שטיפת מכוניות בראשון לציון (צילום: ויסאם טאה)
שטיפת מכוניות בראשון לציון (צילום: ויסאם טאה)

שטיפת מכוניות בראשון לציון: מאסטר קלין בשבילכם

במאסטר קלין שטיפת מכוניות בראשון לציון תמצאו את הטכנולוגיה בסטנדרט הטוב ביותר והזדמנות להתחדש במגוון מוצרי רכב במחירים שמתאימים לכל כיס, במיקום מצויין מרחק הליכה מהסינמה סיטי

פורסם בתאריך: 9.9.19 16:12

אז מה אתם אומרים, הגיע הזמן לשטוף את הרכב? רגע לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים בין אזורי התעשייה המפוזרים בעיר, הכירו את המאסטר של מכוני השטיפה באזור המרכז: "מסאטר קלין". מאסטר קלין הינו מכון לשטיפת רכבים שממוקם בשכונת ראשון לציון מערב, ברח' רוזנסקי 2, והוא מציע מגוון שירותי שטיפה אקסקלוסיביים. בין שירותי השטיפה שניתן לקבל במקום אפשר למנות שטיפה כללית, פנימית, חיצונית, פוליש וקס, ליטוש וחידוש פנסים.

הגעה למקום היא גם הזדמנות מצוינת להתחדש, ותוכלו לקנות במקום מגוון אביזרי רכב כמו למשל עצי ריח, פחיות ריח, כיסוי לריפודים, כיסוי להגה, שמנים, מים לשמשות ולרדיאטור ועוד. גולת הכותרת של תהליך שטיפת הרכב היא הטכנולוגיה החדישה והסטנדרטיים הגבוהים שלפיהם עובדים במכון. בולטת במיוחד המכונה שעובדת על לחץ ומנקה את הריפודים באופן יסודי ויעיל במיוחד, וכן מחטאת את הריפוד. בכך היא מגנה עליו מפני בקטריות, קרדית האבק ומזיקים נוספים שמאיימים לחדור ולרבוץ בתוך הריפוד שלנו באוטו.

מנקים באופן יסודי ויעיל (צילום: ויסאם טאה)

מנקים באופן יסודי ויעיל (צילום: ויסאם טאה)

חלק בלתי נפרד מההצלחה הגדולה שנקראת מאסטר קלין – הוא הצוות במקום. צוות מגובש ומקצועי ביותר, אשר מונה כ-8 עובדים כאשר לכל אחד יש את התפקיד היעודי שלו. מהחוויה של הלקוחות במקום אפשר להבין שכל אחד מאנשי הצוות אכן עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, בחיוך ותוך מתן שירות הגון ואדיב. האווירה במקום כיפית ומהנה, והלקוחות עם הזמן הפכו לחברים של עובדי המקום. כיף להגיע לשטיפת רכב במאסטר קלין, אין ספק. זה גם מקום טוב להעביר את הזמן בשיחה טובה, בזמן שהרכב מקבל טיפול מפנק וניקוי יסודי ועמוק.

המנהל במקום ממליץ להגיע לשטיפה פעם בשבועיים לפחות, על מנת לשמור על סביבה נקייה וסטרילית, ולמנוע בקטריות וחיידקים העלולים לפגוע בשוהים ברכב, בין אם זה אתם, ובין אם זה ילדיכם וחבריכם. אסור לשכוח כי אנו מבלים ברכב לא מעט זמן מחיינו. לעתים שעתיים – שלוש ביום ממוצע. כפי שאנו מקפידים לנקות ולצחצח את הבית, ראוי שנשקיע גם ביצירת אזור סטרילי ברכב המשפחתי שלנו.

לשמור על סביבה נקיה ונעימה (צילום: ויסאם טאה)

לשמור על סביבה נקיה ונעימה (צילום: ויסאם טאה)

כמו כן, מי שרוצה לנצל את זמן ההמתנה ביעילות, ישמח לשמוע שהמיקום המצוין של המכון מאפשר ביצוע סידורים נוספים כמו ישיבה במסעדה, או בילוי בסרט טוב בסינמה סיטי שנמצא במרחק 5 דק' הליכה בלבד מהמכון.

המכון עצמו נמצא בסביבה ירוקה עם צמחייה טבעית שמשרה אווירה רגועה ונעימה, וכמו כן הסדר והניקיון המופתי שלא אופייניים לעסקים אחרים בענף שטיפת הרכב, מאפשרים לבאי המקום ליהנות מחוויה איכותית, ללא לכלוך ברגליים, ללא שלוליות שמן ומים, בקיצור – כאן פשוט תענוג לשטוף את הרכב. מנהל המכון מספר: "מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי האזור, לא רק מראשון לציון אבל בעיקר ממנה. יש לנו לקוחות מבת ים, יבנה, רמלה ותל אביב, ואפילו כאלה שמגיעים ביום שישי בדרך לים, או אחריו. בשבת אחרי הצהריים מגיעים אלינו המון אנשים בגל – אלה שחוזרים מהים ונהנים מכך שהמכון שלנו פתוח בשבת עבורם".

לא מפספסים פינה (צילום: ויסאם טאה)

לא מפספסים פינה (צילום: ויסאם טאה)

הוא מוסיף בגאווה: "אנחנו עובדים גם עם מוסדות וחברות גדולות במשק כמו למשל שלמה סיקסט, טויוטה, ענק הרכבים, לירון קאר, שטיפומט ועוד. לשמחתנו הם בוחרים בנו בגלל המוניטין המעולה שצברנו עם השנים והשירות האדיב שהם מקבלים אצלנו, תמיד-תמיד עם חיוך". המחירים אגב, נוחים לכל כיס. שטיפה חיצונית ופנימית תעלה לכם 50 שקלים בלבד, העבודה מקצועית ומהירה ביותר, כאשר כל התהליך אורך בין 15 ל-30 דקות, תלוי במורכבות הניקוי.

כתובת: רח' רוזנסקי 2, ראשון לציון מערב

טלפון052-5157906

שעות הפתיחה:
א'-ה' 8:00-18:00
ו' ו-ש': 8:00-16:00

למעבר לאתר
למעבר ללפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר