורם לאיכות חיים גבוהה יותר. מי שעושה פעילות גופנית תדירה יכול לראות שיפור בבדיקות הדם, בכולסטרול, בסוכר ובשומנים, גם אם הוא אדם בריא עם אורח חיים לא בריא. הספורט גורם לנו להרגיש יתר טוב. להיות מכורים לספורט זה דבר בריא."

כתובת בוויז: התאנה, היכל מקס, באר יעקב
טלפון: 052-2552828

שעות פעילות:
א-ה': 22:00-08:00.
א-ה': 22:00-23:30 (אימונים בהפרדה מגדרית לקהל החרדי).

למעבר לפייסבוק

מזהים את הסלב שבתמונה? (צילום: דודי עובד)

מזהים את הסלב שבתמונה? (צילום: דודי עובד)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר