אחזקת מבנים בראשון לציון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Bubbers BB)
אחזקת מבנים בראשון לציון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Bubbers BB)

אחזקת מבנים בראשון לציון: להכנס לבניין נקי ומטופח

הכניסה ללובי מוזנחת? חדר המדרגות שוב לא נקי? מתבאס לראות גינה לא מטופחת? הכירו את חברת האחזקה וניהול המבנים שתעניק לכם סטנדרט חדש של איכות חיים ושקט נפשי

פורסם בתאריך: 19.11.19 15:40

מנדי מן

ועד הבית המיתולוגי כבר לא רודף אחרי הדיירים מקומה 12 לגביית התשלום החודשי. עם צמיחת הבניינים לגובה, הטיפול בענייני ניהול הבניין הפך למשימה של ממש, הדורשת טיפול שוטף בתחזוקה של הנכס, חיפוש אחר בעלי מקצוע מומחים, ודרישה למענה מהיר ואיכותי בתקלות בלתי צפויות. יותר ויותר דיירי בניינים גבוהים הופכים ללקוחות מרוצים של חברת ״מנדי מן״ המעניקה מגוון פתרונות יעילים ומקיפים בתחום האחזקה וניהול הבניין.

"בשני העשורים האחרונים, עם ריבוי הבנייה לגובה והקושי בטיפול במגדלי בניינים בעלי דירות מרובות, יותר ויותר דיירים עוברים מוועד הבית המסורתי לניהול באמצעות חברת אחזקה חיצונית. הביקוש העולה נובע מכמה סיבות". מסביר מנדי קורזניאק, בעלי חברת מנדי מן. "ראשית, בניינים רבים מאוכלסים בשוכרים שמחפשים שקט נפשי ומינימום התעסקות. שנית, תפקיד ועד הבית הוא התנדבותי אך דורש התעסקות רבה, טיפול בתקלות ומענה מיידי. ככל שמדובר בבניין גבוה יותר, מצריך הדבר תיאום מול מספר גדול יותר של חברות ניקיון ותחזוקה".

לובי מעוצב ונקי יקבל את פניכם (צילום: צילום עצמי)

לובי מעוצב ונקי יקבל את פניכם (צילום: צילום עצמי)

בדיוק לשם כך הוקמה חברת 'מנדי מן'. "חברתינו נותנת מענה מקיף החל מטיפול בגינה, לובי מטופח ומבושם, חדרי מדרגות וחללים נקיים ומסודרים, טיפול ותחזוקה של גנרטורים, משאבות וגלאי אש, חניה מסודרת ועוד, כך שדיירי הבניין יודעים שהם בידיים טובות ואמינות 24/7 ".

ואכן, ההגינות, השירות והאדיבות של צוות עובדי החברה מוביל להצלחת העסק ולגדילתו. מדי שבוע מצטרפים להצלחה עוד ועוד דיירים מרוצים שנהנים מאיכות חיים. "חיפשנו אחר חברת ניהול נכסים בעלת ניסיון, מוניטין, מקצועיות והכי חשוב חברה אמינה שתתן מענה איכותי בשעת הצורך" מספרים לקוחות החברה בראשון לציון. "אנחנו גרים בבניין רב קומות ולכן טיפול יעיל ומהיר היה פרמטר מרכזי. תוך זמן קצר מעת חתימת החוזה הבנו שעשינו בחירה נכונה. לא רק בכך שהפכנו את הבניין לנקי ומסודר ולכזה שנותן תחושה נעימה ויחסי שכנות מעולים, אלא גם בזמינות ובזריזות שבהן הדברים מטופלים. כשהייתה לנו תקלה באספקת המים קיבלנו טיפול מהיר ויסודי, מנדי דאג באופן אישי לפתרון הבעיה תוך זמן קצר".

גינה מטופחת ומסודרת בכל ימות השנה (צילום: צילום עצמי)

גינה מטופחת ומסודרת בכל ימות השנה (צילום: צילום עצמי)

'מנדי מן' הינה חברת ניהול מנוסה, בעלת וותק של 20 שנה אשר דואגת לניקיון שוטף בשטחים המשותפים, ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על בקרת איכות. מעבר לשמירה על רמת ניקיון מיטבית, תזכו ללובי מפואר ומעוצב אשר יקבל את פניכם עם תאורה ייחודית ומזמינה. רכבכם יחנה בחניה מסודרת ונקייה, והריח המעולה של הבניין ילווה אתכם כל הדרך עד הדלת. אך החשוב מכל, תדעו שאתם בידיים טובות ומנוסות שדואגות לטיפול שוטף ולתחזוקה של מערכות החשמל והמים, כמו גם המעליות, האינטרקום ואפילו דלתות הלובי והשער החשמלי. כל השירותים תחת קורת גג אחת.

זמינות 24/7 – בקרוב: אפליקציה לדיווח על תקלות

"אנחנו כל הזמן חושבים כיצד לייעל את השירות ולתת מענה איכותי ומקצועי בזמן אמת, לכן החלטנו לשדרג את השירות עם אפליקציה יעודיית שתצטרף בקרוב לשירות, שמטרתה לאפשר דיווח על תקלות בזמן אמת. הצוות המקצועי שלנו יקבל את הדיווח וידאג לטיפול מהיר והיקפי בבעיה".

כתובתנו: הנקר 8 באר יעקב
טלפון: ‏050-555-5058 

למעבר לפייסבוק

הגנרטור תמיד תחת השגחה (צילום: צילום עצמי)

הגנרטור תמיד תחת השגחה (צילום: צילום עצמי)


א.ב שירותי תחזוקה וניהול בע״מ

מחיה בבניין מגורים דורש מדיירי המקום שיתוף פעולה וארגון הדוק של כלל צרכי הדיירים ודרישות הבניין. הדבר שנראה פשוט לכאורה עלול להוות אתגר לא קטן כאשר כל אחד חי את החיים שלו על פי לוחות זמנים שונים, תקציב משלו וסטנדרט מחיה המאפיין את צרכיו האישיים בלבד.

בניינים בהם אין חברה חיצונית לניהול המתקנים והמרחב המשותף עלולים לעיתים קרובות לסיים כמו חדר שינה של מתבגר מורד – מלוכלכים, לא מתוחזקים ובכללי לא נעימים לשהיה.
חברת ניהול חיצונית לעומת זאת, מתפקדת כמו אמא או המנקה שבאה לעשות סדר, לנקות את החדר, לקפל את המצעים, לדאוג שהכל נמצא במקום ושכלום לא חסר.

עם גישה זו בדיוק מגיעה חברת ״א.ב שירותי אחזקה וניהול בע״מ״, אשר תחום פעילותה כולל ניהול בניינים תוך שימת דגש על רווחת הדיירים וצורכיהם.
״אנחנו מאמינים בשירות. חשוב לי שהלקוחות שלי יהנו מרמת שירות כזו שתקל על חייהם ותסיר דאגות מליבם, ולכן אנחנו שמים דגש רב על שירותיות ועבודה איכותית״, מסביר אמיר, בעלי החברה. ״כמובן שאנחנו דואגים לטיפול ותחזוקת הבניין באופן שוטף אך חשוב לא פחות הוא הזמינות בעת הצורך. לשם כך אנחנו מעמידים לנוחות לקוחותינו מערכת שירות הזמינה להם 24/7, כולל שבתות וחגים. אפשר תמיד להכניס פניות דרך האתר ואם מדובר במקרה חירום אנחנו מטפלים בו כמה שיותר מהר״.

״מטפלים בפניות כמה שיותר מהר״ (צילום: צחי בליסה)

״מטפלים בפניות כמה שיותר מהר״ (צילום: צחי בליסה)

החברה הוותיקה מציגה בפני לקוחותיה שני מסלולים עיקריים אותם תוכלו לבחור בעת עבודה איתה: שירותי אחזקה בלבד או שירותי אחזקה וניהול, בהם דואגת החברה בנוסף לאחזקת הבניין גם לניהול הכספים שלו.

אחזקה שמחזיקה את הבניין

שירותי האחזקה של הבניין כוללים ניהול של אנשי אחזקה: חשמלאים, גננים, אינסטלטורים וכו'. את אנשי האחזקה מנהלת החברה באופן שותף בהתאם לסטנדרטים של תחזוקה תקופתית, לצד מענה בזמינות של 24/7 לכל צרכי הלקוחות.
אם משהו נשבר, התקלקל, נגמר או כל דבר שמפריע לסדר יומכם, תוכלו ליצור קשר עם מוקד החברה שידאג לשלוח אליכם איש מקצוע שיטפל בבעיות בהקדם האפשרי.

על מנת להבטיח כי בעלי המקצוע המגיעים למקום אכן עושים עבודתם נאמנה ובאיכות גבוהה, ריכזה ״א.ב שירותי החזקה וניהול בע״מ״ את כל העובדים שלה תחת קורת גג אחת. כל העובדים הינם עובדי החברה ולא קבלנים, דבר המאפשר מעקב אחר עבודתם ומבטיח שהשירות שהם מעניקים לדיירי הבניין יהיה ברמה הגבוהה ביותר ולצד שירותיות נעימה ואדיבה.

ניהול נכון ושקט בראש

חילוקי דעות בין דיירי הבניין הן דבר נפוץ שבשגרה. אחד מושך לכאן, שני מושך לשם, החבל נמתח אבל כולם נשארים במקום.
אם תחליטו להשתמש בשירותי החברה גם לצורך ניהול תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש שלרוב נגרם מחילוקי דעות בלתי נגמרים בין דיירי הבניין.
החברה מחזיקה במערכת חכמה לניהול כספים המאפשרת לה לטפל בתשלומים הנדרשים לצורך תחזוק הבניין. בעזרת מערכת זו מצליחה החברה לדאוג להוזלה בעלויות השוטפות של תחזוק הבניין; לגבות כספים בצורה יעילה ונוחה ואפילו לטפל בסרבנים המקשים על חיי שאר דיירי הבניין.

שומרים בניין נקי ומצוחצח (צילום: צחי בליסה)

שומרים בניין נקי ומצוחצח (צילום: צחי בליסה)

דואגים לכם לאורך כל הדרך

במהלך הפעילות השוטפת של החברה היא מבצעת את כל הבדיקות והביקורות השנתיות – שבמקרים רבים, בעת ניהול עצמי, מוזנחות ולא מקבלות את הטיפול הראוי. כך תוכלו להיות בטוחים שמאגרי המים נקיים ומחוטאים, המשאבות תקינות, הגנרטורים עובדים ומערכות גילוי האש עומדות בתקנות מחלקת כיבוי אש.

אז איפה נרשמים

כל שתצטרכו לעשות הוא לארגן אספה בה יהיו נוכחים כל דיירי הבניין ולהעלות את ההצעה. קיבלתם 75 אחוז חתימות פרוטוקול מדיירי הבניין? מעולה. כעת תוכלו ליצור קשר עם החברה ולשבת איתה לצורך חתימת החוזה. כמובן שתוכלו לציין את כל הצרכים שלכם ושל דיירי הבניין ולהבטיח שאכן השירות שאתם מקבלים תפור באופן מושלם למידותיכם. תוך זמן קצר תוכלו להיכנס לבניין נעים, נקי ומתוחזק שפשוט כיף לחזור אליו.

אזור פעילות: ראשון, בת ים, חולון, תל אביב
טלפון: 08-6566516
פקס: 08-6566520

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק 

מפעילים מערכת חכמה לניהול כספים (צילום: צחי בליסה)

מפעילים מערכת חכמה לניהול כספים (צילום: צחי בליסה)


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר