יועצי מס בתל אביב. תמונה: shutterstock, צילום: dokurose
יועצי מס בתל אביב. תמונה: shutterstock, צילום: dokurose

יועצי מס בתל אביב שכדאי להכיר

מחפשים מישהו שיעשה לכם קצת סדר בבלאגן? אספנו עבורכם יועצי המס בתל אביב שיעניקו לכם אמינות ומקצועיות בתחום הפיננסי ותוכלו לנהל את העסק בראש שקט

פורסם בתאריך: 30.7.19 14:59

משרד אריאלי – עמירה יועצי מס

בין אם אתה לקוח פרטי עצמאי או שכיר, בעל עסק קטן או בינוני, יזם ההולך בעקבות חלומותיך ומקים חברה או ארגון גדול המעסיק עובדים רבים, משרד אריאלי-עמירה – ייעוץ מס מייעד עבורך צוות מקצועי ומנוסה של יועצי מס ומנהלי חשבונות איכותיים בכדי להבטיח שתקבל את ההכוונה הטובה ביותר בכל הקשור למיסוי.

משרד אריאלי-עמירה יועצי מס המנוהל בידי יועץ המס ראובן עמירה, הוא משרד בוטיק, מקצועי ובעל מוניטין, הפועל מזה שלושה דורות ומספק שירותי ייעוץ ותכנון מס לשכירים, עצמאיים, עסקים וחברות. יועצי המס במשרד פועלים במרץ, במסירות ובהתמדה, להבטחת שירותים מתקדמים ושירות לקוחות בסטנדרטים גבוה מהרגיל.

ראובן עמירה יועץ מס

ראובן עמירה יועץ מס

המשרד קיים מזה 50 שנה ומשרת בנאמנה לקוחות מאזור המרכז ומכל רחבי הארץ. יועץ המס ראובן עמירה עוסק בתחום מזה 33 שנים וצבר ידע וניסיון מקיף ומתקדם בכל הקשור למיסוי, עבודה נכונה ואופרטיבית מול רשויות המס, והפחתת מיסוי לעצמאיים, שכירים וחברות. צוות המשרד הכולל יועצי מס ומנהלי חשבונות מוסמכים, נבחר בקפידה מתוך המומחיות והמסירות להבטיח כי לקוחות המשרד ייהנו מהעצות וההכוונה המדויקות ואפקטיביות ביותר בכל רגע נתון, להקטנת גובה המס ולהגדלת הרווחים.

ראובן עמירה, אומר: "אנו מבטיחים כי לקוחותינו יקבלו את השירות האמין והמיטבי ביותר בהתאמה אישית, לכל לקוח על פי צרכיו העסקיים. מעבר לייעוץ ותכנון המס הסטנדרטי אנו מקפידים להתעדכן בכל החוקים ותקנות המס החדשות שיוצאות, וצברנו ידע נרחב ומקיף בהפחתת מס על פי אסטרטגיות מתקדמות. כך, אנו חוסכים עבור לקוחותינו עשרות ואף מאות אלפי שקלים בתכנון נכון ועל פי קריטריונים נקודתיים שלא כולם לוקחים אותם בחשבון.

"״המטרה שלנו היא לדאוג ללקוח לכל ההיבטים הבירוקרטיים מול הרשויות השונות, ולגרום ללקוח להתמקד במה שחשוב באמת – פיתוח העסק בראש שקט״.

אתם מספקים גם ייעוץ וליווי לעסקים וחברות?

"אנו עומדים בקשר ישיר עם רשויות המס, עבור בעל עסק לדוגמה שמצאנו כי מגיע לו זיכוי מס בשל קריטריונים מסוימים, נפנה באופן מידי לפקיד השומה במס הכנסה ונדאג להעברת כל האישורים והמסמכים המתאימים בכדי שהכסף יועבר לו לחשבון במהירות, מבלי שיאלץ להמתין לדוח המס השנתי בסוף השנה.

"יש לנו שירות ייעודי לעסקים וחברות בסיוע וליווי בפתיחת החברה או העסק. אנו מייעצים לבעל העסק בהקמתו ובכל הנושאים הפיננסיים שידרשו לטיפול. לחברות אנו מספקים שירותים נוספים, ביניהם: משכורות לעובדים ושירותי הנהלת חשבונות, ושירותים נוספים ומתקדמים נוספים ומבצעים הכל במקום אחד".

"עבור עצמאיים אנו מגישים דוחות כספיים, מספקים שירותי הנהלת חשבונות ודו"ח שנתי – הכל במקום אחד".

בין השירותים המוצעים במשרד אריאלי-עמירה יועצי מס:

ליווי מקצועי ופיננסי מרגע הקמת העסק; פתיחת תיקים ברשויות המס; ייעוץ מס וייצוג מול רשויות המס; שירותי הנהלת חשבונות; הכנת תלושי שכר; הכנת והגשת דוחות שנתיים והצהרות הון;    טיפול בהחזרי מס שבח; הליכי גילוי מרצון, ועוד.

יתרונות המשרד:

במשרד אריאלי-עמירה יועצי מס, עומד לרשות הלקוחות צוות מקצועי ומנוסה בעל ניסיון נצבר רב שנים, המספק מענה מקצועי וזמין בכל עת. לטובת לקוחות המשרד, מבוצעת בחינה של העסק אחת לרבעון, לבדיקת רווחיות העסק ומימוש זכויותיו בכל היבטי המיסוי. המשרד עובד בקשר ישיר מול רשויות המס ומבין את ההתנהלות המורכבת מולם. כמו כן, מנוסה בקבלת לקוחות המתקבלים ממשרדי רואי חשבון ויועצי מס קודמים, תוך מתן שירות ייעודי ומתקדם במעבר יסודי ומעמיק על כלל הדוחות הכספיים והתנהלותם מול רשויות המס בשנים עברו, בכדי לספק להם את המשך הטיפול הטוב ביותר בהתאמה אישית לצרכיהם.

משרד אריאלי-עמירה– ראובן עמירה יועץ מס

כתובת המשרד: שארית ישראל 4, תל אביב יפו

טלפון: 03-6827390


זיידה ושות', משרד רואי חשבון וייעוץ ומיסוי מקרקעין בתל אביב

התמזל מזלכם ומצאתם קונה לדירתכם. ראשית מזל טוב ועכשיו כדאי שתדעו שעל מנת לצלוח את התהליך המורכב והארוך בשלום תוך כדי תשלום מינימלי של מיסים עליכם לפנות לשירותיו של רואה חשבון המתמחה בתחום. נחיצותו של עורך הדין בעסקת מקרקעין היא מובנת וחשובה, אבל אל תוותרו על שירותיו של רואה החשבון שיהיה זה שיסייע לכם לחסוך סכומי כסף משמעותיים.

"על פי חוק, חובה לערוך עסקת מקרקעין בסיועו של עורך דין המתמחה בתחום. אולם רבים לא מודעים לעובדה שפנייה לרואה חשבון בתחילת התהליך תחסוך לא פעם הרבה כסף והפחתה במס שבח אותו ייאלצו לשלם עבור עסקת המקרקעין שביצעו" אומר גיל זיידה, רואה חשבון ומומחה בהחזרי מס שבח.

גיל זיידה. צילום: הרמון אזריפר

גיל זיידה. צילום: הרמון אזריפר

"בכדי להביא לחסכון אופטימלי בתשלומי מס שבח חשוב להיות חשוף למבנה ההכנסות של מוכר הנכס. עורכי דין אינם חשופים למידע הפיננסי הזה ולא מודעים להכנסות ולנתונים החשובים הללו. לרואה החשבון לעומת זאת, מאפשר החוק לבחון ולבדוק את הסוגייה הפיננסית – תודות לחיבור שיש לו עם רשויות המס דוגמת מס הכנסה"

זה לא ברור שצריך לבדוק אם מגיע החזר מס שבח במקרים כאלה?

"קיים חוסר מודעות רב באשר להחזרי מס שבח במקרים מסוימים מאין אלה. עורכי הדין שאינם בקיאים בנושא לא מציינים זאת בפני הלקוחות, ואלה לא מודעים לזכותם לקבל החזר. לעיתים מדובר בסכומים גבוהים במיוחד. כך נוצר מצב שמוכר משלם יותר מס משהיה אמור לשלם לו התייעץ ברואה חשבון ואם לא די בכך הוא כלל לא מודע לכך שבאפשרותו לקבל החזר כספי".

מה משך הזמן שבו ניתן לקבל החזר מס שבח?

"ניתן לקבל החזר מס שבח עד ארבע שנים אחורה מיום יציאת השומה על מכירת הנכס. כלומר גם אם קנית נכס לפני שלוש שנים ולא ביצעת בדיקה, תוכלו לעשות זאת באמצעות רואה חשבון מומחה בהחזרי מס שבח במהלך זמן זה. עצתי למוכרי דירות היא להיוועץ ברואה חשבון טרם המכירה כדי לחסוך את הכסף וכבר בשלב הזה לשלם פחות מס שבח".

רו"ח גיל זיידה, רואה חשבון ומומחה בהחזרי מס שבח הקים את משרדו בתל אביב בשנת 2010 לאחר שצבר ידע וניסיון במשרדי רואי חשבון שונים. רו"ח גיל זיידה הינו בעל תואר בראיית חשבון עם התמחות בכלכלה וחשבונאות מטעם מאוניברסיטת תל אביב. ניסיונו הנרחב בתחום הפיננסיים והכספים הוא שמאפשר לו להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי תוך מתן יחס אישי והקשבה לכל אורכו של התהליך.

לצד שירות זה מציע רו"ח גיל זיידה מעטפת שירותים כוללת בתחום הפיננסיים לבעלי עסקים בינוניים וחברות. בין השירותים אותם מציע רו"ח זיידה: הנהלת חשבונות, הכנת משכורות, שירותי ייעוץ מס, שירותי ראיית חשבון וייעוץ וליווי עסקי לבעלי עסקים בראשית דרכם.

"נחיצותו של רואה החשבון בתהליך עסקת מקרקעין היא חשובה וקריטית. בדיקה של המידע הפיננסי תאפשר לרואה החשבון לגלות האם אתם זכאים להטבות מס על תשלומי מס שבח, מה שיחסוך לכם הרבה כסף" אומר רו"ח זיידה.

זיידה ושות', משרד רואי חשבון בתל אביב

כתובת: דרך בגין 44, תל אביב
טלפון: 03-9550505

למעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]


בוריס טורף יועצי מס

חברת בוריס טורף יועצי מס מתל אביב קיימת מאז שנת 1996, בניהולו של יועץ המס הוותיק בוריס טורף.

לבוריס יש אג'נדה ברורה מה נדרש ממנו ומהצוות, כנתון חשוב ביותר הדואג לחברת יועצי המס בבעלותו להמשיך ולהצליח, ולא בכדי החברה שלו מטפלת ביותר מ-1,500 לקוחות ברחבי הארץ. "אמינות היא מעל לכל", הוא אומר בנחישות ומסביר: "אנחנו גוף אמין, וזה מעבר ליעוץ מקצועי. לא מספיק להיות מכונת חישוב בעיקר בזמן משבר הקורונה, כיום חשוב לדעת ולהבין את הבירוקרטיה מאחורי המענקים לעסקים וזה מהווה חלק משמעותי בעבודה שלי, מעבר לעבודה השוטפת".

בוריס טורף יועץ מס. צילום: אלבום פרטי

בוריס טורף יועץ מס. צילום: אלבום פרטי

החברה בעלת שלושה סניפים: הסניף הראשי בתל אביב, ומלבדו ישנו סניף משני בנתניה וכן בפתח תקווה, כך משרתת החברה כלל לקוחות מכל רחבי הארץ – מהצפון ועד אילת. "יש לי מנהל חשבונות שעובד בצפון ומשתף פעולה איתנו ללקוחות מהאזור הזה, ובכל מקום וכל סניף אנחנו מעניקים מענה, שבעיניי הוא חשוב ביותר כשעובדים מול לקוחות. מדובר במענה מסביב לשעון, מהשעה שמונה בבוקר ועוד עשר בלילה, לפחות שישה ימים בשבוע. אנחנו משתדלים להיות כמה שיותר זמינים".

מה החברה שבבעלותך מציעה בעצם?

"אנחנו מצעים ללקוחות שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים וגם לחברות ולעמותות בפריסה ארצית. אנחנו מתמחים בייעוץ מס, הנהלת חשבונות וחישובי משכורת. יש לנו אפשרות לתת שרות גם באתר הלקוח על ידי צוות מיוחד של מנהלי חשבונות".

איזה דגש אתה שם במיוחד במשרד?

"אני שם דגש בעיקר על השרות שניתן על ידינו, שהוא שירות אישי. כלומר, לכל לקוח יש מנהל חשבונות מטפל באופן אישי שמכיר את התיק על בוריו. בנוסף אין צורך לבזבז זמן יקר ולהגיע אלינו למשרד מדי חודש למסור מסמכים. יש צוות שליחים שפשוט מגיע עד הלקוח בתאום מראש ובזמן נוח ובכך חוסך הרבה זמן וטרחה וזה שווה המון".

דיברת קודם על מענקי הקורונה, יש לכם חידוש מעניין עבור הלקוחות?

"אני יכול לספר שאני מפעיל שירות הודעות באמצעות קבוצות ווטסאפ והודעות SMS, כדי שהלקוחות יתעדכנו במה שקורה אונליין עם המענקים. איך הוא ידע שנפתח שירות למענק? אנחנו מעדכנים אותו בקבוצת הווטסאפ. כמו כן, אנחנו גם שולחים עדכונים וחדשות שוטפות מרשויות המס והביטוח הלאומי".

בוריס מעסיק במשרדו מנהלי חשבונות וותיקים ומנוסים ברמה הכי גבוהה שיש, כדי שיתמודדו עם מאות הלקוחות אותם משרת המשרד. "חשוב לנו לתת ללקוח את השירות הכי טוב שאנחנו יכולים לתת. אנחנו יודעים מה זה אומר עסק פרטי עבור הלקוח ועד כמה מקצועיות, אמינות ודיוק הם דבר חשוב. יש לציין עוד, כי אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם משרד רואה חשבון מהוותיקים בשוק "חביב את חביב רואי חשבון".

בנוסף, בוריס מספר כי "מחשבי המשרד מחוברים ישירות למחשבים של מס הכנסה, מע“מ וביטוח לאומי ובכך מתאפשר לנו לתת מענה מהיר וענייני לכל בעיה שיכולה להיווצר ללקוחות".

תקופת הקורונה מייצרת אתגרים לא פשוטים לכל המגזר העסקי ולא פעם עסקים נסגרים. בוריס מתייחס גם לכך ומשרדו מטפל למרבה הצער גם בסגירת תיקים וחברות בגלל המצב. מנגד, חשוב לציין כי גם אם זה נשמע מפתיע, יש לא מעט לקוחות חדשים שפותחים עסקים וזה משמח.

הוא מסכם: "זה כמובן מייצר עבודה, כי אין עסק בלי מנהל חשבונות ויועץ מס".

 סניף מרכזי ת"א: שד' מנחם בגין 19,בית הדר, קומה 4, תל אביב

סניף נתניה: רח' סמילנסקי 10, בית אלון קומה 4, נתניה

סניף פתח תקווה: רח' מוהליבר 25, קומה 1, פתל תקווה

טלפון: 03-6868528
דוא‘’ל [email protected]

אתר אינטרנט: www.torf.co.il

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר