תמונה: shutterstock, צילום: Pressmaster
תמונה: shutterstock, צילום: Pressmaster

ייעוץ עסקי בראשון לציון

עסקים שונים חולקים בעיות דומות, כמו לדוגמא התנהלות כלכלית לא נכונה, שבמקרה הטוב משאירה אותם לדשדש במקום ובמקרה הפחות טוב מובילה לסגירת העסק. אספנו עבורכם מספר יועצים עסקיים שיסבירו לכם כיצד להקפיץ את המכירות ולהוביל את העסק שלכם קדימה

פורסם בתאריך: 25.7.19 10:39

רן סיבוני

יש אנשים שגילם הצעיר לא מסגיר את הקילומטראז' הגדול שעשו בחייהם המקצועיים והידע שצברו בתחומם. כזה הוא רן סיבוני (34), איש שב"כ לשעבר וכיום יועץ עסקי לעסקים בתחומי הייעוץ, כמו ייעוץ פיננסי, שיווקי, עסקי, ייעוץ לכלכלת המשפחה, למשכנתאות ואפילו ייעוץ משפחתי וזוגי. "אני משמש יועץ עסקי לכל מי שמוכר את הזמן שלו עבור הידע והכלים שהוא נותן", אומר רן. בנוסף, רן עוסק גם בייעוץ מנטאלי לספורטאים תחרותיים ועובד עם ספורטאים מובילים בארץ.

ב-2017 יצא ספרו הראשון – "מעבר לגבולות האפשר", בו הוא פורש את משנתו על תפיסות עולם של ספורטאי עילית, אנשי עסקים ומצליחנים אחרים, וכיצד אפשר להשיג מטרות "בלתי רגילות", כפי שהוא קורא להן, תוך שהוא שוזר את חוויותיו בתחרויות ספורט ואתגרים קיצוניים בהם השתתף. רן הוא לא יועץ עסקי סטנדרטי, וככזה הוא דוגל בלהוביל עסקים להישגים לא שגרתיים.

בעל חנות אופנה מסינגפור, ביקש להכפיל את הכנסותיו תוך מספר חודשים. הוא פנה לרן, ואחרי תהליך האפיון רן זיהה שהפוטנציאל של העסק גבוה באופן משמעותי. בתהליך המיקוד, הם אפיינו את פרופיל הלקוחות הכי רווחיים לחנות. "מכאן האסטרטגיה שבחרנו כדי לצמוח הייתה למקד את מאמצי השיווק והמכירות לפרופיל הלקוח הספציפי הזה". התוצאה? תוך שלושה חודשים מחזור המכירות של חנות האופנה קפץ כמעט פי 10. "זה מקרה יוצא דופן. אין הרבה מקרים בהם אפשר לגדול בצורה כל כך משמעותית ובמהירות כזאת, אבל צמיחה של פי 2-4 בהיקף ההכנסות בתקופה של מספר חודשים בודדים היא לא דבר יוצא דופן ובהחלט אפשרית, בתנאי שמקפידים על שני תנאים: עבודה חכמה ועבודה קשה".

הסוד הגדול שלטענת רן עוזר לו להוביל עסקים להישגים לא שגרתיים הוא יכולת אבחון "כירורגית" של העסק, וזיהוי הנתיב שדרכו הכי קל לו לעשות צמיחה משמעותית בעסק. "הרבה בעלי עסקים מסתכלים על העסק שלהם דרך משקפיים אמוציונאליות. אני מסתכל על העסק דרך משקפיים עסקיות במטרה להפוך אותו להרבה יותר רווחי. השיטה שלי מתאימה לעסקים שאפתניים, שרעבים להצלחה. יש לי תוכניות ליווי אינטנסיביות, שלוקחות את בעל העסק לרף גבוה יותר ממה שהיה נדמה לו שאפשר להגיע. תוכנית הדגל שלו היא תוכנית שמובילה בעלי עסקים להכפיל את ההכנסות שלהם פי 3 תוך חצי שנה", אומר רן ומציין כי אחד האלמנטים שהוא מקפיד עליו באופן משמעותי הוא חיבור בעל העסק למספרים של העסק – "עלות הלידים, יחסי ההמרה של לקוחות מתעניינים שהופכים ללקוחות משלמים, אחוז רוכשים חוזרים, אורך חיי לקוח וכו' – כל מספר שאני יכול למדוד ולנהל אותו. הרבה עסקים עצמאיים וחברות קטנות מנותקים מהמספרים שלהם. אין מעקב אחרי ביצועים עסקיים, אין הבנה לגבי הנקודות החזקות והחלשות בעסק ואין ניצול של משאבים שקיימים כבר היום בעסק. התוצאה היא שיש המון כסף שהולך לאיבוד. הם רואים רק את שורת ההכנסות וההוצאות – והאמת שגם זה לא תמיד, אבל יש הרבה מספרים בעסק שדרכם אפשר ללמוד ולהבין על תהליכים פנימיים בעסק ולייעל אותם באופן משמעותי".

רן מספר שבשיטת העבודה שלו עם עסקים הוא משלב מעבר למתודולוגיות עסקיות מתקדמות, גם עקרונות מעולם הביטחון – חשיבה יצירתית, יוזמה, חתירה למגע, ועקרונות מעולם הספורט – מסוגלות, ביטחון עצמי, יכולת התמודדות עם כישלונות, משברים ועוד. מעבר לאלו, לרן חשוב מאד לשמור על פרקטיות – "כמעט לכל בעל עסק יש המון ידע מקצועי בכל מה שקשור לשיווק, מכירות וכו', אבל יש פער ביכולת יישום. לא כל בעל עסק מצליח להביא לידי ביטוי את הידע שהוא צבר. אותי מעניין מה עובד בשטח ואיך מתרגמים את התיאוריות לכסף בחשבון".

אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה ולהוביל אותו להישגים לא שגרתיים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם רן סיבוני.

רן: 052-3574642

מייל: [email protected]

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

איך תרוויח 50,000 ש"ח בחודש מעסק הייעוץ שלך?- גלו כאן

הדרכה – איך תכפיל את עסק הייעוץ שלך פי 3 תוך פחות מחצי שנה – גלו כאן

רן סיבוני. צלם: אורן קאן, סטיילינג: שרון חנן

רן סיבוני. צלם: אורן קאן, סטיילינג: שרון חנן


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר