מאמני כושר בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock
מאמני כושר בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock

אימוני כושר בראשון לציון: האנשים שיכינו את גופכם לקיץ הקרוב

קומו מהספה, תעשו קצת מתיחות ושימו על המצח את סרט ההזעה ששוכב אצלכם בארון כבר כמה שנים. אלו מכוני הכושר בראשון לציון והאנשים המובילים בתחום, שידאגו שאף אחד לא יפספס אתכם כשאתם מגיעים לים

פורסם בתאריך: 18.6.19 09:49

נכנסים לכושר: גו אקטיב ראשון לציון מקבוצת הולמס פלייס

כל אחד מאתנו חולם על גזרה חטובה ובריאות איתנה. אנחנו מוצאים תירוצים רבים למה לא להגיע להתאמן ואחר כך מצטערים. מועדון הכושר "גו אקטיב" בראשון לציון שם לזה סוף – המועדון מציג בפניכם עולם שלם של חוויות במקום אחד- חדר כושר, שיעורי סטודיו, פילאטיס מכשירים, בריכה גדולה ואפילו בית קפה. גו אקטיב ראשון לציון, מקסימום הנאה- מוכנים לצאת לדרך?

"גו אקטיב" (מקבוצת הולמס פלייס) הוא מועדון כושר יוקרתי ומוביל, המציע מתחם כושר עצום הכולל ליווי אישי, אימונים פונקציונליים, הדרכה צמודה, חוגים שונים, בית ספר לשחייה, בריכה גדולה, סאונות, ג'קוזי, מרפסות שמש, מיטות שיזוף, "פיטנס בר" ואפילו חנות ייחודית לבגדי ספורט ממותגים.

לדבריה של מיכל לוי, מנהלת המועדון, החזון של הקבוצה הוא להוביל את מהפכת אורח החיים בישראל : "המקצועיות והשירות שלנו עומד בראש ובראשונה. הכוונה שלנו היא לספק לחברי המועדון חוויה שלמה של אורח חיים בריא- זה מתחיל עוד בדלפק הקבלה, ממשיך בלווי האימוני, החיוך, היחס האישי, איכות המכשירים, הצוות המקצועי ועוד ".

המועדון מתפרש על שטח של אלפיים מטרים, וכולל חמישה מרחבי סטודיו לאימונים שמטרתם לאפשר לכל אחד ואחת למצוא את הנישה הספורטיבית שאליו הוא מתחבר במטרה להיות בריא יותר ולשרוף קלוריות מיותרות.

חלל המועדון מתהדר בשלושים הליכונים חדישים, עשרים מכשירי סטפר, עשרות מכשירי כוח, משקלים חופשיים וציוד חדיש. לא משנה אם הגעתם בבוקר, בצהריים או בערב – תמיד יהיה מכשיר פנוי שמחכה לכם, ואיש צוות שיקבל אתכם בחיוך.

אם לא בא לכם להתאמן בפרהסיה, חשוב שתדעו כי במועדון קיים חדר פונקציונלי הכולל מגוון מכשירים לרבות ארגזים, רצועות, מתח, חבלים, שקי חול וכדורי כוח באמצעותם ניתן להתאמן באופן פרטי בכל שעות היום ללא חשש לרעש והפרעות מכל סוג.

שיעורי הסטודיו שעושים את ההבדל

מלבד האימונים הפונקציונליים, המועדון מציע כ- 88 חוגים שונים המתפרשים לאורך השבוע לנוחיותכם. החל מפילאטיס, יוגה, אירובי, פילאטיס מכשירים, ספינינג, לימודי שחיה, לס מילס, חוגים לילדים, אימונים בקבוצות קטנות, TRX ועוד.

במידה ולמרות זאת לא הצלחתם להגיע לאחד השיעורים, תוכלו להתאמן באחד משיעורי ה"סינמה" בין השעות 11:00-16:00. מדובר בשיעורים וירטואליים ייחודים, בהם כל אחד יכול לתרגל באופן עצמאי באחד החדרים במועדון.

כמו כן, קיימת מחלקת חוגים ספורטיביים לילדים בגילאי 6-14 (ג'וניור ג'ים), בהם הדגש הוא על פעילות ספורטיבית מותאמת לגיל הילד. החוגים מתקיימים בליווי מאמן מוסמך תוך כדי פיתוח קורדינציה, סיבולת, תנועה נכונה, זריזות, פיתוח מנהיגות, כוח מתפרץ, גמישות, משחק ועוד.

עוד שירות נהדר שגילינו- הוא "יועץ כושר- מתכון מקצועי להצלחה שלך!". בהצטרפותכם למועדון ייפגש עמכם באופן אישי יועץ כושר לבדיקה במכשיר החדשני "INBODY"  – מכשיר אשר מנתח את הרכב הגוף; קצב חילוף החומרים, אחוז השומנים השרירים והתפלגותם בחלקי הגוף. בהתאם לנתונים האישיים והמטרות שהצבתם בפגישה תקבלו תכנית אימונים מותאמת אישית לאימונים באופן עצמאי או עם מאמן/ת אישי.

מועדון גו אקטיב ראשון לציון. צילום: פריקור ישראל

מועדון גו אקטיב ראשון לציון. צילום: פריקור ישראל

התמדתם? מגיע לכם מתנה!

מי שמעוניין להתחטב ולרדת בגדול- תכנית האימונים האישית "ריסטארט" נתפרה בדיוק עבור זה. התכנית מיועדת למשך שלושה חודשים וכוללת תכנית אימונים מפורטת, מטרות, יעדים וצ'ופרים להעלאת המוטיבציה בסיום כל תקופה. בכל הגעה שלכם לאימון, המאמן יחתום על דף האימונים, יעניק טיפים, יסייע בתרגילים וילווה את התהליך. לאחר תקופה מוגדרת, ובמידה שהתמדתם, תקבלו צ'ופר מדליק ממגוון המתנות שהמועדון מציע

מלי, המנהלת המקצועית במועדון ממליצה למתאמנים: "צאו מאזור הנוחות – אם הגעתם לנקודת שבירה, נסו אימונים אחרים. תמיד אפשר לגלות משהו ולהתאהב מחדש".

נגמרו התירוצים- אפשר להיכנס לכושר כבר עכשיו במינימום מאמץ ומקסימום הנאה. צרו קשר>>>

רחוב ישראל גלילי 7, ראשון לציון

טלפון:  077-7764240

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לאתר

 


קאנטרי קלאב 360

הטמפרטורות מתחילות לעלות, השמש מתחילה לבקר לעיתים תכופות יותר והקיץ כבר עומד בפתח, מה שאומר שהגיע הזמן למצוא מקום בילוי קבוע לחודשי הקיץ הקרובים ולהפוך אותו לבית החדש.

קאנטרי קלאב 360 שבמערב ראשון לציון, מציע פתרון מושלם, הן עבור משפחות שמחפשות מקום בילוי לקיץ הקרוב והן עבור אנשים שמחפשים מקום בו יוכלו למצוא מגוון רחב של חוגים והפעלות שיעזרו להם להוציא קצת מרץ ולהיכנס לכושר על הדרך.
המקום, שנפתח לפני כ-5 שנים מציג מדשאות רחבות ידיים עליהן יכולים הילדים להתרוצץ ולהשתולל, שתי בריכות (כן גם בריכה מחוממת), חדר כושר 1,000 מטר, ג’קוזי, סאונה (רטובה ויבשה) מגרש כדורסל, מלתחות נקיות ואינספור חוגים שמבטיחים להעסיק אתכם לא פחות מאת הילדים.

"הקאנטרי הוא בית לאנשים מכל הגילאים שבאים לכאן בשביל להירגע, לעשות ספורט או לשלב בין השניים. חשוב לנו שאנשים ירגישו פה בנוח בדיוק כמו שהם מרגישים בבית ולכן אנחנו מקפידים בכל עת על ניקיון וסדר של המתחם, שירות מצוין שתמיד מגיע עם חיוך וכמובן מענה שלם לכלל צרכיהם של חברי המקום". מספר אבנר טויטו מנהל הקאנטרי.

בריכה מקורה בפנים ועוד אחת בחוץ מתחת לשמש. צילום: ציון בלחסן

בריכה מקורה בפנים ועוד אחת בחוץ מתחת לשמש. צילום: ציון בלחסן

לאורך כל ימות השבוע תוכלו למצוא בקאנטרי מגוון רחב של פעילויות וחוגים מעניינים שעומדים לרשות החברים והאורחים ומבטיחים שמי שמגיע למקום לא יחווה ולו רגע דל אחד.
החוגים והפעילויות שבמקום מותאמים לכלל הגילאים החל מגיל שנתיים ועד גילאי 80 ומציעים הזדמנות נהדרת לילדים ומבוגרים כאחד, המעוניינים להשתלב במעגל חברתי פורה ויוצר.

  • שנתיים עד 6: ישנם בעיקר חוגי התעמלות לגיל הרך, כשביניהם: ג'ימבורי, לימוד שחיה, ספורט אתגרי לילדים ועוד.
  • גילאי 6 עד 18: אפשר למצוא חוגים מקצועיים יותר המתאימים לילדים ובני נוער ומהווים עבורם מסגרת לימודית וחברתית מצוינת. ישנם חוגים כמו קפוארה, מחול, התעמלות קרקע, כדורגל, כדורסל, היפ-הופ, ג'ודו, פיסול, ציור ועוד.
  • גילאי 18 – ומעלה: מגוון חוגים ופעילויות ספורטיביות המותאמות לכל הגילאים וביניהם: יוגה, פילאטיס, ספינינג, התעמלות במים, פלדנקרייז, TRX, קיקבוקס ואפילו "surfset" שמדמה גלישה על גלשן ויעבוד איתכם על שרירי הליבה גם מבלי להיכנס למים. כמו כן, ישנם עוד לא מעט חוגי יצירה ואומנות כמו ציור ופיסול בעיסת נייר, פיסול קרמי, ציור וצריבה בעץ ועוד.
אימון Surfset בכל הכח. צילום: ציון בלחסן

אימון Surfset בכל הכח. צילום: ציון בלחסן

"החוגים והפעילויות הקבועות הם רק קצה הקרחון ממה שיש למקום להציע כשאנחנו גם שמים דגש רב על גיוון של סדנאות ואירועים. אנחנו עובדים קשה כדי לענות על צרכיהם של כלל חברי המקום והאורחים ותמיד חושבים על דרכים חדשות ומרעננות להפתיע ולהביא את הבשורה החדשה לקאנטרי. משתף אבנר.
"אנחנו מארגנים מפגשי בוקר לאימהות טריות, הרצאות, הצגה בכל שבת, ערבי שירה וכל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו שיעניין את אורחי הקאנטרי והתגובות של האנשים פשוט מחממות את הלב. אין ספק שכל מי שמגיע לכאן יכול למצוא את הנישה המושלמת עבורו".

בשביל לתת יד לכל הורי האזור הצעירים בתקופת הקיץ ולכל אורך החופש הגדול, מכין הקאנטרי תוכנית קיץ לחודשים יולי ואוגוסט עם פעילויות והפעלות לילדים שמבטיחות להשאיר את הילדים עסוקים ושמחים ולתת להורים קצת זמן נחת בזמן שהם נרגעים על שפת הבריכה וקוראים איזה ספר מרתק.

כשכל החוגים והפעילויות מרוכזים במקום אחד ומותאמים לכלל הגילאים נראה כי קאנטרי 360 בראשון לציון הוא מקום מושלם עבור כל המשפחה, זוג או יחיד שמחפשים שילוב מנצח של ספורט ורוגע. רק וודאו שאתם עושים חימום לפני שאתם מגיעים.

כתובת: האוניברסיטה 2, ראשון לציון
טלפון: 03-6336000

שעות פעילות:
ראשון: 16:00-23:00
שני עד חמישי: 5:00-23:00
שישי: 5:00-18:00
שבת: 7:00-18:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

גם שיעורי איגרוף יש בקאטנרי. צילום: ציון בלחסן

גם שיעורי איגרוף יש בקאטנרי. צילום: ציון בלחסן


MY FIT CLUB של מיטל גבאי – סטודיו בוטיק לאימונים בקבוצות קטנות וליווי לתזונה נכונה

אז החלטתן שאתן רוצות להיכנס לכושר או להתחיל לחיות בריא יותר, אבל אתן עדיין לא בטוחות בדיוק איפה ואיך תעשו זאת. אין ספק שהמעבר לאורח חיים בריא הוא דבר חשוב מאוד, אבל יכול גם להיות משימה לא קלה בכלל, בעיקר אם עושים זאת ללא ידע, הכוונה והדרכה נכונים.

מסגרת תומכת ומעצימה, לצד מעטפת מושלמת של כושר, תזונה ומוטיבציה
בדיוק כזו מסגרת יצרה מיטל בסטודיו הבוטיק שלה "MY FIT CLUB" במערב ראשל"צ, שם היא מעבירה אימונים אישיים בקבוצות קטנות וליווי אישי לכל מטרה, ומקדישה את כל כולה למתאמנות שלה ולהצלחה שלהן. מיטל שמה לעצמה למטרה לדחוף ולשפר את חייה של כל מי שרוצה לעשות שינוי במסגרת מקצועית, תומכת ומעצימה. "מגיעות אליי נשים שרוצות לעשות שינוי בחיים, בין אם זה לרזות, להתחטב, להתחזק, להקל על כאבים, להיכנס לכושר או פשוט להרגיש יותר טוב – אני עוזרת לכל אחת להגיע למטרה בדרך שהכי נכונה ומתאימה לה".

מסגרת תומכת ומעצימה שתוביל אתכן להצלחה. צילום: דיוויד גרנות

מסגרת תומכת ומעצימה שתוביל אתכן להצלחה. צילום: דיוויד גרנות

I'm not your Guru
מיטל, הבעלים והמייסדים של הסטודיו היא מאמנת כושר כבר למעלה מעשר שנים ולפני כן היתה בכלל עורכת דין. אבל מיטל היא לא סתם עוד "מדריכה שסופרת חזרות", אלא גם משמשת כמנטורית וקואצ'רית עבור המתאמנים שלה.
“מצד אחד אני מנחה ומדריכה את המתאמנות שלי איך לנהל אורח חיים בריא המשלב ספורט ותזונה נכונה, תוך כדי הנאה מהתהליך; ובד בבד אני גם מנסה לתת להן השראה, דחיפה ומוטיבציה, וגם את הליטוף והחיזוק כשצריך", היא מסבירה. "כפי שבחיים האישיים שלי אני תמיד דוחפת את עצמי לעשייה ופעולה – זה גם מה שאני מנחילה למתאמנות שלי. אני שואפת להיות מודל לחיקוי עבורן, שיראו לאן אפשר להגיע, שיצליחו להגשים את המטרות שלהן וכמובן שידעו כיצד לשמר אותן לאורך זמן".

תכלס, כיף פה! וגם יש תוצאות!
כדי לשמור על גיוון ועניין האימונים בסטודיו משלבים מגוון שיטות אימון ואביזרים שונים, כגון TRX, גומיות, משקולות, משקל הגוף ועוד, תוך כדי שילוב בין כוח, אירובי ו- CORE. כל שבוע משתנה מערך האימונים וכל אימון הוא חוויה בפני עצמה. יש גם אימונים יותר מתונים כמו פילאטיס מזרן, בטן ומתיחות, כך שכל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת ומתחברת אליו.
לא משנה באיזו רמת כושר אתן – תהיו בטוחות שמיטל תתאים את האימון ליכולות שלכן, כך שתוכלו להפיק את המקסימום מכל אימון בצורה יעילה ובטיחותית. יש כמובן גם הרבה גמישות בימים ובשעות, בסוגי האימונים והקבוצות וגם במסלולים השונים, בין אם זה רק תזונה או רק אימונים או שילוב של השניים.

מיטל גם תמיד דואגת להביא את כל הטרנדים הכי חמים בתחום הכושר, כמו למשל אביזרים מגניבים או אימון HIIT – שהוא אימון אינטרוולים קצר ואינטנסיבי, יעיל במיוחד לחיטוב ושריפת שומנים עד 48 שעות לאחר האימון (!!!), מה שכמובן מבטיח תוצאות – והאם לא זה מה שכולנו רוצים?

דואגת להביא את כל הטרנדים הכי חמים בעולם הכושר. צילום: דיוויד גרנות

דואגת להביא את כל הטרנדים הכי חמים בעולם הכושר. צילום: דיוויד גרנות

ואיך אפשר בלי יחס אישי?
מאחר ומדובר בסטודיו בוטיק והאימונים מתקיימים בקבוצות קטנות, (6-8 משתתפות) ישנו דגש רב על תשומת לב מירבית לכל אחת; מיטל והצוות שלה דואגים לתקן במהלך האימון, לעודד, לפרגן ולהכיר בהישגים. גם מעבר לאימונים בסטודיו – מיטל דואגת לשמור על קשר יומיומי עם המתאמנות שלה, לעקוב באופן אישי אחרי ההתקדמות של כל אחת, לעזור ולייעץ גם בטלפון וגם בווטסאפ.

"יש לי קבוצת ווטסאפ וקבוצת פייסבוק סגורה עבור המתאמנות שלי, לשם אני מעלה כתבות, מאמרים וטיפים בנושא כושר ותזונה; מתכונים בריאים, רעיונות לאימונים שאפשר לעשות בבית, עצות לשיפור אורח החיים ועוד. אני שם בשבילן 24/7 לכל דבר. בסופו של דבר ההצלחה שלהן היא גם ההצלחה שלי".

לסיכום, אם אתן מחפשות את המקום המושלם שיענה על כל הצרכים שלכן וייתן לכן את המעטפת המלאה, ביחד עם מאמנת שהיא גם מנטורית – שתעזור לתת לכן את הפוש להתחלה ולהמשך – מיטל והסטודיו שלה ישמחו ללוות אתכן יד ביד לאורך כל הדרך עד להשגת המטרות והשינוי שתמיד חלמתן עליו.

כתובת: התזמורת 60, ראשון לציון
טלפון: 050-2023030

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם של מיטל
למעבר לאינסטגרם של הסטודיו

לינק לגוגל מפות

עם מספיק עבודה והתמדה גם אתן תוכלו להשיג גוף כזה. צילום: אריאל שפיצר

עם מספיק עבודה והתמדה גם אתן תוכלו להשיג גוף כזה. צילום: אריאל שפיצר


סטודיו יעל ישראל – סטודיו לאימוני פילאטיס ויוגה

כשמדובר באימוני כושר, הדעה הרווחת היא שבמצב של פציעה – מומלץ לנוח לתקופה מסוימת ולא להתאמץ. יעל ישראל, מייסדת סטודיו לאימוני יוגה ופילאטיס לנשים ומדריכת פילאטיס בעצמה, דווקא חושבת אחרת. היא הבינה שהבעיה היא לא באימון, אלא בהתאמה נכונה לסוג האימון האופטימלי. בסניפי הסטודיו שלה, בראשון לציון ובנס ציונה, היא מציעה מגוון רחב של סוגי אימונים שנותנים מענה למצבים השונים: "הסטודיו מתאים לכולן – בין אם את מעוניינת להתחטב, לשמור על כושר במהלך ההיריון בצורה נכונה ובריאה, לחזור לגזרה שלך לאחר ההיריון, לשקם את הגוף לאחר פציעה, או להתאמן בגיל השלישי", מסבירה יעל.

יעל הגיעה לעולם הפילאטיס לאחר תקופה ארוכה בה ראתה את אמא שלה סובלת מכאבי גב חמורים: "במהלך קורס הדרכת הפילאטיס שעברתי, התאהבתי לגמרי בספורט הזה. נדהמתי מהיכולת של הגוף להרגיש משוחרר בזכות השיטה והחלטתי שאני חוקרת את העניין לעומק. התעקשתי למצוא דרך שבה גם נשים כמו אמא שלי שסובלות מבעיות פיזיולוגיות יוכלו ליהנות מיתרונות השיטה, ואפילו לשקם את גופן בזכותה", היא נזכרת, "לקחתי את השיטה הידועה של ג'וזף פילאטיס וחילקתי אותה לשיעורים לפי דרגות קושי ומטרות". השיטה של יעל נגישה ומותאמת לנשים מבוגרות, לבעלות משקל עודף, ולסובלות מכאבים. השיעורים מחולקים לסגנון קלאסי, שיקומי, היריון וכו', כולם על טהרת היוגה והפילאטיס. "באימוני הפילאטיס השיקומי אני משלבת תרגילים פיזיותרפיה ומתמקדת במפרקים ובחיזוק השרירים".

יעל מחזיקה בתשע שנות ניסיון כמדריכת פילאטיס בנוסף לתואר ראשון בחינוך גופני. הטיפול באנשים ובנשים בפרט סחף אותה, ועד היום היא מקפידה להרחיב את ארגז הכלים שלה בתחום. יעל עוברת הכשרות רבות בנושאים שיקומיים, רצפת אגן, נשים בהיריון ולאחר לידה, הגיל השלישי ועוד: "תמיד יש לאן לשאוף ולחדד, הלמידה לעולם לא נגמרת", היא מציינת בחיוך.

בשנים האחרונות התחברה יעל לעולם היוגה והחליטה להכניס את הסגנונות השונים למערכת השעות בסטודיו. יעל ובן זוגה רועי, שמושך בחוטים מאחורי הקלעים ודואג לכל פרט קטן, תמיד מחפשים איך להשתפר ומה כדאי להוסיף לסטודיו בהתאם לצרכי המתאמנות: "אנחנו שמים דגש על יחס אישי ומקצועיות. לכן השיעורים שלנו מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 15 משתתפות. המדריכות שלנו נבחרו בקפידה ומעבר להכשרות והקורסים שהן עוברות, אני מעבירה להן הכשרה לפי השיטה שלי ומלווה אותן בשיעורים הראשונים שלהן", מסבירה יעל.

בחדרי כושר רבים ישנה נטייה להסתכל לצדדים ולבחון את הסובבים ואת עצמנו במראה. בניגוד לחללים המלאים במראות, בסטודיו של יעל דווקא פועלים אחרת: "השיעורים בסטודיו נטולים אגו ומראות. אנחנו מעודדות את המתאמנות להתרכז בשיעור, לפעמים לעצום עיניים כדי להימנע ממבטים בוחנים, גם שלנו כלפי המתאמנות האחרות וגם שלנו כלפי עצמנו. כשמתעסקים במנח עצמו ובתחושה המתלווה אליו ולא איך שהוא נראה מבעד למראה, יש סיכוי טוב יותר לבצע אותו נכון", מסבירה יעל.

יעל ישראל

יעל ישראל

האם אימוני היוגה והפילאטיס בסטודיו יכולים להקל על כאבי גב?

"כן. הכאבים נובעים מתנועה לא נכונה, או לחלופין מחוסר תנועה שנגרם מאורח החיים המודרני כמו עבודה משרדית וסטטית ברוב שעות היום. האימונים המותאמים שמים דגש על טווח התנועה הדרוש למקרה הספציפי ועוזרות לגוף להשתקם".

ומה לגבי נשים בהיריון ואחר לידה?

"אימוני פילאטיס היריון הופכים את תקופת ההיריון לקלילה יותר, מסייעים להפחית כאבים, ועוזרים לחזור לגזרה במהירות לאחר הלידה".

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן?

"בשביל להגיע לתוצאות חיזוק וחיטוב ניכרות לעין, יש להתמיד להתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע".

האם ניתן להתאמן במסגרת התכנית גם מחוץ לסטודיו?

"בהחלט. אנחנו מבצעים שיתופי פעולה עם חברות וארגונים הנקראת – פילאטיס ואורח חיים בריא. המדריכות מעבירות שיעורי פילאטיס ויוגה לעובדים, ולעיתים אנו בונות תכנית שבועית קבועה שמטרתה לשמור על אורח חיים בריא ובפרט במקום העבודה. במסגרת הפרטית אנחנו מציעות אימונים אישיים בבית הלקוח המיועדים גם לאימוני זוגות".

סטודיו יעל ישראל

טלפון: 054-4951004

כתובות: סניף ראשון לציון מערב ברחוב שמעון פרס 33
סניף ראשון לציון מרכז ברחוב שדרות בגין 4 (במרכז מסחרי "אליה", קומת קרקע) 

שעות פעילות:
ראשון – חמישי: 08:00-21:30
שישי: 07:30-13:00

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם
ערוץ היוטיוב

סטודיו יעל ישראל – סטודיו לאימוני פילאטיס ויוגה

סטודיו יעל ישראל – סטודיו לאימוני פילאטיס ויוגה


טליוגה: בית ליוגה מחבק ואוהב

בשורה משמחת לחובבי היוגה והבריאות, סטודיו טליוגה פותח את שעריו לאורך כל השבוע ומקבל מתאמנים חדשים.

הכירו את טליוגה, סטודיו היוגה הייחודי בראשון לציון. את הסטודיו מנהלת טלי מור, מדריכת יוגה מקצועית ומנוסה, אשר לא פסחה על כל התמקצעות בתחום. טלי סיימה קורס מדריכי יוגה במכון וינגייט, השלימה לימודי מורים בכירים ליוגה, יוגה לילדים, יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה, וכן 4 שנים נוספות של השתלמות יוגה ובריאות האשה אצל מירה ארצי פדן.

סטודיו 'טליוגה: בית ליוגה מחבק ואוהב', נקרא כך לא בכדי. כל מתאמן בסטודיו זוכה לחיבוק וברכה אוהדת מטלי, לפני ובתום השיעור. האווירה מחבקת, מקבלת ועוטפת, מה שהופך את הסטודיו למקום המושלם עבור הבאים בשעריו.

את תשוקתה ליוגה גלתה טלי מור, בעת שלמדה במסלול אחר לחלוטין. היא אומרת: "למדתי באוניברסיטה לתואר ראשון בארכיאולוגיה ובמהלך הלימודים הבנתי שאני לא נמצאת במקום הנכון לי. מאחר ותרגלתי יוגה כל הזמן, זה פתאום תפס אותי – הבנתי שהייעוד שלי בחיים הוא ללמד יוגה ופניתי לכיוון הזה".

לאחר 14 שנים של עיסוק ביוגה, מסכמת טלי מור: "אין ספק, כי הבחירה הייתה נכונה. היוגה מספקת כל כך הרבה דברים טובים ויש לה יתרונות בלתי נדלים, ואני שמחה שלקחתי על עצמי את השליחות המבורכת של לסייע לכמה שיותר אנשים להיות בריאים יותר ושלווים דרך היוגה".

סטודיו טליוגה קיים מזה עשור והפעילות בו דינמית ומהנה. הוא כולל שני חדרים, לובי וסטודיו ליוגה, הוא מעוצב באווירה אינטימית, מרגיעה ונעימה ומלמדים בו מורים מקצועיים ששמים את המתרגל במרכז, ואינם מתרגלים בזמן השיעור אלא מסתכלים שומרים על המתרגלים, עוברים בניהם ומתקנים אותם.

"המטרה היא לוודא שכולם מתרגלים כמו שצריך ומשפרים את בריאותם דרך היוגה ולא פוגעים בה כתוצאה מתרגול לא נכון, מה שעלול לקרות וקורה להרבה אנשים לדאבוני". מציינת טלי מור.

מהי יוגה בעצם?

"פירוש המילה יוגה הוא איחוד, "איחוד בין הגוף לנפש". זה אומר שהיוגה פועלת למעשה לאיחוד בין הגוף לנפש, באמצעות תרגול גופני שבו נשמור על איחוד של תנועה ונשימה נוכל להגיע לאיחוד בין הגוף לנפש.

הקסם בתרגול יוגה הוא, שמצד אחד אתה יוצא מהתרגול שקט ורגוע אבל מהצד השני גם מלא באנרגיה ועם מצברים מלאים".

כיצד זה מתבצע בפועל?

"תרגול היוגה משחרר המון עומסים ממפרקי הגוף, מגדיל את טווח התנועה של המפרקים,

מגדיל זרימת דם ומעבה הולכה עצבית לכיוון האיבריים הפנימיים. לכן יוגה יכולה לסייע רבות לנשים בטיפולי פוריות ולנשים בהריון. יוגה יכולה לסייע בעיבורי רירית הרחם ובכניסה להריון.

תרגול יוגה כמובן גם יחזק, יגמיש, יאריך שרירים ויחטב את הגוף, וכן יפחית המון לחץ וסטרס ממערכת העצבים ומהגוף".

מהי שיטת העבודה שלכם בסטודיו?

"אנו עובדים בשיטה אישית מאוד. אני מקפידה שהקבוצות לא יהיו גדולות מדי, כדי שהתרגול יהיה אינטימי ואישי. המורים כאמור, לא מתרגלים יחד עם התלמידים, אלא צופים מתבוננים בהם ומתקנים כשצריך".

"המטרה בסטודיו היא להנגיש את היוגה לכולם, לאנשים עם מחלות כרוניות, עם פריצות דיסק, כאבי גב, אנשים שסובלים מלחץ, מתח וסטרס, וכמובן גם לאנשים בריאים שרוצים בפעילות גופנית נכונה לגוף".

"השיעורים בסטודיו מגוונים, יש שיעורים רכים ועדינים גם לאנשים שמעולם לא עשו פעילות גופנית כל שהיא, וכן שיעורים דינאמיים ומאתגרים למתרגלים חזקים ומנוסים.

אנחנו עובדים גם עם נשים בהריון ונשים בטיפולי פוריות, ולעתים ישנן קבוצות של ילדים".

"הסטודיו גמיש מאוד מבחינת זמנים ועלויות. יש אנשים שמגיעים כל יום, וכאלו המגיעים אחת לשבוע והמחירים סבירים מאוד. המנוי אינו כובל ומי שמעוניין להפסיק, יכול בכל עת".

וכל אחד יכול להצטרף?

"בהחלט. גם מתחילים, וגם אנשים עם בעיות גופניות, מחלות וכאבי גב. בסטודיו יש עוד שלושה מורים מקצועיים מלבדי, שלמדו הרבה שנים את התחום ולכל אחד מהם תחום התמחות שונה ביוגה, וכולם בגישה שלי, להיות שם למען התלמידים".

כתובת הסטודיו: רחוב דוד סחרוב 5 מרכז העסקים מערב ראשון לציון

קישור לאתר

טלפון: 0528641722

טל יוגה. צילום: צילום: יולה זוסמנוביץ

טל יוגה. צילום: צילום: יולה זוסמנוביץ



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר