"אקיפ" - חברה לציוד מלונאי. צילום: ציון בלחסן - z-video
"אקיפ" - חברה לציוד מלונאי. צילום: ציון בלחסן - z-video

"אקיפ": כלי מטבח הגשה ואירוח מקצועיים

עסקים גדולים כמו מלונות, מסעדות, ברים ועוד, עובדים מול ספקים רבים באופן קבוע על מנת להבטיח כי דבר לא יחסר לאורחים. חברת אקיפ לציוד מלונאי מבקשת לשנות גישת עבודה מיושנת זו ומציעה כעת את כלל המוצרים, מרוכזים במקום אחד ומוכנים לשליחה ישירות אל בית העסק

פורסם בתאריך: 27.8.19 13:39

ענף המלונאות בישראל צובר תאוצה בכל שנה, כאשר תיירים ותושבים פוקדים את בתי המלון ונהנים מחופשה שבה חוץ מלהתארח, הם לא צריכים דבר. ענף זה טומן בחובו אינספור בעלי מקצוע שאחראים על אספקטים שונים בבית המלון, החל מריהוט ואבזור החדרים והלובי, הספקת ציוד לחדרי האוכל, ועד כלים בודדים ופריטי נוי.
מאחר ולבית המלון יש ספקים רבים והעבודה מולם עלולה לגזול זמן רב, גדל הצורך בגורם אחד שיספק את המכלול ויהווה צינור אספקה יחיד וישיר לבתי מלון ולמוסדות דומים.
״אקיפ – החברה לציוד מלונאי בע״מ" קוראת תיגר על כך ומספקת לכם את מכלול הציוד שאתם זקוקים לו במגוון רחב ביותר וברמת איכות גבוהה, במחיר תחרותי ועם שרות אמין.

ישראל סגל, בעל ניסיון וותק במלונאות מזה שנים רבות, בארץ ובחו״ל, הקים את חברת ״אקיפ״ בשנת 1999. בעבר ,ישראל היה מנהל הרכש ב"ישרוטל" ובעת תפקידו זיהה את הצורך בחברה שתספק את מכלול הציוד המלונאי. לפיכך, הוא מימש צורך זה בחברתו וכיום 20 שנה לאחר הקמתה, "אקיפ" היא החברה היחידה המציעה ללקוחותיה שירות ONE STOP SHOP .

ישראל מספר: ״הניסיון שרכשתי כאיש רכש נתן לי את הידע לזהות את הפריטים ואת המוצרים שמלונות זקוקים להם. אי לכך, יש ל"אקיפ" את המוצרים הנכונים המתאימים לבתי המלון. יש לנו מלאי שוטף של הציוד מיצרנים מכל העולם – ומחברות מובילות באירופה, סין, הודו וארה״ב .

חברת "אקיפ" עוסקת ב-3 תחומים עיקריים: ציוד תפעולי, מערכות הסעדה וריהוט. תחת תחומים אלה יש מבחר גדול של ציוד כמו: כלי פורצלן, כלי מזנון והגשה, ציוד מזון ומשקאות כללי, ציוד לכנסים ואירועים, כלי עבודה ומטבח, אבזור חדרי מלון ,מערכות הגשת מזון וציוד בישול, וכן ריהוט לחדרי בתי המלון. ל"אקיפ" יש צוות מכירות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב, כל אלה מסייעים ללקוחות החברה בעת התאמת הציוד לכלל צרכיהם התפעוליים.

כל מה שצריך לבית מלון. צילום: ציון בלחסן - z-video

כל מה שצריך לבית מלון. צילום: ציון בלחסן – z-video

״אקיפ״ מאפשרת ליזם/קניין של תעשיית האירוח רכישה מרוכזת במתחם תצוגה מהגדולים בארץ (כ-650 מ״ר) ויוצרת חווית קניה איכותית, מרוכזת ועם יתרון כלכלי רב.
ישראל מתאר כי החברה הולכת ומתפתחת משנה לשנה ואחד הדברים החשובים לו ביותר הוא חדשנות. ״אני יודע לכוון את הלקוח לצורך שלו ולכן חשוב לי כל הזמן לאתר את המוצרים הנדרשים ולחדש אותם."
לפיכך, המיקוד של החברה הינו בשכלול ועדכון המוצרים הן מבחינת האפשרויות והפונקציות שהן ממלאות והן מבחינת הדגמים והתאמתם למגמות העיצוב .

דואגים לשמור כל הזמן על חדשנות. צילום: ציון בלחסן - z-video

דואגים לשמור כל הזמן על חדשנות. צילום: ציון בלחסן – z-video

בימים אלה נפתחת במתחם "אקיפ" חנות חדשה – "אקיפ אקספרס", בשיטת שלם וקח. מטרת החנות היא לספק לעסקים שונים כמו מסעדות, ברים, קייטרינגים ואולמות אירועים, אספקה מיידית מהמדף של הציוד התפעולי הנדרש ,וזאת בשונה מאופן הפעילות השוטף של החברה.
"אנו החנות היחידה מדרום לתל אביב ומטרתנו היא בראש וראשונה לשרת את הלקוחות באזור הגאוגרפי הקרוב לנו", אומר ישראל. "הציוד בחנות מתאים גם ללקוחות פרטיים המחפשים איכות ברמה גבוהה, כמו כן אנו מציעים ללקוחותינו להשתמש באתר של החברה כדי למצוא כל מה שהם צריכים".

אם אתם אוהבים לסגור הכל בפעם אחת תוך הבטחה שתקבלו את השירות הטוב, המהיר, המקצועי עם המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר – ״אקיפ״ זו הכתובת שלכם.

כתובת: ההגנה 14, א.ת חדש, ראשון לציון
טלפון: 03-9522005

למעבר לאתר אינטרנט מוסדי
למעבר לאתר לקנייה אונליין

למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר