חנות בגדי תינוקות ביבנה. צילום: סיון צדוק
חנות בגדי תינוקות ביבנה. צילום: סיון צדוק

חנות בגדי תינוקות ביבנה: הכירו את Yooze

מזל טוב, נולד לכם תינוק. רגע לפני שסוכנויות הדוגמנות מחזרים אחריכם כדי להכין לו בוק כשהוא לבוש במיטב הדגמים של מותגי היוקרה, אין ברירה אלא לצייד אותו בבגדים תינוקיים התחלתיים והכי מתוקים שיש. הכירו את חנות Yooze

פורסם בתאריך: 2.9.19 21:49

תמיד תהיתם איך זה שבגדים קטנטנים לתינוק שרק נולד, יפים ואיכותיים ככל שיהיו, עולים כמו חולצה  למבוגר, ולא רזה במיוחד? קרה שהתעצבנתם כשהבנתם ששילמתם סכום לא פעוט בכלל עבור חליפה מתוקה לתינוקת, שנלבשה פעמיים ואז הוכתמה קשות בשל תקלת טיטול ויצאה משימוש? ואולי גם אתם לא הבנתם מה הטעם לקנות אוברול יקר לפצפון שלכם, מתוך ידיעה שהתינוק המתוק הזה יגרום לאמא נחת, יעלה יפה במשקל, אבל את כל הבגדים שנקנו לו בסכומים לא מבוטלים ישאיר מיותמים וקטנים מדי?

אם התשובה לשאלות הללו היא – כן, המצב הזה בהחלט לא מובן לכם, אתם לא לבד. וזה בדיוק מה שקרה למאיר ליבר.

חנות בגדי תינוקות ביבנה: הכירו את Yooze. צילום: סיון צדוק

חנות בגדי תינוקות ביבנה: הכירו את Yooze. צילום: סיון צדוק

מאיר ליבר הגיע לישראל לפני שנה וחצי ממקסיקו, שם ניהל קריירה מצליחה בת  20 שנה בתחום הטקסטיל. כאב לשלושה ילדים, היה רגיל לקנות להם את הבגדים בחנויות  האהובות על כל המשפחה, במחירים הוגנים שהיו מותאמים לחלוטין לקונספט של בגדי ילדים המשמשים לתקופות קצרות למדי. כשהגיע לארץ, הופתע מאיר לגלות עד כמה המצב כאן שונה. עבור בגדי תינוקות, המשמשים לשלבים ההתחלתיים ביותר ומשכך, תוקפם פג עד מהרה בהתאם להתפתחות התינוק, משלמים ההורים סכומים לא הגיוניים, פשוט משום שאין ברירה. אבל מאיר ליבר הוא איש של מעשים ולא של טרוניות, ולכן החליט לשנות את המצב ואת חווית הקנייה באינטרנט עבור ההורים הישראלים. כך נולדה Yooze – חנות אינטרנטית לבגדי תינוקות מגיל ניו בורן ועד שנתיים, במחירים נוחים ועם מבצעים אטרקטיביים. בנוסף לחנות הווירטואלית, ניתן למצוא את כל המותגים המוצגים באתר גם בחנות לא וירטואלית, ממש כמו פעם, שנמצאת ביבנה.

עושים אוברול לתחום בגדי התינוקות

Yooze הוקמה בשנת 2018 על ידי מאיר ואחיו עומר.  Yooze מייבאים את מותגי בגדי התינוקות הגדולים בעולם. בחנות, כמו באתר, מוצג בפני ההורים עולם שלם של בגדי תינוקות מכל הסוגים – אוברולים, חליפות, גופיות ובגדים לגן. פילוסופית המחירים של Yooze מתבססת על כך שכל פריט שנרכש עבור התינוק משמש לזמן קצר בלבד, עובדה שחייבת להתבטא במחיר סביר ומותאם לתמורה. כל הבגדים עשויים 100% כותנה איכותית והם רכים ונוחים כמו שתינוקות אוהבים וצריכים, ולא פחות חשוב – יפים ומעוצבים.

כך הוכיחו מאיר ועומר לישראלים שלמכור בגדי תינוקות ביוקר כל אחד יכול, אבל להלביש קטנטנים בבגדי איכותיים ובמחירים ידידותיים, אם רק רוצים, זה באמת משחק ילדים.

עד הבית

את כל מוצרי Yooze ניתן כאמור למצוא בחנות האינטרנטית או במתחם ביבנה.

בזכות העובדה כי המוצרים המוצגים בחנות האינטרנטית זמינים כולם במלאי,  הרוכשים דרך האתר מקבלים את החבילה שהזמינו הביתה, במשלוח שיגיע תוך 24-72 שעות, במחיר הוגן ואחיד לכל מקום ברחבי הארץ. הודות לשירות היעיל של חברת buzzr, ההורים יכולים להסתמך ללא חשש על לוחות הזמנים המובטחים. בקנייה מעל 250 שקלים המשלוח חינם.

חבלי לידה

בנוסף למגוון עשיר של בגדי התינוקות שעושים חשק להזמין עותק מהם גם למבוגרים במשפחה, ב-Yooze תמצאו פריטים משלימים כגון תיקי החתלה ומגבות איכותיות עשויות במבוק. כולם מכירים את הבמבוק כחומר ממנו קולעים סלים, מחצלות וחבלים. כיום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה והחיפוש אחר פתרונות ייצור ידידותיים לסביבה, משמש הבמבוק גם בעולם הטקסטיל לאריגת בדים אורגניים. בדים אלה, שהם רכים ונעימים בנוסף לעובדה שהם משתלבים עם המגמה הירוקה של שוחרי הסביבה,  מתאימים במיוחד לייצור מגבות מלטפות ובגדי תינוקות

איך מפנקים יולדת?

כשמדובר במתנות ליולדת ישנן שתי אסכולות מובילות. יש הגורסים כי יולדת טרייה תיהנה ממתנה אישית כגון קרמים למיניהם, תכשיטים או ספר קריאה עב כרס עליו תוכל להתענג בחופשת הלידה. באסכולה השנייה, נמצאים כנראה אלה שכבר עברו בעצמם את חוויית הלידה ומבינים שליולדת טרייה אין זמן או חשק להתמרח בקרמים ולענוד תכשיטים וספר זה הדבר האחרון עליו מתענגות אמהות בחופשת לידה. מי שמבין מה יולדת טרייה באמת צריכה יודע שפינוק אמיתי עבור אמא עייפה הוא לחסוך ממנה משימות, ולכן מומלץ להפתיע אותה עם מתנה שימושית במיוחד, כמו ערכת בגדים לתינוק/ת. בחנות ובאתר Yooze ניתן להרכיב מגוון חבילות מתנה במארז המשלב בגדים, מגבות, תיק החתלה וכל מה שיעזור ליולדת ולתינוק/ת בתחילת הדרך.

את המארזים ניתן לשלוח לבית היולדת או היישר לבית החולים וכך לחסוך מאמא עייפה ונרגשת את הצורך להתעסק בהרכבת המלתחה הראשונה של תינוק הבית.

Yooze בגדי תינוקות

כתובת החנות: שד' דואני 18, יבנה

טלפון: 053-7152035

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

Yooze בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק

Yooze בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר