משרדי תיווך בראשון לציון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Roberts Photography
משרדי תיווך בראשון לציון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Roberts Photography

משרדי תיווך מומלצים בראשון לציון

הרכישה המשמעותית והיקרה ביותר בחייו של כמעט כל אדם מן השורה היא דירתו או ביתו; כדי לעשות זאת נכון, כדאי ורצוי לפנות למשרד תיווך מומלץ שילווה אתכם לאורך כל הדרך וידאג לכם לכל מה שאתם צריכים

פורסם בתאריך: 26.8.19 14:13

הבלוק סוכנות נדל"ן

ארז שטיינהוף, הוא הבעלים של משרד התיווך "הבלוק סוכנות לנדל"ן", שמתמחה במכירה והשכרה של דירות ובתים פרטיים, חדשים ויד שנייה בראשון לציון. כמי שנולד וחי את כל חייו בעיר, הוא מכיר כל סמטה, וכל בית ספר. ולא רק זה, אלא גם את התכניות העתידיות שצפויות לקום בעיר.

הבלוק סוכנות לנדל"ן: צילום: תומר שלום - סטודיו תומאס בתל אביב

הבלוק סוכנות לנדל"ן: צילום: תומר שלום – סטודיו תומאס בתל אביב

מהם היתרונות בשירותי תיווך?

"תמחור נכון ומדויק של הנכס, ע"י ניתוח שוק מקיף ומקצועי. שליטה אבסולוטית בשוק הנדל"ן ובהכרת האזור. המתווך נטול אמוציות לנכס ולכן מתנהל בצורה מקצועית ומחושבת. יתרון נוסף הוא הורדת התעסקויות מיותרות של טלפונים מקונים לא רציניים. אנו עושים סינון קפדני של מתעניינים בלבד ויודעים במדויק מי האנשים שמבקרים בנכס.
"החשיפה של הנכס בפרסום של מתווכים גדולה בצורה משמעותית משל אדם פרטי וזאת בזכות פעולות שיווק רבות ומאגרי לקוחות גדולים. יתרון אחרון הוא ניהול מו"מ בצורה נכונה ע"י איש מקצוע מיומן, שדרכו ניתן להגיע לעסקה מדויקת ומשביעת רצון לשני הצדדים"

אלו טיפים יש לך למכירת דירה?

"אין כמו רושם ראשוני, ולכן חשוב לוודא לפני שהקונים מגיעים שהבית נקי, מואר, ומאוורר. מומלץ לתקן ולצבוע קירות מלוכלכים, ולהשתמש בצבעים בהירים לקירות ולריהוט בכדי להעניק תחושה של ניקיון וגודל בחלל. אפשר לבשם את הבית, שיהיה נעים ולא לעשן לפני. כמו כן, רצוי למכור את הנכס עם פינוי גמיש של עד שנה. הכי חשוב – להיות נחמדים – כי בשורה התחתונה מדובר על עסקים שמתבססים על כימיה בין אנשים."

מהם אזורי ההתמחות שלך?

"מרכז העיר המבוקש. שכונות רמז, המערב הוותיק, כצנלסון, אברמוביץ ורמב"ם. אלו שכונות מעולות שיש להן יציאה נוחה מהעיר והן קרובות למוקדי בילוי ולמוסדות החינוך המובילים בראשל"צ. השכונות מאופיינות במשפחות צעירות ומבוגרים שלא מעוניינים לעזוב את האזור."

לארז שטיינהוף ותק של 6 שנים בתחום ייעוץ, שיווק ויזמות נדל"ן, מלבד זאת הוא בעל ניסיון של 25 שנה בתחום המכירות, שיווק ויחסי ציבור. בעל מיומנות רבה בניהול מו"מ וסגירת עסקאות.

מה הייחודיות של השירות שאתם מציעים ללקוחות שלכם?

"אנחנו מספקים יחס חם ואישי, בזמינות מקסימלית. אצלנו כל נכס הוא לא עוד מוצר מדף, כך שלכל לקוח אנחנו עושים ליווי מ-א' ועד ת'. זה מתחיל מאיתור צרכי הלקוח, ועד סגירת העסקה המתאימה עבורם, כשבתהליך נכנסים כל השירותים הנלווים כולל ייעוץ משכנתאות, עורכי דין, אדריכלות, שיפוצים. הלקוחות שנכנסים למשרד שלי, יוצאים עם בית."

מהי חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן?

"כחבר לשכת המתווכים הארצית, אני מחויב לפעול תחת חוקי האתיקה המחמירים ביותר בשקיפות, אמינות והגינות. אני מוציא דוחות מסודרים ללקוחות שלי עם פירוט כל פעולות השיווק שנעשו ויעשו עבורם. כולל דוחות על מתקשרים וקונים שביקרו בנכס, ניתוח הצעות מחיר ועוד."

איך ניתן לקבוע את שווי הנכס?

"ע"י הכרת שוק הנדל"ן המקומי, תנועתיות השוק, ניתוח שוק השוואתי שמורכב ממחירי נכסים דומים שעומדים כרגע למכירה ושנמכרו לאחרונה באזור, מחיר למ"ר, שינויים בנוף המקומי כגון תמ"א 38 או פינוי בינוי ומפרט הנכס: מעלית, חניה, גודל, מצב הדירה, מיקום, נוף ועוד."

איך מתבצע תהליך שיווק הנכס?

"החל מתליית שלט על מרפסת הדירה, צילומי פנים וחוץ. כולל צילום וידאו בתלת ממד על ידי צלם מקצועי. דרך הפצת הנכס לכל משרדי התיווך בעיר, עם הזמנה לשת"פ. פרסומים דיגיטליים, ובעיתונות הכתובה. קיום בית פתוח, סיור סוכנים מסודר, דיוור של גלויות פרסום עם תמונות ופרטי הנכס. פנייה מיידית לכל מאגרי הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, ועוד הרבה פעולות שיוצרות חשיפה מסיבית."

קונה או מוכר? רק עם הטובים ביותר – הבלוק סוכנות לנדל"ן

כתובת: וולפסון 25 ראשל"צ
נייד: 052-8457450.

שעות פעילות
ימים א'-ה': 21:00-09:00
ימי ו': 15:00-09:00

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק 

למעבר לעמוד במדל"ן

למעבר לעמוד האינסטגרם

ארז שטיינהוף. צילום: תומר שלום - סטודיו תומאס בתל אביב

ארז שטיינהוף. צילום: תומר שלום – סטודיו תומאס בתל אביב


קלר וויליאמס ראשונים

משרד קלר וויליאמס ראשונים, המנוהל על-ידי הזכיינים ישראל בסן ויחיאל עובדיה, הוא חלק מרשת תיווך בינלאומית מהגדולות בעולם המעסיקה למעלה מ-200,000 סוכנים, כ-300 מהם פועלים בישראל.

ישראל, שבעברו שימש כמנכ"ל וסמנכ"ל שירות בחברות גדולות במשק, הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן. לאורך השנים התברג בסביבתו כיזם וכמומחה נדל"ן במגזר הפרטי והמסחרי וכיום הוא מתפקד כחבר בלשכת מתווכי הנדל"ן הארצית, כסגן יו"ר לשכת מחוז השפלה וכיו"ר וועדת האתיקה.

יחיאל הוא מומחה בשיווק וככזה הוא רואה את הליך המכירה כתוצר של תהליך בריא ושיתופי בין המוכר, הסוכן והקונה, ומנחה גם את הסוכנים בחברה להעניק מענה הוליסטי, יוצא דופן במושגים ישראלים, בדרך לנכס החדש.

המשרד מעסיק 35 סוכנים פעילים המטפלים בעיקר בלקוחות יד שנייה, ומעת לעת גם מייצגים דירות חדשות. במשרד יש עו"ד המתמחה בנדל"ן, ייעוץ משכנתאות וכלכלת הבית, שיחד עם הסוכנים פועל להגשים את החלום של כל לקוח ולקוח.

ישראל בסן. צילום: אורלי עובדיה

ישראל בסן. צילום: אורלי עובדיה

יתרונות התיווך: כמעט כל אדם שבוחר למכור בעצמו את הנכס שלו, יחווה בימים הראשונים לאחר הפרסום "מבול" פניות. לכאורה זה נהדר, אך למעשה רובם המכריע של הפונים יהיו מתווכים אחרים, יהיו כאלה שינצלו את ההזדמנות כדי לעשות סקר שוק ורק בודדים יהיו קונים פוטנציאליים.
מכירה או קניית נכס הן אירוע שאינו שכיח בחיי אדם, ולכן ראוי ומומלץ להיעזר באדם מיומן שינחה אתכם בכל שלבי התהליך. מתווך מקצועי שיעבוד איתכם בבלעדיות, ידע לברור עבורכם רק את הפניות הרלוונטיות, יתמחר את הנכס, יתאם את הסיור בבית, יבצע פעולות של גישור ותיווך וינהל עבורכם משא ומתן הוגן.

ותק: 5 שנים.

אזורי התמחות: ראשון לציון, בת ים, חולון, נס ציונה, רחובות, באר יעקב.

טיפים למכירת דירה: הלקוח הפוטנציאלי מודע לסביבה והוא מחפש רווחה, בין אם הוא רוכש דירה לראשונה או אם הוא משפר דיור. לכן הכלל המנחה אותנו הוא שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. לפיכך, על הדירה להיות מוצגת כאשר היא נקייה, מסודרת ומוארת, שתשדר אווירה ביתית חמימה ונעימה. רצוי ומומלץ לתקן את כל מה שטעון תיקון, כמו ציפוי עץ שמתקלף, נזילות, סדקים בצבע ועוד. אם בחרתם לפרסם תמונות של הדירה, צלמו אותה כשהיא מוארת ומרווחת כך שיתרונותיה יבלטו.

ייחודיות השירות: אנחנו פועלים על-פי מתודה מובנית שעיקרה שכל התהליך מתחילתו ועד סופו מתבצע בליווי שלנו, תוך שקיפות מלאה מתוך כוונה לתת מקסימום שירות, כולל הפנייה לבדיקה משפטית, ייעוץ משכנתאות ובעלי מקצוע בתחומים שונים נוספים.
מכיוון שברוב המקרים מחיר הדירה תלוי בביקוש, היכולת שלנו 'להציף' ולשווק את הדירה בהרבה מאוד ערוצים (כולל באתרים הפונים לרוכשים מחו"ל) מעלה את הביקוש ואז המחיר עולה בהתאם.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: כל אדם שנכנס ב"דלת" של עולם התיווך מחוייב לנהוג בהגינות וביושר. זהו נושא שמעוגן אף בחוק המתווכים, לצד הדרישה מכל סוכן נדל"ן להחזיק ברישיון תיווך. חובה נוספת החלה עלינו היא חובת הכתב, קרי מתן הסבר מלא ומפורט על כל סעיף ומסמך עליהם אנחנו מחתימים את הצדדים בעסקה.
כמתווכים, אנחנו נמצאים בפוזיציה בה אנו מרכזים אצלנו את כל המידע הרלוונטי על הנכס ומחובתנו לשתף ולשקף את הדברים לאשורם בפני הלקוחות. אל לנו להסתיר דבר, לא מום ולא פגם.

קביעת שווי נכס: יש מספר שיקולים הנלקחים בחשבון בבואנו להעריך שווי נכס – שיקולים אובייקטיביים כמו מיקום, קומה, גודל, מרפסת, חניה, מטראז' וכדומה; שיקולים סביבתיים כמו מתקני תרבות, חינוך וקניות בשכונה או בקרבת הנכס.
לאלה מתווספים גם פרמטרים כמו מוקדי רעש שיכולים לנבוע מקרבה לתחנת אוטובוס, גן ציבורי הומה ילדים. בנוסף, נערך סקר מקיף שנועד לבחון עסקאות שנעשו באיזור המדובר, לבדוק אילו נכסים עומדים כרגע למכירה וכיצד תומחרו.
המומחיות שלנו היא לשקלל בתבונה את כל הפרמטרים על מנת לקבוע תמחור ריאלי, כזה שימשוך קונים פוטנציאלים מחד, ויהיה הוגן עבור המוכר מאידך.

תהליך שיווק נכס – איך זה מתבצע?: כזכיינים של חברה בינלאומית יש לנו יתרון שיווקי ופרסומי, שכן אנחנו מפרסמים באתר של החברה לצד הפרסום באתר של הסניף שלנו. הפרסום והשיווק נעשים גם באתרי נדל"ן מובילים באינטרנט, וגם דרך פרסום ממומן ברשתות חברתיות, פלאיירים ופנייה אישית ללקוחות בשיטת D2D.
אנחנו משתפים פעולה עם מתווכים ממשרדים אחרים וחברים בקבוצות וואטסאפ ייעודיות לתחום שבעזרתן אנחנו חושפים את הנכסים שלנו לקהל עצום.
מרגע שעובר שבוע מאז שהנכס באחריותנו, אנחנו עורכים סיור סוכנים בדירה, כך שכל אחד מהם יכיר אותה לפני ולפנים ויוכל לשווק אותה בצורה האופטימאלית.
פעולת שיווק נוספת בה אנחנו נוקטים היא אירוע של "בית פתוח" שנועד להאיץ את המכירה, שכן ביום הזה העמלה על הקנייה היא 0%.

כתובת: סחרוב 3, ראשון לציון
יחיאל: 052-5571902

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

יחיאל עובדיה. צילום: אורלי עובדיה

יחיאל עובדיה. צילום: אורלי עובדיה


HOME EMPIRE – לחבר בין אנשים לעסקת נדל"ן מוצלחת

תהליך מכירת או השכרת דירה יכול להיות ארוך ומתיש, ולא פעם מזמן עמו מפגשים בין בעלי אינטרסים מנוגדים. על מנת לצלוח את הדרך הזו בצורה נעימה ולהגיע להסכמות עם הצד השני, נדרשת לא אחת התערבותו של צד שלישי, אשר מכיר את עולם הנדל"ן על בוריו.
בחברת התיווך "הום אמפייר", לא רק שיתנו לכם כלים בעלי ערך רב לשיווקו הנכון של הבית, אלא אף ילוו אתכם לאורך כל התהליך וייצגו אתכם ואת האינטרסים שלכם על הצד הטוב ביותר. דיברנו עם שמעון הברקורן, מנכ"ל החברה, שהינו מגשר בהכשרתו, חבר הנהלת לשכת המתווכים של מחוז השפלה ובעל ניסיון של 13 שנים בתיווך נדל"ן, על מנת לקבל פרטים נוספים על החברה והערך המוסף שלקוחותיה מקבלים.

מהם יתרונות התיווך?
"חשוב לנהל תהליך שיווקי נכון, אשר על כל רבדיו אפרט בהמשך. אך באופן כללי, אנו חושפים את הנכס בצורה אינטנסיבית בכל פלטפורמה שיווקית אפשרית. יתרה מזאת, מתווך טוב מאפשר לכם להמשיך בשגרת חייכם ומסיר מכם את כל ההתעסקות בתהליך השיווק והמכירה".

תן לנו כמה טיפים למכירה מוצלחת של דירה.
"מלבד שיווק חכם ונרחב, תמחור מותאם למחירי השוק והיעזרות בשירותי "HOME STAGING", חשוב לנהל ולתעד קונים שביקרו בבית".

מהי ההתמחות העיקרית שלכם?
"מכירה והשכרה של דירות יד שנייה, העלאת שוויין באמצעות שרותי "HOME STAGING", ושיווק פרויקטים חדשים במסגרת התחדשות עירונית".

מהי הייחודיות שלכם?
"כמי שהוכשר כמגשר, למדתי שעליי להכיר את רצונותיהם של שני הצדדים והבנתי כיצד להביא את שני הצדדים להסכמות והבנות בדרך נעימה ורגועה. זאת כמובן בנוסף להיכרות מעמיקה עם שוק הנדל"ן באזור התמחותנו, דבר המאפשר לנו לתת ללקוחות מענה מקיף ומקצועי".

איך אתם רואים את חובת ההגינות החלה על כל מתווך?
"מדובר בדבר טריוויאלי לחלוטין. חבל לי שיש צורך להעלות בכלל שאלה כזו בשיח סביב מקצוע התיווך".

כיצד נקבע שווי הנכס?
"שווי נכס נקבע עפ"י מספר פרמטרים, כמו התבססות על עסקאות שבוצעו בסביבת הבית בתקופה האחרונה. רק הכרות מעמיקה עם סביבת הבית המוצע למכירה תאפשר לתמחרו באופן כזה שהמחיר השיווקי יהיה כמה שיותר קרוב למציאות בשוק".

מהו התהליך הנכון לשיווקו של בית?
"הדרך ארוכה מאוד, אך אפרט בקצרה על התחנות השונות בתהליך: תמחור נכון המונע הברחת קונים פוטנציאליים והפסד כספי ניכר, היעזרות בשירותי HOME STAGING" המקפיצים את ערך הדירה, צילום מקצועי של הבית, יצירת סיור וירטואלי, שליחת החומר הפרסומי לרשימות תפוצה מפולחות מתוך מאגר הקונים הקיים בחברה, פנייה לקהל הרלוונטי באמצעות כל המדיות בהן הוא "מסתובב", ניהול קונים נכון ולסיום – הבאת הצדדים להבנות שיאפשרו את ביצוע העסקה".

כתובת: שכונת רמז (המערב הוותיק), ראשל"צ
טלפון 1: 052-5421640
טלפון 2: 072-2325289
שעות פעילות:
ימים א'-ה': 19:30-08:30
יום ו': 13:00-08:30

קישור לאתר
קישור לפרופיל באתר מדל"ן
קישור לפייסבוק
קישור לעמוד היוטיוב
קישור לאינסטגרם

שמעון הברקורן, מנכ"ל home empire. צילום: טל צבר

שמעון הברקורן, מנכ"ל home empire. צילום: טל צבר


אנגלו סכסון – ראשון לציון

על העסק: סוכנות התיווך אנגלו סכסון בראשון לציון הוקמה על ידי הזכיינית עופרה קונס לפני 30 שנים. הסוכנות כוללת שני סניפים (סניף כרמים וסניף רוטשילד) המנוהלים בהצלחה רבה על ידי סיון ונועם קונס העוסקים בתיווך כבר שנים רבות. אנגלו סכסון הינה סוכנות התיווך המובילה בישראל עם למעלה מ-90 סוכנויות הפרושות ברחבי הארץ. הרשת מעניקה שירותי תיווך נדל"ן במכירה, קנייה והשכרת נכסים בהם בתים, דירות, פנטהאוזים, משרדים, חנויות ושטחי מסחר בכל רחבי העיר.

מי בעסק: את סניפי רשת אנגלו סכסון בראשון לציון מערב מנהלת קונס עם בן זוגה, נועם קונס, יחד מחזיקים השניים בניסיון רב שנים וידע מקצועי נרחב בתחום התיווך על כל היבטיו השונים. סיון מנהלת את המשרד במקצועיות ואדיבות והינה אשת מקצוע מומחית בעלת ניסיון רב שנים בתחום התיווך. מתוקף תפקידה היא מעניקה שירות בכל הקשור במכירת, השכרת וקניית דירות ובתים חדשים ויד שניה בראשון לציון. נועם מנהל את המחלקה המסחרית הכוללת מכירת, קנייה והשכרת חנויות, משרדים ושטחי מסחר ברחבי העיר.

נועם מומחה בעל ידע נרחב בכל הקשור בשיווק ומכירות בתחום המסחרי. סיון זכתה במקום הראשון והוכתרה כסוכנת התיווך המובילה מטעם אנגלו סכסון לשנת 2018. סיון ונועם עובדים בהרמוניה ובמקצועיות המאפיינת אנשי תיווך מקצועיים ומנוסים. לצידם של בני הזוג המנהלים ביד רמה את שני הסניפים, פועלים סוכני תיווך מקצועיים הפועלים על פי חלוקה לאזורים השונים של העיר ומעניקים שירות אדיב ויחס אישי ומקצועי שהוא מבחינתם הראשון במעלה.

הקשר עם הלקוחות: במשרדם מקפידים השניים להציע עסקאות מכירה, קניה והשכרה איכותיות. הקשר האישי והישיר כולל מאגר לקוחות השומר להם אמונים כבר 30 שנים. במסגרת השירות המקצועי אותו מעניק צוות המשרד, יכולים הלקוחות ליהנות ממעטפת שירותים כוללת בנוסף לנכסים הטובים והאטרקטיביים ביותר. בעזרתם של סוכני התיווך במשרדם, עוזרים השניים בחיבור לאנשי מקצוע, ובהם: יועצי משכנתאות, ליווי בנקאי ועורכי דין בתחום המקרקעין, שיסייעו בתהליך סגירת עסקת הנדל"ן באופן המיטבי ביותר. שירות זה מאפשר ללקוחות לדעת שהם מקבלים את השירות המקצועי והטוב ביותר תחת קורת גג אחת.

הייחוד: ניסיונם רב השנים של צוות אנגלו סכסון בראשותם של סיון ונועם יאפשר לכם לבצע את מכירת הנכס באופן המקצועי והאיכותי ביותר. "אנו פועלים על מנת למכור את הנכס באופן יעיל תוך השגת מחיר ותנאים טובים לכל עסקה. גם במקרים בהם אתם מעוניינים במציאת הנכס המתאים ביותר עבורכם, תגלו שהגעתם למקום הנכון. במשרד אנו פועלים בהתאם לתוכנית שיווק מקצועית בכל ערוצי התקשורת הקיימים והייעודיים. פרסום הנכסים השונים המוצעים במשרד מתפרסמים באופן מקצועי במדיות שונות בהם קידום ממומן, פרסום בעיתונות המקומית, אתרי אינטרנט ייעודים, ערוצי ניו מדיה וגלויות פרסום אותם אנו מפיצים ברחבי העיר". צילום הנכסים נעשה על ידי צלם מקצועי מטעם המשרד. הצלם שהינו איש מקצוע בתחומו מקפיד בתמונותיו לתת דגש ולהבליט את יתרונותיהם של הנכסים השונים ולהציגם בתמונות באופן מקצועי. התמונות נערכות כסרטון מקצועי להורדה כלינק ביוטיוב ובאתר אנגלו סכסון.

סניף מערב: היקב 10 א', ראשון לציון
סניף מרכז: רוטשילד 52, ראשון לציון

סיון קונס, מנהלת הסניף: 054-5965886
נועם קונס, מנהל מחלקה מסחרית: 050-9151515

דואל סיון: [email protected]
דוא"ל נועם: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

סיון קונס (צילום: עדי ארד)

סיון קונס (צילום: עדי ארד)


הדרך הנכונה – משרד תיווך וייעוץ משכנתא

על העסק: משרד "הדרך הנכונה" הוקם לפני כ- 10 שנים. ברק ששון ואלון ברכה, שצברו כל אחד בנפרד ידע וניסיון רב כסוכני נדל"ן, החליטו לשלב כוחות ולשתף פעולה יחד. מאז המשרד גדל וצמח וכיום הוא אחראי לעסקאות רבות בתחומי נדל"ן שונים: פרטי, מסחרי, פרויקטים של התחדשות עירונית וייעוץ משכנתאות.

מי בעסק: לצד השותפים ברק ששון ואלון ברכה, עובדים גם סוכני הנדל"ן יוסף שגב ויניב כץ. זרוע נוספת של המשרד היא שירות ייעוץ מומחי משכנתאות לכלל הלקוחות. את המחלקה מוביל ברק ששון יחד עם מרק טיקטינר, שניהם יועצי משכנתא ותיקים בתחום עם נסיון רב.
זרוע פעילות אחרת של צוות המשרד היא ליווי בניינים ויזמים בעסקאות חדשות, כגון: תמ"א 38 ושיווק דירות חדשות, וכן ייעוץ בנושאי נדל"ן והשקעות.
על התזמורת הזו מנצחת מור לוי מנהלת המשרד, שדואגת לפגישות, לתיאומים ולניהול זמני הסוכנים.

אז איך הכל התחיל: לברק ששון ואלון ברכה היכרות ארוכת שנים המבוססת על חברות. השניים, שאף עסקו באותו תחום, מצאו שיש להם הרבה מן המשותף בכל הנוגע לערכים, שאיפות ונהלי עבודה ובחרו לחבור זה לזה לשותפות מקצועית, כזו שתצעיד אותם ואת המשרד בראשותם ליעדים חדשים ותרחיב את שטחי הפעילות שלהם תוך יצירת סינרגיה וגיבוי הדדי.

ההתמחות של המשרד: "הדרך הנכונה" מתמחה בכל נושאי התיווך, השיווק וייעוץ המשכנתאות שקשורים למכירה, וכן בהשכרה ובקניית נכסים לדיור ולמגורים. בנוסף, הם גם עוסקים בליווי יזמים בתהליך הוצאה לפועל של פרויקטים של תמ"א 38, בשמירה על קשר עם הדיירים וגיוסם עד לשלב החתימה על הסכמי הפרויקט שצפוי לשפר ולהעלות את ערך הנכס שלהם בעתיד.
הניסיון העשיר של השותפים במשרד, מוביל לתוצאות מהירות ובעלות ערך מוסף, הן לדיירים והן ליזמים העובדים איתם בשיתוף פעולה, המתבטאות בקיצור זמנים, התנהלות יעילה מול בירוקרטיה והליכים מול הרשות המקומית והקבלן המבצע.

הקשר עם הלקוחות: הנחת המוצא של כל אחד מעובדי משרד "הדרך הנכונה" היא שהלקוח סומך עליהם ומאמין שהם פועלים ביושר והגינות, והם עומדים בציפייה הזו מדי יום. לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר. יתרה מכך – לקוח מרוצה גם ימשיך וימליץ למכריו על שירותי המשרד.
סוכני הנדל"ן של המשרד רוקמים יחסים מצוינים עם הלקוחות שלהם, הם זמינים עבורם למתן ייעוץ במגוון נושאים ונותנים מענה על שאלות רבות שעולות תוך כדי הליווי.

ייחודיות המשרד: הקשר החברי בין השותפים ברק ואלון תורם לאווירה של משפחתיות המחלחלת גם לשאר עובדי המשרד, עובדה שגם מקרינה כלפי החוץ אל הלקוחות. במשפחה כמו במשפחה, הסוכנים תומכים זה בזה כדי למקסם את ההצלחות עבור הלקוחות, תוך הקפדה על שיח פתוח וגלוי עם הלקוחות על היתרונות והחסרונות של הנכס המוצג להם, והכל על מנת שיוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה עבורם.

כתובת: הרצל 91, ראשון לציון
טלפון: 077-5155068

ברק ששון: 052-5309920
אלון ברכה: 052-5904015

למעבר לאתר
למעבר לאתר הייעוץ

למעבר לפייסבוק
למעבר לפייסבוק נוסף

הדרך הנכונה (לוגו: הדרך הנכונה)

הדרך הנכונה (לוגו: הדרך הנכונה)


נדל"ן ראשון


משרד נדל"ן ראשון, המנוהל בשותפות של רויטל לוי ואבי דריישפון, הוקם בשנת 2014 ומאז קצר הצלחות רבות. במשרד שתי מחלקות: מחלקת שיווק פרויקטים בתחום התחדשנות עירונית; ומחלקת דירות "יד שנייה" בה פועלים סוכנים על-פי איזורי התמחות, הבקיאים בתמהיל הדירות באיזורם ויכולים לתת מענה מקצועי לגבי הנכסים.

רויטל, המכהנת גם כיו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן במחוז שפלה ופעילה רבות בתחום התיווך, ושותפה אבי מעסיקים במשרדם סוכני נדל"ן, מזכירה האחראית על תחום המדיה הדיגיטלית ומזכירה נוספת לתיאום פגישות.

למשרד עשרות פרויקטים בתהליכי שיווק ומגוון רחב של דירות יד שנייה המשווקות בבלעדיות. המשרד מכר מאות דירות יד שנייה ושיווק עשרות פרויקטים שאוכלסו בהצלחה.

רויטל לוי. צילום: תמונות וחיוכים רחובות

רויטל לוי. צילום: תמונות וחיוכים רחובות

יתרונות התיווך: סוכן נדל"ן מקצועי מחזיק במידע וידע נרחבים הרבה יותר מאדם פרטי שבוחר לנהל את שיווק הנכס שלו בעצמו. המתווך מכיר את פרטי העסקאות שבוצעו באותו איזור, את הנכסים שנמכרו, יודע להעריך אם המחיר המוצע על הנכס הוא ריאלי בהתחשב בסביבת המגורים, מוסדות חינוך, מרכזי קניות, נגישות לתחבורה ציבורית, ומרכזי תרבות.

ותק: 5 שנים.

אזורי התמחות: ראשון לציון, חולון, בת ים.

טיפים למכירת דירה: ההמלצה המרכזית של נדל"ן ראשון היא להיעזר במתווך מקצועי (בעדיפות למי שרשום בלשכת המתווכים), שמתמחה באיזור בו נמצא הנכס וביצע עסקאות דומות בשכונה, זאת לצד סקר שיעשה הלקוח בעצמו.

תמחור ריאלי של הנכס יימנע "בריחת" קונים פוטנציאלים. במידה ויש פניות רבות של בעלי עניין בנכס, ניתן לעשות מיני-מכרז בו מי שיציע את הסכום הגבוה ביותר יזכה בדירה.

אחת התכונות שכדאי ללקוח לאמץ בזמן שהוא מוציא נכס לשוק היא סבלנות. היום, בשונה מבעבר, יכול לעבור זמן רב עד שהנכס יימכר לשביעות רצונו.

ייחודיות השירות: במשרד נדל"ן ראשון כל לקוח יוכל למצוא את הנכס שמתאים לו ביותר מבחינת העלות שלו, מיקומו וגודלו. למשרד יש מאות "מוצרים" בתהליך שיווק, החל מדירות בפרויקטים של התחדשות עירונית, דירות, בתים פרטיים, ועד פנטהאוזים ודופלקסים.

יועצי המשרד שלנו נותנים ללקוחות מעטפת מלאה ומלווים אותם בכל תהליך הקנייה, ציוות ליועצי משכנתאות, עו"ד מתחום המקרקעין, ליווי לבנקים, ורובם אף נעזרים בנו כדי למכור את הנכס הקודם שלהם.

הלקוחות שלנו יודעים שנהיה זמינים עבורם בכל עניין, גם אם השאלות שמתעוררות אצלם לא קשורות באופן ישיר לנכס, שהרי אנחנו שמחים לחלוק איתם את הידע שצברנו בשנות הניסיון שלנו.

אנחנו שומרים על המוניטין שלנו ומתחייבים להוביל את הלקוח בעסקת חייו ולהשאיר אותו עם חוויה טובה ויחודית.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: כאשר מתווך יודע על פגם כלשהו בנכס, הוא מחוייב לשקף זאת לקונה בצורה ברורה. יתרה מכך, גם אם המתווך אינו יודע על פגם, חלה עליו האחריות לבדוק ולברר לעומק אם אין מידע שהוסתר (בין אם במישרין ובין אם בעקיפין) ממנו על-ידי בעל הנכס. דבר זה נכון גם לגבי אישורי בנייה וחריגות בנייה אם נעשו בנכס.

קביעת שווי נכס: הסוכנים שלנו, אמנם אינם שמאים, אך הם מומחים בקביעת שווי הנכס והם עושים זאת לאחר שיקלול של מספר פרמטרים, כמו: גודל הדירה, קומה בבניין, גיל הבניין, האם הדירה ממוקמת בחזית או בעורף, האם הדירה משופצת, מספר דיירים בבניין, האם יש ממ"ד (מרחב מוגן דירתי), האם יש מעלית, חנייה רשומה בטאבו, מרפסת ועוד.

תהליך שיווק נכס – איך זה מתבצע? מרגע גיוס הנכס או פרויקט בשיווק בלעדי, אנחנו פועלים בכל הערוצים לפרסם אותו: במדיה הדיגיטלית, בעיתונות מקומית (ולעתים גם בארצית), אתר אינטרנט של החברה, שילוט על הנכס, פלאיירים בתיבות הדואר, ביצוע הפנינג מכירות ועוד. בעיקר מבינים מי קהל היעד. 

משפט לסיכום: אין נכס שלא נמכר, יש מחיר לכל נכס! תיווך זה מקצוע!

כתובת: עין הקורא 10, מגדל היובל, ראשון לציון

טלפון: 5162*

למעבר לאתר
לאתר הפרוייקטים

אבי דריישפון (צילום: תמונות וחיוכים רחובות)

אבי דריישפון (צילום: תמונות וחיוכים רחובות)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר