שיש למטבח במרכז: לבשל בכיף (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: alexandre zveiger)
שיש למטבח במרכז: לבשל בכיף (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: alexandre zveiger)

שיש למטבחים במרכז: הכירו את "א.פינת השיש"

מתלבטים איזה סוג שיש יתאים למטבח המעוצב שלכם? האם אתם יודעים מה ההבדלים בין הסוגים השונים? הכתבה הזאת בשבילכם

פורסם בתאריך: 15.9.19 16:21

א.פינת השיש – פתרונות שיש יצירתיים

האם ידעתם שכשאומרים שיש למטבח, בעצם מתכוונים למשטח העבודה ולאו דווקא לסוג האבן? אביטל ניסני מנהלת הפרויקטים של א.פינת השיש, מעצבת פנים במקצועה, מסבירה שהשימוש במונח 'שיש' מטעה לא מעט לקוחות, שלא באמת יודעים את ההבדל בין משטח אחד למשנהו. "רוב משטחי העבודה המיוצרים כיום הם למעשה סוג של קוורץ שמיוצר באופן סינטטי במפעל ולא נחצב בטבע. ההבדלים בין המשטחים השונים נובעים מתשלובת החומרים בהם משתמשים ליצירת האבן, שילוב שמשפיע גם על החוזק והתחזוקה שלה".

המטבח הוא מרכז הבית

גם אם אינכם בשלנים דגולים או אם אתם נוהגים להזמין 'טייק אווי' במקום לטרוח בעצמכם על התבשילים, למשטח העבודה תפקיד מרכזי במטבח שלכם ועליכם לבחור אותו בצורה מושכלת. אביטל מסבירה כי השלב הראשון במפגש עם הלקוח הוא בחינה מדוקדקת של התוכנית האדריכלית והעיצובית של המטבח, כך שמעצבי הפנים של א.פינת השיש יוכלו להתאים בצורה מיטבית את השיש לעיצוב של המטבח, למיקומו בבית, לסוג הריצוף, לגוון והצבעים של הארונות והריהוט הכללי. "לכל אחד מהיצרנים עימם אנחנו עובדים יש קולקציות ודגמים המשתנים גם בהתאם לטרנדים ולאופנה, כך שכל אחד יכול למצוא בדיוק את מה שהוא רוצה. אנחנו כאן כדי לכוון את הלקוח בבחירה תוך התחשבות ברצונות שלו ובשקלול של המאפיינים השונים של כל שיש".

חיפוי וכיורים גם בחדרי הרחצה (צילום: א.פנינת השיש)

חיפוי וכיורים גם בחדרי הרחצה (צילום: א.פנינת השיש)

מצא את ההבדלים

ברוב הבתים והדירות בישראל יש מטבח אחד, אך בשנים האחרונות הולכת ומתפשטת האופנה של שני מטבחים – האחד, מיועד יותר לתצוגה ולרוב הוא יהיה חלק אינטגרלי מהמרחב הציבורי שכולל את פינת האוכל והסלון. השני, מטבח פונקציונאלי בו מבשלים, מטגנים ואופים וברוב המקרים הוא יהיה מוצנע ונסתר מעינם של האורחים. "למטבח תצוגה ניתן להתאים שיש קוורץ, הנחשב לעדין יותר", מסבירה אביטל. "בקוורץ, בעיקר בגוונים בהירים, יראו כתמים של צבעי מאכל שאמנם ניתנים לניקוי אך דורשים מאמץ. בנוסף אסור להניח עליו סירים חמים או לנקותו באמצעות חומרים חומצתיים. לעומת זה במטבח 'הפעיל' מומלץ להתקין שיש מהדור החדש, הידוע יותר כגרניט-פורצלן, עליו כן ניתן להניח סירים חמים ללא חשש, הוא עמיד לכתמים וניתן לניקוי בעזרת חומרים חומצתיים. כשהלקוח מגיע לייעוץ לפני רכישה חשוב להגדיר לאיזה מטבח מיועד השיש, כך שההמלצה תהיה ייעודית וימנעו מהלקוח מפחי נפש בעתיד".
משטח נוסף הוא שיש גרניט טבעי, כלומר כזה שכן נחצב בטבע. הוא מאופיין בטקסטורות מרהיבות, עמידות לחום, הוא קשיח מאוד מה שהופך אותו לכמעט עמיד לחלוטין לשפשוף או שריטות. אביטל מדגישה שלא כל שיש טבעי מתאים לכל מטבח ובדרך-כלל ההמלצה היא לבחור במשטח בגוון כהה, ובכל מקרה – לא משנה איזה משטח עבודה בחרתם, אם תקפידו על כללי התחזוקה שלו תוכלו ליהנות ממנו לעד.

ליווי עד הבית

מזל טוב! הגעתם להחלטה ובחרתם את השיש המתאים לכם ביותר. כעת מגיע שלב הביצוע וההתאמה למטבח חלומותיכם. "ברגע שהתבצעה העסקה אנחנו שולחים מודד מקצועי ומיומן לבית הלקוח לצורך לקיחת מידות. המדידה נעשית באמצעות מכשיר לייזר, אשר מגיע לרמת דיוק מקסימלית, כך שכל החיתוכים, פתיחת מקום לכיור או כל דבר אחר על-פי המפרט האדריכלי יעשו ללא טעויות", מספרת אביטל. "לאחר שיש בידינו את המידות, תוכנית הביצוע יוצאת לפועל במפעל בו אנו משתמשים בטכניקות ייחודיות לחיתוכים – פתחים וחיבורים בין הפלטות, אשר מבטיחים תוצאה מושלמת. הצוות שלנו יהיה גם זה שיגיע להשלמת העבודה בהרכבת השיש בבית הלקוח. כך שכל אחד מקבל מאיתנו טיפול מא' ועד ת'".

משטחי עבודה יוקרתיים למטבח (צילום א.פנינת השיש)

משטחי עבודה יוקרתיים למטבח (צילום א.פנינת השיש)

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר

אביטל ואסף ניסני, הבעלים של "א.פינת השיש" מנהלים את המקום למעלה מ- 15 שנים ואם יש משהו שהם לא מוכנים להתפשר עליו זה איכות ושירות. אצלם תוכלו למצוא את משטחי עבודה של היצרנים המובילים בתחומם בארץ, ביניהם: אבן קיסר, למינם, דקטון, נאוליט, טאוזנט, אבן נועה, קיי סטון ועוד.
ב"א.פינת השיש" תמצאו גם פתרון לחיפוי קירות בשיש, כיורים למטבח ולחדרי רחצה וכן ברזים וחיפוי קיר מזכוכית. "אנחנו עובדים עם מיטב המעצבים והאדריכלים בארץ ושואפים לתת פתרון כולל ללקוח שמגיע אלינו בכל הנוגע לשיש ואביזרים נלווים. יש לקוחות שאף מתייעצים איתנו איזה צבע של מתקן מים להציב במטבח. בייעוץ שלנו אנחנו לוקחים בחשבון את כל מכלול המשתנים בעיצוב הבית, כך שהלקוח מקבל תמונה רחבה לגבי התוצאה הצפויה והוא יכול לערוך את הבחירה הטובה ביותר עבורו", מסכמת אביטל.

כתובת: דרך המכבים 42, ראשון לציון
טלפון: 03-9502699

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

מדרגות שיש להשלמת העיצוב (צילום: א.פנינת השיש)

מדרגות שיש להשלמת העיצוב (צילום: א.פנינת השיש)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר