רשתות יתושים לבית. צילום ממאגר shutterstcok, צילום: Kwangmoozaa
צילום ממאגר shutterstcok, צילום: Kwangmoozaa

רשתות יתושים לבית: הפיתרון שכובש את המדינה

רוצים להיות בפנים אבל עדיין להרגיש בחוץ? רשתות ביתיות נגד יתושים הלכו והשתכללו בשנים האחרונות ומציעות כעת פתרונות יוצאי דופן למלחמה נגד החרקים. זו היא החברה שתדאג להתקין לכם רשת שתבטיח להשאיר את המזיקים מחוץ לביתכם הנעים

פורסם בתאריך: 22.8.19 16:40

רשתות נגד יתושים – קלירמש בע"מ 

בין העולם הפראי שבחוץ לביתנו הבטוח מפריד לרוב קיר בטון כבד, כזה שמונע ממטרדים לחדור למרחב השקט שלנו ולהפר לנו את הרוגע. אך למרות שאנחנו צריכים את המקום המוגן שלנו, בין ארבע קירות, עדיין חשוב לנו להישאר מחוברים לעולם שבחוץ ולשם כך יש לנו דלתות וחלונות שדואגים לעזור לנו לשמור על קשר עם הסביבה. הפתחים הללו, שאנחנו לוקחים לרוב כמובן מאליו, מאפשרים לנו לשמוע את ציוץ הציפורים, לקבל קצת אור שמש, ונותנים לרוח נעימה לבוא ולצנן אותנו.

השלווה והנועם שאנחנו מקבלים מבחוץ הכרחיים לנו כדי לשמור על החיבור שלנו לסביבה, אך עם זאת ישנם דברים שמאיימים להפר את השלווה הזו. חרקים, זוחלים ומיני מזיקים ממלאים את סביבתנו ודואגים למצוא כל דרך אפשרית כדי לחדור לביתנו. אם השארתם את הדלת או החלון פתוחים, ולו לדקה, תהיו בטוחים שיהיה איזה חרק שיקפוץ על ההזדמנות ויעשה רילוקיישן אל ביתכם בתור השותף החדש שלכם.


אם אתם כמו 99.99% אחוז מאוכלוסיית העולם, הרעיון של לחלוק מיטה עם עוד כמה שותפים לא רצויים כנראה לא מוצא חן בעיניכם וייתכן שאתם מחפשים פתרון פלאים שימנע מצד אחד ממזיקים להיכנס לביתכם, אך עדיין יתן לכם ליהנות מהעולם שבחוץ.

ליהנות מהעולם שבחוץ בלי המזיקים. צילום: בן מזרחי

ליהנות מהעולם שבחוץ בלי המזיקים. צילום: בן מזרחי

לשם התמודדות עם הסוגיה עומדים לרשותכם מספר פתרונות, אחד הנוחים והפשוטים שבהם הוא רשת נגד חרקים ויתושים. בניגוד לרשתות שאתם מכירים מפעם, כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן ליישם רשת מתקדמת שתסנן את המזיקים שבחוץ, אך עדיין תאפשר לכם לראות בצורה מושלמת את הסביבה שבחוץ ותכניס לביתכם אור שמש ורוח נעימה.

קלירמש בע"מ, המוכרת ומתקינה רשתות נגד יתושים ומזיקים מציעה פתרון לא פחות ממושלם עבור כל מי שרוצה ליהנות מהעולם שבחוץ ועדיין לשמור על ביתו יפה, מעוצב ונקי מחרקים.

החברה הינה היבואנית הבלעדית של רשתות מודולריות עמידות לבית, כאלה שעמידות אפילו בפני קרעים הנגרמים לרוב מבעלי חיים כמו חתולים או כלבים.

רשתות עמידות נגד בעלי חיים. צילום: בן מזרחי

רשתות עמידות נגד בעלי חיים. צילום: בן מזרחי

הרשתות המתקדמות מגיעות במספר וריאציות, כשההבדל ביניהן הוא בעובי הסיב ובצפיפות החומר, מה שמשפיע על רמת השקיפות והניראות שבחוץ. ניתן להזמין מהחברה רשתות חזקות שעדיין שומרות על שקיפות מקסימלית ומאפשרות להרגיש בחוץ גם כשאתם בפנים.

החומר מהם עשויות הרשתות הוא פיברגלס או פוליאסטר, מה שמבטיח שהן יחזיקו מעמד לשנים ארוכות מבלי שדבר יקרה להן. הן כלכך חזקות ועמידות, אפילו בפני נזקי הסביבה, שהחברה נותנת 5 שנות אחריות על כל בלאי מזג אויר שלא יקרה.

ההתקנה קצרה ופשוטה, ומכיוון שהחברה הינה היבואנית הבלעדית היא מאפשרת גמישות תכנונית רבה בעת יישום הרשתות. בין אם מדובר בפתח סטנדרטי של חלון מרובע ובין אם מדובר בחלונות קטנים או גדולים ללא הכנה לרשת, החברה תעזור לכם למצוא פתרון לכל מקום בו תרצו להתקין את הרשת ולמנוע כניסה של מזיקים. אם אתם לא בטוחים האם יש על חלונות ביתכם הכנה לרשת תוכלו אפילו לשלוח תמונה לחברה שתגיד לכם האם ישנה הכנה קיימת או שצריך להתקין אחת וכן תוכלו גם לקבל הצעת מחיר.

על מנת לשמור על המראה הנקי והיפה של ביתכם הרשתות והפרופילים מתוכננים כך שיהיה ניתן להתאים אותם באופן מושלם לכל סביבה. ניתן לבחור את גודל, עובי ואפילו צבע הפרופילים כך שישתלבו בצורה טבעית עם סגנון הבית וישמרו על מראה נעים ומדויק.

ישראל מכילה לא מעט מזיקים שתוקפים אותנו בעונות השונות, חרקים שמגיעים אלינו מהאוויר, מהריצפה ומתחת לאדמה הם לרוב תופעה מוכרת בכל בית. רשת איכותית ומעוצבת של "קלירמש בע"מ" תאפשר לכם ליהנות מבריזה טובה ונעימה, אור שמש שיכנס וישטוף לכם את הבית והכי חשוב, תשאיר את החרקים והמזיקים בחוץ, הרחק מכם.  

יורם: 050-4277737
אוריאל: 054-7380607
משרד: 09-8950072
טלפון נוסף: 058-4408239

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

רשתות ברמה הגבוה ביותר. צילום: בן מזרחי

רשתות ברמה הגבוה ביותר. צילום: בן מזרחי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר