יועצים פנסיונים מומלצים בראשון לציון. תמונה: shutterstock, צילום: YAKOBCHUK VIACHESLAV
יועצים פנסיונים מומלצים בראשון לציון. תמונה: shutterstock, צילום: YAKOBCHUK VIACHESLAV

יועצים פנסיונים מומלצים בראשון לציון

ייעוץ פנסיוני חכם בתחילת הדרך יבטיח לכם חיסכון גדול יותר ושמירה על איכות החיים בעת סיום העבודה. אלו הם היועצים הפנסיונים המומלצים ביותר בראשון לציון

פורסם בתאריך: 30.7.19 13:11

אייל שלזינגר

אייל שלזינגר, יועץ פנסיוני בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה. אייל בעל רישיון בתחום משנת 1988, וכבר בשנת 2002 החל למלא שורה של תפקידים בכירים ומשמעותיים בקרנות הפנסיה הוותיקות. בעברו היה מנכ"ל קרנות הפנסיה של בית ההשקעות אקסלנס ומנכ"ל בית ההשקעות דש, מנהל תפעולי של קרן הפנסיה הדסה, ומנהל אגף רישום זכויות בקרן הפנסיה מבטחים הוותיקה.

בשנת 2014 פנה אייל לדרך עצמאית כיועץ פנסיוני, ובשנתיים האחרונות משמש כיו"ר לשכת היועצים הפנסיונים. נדיר למצוא יועצים פנסיונים בעלי ידע נרחב בקרנות הפנסיה הוותיקות, וללא ספק הניסיון כבעל תפקיד בכיר בתחום הפנסיה וההיכרות הקרובה ורבת השנים בתחום, מהווים יתרון מובהק של אייל שלזינגר בתחום הייעוץ הפנסיוני.

לפני כחצי שנה, פנה לאייל לקוח אשר הגיע לבדיקת זכויות בקרן הותיקה. לאחר בדיקה, הסתבר, שהפנסיה ששולמה ללקוח נמוכה ב-20 אחוז מזו שלה היה זכאי. בעקבות הבדיקה קיבל הפרשי פנסיה רטרואקטיבית. בנוסף, הפנסיה עצמה גדלה ב-20 אחוז ממועד הבדיקה. בסך הכול מדובר בסכום של למעלה מ-400,000 ש"ח.

מתי מומלץ לאדם לקבל יעוץ פנסיוני?
"בכניסה לעבודה או כאשר אדם מתחיל מקום עבודה חדש, כשיש שינוי או צפי לשינוי משמעותי בשכר, באמצע תקופת החיים בערך בגיל 40-45, וכשנתיים עד חמש שנים לפני מועד הפרישה ובפרישה עצמה. בקרנות הפנסיה הוותיקות יש מועד נוסף חשוב – הגעה לוותק של 35 שנה בקרן או הגעה לצבירה של 70% זכויות", אומר אייל.

לאחרונה פנה לקוח בעל תפקיד בכיר לאייל על מנת לקבל ייעוץ פנסיוני רגיל. על ידי בניית תוכנית פנסיה מחודשת, הפנסיה של הלקוח גדלה בכ-8,000 ש"ח, בנוסף החיסכון שלו יגדל בלמעלה מ-100,000 ₪ נוספים עקב התאמת דמי ניהול בתכניות שונות. בסך הכול מדובר בסכום של למעלה מ-1.6 מיליון ש"ח.

תהליך הייעוץ הפנסיוני נחלק למספר שלבים. בשלב הראשון אוסף אייל מידע על הלקוח מהלקוח עצמו ומחברות הביטוח וקרנות הפנסיה, לאחר מכן הוא מבצע בדיקה של תוכניות הביטוח שלו והתאמה של התוכניות לצרכים ולרצונותיו. במידת הצורך מוצעות ללקוח הצעות אלטרנטיביות לשיפור תוכניות הפנסיה. בפגישה אייל מציג את הממצאים באמצעות דוח מפורט ואת יכולות השיפור של הפנסיה. מדובר כאן בתהליך בעל מורכבות שדורש בדיקות מעמיקות ואורך מספר שבועות, אך הידע הרחב והניסיון של אייל בתחום הייעוץ הפנסיוני תורמים רבות לתהליך מוצלח.

למעבר לאתר

טלפון המשרד: 03-9722956
מייל : [email protected]

יועץ פנסיוני, אייל שלזינגר. צילום: ציון בלחסן

יועץ פנסיוני, אייל שלזינגר. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר