ארוחות צהריים בראשון לציון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Elnur Rzayev
ארוחות צהריים בראשון לציון. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Elnur Rzayev

ארוחות צהריים עסקיות בראשון לציון שחובה להכיר

התחלתם לעבוד בראשון לציון או סתם עברתם בעיר ולא יודעים איפה כדאי לעצור לארוחה טובה? הכירו את המקומות השווים ביותר בעיר היין לארוחת צהריים

פורסם בתאריך: 13.7.19 21:15

בלאק ראשון לציוןמה הדבר הראשון עליו אתם חושבים כשאתם שומעים מסעדת בשרים או מסעדת המבורגרים טובה? אחת המסעדות הראשונות שכנראה ויקפצו לכם לראש היא "הבלאק", ולא סתם. הבלאק היא אחת המסעדות הוותיקות בענף, ומחזיקה בתואר הנכסף של אחת מרשתות ההמבורגרים הטובות והמצליחות בישראל.

בין עשרות הסניפים שפתחה עד כה הרשת, תוכלו למצוא גם את הבלאק שבראשון לציון, מקום שנפתח כמסעדת בשרים והפך במרוצת הזמן למקום בילוי אליו מגיעים משפחות וחברים, עוברי אורח רעבים, קולגות בפגישות עסקים וכל מי שמחפש אחר קציצת המבורגר עסיסית וטעימה שתסגור לו את הפינה ותפתח לו כפתור נוסף במכנס.

המבורגר עם תוספות מפנקות. צילום: דרור עינב

המבורגר עם תוספות מפנקות. צילום: דרור עינב

אז מה שווה בבלאק ראשון לציון?
כיאה לכל מסעדת המבורגרים, תוכלו למצוא במקום המבורגרים כמעט מכל הסוגים מבשר איכותי ועסיסי שמכינים במקום. 13 סוגים של המבורגרים עומדים לבחירתכם, מספיק בשביל לאכול המבורגר אחד בכל חודש של השנה ועדיין להשאיר אחד בשביל השנה הבאה. עבור הקרניבורים שבינינו ישנן עוד מבחר מנות בשריות מעולות שתוכלו לבחור מהתפריט בנוסף על ההמבורגרים.
הכיף בהמבורגרים שבמקום הוא שאפשר לומר שהם מגיעים עם כל תוספת שתוכלו לחשוב עליה, ואפילו תוספות מפתיעות שלא שיערתם בדעתכם שאפשר לשים על המבורגר. וכן, לקהל הצמחונים הסירו דאגה מליבכם, ישנם גם שני סוגים של המבורגרים טבעוניים אחד מהם – BEYOND MEAT, שהגיע לאחר שחולל מהפכה בארצות הברית, מציע קציצת המבורגר שהכי קרובה בטעמה לדבר האמיתי.

למי שבכל זאת מחפש את הדבר האמיתי תוכלו למצוא המבורגר טירקס מפלצתי במשקל 450 גרם, שלישיית מיני המבורגרים מבשרים שונים או אפילו את המבורגר הואגיו מבשר הואגיו, הנחשב לאחד הבשרים האיכותיים והטעימים בעולם.
נוסף על מבחר ההמבורגרים שבמקום כמובן שתוכלו למצוא גם אנטריקוט, פרגית, עוף בקארי אדום ועוד מלא מנות עיקריות מעוררות תיאבון.

מסעדה באווירה מפנקת. צילום: דרור כץ

מסעדה באווירה מפנקת. צילום: דרור כץ

מתי שווה להגיע?
נתחיל מזה שאם אתם רעבים שווה לכם להגיע בכל שעה ביום, אבל נוסיף הערה קטנה שהבלאק מציע לסועדים מספר מבצעים והנחות מיוחדות שמבטיחות לגרום לכם לפקוד את המקום כמה שרק אפשר.

המבצע הראשון הוא עסקיות ,המוגשות בימים ראשון עד חמישי ומתחילות בשעה 12:00 ועד 17:00. לבחירתכם עומדים 3 סוגים של ארוחות עסקיות במחירים שונים:
● ארוחה עסקית ב-₪59 הכוללת המבורגר 160 גרם, שניצלבורגר, שניצל, המבורגר פטריות ותרד או עוף בורגר בתוספת שתיה קלה ותוספת בצד.
● ארוחה עסקית ב-₪75 הכוללת את כל מבחר ההמבורגרים בתוספת מנה ראשונה אישית, תוספת בצד ושתיה קלה.
● ארוחה עסקית ב-₪89 הכוללת מבחר רב של מנות, מנה ראשונה לבחירה מהתפריט, עיקרית, תוספת בצד ושתיה קלה.
כל ארוחה אפשר לשדרג ב₪10 לכוס יין, למברוסקו או שליש בירה, או לשדרג ב₪15 לקוקטייל לבחירתכם או חצי ליטר בירה.
כמו כן, לאורך כל שעות העסקיות תוכלו להזמין מהתפריט כל מה שתרצו ותקבלו הנחה של 10%, והחל משעה 22:00 המסעדה מציעה גם תפריט לילה מוזל .

לאחרונה מציע הבלאק תפריט חדש ובו מגוון מנות חדשות ומפתיעות, קוקטיילים במחירים היסטריים – סנטוריני על בסיס אוזו, לימונדה ומונין שקדים ב₪29 בלבד, הוואנה על בסיס ציטרון, לימונדה ומחית פסיפולרה ב-₪39 בלבד, ואולי החשוב ביותר קינוחים חדשים וביניהם – קראק פאי עם שיבולת שועל, הרבה חמאה וטעם שלא יצא לכם מהראש.

אם אתם חובבי בשר בכללי או חובבי ההמבורגרים בפרט אתם מוזמנים לקפוץ לבלאק בורגר ראשון לציון וליהנות מאוכל טעים, אווירה נעימה וחוויה יוצאת דופן.

טלפון: 03-5449988
כתובת: מתחם יס פלנט, ראשון לציון.

שעות פעילות:
א-ש: מ- 12:00 ועד אחרון הלקוחות

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר לאתר

ארוחות עסקיות משתלמות וטעימות. צילום: דרור עינב

ארוחות עסקיות משתלמות וטעימות. צילום: דרור עינב


מסעדת טרנטינו

את זה שישראלים מתים על אוכל איטלקי כולנו כבר יודעים; נראה שהמטבח האיטלקי תפס את מקומו במהלך השנים כאחת העדפות הראשונות בפיהם של רוב הישראלים. פיצה, פסטה, לזניה – כל מה שמכיל בצק, רוטב עגבניות וקצת גבינה ישר פותח לנו את העיניים ואת התיאבון.

מסעדת "טרנטינו" גם היא מסעדה איטלקית, כזו שמביאה את הניחוחות והטעמים כל הדרך מאיטליה, אך גם לא מפחדת לעשות את השינויים וההתאמות כך שיתאימו לחך הישראלי.

המסעדה ממוקמת ביס פלאנט ראשון לציון, כחלק ממרכז גדול מלא בפעילויות לכל המשפחה ואטרקציות לכל הגילאים. את הטאצ' העיצובי של המקום קשה לפספס, שילוב עדין בין סגנון קלאסי למודרני יקבל אתכם בעת שתעקבו אחר המארחת שתושיב אתכם בשולחן. אם יתמזל מזלכם תקבלו מקום מספיק טוב בשביל להציץ על האגם היפה והפסטורלי שנמצא בסמוך למסעדה, ואם אתם מספיק יצירתיים אולי אפילו תוכלו לדמיין, גם אם רק לרגע, שהגעתם לאיטליה ממש מבלי לשים לב.

ניחוחות וטעמים כל הדרך מאיטליה. צילום: גליה אבירם

ניחוחות וטעמים כל הדרך מאיטליה. צילום: גליה אבירם

דיברנו קצת על המסעדה עצמה אבל עכשיו הגיע הזמן לדבר על המטעמים שתמצאו בה. נפתח ונגיד קודם שאחת הגדולות של המסעדה היא בהחלט האופן בו היא לוקחת מנה איטלקית ומתאימה אותה לטעם ולסגנון הישראלי. מדובר ביכולת הבחנה בניואנסים הקטנים ביותר שהופכים מנה רגילה למנה קלאסית.
התפריט מציע מגוון רחב של מנות המשחקות עם המטבח האיטלקי והישראלי יחד עם מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים שנראים כאילו יצאו זה עתה מפרק של מאסטר שף.

בין המטעמים שתמצאו במקום: מגוון גדול מאוד של פיצות, שכמה מהן אפשר למצוא רק בטרנטינו, כמו פיצת הבית המעולה המגיעה עם בשר בולונז, גבינת צ'דר מותכת, ופלפל חלפיניו. כמו כן ישנן גם פסטות, סלטים, מרקים, מנות ראשונות ומנות בשריות עיקריות הכוללות שניצל, המבורגר, דגים ופירות ים.

החל מהפתיחה ועד השעה 17:00 תוכלו להזמין אחת משתי העסקיות המפנקות שיש במקום. ב55₪ תקבלו עסקית הכוללת מנה עיקרית ושתיה חמה או קרה לבחירתכם. ב69₪ כבר תשתדרגו לעסקית עם מנה ראשונה, שתיה קרה או חמה ומנה עיקרית יוקרתית.
מי שחוזר אחר כך לעבודה יוכל לשדרג בכמה שקלים את השתיה לכוס אספרסו שתעיר אותו בדרך למשרד, ומי שהולך לים יוכל לשדרג את עצמו עם כוס בירה, יין או קוקטייל אפרול שפריץ מפנק שיפתח לו את הצ'אקרות.

ארוחות עסקיות מפנקות ביותר. צילום: גליה אבירם

ארוחות עסקיות מפנקות ביותר. צילום: גליה אבירם

אם כל זה לא מספיק אנחנו בטוחים שתשמחו לשמוע שלטרנטינו ישנה גם אפליקציה המקנה לא פחות מ-10 אחוז הנחה לבעליה וגם צבירת נקודות. אם התאהבתם במקום ואתם מתכוונים לחזור, שווה מאוד לנצל את האפליקציה, פשוט חפשו "טרנטינו" בחנויות האפלקציות, הורידו והתחילו להנות מהטבות בכל ביקור. אגב, אם אתם גם חברי מועדון נגלה לכם בינינו שביום ראשון תוכלו לנצל את מבצע ה1+1 של המקום, להזמין פיצה לבחירתכם ולקבל עבורה אחות תאומה שתארח לה חברה אצלכם בבטן.

רגע לפני שאתם קופצים לסופר ומתחילים להשקיע את כל המרץ והכח שלכם בהכנת ארוחת צהריים מושקעת, אנחנו ממליצים לקפוץ ל-"טרנטינו" וליהנות מארוחה מפנקת במחיר מפרגן ובאווירה שקשה לעזוב.

טלפון: 03-5449988
כתובת: מתחם יס פלנט, ראשון לציון.

שעות פעילות:
א-ש: מ- 12:00 ועד אחרון הלקוחות

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
למעבר לאתר

עושה לכם תיאבון? צילום: גליה אבירם

עושה לכם תיאבון? צילום: גליה אבירם


מלך השווארמה 

אם הייתם אומרים למישהו לפני 100 שנה שהוא היה מרים את היד, לוחץ על כמה כפתורים ומקבל אוכל ישירות אליו לצלחת, הוא היה אומר שאתם משוגעים ושולח אתכם החוצה למכולת להביא לו אוכל. לשמחתנו ולנוחותנו, ב-2019 המאמץ הכי גדול שאנחנו צריכים להשקיע כדי לקבל ארוחה מדהימה ישירות לצלחת שלנו הוא לבחור את הסלטים שאיתם תגיע השווארמה ואת דרגת החריפות שאנחנו רוצים לשים בפיתה.

מסעדת מלך השווארמה, המוכרת בזכות השווארמה האגדית שלה, נמצאת בקניון הזהב בראשון לציון ומציעה מנת שווארמה יוצאת דופן למבקרי הקניון הרעבים וגם שירות משלוחים לאלה שיושבים בבית ולא בא להם להפשיל את השרוולים ולהתחיל להרים סירים ומחבתות.

שווארמה אגדית (צילום: גיא כספי)

שווארמה אגדית (צילום: גיא כספי)

המוסד הוותיק נמצא בקניון הזהב כבר 23 שנה, בהן אסף עדת לקוחות מעריצים שנהנים מכל ביס מהשווארמה המעולה שמגישים במקום. יחד עם אותם מעריצים, המוניטין של המקום התפשט עד לכל קצוות המדינה ואף גרף פרסים על הטעם, האיכות והייחודיות של המקום.
בין הפרסים בהם זכתה מסעדת מלך השווארמה אפשר למצוא את מבחן הטעם של 'ברקוד' אשר העניק למלך השווארמה את המקום הראשון במבחן הטעם, וזאת מבין מגוון גדול של שווארמיות טובות ומוכרות אשר בולטות גם הן בנוף הישראלי. כמו כן, זכה המקום גם במבחן החומוס, הטריות והטעם ואפילו במבחן הניקיון שבו נמצא כי המקום נקי ומצוחצח ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר שעליהם יש להקפיד.

לפני כ-5 שנים בעלי המקום צירפו סניף של רשת מוכרת נוספת בצמוד לסניף ״מלך השווארמה״ על מנת לענות על הביקוש למנות בסגנון דרום אמריקאי עם טעמים אקוזטיים ושונים מהמטבח הישראלי.

כריך בסגנון דרום אמריקאי (צילום: דרור ורשבסקי)

כריך בסגנון דרום אמריקאי (צילום: דרור ורשבסקי)

רד–מיט השתלטה על ישראל בסערה בשנים האחרונות עם מנות גדולות ומשביעות שמושלמות עבור כל מי שמחפש ארוחה אמיתית ויש לו גם כמה דקות פנויות להעביר במתחם עם כפתור פתוח בחגורה.
אם אתם מתלבטים בין שווארמה מנצחת לכריך דרום אמריקאי בועט, תוכלו להגיע למקום ולהחליט שם מה המנה שתחכה לכם בצלחת.

המקום עצמו נעים ומזמין, בסביבת המקום ישנם המון שולחנות נקיים ונוחים העומדים לרשות הסועדים כך שגם בשעות העומס אין אחד שלא מוצא מקום ופינה שבה יוכל להסתער על המנה שלו.

הסלטים, החומוס, הבשר ושאר המטעמים שבמקום נעשים עוד באותו היום ויוצאים כולם טריים ומעוררי תיאבון ומוכנים לסעודה כשצוות המקום דואג לכך שהמנה תהיה תפורה בצורה מושלמת למידותיכם ולבלוטות הטעם שלכם.

מגוון מנות מעולות (צילום: דרור ורשבסקי)

מגוון מנות מעולות (צילום: דרור ורשבסקי)

אם אתם מסתובבים בקניון הזהב בראשון לציון או אפילו אם אתם סתם יושבים בבית עם כמה חברים ומחפשים משהו טעים לאכול בזמן שאתם יושבים מול הטלוויזיה, מסעדת מלך השווארמה תשמח לעשות לכם משלוח של כל טוב כך שתרגישו כאילו שחג פורים הגיע ויחד איתו גם משלוח מנות מפנק במיוחד בתוספת טחינה.

כתובת: קניון הזהב, ראשון לציון
טלפון: *3548

שעות פעילות:
א-ה': 22:00-10:00
ו’: 15:30-10:00
ש': צאת שבת עד 23:00

המנה מחכה לכם בסניף הקרוב לביתכם (צילום: דרור ורשבסקי)

המנה מחכה לכם בסניף הקרוב לביתכם (צילום: דרור ורשבסקי)


בורגרס בר | Burgers Bar – סניף ראשון לציון

מה הופך מסעדת המבורגרים כמו בורגרס בר בראשון לציון למסעדה מנצחת? כנראה שמדובר בקפדנות שיא, חומרי גלם מעולים, מתכון חד פעמי ושמירה על ניקיון ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

אז אם אתם בדיוק מחפשים מה להזמין לצהריים, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא על הסניף הראשל"צי שיגרום לצהריים שלכם להפוך למושלמים, משביעים ומשתלמים במיוחד.

בורגרס בר הינה רשת ירושלמית בעלת 35 סניפים. הסניף בראשון לציון אשר נמצא בקניון הזהב, הוא סניף 'אקספרס', בו המחירים נמוכים מהרגיל ושייך בזכיינות לאור משולם ומשה אלגרבלרי. מדובר ברשת שמתמחה בראש ובראשונה בהמבורגרים איכותיים הנטחנים במקום, ומציעה כ-17 רטבים שונים וייחודים שמוגשים לצד כל מנה ומנה.

המבורגרים איכותיים הנטחנים במקום. צילום: אסף קרלה

המבורגרים איכותיים הנטחנים במקום. צילום: אסף קרלה

היחס האישי והמקצועיות הם הקווים המנחים של צוות הסניף שמתפקד כמו משפחה וכמובן שומר על רמת ניקיון גבוהה וחיוך תמידי. "אנחנו לא ממציאים את הגלגל אלא מסובבים אותו הכי מהר. יש לנו ביקורות של משרד הבריאות ואנחנו מקפידים מאוד על עניין בטיחות מזון", מוסיף משולם.

מלבד המבורגרים, תוכלו למצוא מגוון מנות מפנקות כמו סנדוויצ'ים מפנקים, מגוון סלטים רעננים, נשנושים וישנן אפילו אופציות מעולות לצמחוניים וטבעוניים. וכמובן תהיו בטוחים שתקבלו את התמורה המלאה לכספכם בין אם מדובר באיכות חומרי הגלם הגבוהה, כמות המזון המוגשת, מגוון התוספות המעולה, השירות המהיר והטעם הנהדר.

הקהל והאווירה: המטבח הוא מטבח פתוח כך שכל המנות נעשות לעיני הלקוח מה שמוסיף לאווירה הקולינרית ולאמון הנוצר עם הסועדים. המסעדה נמצאת בקומת האוכל, אז אם בא לכם לשבת לארוחת צהריים, אתם יותר ממוזמנים להתרווח על הבר או על שולחן האבירים, ובכל מקרה יש כ-30 מקומות ישיבה במקום. ההזמנה מתבצעת בקופה, באפליקציה או באופן טלפוני, כך או כך, "האוכל יהיה מוכן עד 15 דקות מרגע ההזמנה", מבטיח משולם.

האוכל מוכן עד 15 דקות מרגע ההזמנה. צילום: אסף קרלה

האוכל מוכן עד 15 דקות מרגע ההזמנה. צילום: אסף קרלה

העסקיות השוות: העסקית השווה ביותר בצהרי היום היא המבורגר 125 גרם שכוללת המבורגר, חזה עוף, שניצל, מעדן אווז או סנדוויץ' פורטובלו (מנה טבעונית) שמגיעה עם תוספת לבחירה (צ'יפס, טבעות בצל או סלט אישי) ושתייה קלה ב-49₪ בלבד לאורך כל שעות היממה.

כמובן שאם תרצו אתם מוזמנים להוסיף על ההמבורגר כל תוספות שאתם אוהבים למשל מעדן אווז, אבוקדו, פטריית פורטובלו בשרנית, ביצת עין, ריבת בצל ועוד (בתוספת תשלום).

ואם אתם בקטע של מנה קלילה ומושלמת, תוכלו ליהנות גם מעסקית סלט עוף בתוספת שתיה קלה ב-45 ₪ בלבד או בארוחת ילדים שכוללת המבורגר או שניצלונים בתוספת צ'יפס/טבעות בצל ושתייה במחיר 42 ₪.

חשוב לציין כי מכיוון שמדובר במסעדת אקספרס, כל המנות של "בורגרס בר" מוגשות במחירים שווים לכל כיס ובממוצע עסקה של 49₪.

הרטבים שאתם חייבים לנסות:  דמיינו שאתם אוכלים את ההמבורגר שלכם ולכל ביס אתם מוסיפים רוטב אחר, כך שכל רגע שונה מהרגע הקודם. תסכימו שמדובר בחוויה בפני עצמה. אז בין הרטבים של "בורגרס בר" תוכלו למצוא רטבים מיוחדים וטעימים המוכנים במקום מידי יום: מיונז שום, מיונז צ'ילי, אלף האיים, צ'ימיצ'ורי, פסטו, חריף שאטה, ויניגרט, צ'ילי סיראצ'ה, טחינה, צ'ילי חריף, צי'ילי מתוק, קשטופ, חרדל, ברביקיו, חרדל דיז'ון ועוד.

מנת הדגל: "המבורגר מושחת". המורכבת מבורגר קלאסי, חסה, עגבנייה, בצל סגול כבוש, מלפפון חמוץ, מעדן אווז, ביצת עין ומיונז שום.

משלוחים וטייק אווי: ניתן לבצע טייק אווי ולהזמין משלוחים לאזור חולון, בת ים וראשון לציון באמצעות אפליקציית "בורגרס בר" או בטלפון 2242*.

המנה האהובה על בעל הבית:  סטייק סנדוויץ' במידת עשיה MW עם תוספת אבוקדו (המחיר 35 ₪ + 7 ₪ תוספת אבוקדו)

טלפון להזמנות: 2242*
כתובת: קניון הזהב, ראשון לציון, קומה 2 מתחם האוכל החדש

שעות פעילות:
א'-ה': 11:00-22:00
ו' :11:00-16:00
ש': חצי שעה אחרי צאת שבת ועד 23:00 בלילה

יש גם עסקיות משתלמות. צילום: אסף קרלה

יש גם עסקיות משתלמות. צילום: אסף קרלה


מסעדת פיש

מי אמר שאנחנו יכולים להתפנק רק בערב?

ארוחת צהריים עסקית היא אחת הדרכים המשתלמות ביותר לאכול טוב, בייחוד שמדובר במחירים נוחים ובאכילת מנות איכותיות ויוצאות דופן.

מסעדת ״FISH״ שהעתיקה את מקומה לפני כ8 שנים אל איזור התעשייה המערבי החדש והמתפתח בעיר ראשון לציון היא מבין המסעדות שמציעות את העסקית הטובה ביותר.

מסעדה זו הינה מהמסעדות הוותיקות בעיר ומספקת לאורחיה חוויה ים תיכונית, מרעננת ורומנטית לצד עיצוב ניו-יורקי ומוזיקה טובה.

מסעדת ״ FISH" מציעה לכם חנייה פרטית, דואגת לחדש את תפריטה מעת לעת ומגישה עבורכם את העסקית הכי משתלמת בעיר כך שגם אם תפס אתכם רעב בין השעות הצהריים לאחה״צ – יש לכם לאן ללכת.

המחיר עבור העסקית במחיר של המנה העיקרית, לה מתווספת מנה ראשונה וסלסלת לחם עם מטבלים וגם קינוח ויין במחיר מוזל.

בנוסף, ישנם קונספטים מיוחדים במסעדה ביניהם ״פותחים שולחן״ בו מוגשות שפע של מנות ראשונות אל מרכז השולחן מה שמאפשר ללקוח להנות מכמה שיותר טעמים. קונספט נוסף שחל בימי ראשון בשעות הערב מציע ארוחה זוגית ב160 ש״ח בה מקבלים לחם ומטבלים, 3 מנות לבחירה מתוך התפריט המיוחד וקינוח לבחירה.

אחד הדברים הייחודים במסעדה מלבד האוכל הטעים, הוא האנשים. הצוות של המקום כמעט ולא מתחלף, מה שהופך את התקשורת עם הלקוחות לקרובה, שירותית ובגובה העיניים. מה גם שכל לקוח שנכנס מקבל אירוח ויחס חם כבר מרגע הכניסה, דבר שהופך את החוויה במסעדה לביתית.

״FISH״ היא לא מסעדת דגים קונבנציונלית מאחר והיא שמה דגש על מקצועיות שבאה ליידי ביטוי בחומרי הגלם הטריים והעונתיים, בצורות ההגשה המרגשות וכן גם מבחינת הטעמים העשירים והמגוונים.

אז אם אתם מחפשים מקום טוב, חוויתי ובעיקר מקום כזה שיתן תמורה איכותית לכספכם – ״FISH״ זו המסעדה הטובה ביותר שתוכלו לבחור בה.

שעות העסקיות:

ימים א׳ – ה׳ : 12:00-18:00

יום ו׳ : 12:00-17:00

טלפון: 03-9611169

כתובת: פרופסור חבוט 7, ראשון לציון

מעבר לאתר


קפה ציונה – ארוחת צהריים שחובה להכיר

קפה ציונה הוא סוד, סוד שרבים מכירים, ואלה שאכן מכירים מיד מתאהבים בקסם שלו. אם אתם במקרה מאלה שלא מכירים – עזבו הכל ברגע זה והזמינו את עצמכם לדייט של ארוחה מושלמת בקפה ציונה.

אז מה יש במקום שמושך כל כך הרבה אנשים מכל רחבי הארץ?
״ציונה״ היא מסעדה שאליה נכנסים לא רק בגלל שרעבים, כי האוכל במקום הוא רק אחד מתוך כל הפינוקים וההפתעות שהיא מציעה, אך אם כבר הגעתם למקום, דעו כי קפה ציונה יספק עבורכם חוויה קולינרית שלמה שלא תשכחו. בין אם אתם מחפשים מקום שקט, נעים וטעים להתפנק בו בכל שעות היום, ובין אם אתם מחפשים מקום לפגישת צהריים לא שגרתית, את קפה ציונה לא כדאי לכם לפספס.
כבר בשביל הכניסה, צעדים בודדים מהכביש הראשי ומהמולת הרחוב תרגישו כיצד האווירה נרגעת, הדופק יורד ושלווה נעימה עוטפת אתכם בזמן שאתם מתיישבים על יד השולחן ולוקחים נשימת רווחה.

אוירה נעימה ורגועה (צילום: גיא חמוי)

אוירה נעימה ורגועה (צילום: גיא חמוי)

במקום מוגשת מרקחה נפלאה שלא תוכלו למצוא בשום מסעדה אחרת. ארבעת עצי הפיקוס הענקיים ששוכנים בחצר משרים על באי המקום אווירה כפרית ונינוחה בזמן שהם דואגים להם לצל ולמחסה מפני השמש. העיצוב במקום מדבר באופן נפלא והרמוני בכמה שפות כשלצידו ניתן לראות המון צמחיה ופריטים עיצוביים בכל פינה.

האווירה והעיצוב של ״ציונה״ אכן תורמים רבות למקום אך המנצח הגדול, ביד רמה וללא עוררין הוא המטבח. איטלקי, שובב ורענן עם קריצה ים תיכונית – מושלם עבור תושבי האזור וחובבי הקולינריה למיניהם. במקום ישנה הקפדה מלאה על חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שבזכותם מגישים מנות מעולות עם דגים מצוינים וטריים ועם עוד מבחר גדול של מנות עבור צמחונים וטבעוניים – הכל טרי ומוקפד. כמו כן, ניתן להתאים את כל המנות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים, כך שגם הם יוכלו ליהנות מהארוחות המושלמות שבמקום.

ארוחות מושלמות (צילום: טל בן דויד)

ארוחות מושלמות (צילום: טל בן דויד)

אז מתי שווה להגיע?
התשובה הראשונה המתבקשת היא – כאשר אתם רעבים, והשניה – כל שעה היא שעה טובה להגיע לציונה. אבל, אם בארוחות צהריים עסקינן, אז חשוב שתדעו שארוחות צהריים עסקיות מוגשות בקפה ציונה בכל השבוע בימים א'-ה' בין השעות 12:30–16:00.

מה מחכה לכם בתפריט העסקיות?
על מנת להעביר את החוויה שנקראת קפה ציונה תוכלו לבחור בצהריים כמעט מכל מבחר המנות שמופיעות בתפריט הערב, רק שבאותו המחיר תקבלו  מנה ראשונה לבחירתכם, לחם (ממכר ביותר), טחינה משובחת, זיתים שעושים במקום ושתייה. את השתייה אגב תוכלו לשדרג ליין או בירה מהחבית ולעשות לכם צהריים מהחלומות.
נוסף על האוכל המעולה שבמקום, בקפה ציונה נותנים במה לעשייה ישראלית, לצד האוכל המשובח תוכלו להינות ממבחר של בירות בוטיק ישראליות מהחבית, ויינות מובחרים מיקבים ישראלים.

מיקום: וייצמן 18, נס ציונה

טלפון: 08-8586565

שעות פעילות:
א'-ו': 24:00-08:00
ש': 24:00-12:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

עשה לכם חשק? (צילום: טל בן דויד)

עשה לכם חשק? (צילום: טל בן דויד)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר