מעצבי שמלות כלה וערב. תמונה: shutterstock, צילום: Ink Drop
מעצבי שמלות כלה וערב. תמונה: shutterstock, צילום: Ink Drop

מעצבי שמלות כלה וערב מומלצים שכדאי לכן להכיר

מחפשת שמלה כלה מושלמת לערב המאושר בחייך? אלו הן המעצבות שיהפכו אותך לנסיכה אמיתית

פורסם בתאריך: 6.8.19 10:42

בואי כלה – עדי הלמן מעצבת שמלות כלה וערב

הכל התחיל מחנות קטנה ומטריפה בשינקין, ממעצבת שתמיד רצתה להגשים לאנשים חלומות ומשמלת כלה שעלתה הון תועפות. כשפתחה עדי הלמן את הסטודיו שלה לעיצוב שמלות כלה וערב היא הצליחה להכניס למקום אחד את כל המאווים שלה, ובכך לתת לך את התחושה הכי מיוחדת ביום שבו מגיע לך יותר מכל להרגיש כך.

עדי הלמן מאז ומעולם אהבה אופנה ואירועים חגיגיים, והיא ניחנה ביכולת לשמח אנשים בכל מקום אליו הגיעה. כשחשבה על הייעוד שלה בחיים כבר היה לה ברור מה היא הולכת לעשות. ההתחלה הייתה בחנות בוטיקית בשינקין, תל-אביב אליה ייבאה שמלות ערב ממעצבים מוכרים ומוערכים בחו"ל. התפנית אירעה כשהיא בעצמה חיפשה שמלת כלה ליום המאושר בחייה. כמו רובנו, גם לה היה ויז'ן עוד כילדה קטנה כיצד תראה שמלת הכלה שלה. האתגר היה רק למצוא אותה. היא הסתובבה בין עשרות חנויות ובוטיקים, נתקלה בשמלות שהן ליד אבל לא בדיוק והבחינה בעיקר במחירים מרקיעי שחקים שהתחילו מעשרת אלפים שקלים וצפונה. כצעירה שרק מתחילה את חייה המשותפים עם בן זוגה התקציב היה זעום לעומת הדרישה בשוק ועדי נותרה עם תחושת החמצה.

משיחות עם חברות ומשפחה היא הבינה שהיא לא לבד, כולן הודו שזה כמעט בלתי אפשרי למצוא שמלת כלה יפה, יוקרתית ועם זאת במחיר שפוי. זה היה האות שלו חיכתה עדי וההשראה שהביאה אותה לפתוח סטודיו לשמלות כלה וערב שהקונספט שיאפיין אותו יהיה יוקרה, טרנדיות, עיצוב ייחודי ובמחיר נוח. כזה שמתחיל מאלף שקל, לא עולה על חמשת אלפים שקלים, אבל נראה ומרגיש מיליון דולר.

שמלות שנראות ומרגישות מיליון דולר. תמונה: עדי הלמן

שמלות שנראות ומרגישות מיליון דולר. תמונה: עדי הלמן 

"המוטו שלי הוא שאפשר להרגיש הרבה יותר בהרבה פחות. אני לא מאמינה שצריך לבזבז כל כך הרבה כסף על חלום, אבל אני כן מאמינה שכל חלום ניתן להגשים גם מבלי לקרוע את הכיס. וכל זאת ללא פשרות על איכות ויופי", אומרת עדי. "מלבד העיצובים האישיים שלי אני משתפת פעולה גם עם מעצבים גדולים בחו"ל ובאירופה, משתמשת בבדים יוקרתיים, כגון שיפון, משי, טול וכותנה שנשפכים על הגוף. בדים איכותיים, נושמים ונוחים המתיישבים בהתאמה מלאה על הכלה, כשמה שחשוב לא פחות הם המחירים המפתיעים במיוחד".

בסטודיו של עדי הלמן תוכלי למצוא הכל במקום אחד: שמלות לכלה, לאם, למלוות של הכלה ובעצם לכל מי שרוצה להרגיש מיוחדת וייחודית בערב שלה. השמלות החלומיות של עדי נתפרות במיוחד עבורך, תוך דאגה לפרטים הקטנים ביותר. כמו כן, את תיהני משירות חם ואישי, מיחס אדיב ומזמינות מלאה שכל כולה לב ורצון ללוות את הכלה יד ביד עד הערב המיוחד של חייה. כל שאת צריכה לעשות הוא רק להגיע ולהתאהב באחת מהשמלות שלה.

מחירים מפתיעים במיוחד. תמונה: עדי הלמן

מחירים מפתיעים במיוחד. תמונה: עדי הלמן

"השמלות הן טרנדיות, עכשוויות, צמודות, חלקות או קלסיות עם שרוולים מעוצבים, האפשרויות הן בלתי מוגבלות ואין סופיות. כל כלה יכולה להגיע עם הסגנון שלה, תמונה שאהבה, החלום שלה או התשוקה שלה ויחד נתאים לה את השמלה שתחמיא לה יותר מכל, מבחינת גזרה, מידה ועיצוב יוקרתי ועשיר. הכל אפשרי, ובדיוק בשביל זה אני פה – להפוך כל אחת לנסיכה אמיתית".

בנוסף לסטודיו הקסום שלה ולמחירים הנוחים יוצאת עדי הלמן אחת לכמה חודשים בהטבות משמעותיות, ייחודיות ומשתלמות במיוחד. אם בחבילות הכוללות את האם ומלוות הכלה, אם בהנחות על קולקציות לפי עונות ואם במבצעי 1+1 על שמלת כלה ושמלת ריקודים. כל שעדי מבקשת היא שתגיעי עם ראש פתוח ורצון לנסות הכל מהכל. "באופן כללי אני ממליצה לכל כלה להתחיל אחר חיפוש השמלה לפחות חצי שנה ממועד האירוע ולהיות גמישה במחשבה. לבוא למדוד את כל הסגנונות, לראות איך הגזרות השונות יושבות עליה ופשוט לשחרר. אני כבר אדאג להגשים לה את החלום ולהיות שם עבורה ביום החשוב ביותר בחייה".

שווה להגיע עם ראש פתוח. תמונה: עדי הלמן

שווה להגיע עם ראש פתוח. תמונה: עדי הלמן

כתובת: דוד אלעזר 79, חולון

עדי הלמן: 050-4460656
מייל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

לקריאה על מעצבת שמלות כלה וערב, לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר