יועצי משכנתאות בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock
יועצי משכנתאות בראשון לציון. תמונה ממאגר Shutterstock

יועצי משכנתאות בראשון לציון שכדאי להכיר

תהליך בחירת המשכנתא מהווה את אחד הנושאים המורכבים ביותר, אך גם מהחשובים ביותר בחיים שיש לעשותו בצורה מושכלת. יצאנו להכיר יועצי משכנתאות מובילים מראשון לציון וחזרנו עם המסקנות

פורסם בתאריך: 29.5.19 23:16

א.א דירות ראשון

אם אתם מחפשים כיום דירה לקניה או מעוניינים למכור את הדירה שלכם, בוודאי לקחתם בחשבון עבודה מול מתווך. בעוד שאנשים רבים מודעים לאופציה שבעבודה עם מתווך, חלקם בוחרים שלא להיעזר בו מתוך מחשבה שגויה על כך שהדבר ייקר את התהליך, יינגוס להם ברווחים ויגדיל להם את ההוצאות. 

האמת היא, שעבודה עם משרד תיווך מגדילה את שטח חיפוש הקונים והמוכרים בצורה משמעותית. במקום לעבוד בקטן אפשר לעבוד בגדול, ובמקום לחפש בנרות אחר הזדמנויות, הן מגיעות בלי הפסקה כמו מבול ביום חורף.
ריבוי ההזדמנויות מאפשר להשוות בין ההצעות וכך לקבל החלטות שקולות אשר יהיו יותר חסכוניות מצד אחד או יניבו יותר כסף מצד שני.

א.א דירות ראשון היא רשת משרדי תיווך וותיקה אשר קיימת עוד מ-2007 ולה 20 סוכנים הפועלים בכל איזור ראשון. המשרדים אשר הוקמו על ידי דימה אלקינד ובני אפלמן, קיימים כבר קרוב ל-13 שנים. השניים ייצרו במהלך השנים פלטפורמות נוחות וחכמות שמטרתן היא לא רק להבטיח כי כל אדם המבקש למכור או לקנות דירה יצליח במשימתו, אלא, שהוא יעשה זאת בצורה הכי חסכונית, מהירה ומתאימה עבורו.

הקימו פלטפורמות נוחות וחכמות שמטרתן להבטיח עסקאות איכותיות ללקוחותיהם (צילום: מיכאל לוריה)

הקימו פלטפורמות נוחות וחכמות שמטרתן להבטיח עסקאות איכותיות ללקוחותיהם (צילום: מיכאל לוריה)

אחד השירותים המועילים ביותר שמציעים המשרדים הוא שירותי ייעוץ משכנתאות. כאשר אנחנו ניגשים לקנות בית, לרובנו אין את סכום הכסף הנדרש בבנק. על כן, אנחנו פונים לבנק כדי לקבל ממנו מעין הלוואה על דירה – משכנתא.
ללא היכרות מעמיקה עם התחום וזמן לחקור, להשוות ולהתמקח בצורה נכונה על גובה הריביות, אנחנו עלולים לשלם בסופו של דבר משכנתא שגבוהה בעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים מהאלטרנטיבה הזולה ביותר הקיימת עבורנו.
אם כן, יועץ משכנתאות שמכיר את התחום והגורמים הפועלים בו, מבטיח לנו למעשה תוכנית משכנתא כדאית ומשתלמת שתוכל לחסוך לנו במרוצת השנים מאות אלפי שקלים.

דימה, יועץ משכנתאות במקצועו, עובד כבר קרוב לעשור בשוק המשכנתאות ומייעץ לכל לקוחות המשרד על המשכנתא הנכונה ביותר עבורם. לאחר שנים בהם הוא פועל כיועץ משכנתאות אפשר להגיד שאין אדם בעמדת מפתח בתחום שדימה לא מכיר.
לא פעם מגיעים למשרד התיווך לקוחות שהבנקים סירבו להם פעם אחר פעם. בזכות ההתמצאות הרחבה שלו בתחום וההיכרות שלו עם בכירים בענף, הצליח דימה להשיג להם משכנתא דרך הבנק, וכמובן בתנאים הטובים ביותר. 

ייעוץ המשכנתא, כמו גם שאר השירותים שמציע המשרד מוגשים בחינם לגמרי לכל לקוחות המשרד. כך יכולים הלקוחות להיות בטוחים שהם מבצעים את העסקאות הכי מוצלחות ולצמצם סיכונים עתידיים.

בין יתר השירותים שמציע המשרד תוכלו למצוא גם אפשרות לסיור וירטואלי בנכסים פוטנציאלים. הדבר יאפשר לכם לעשות סריקה ובחינה ראשונית בבתים שונים מבלי להגיע אליהם פיזית. בכך תחסכו שעות של נסיעות והתרוצצויות ותוכלו לבחון כמות גדולה ביותר של דירות בזמן קצר להפליא.

שירות נוסף שממצב את א.א.דירות ראשון כמשרד תיווך בעל אוריינטציה חזקה ללקוחות הוא החלפת דירות בין בעלי דירות. במהלך חיינו התא המשפחתי שלנו משתנה כל הזמן – משפחות צעירות המביאות ילדים צריכות חדרים נוספים, ומשפחות וותיקות שילדיהן יוצאים מהבית צריכות פחות מקום. המשרד מתווך בין אותם בעלי דירות ועוזר לגשר על הפער בשווי הנכס עד להשלמת העסקה בין הצדדים והחלפת הנכסים.

סוכנים מעולים ומגוון שירותים מובחרים (צילום: דימה אלקינד)

סוכנים מעולים ומגוון שירותים מובחרים (צילום: דימה אלקינד)

כמו כן, המשרד מחזיק במאגר קונים עצום ובתיעוד של כל הדירות שהיו מוצעות למכירה בראשון לציון מאז 1999. אם אתם מחפשים דירה כלשהי בעלת נתונים ספציפיים אך לא מזהים אחת כזו למכירה בשוק, תוכלו לפנות למשרד שיבדוק בתיעודי העבר שלו האם ישנה דירה שעמדה למכירה ב20 השנים האחרונות שתואמת את החיפושים שלכם. אם נמצאת התאמה, ניתן לפנות לבעלי הדירה ולבדוק אם הוא מעוניין למכור אותה. 

המשרד המקצועי שמח ללוות את לקוחותיו לכל אורך הדרך. הליווי מתחיל בחיפוש אחר דירה, דרך קבלת משכנתא, ניהול המשא ומתן עבור הלקוחות לצורך גישור על פערי האינטרסים בין הצדדים, ולבסוף, קבלת המפתח והכניסה לדירה. הכל נעשה במטרה להבטיח ללקוחות המשרד את העסקה הנכונה ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

אם אתם מעוניינים לבצע עסקת נדל״ן משתלמת באזור ראשון לציון ומחפשים משרד תיווך בעל אמצעים שיעזור לכם לקבל משכנתא נוחה ומשתלמת, משרד התיווך א.א דירות ראשון הוא הבחירה הכי נכונה עבורכם.

כתובת: יהודה לייב פינסקר, 15, ראשון לציון
כתובת 2: הרצל 110, ראשון לציון

טלפון: 052-5664973
משרד: 03-9500435

שעות פעילות:
א-ה': 20:00-10:00
ו': 14:00-10:00

למעבר לפייסבוק

צוות מנצח – בני אפלמן ודימה אלקינד (צילום: יבגני דבורקין)

צוות מנצח – בני אפלמן ודימה אלקינד (צילום: יבגני דבורקין)


באור חיובי — ייעוץ משכנתאות, כלכלת המשפחה והעסק

אורטל ברוך, כלכלנית ויועצת משכנתאות מוסמכת, הקימה את "באור חיובי- ייעוץ משכנתאות, כלכלת המשפחה והעסק" לאחר שצברה שנים של ניסיון ככלכלנית וליוותה כלכלית עשרות משפחות בהתנדבות במסגרת עמותת פעמונים. אך היתרון הגדול שלה הוא הניסיון הפרטי, בזכותו היא יכולה באמת להבין אנשים שחווים משבר כלכלי. משפחתה של אורטל חוותה משבר כלכלי לא קל, ובעזרת שיטה כלכלית שפיתחה הצליחה לצאת מהמשבר, ולעלות על דרך המלך. היום היא משתמשת באותה שיטה שפיתחה כדי לבנות תכנית כלכלית נכונה ומותאמת אישית לכל אחד.

את ההסמכה כיועצת משכנתאות עשתה במכון רדליך של האוניברסיטה הפתוחה, לאחר שהבינה שאנשים רבים לא באמת מבינים את פרטי העסקה החשובה ביותר שיעשו בחייהם. אורטל רואה בלקיחת משכנתא חלק בלתי נפרד מהתנהלות כלכלית כוללת, לכן לצד ייעוץ המשכנתא היא בונה תכנית ייעוץ כלכלית מותאמת אישית לכל לקוח ולקוח, "משכנתא צריכה להיות מותאמת לצרכים הכלכליים בהווה וגם בעתיד", מסבירה אורטל, "חשוב לי מאוד להשיג ללקוחות את ההצעה הטובה ביותר למשכנתא מהבנקים, אבל לא פחות חשוב הוא היום שאחרי, איך חיים עם המשכנתא ואיך עומדים בהתחייבויות ושומרים על הנכס".

הרצאה בכנס התנהלות כלכלית נכונה בעסק

אורטל ברוך בהרצאה בכנס התנהלות כלכלית נכונה בעסק

אורטל מדגישה כי היום יותר מתמיד תכנית ייעוץ כלכלית היא חובה עבור כל מי שמתכנן לקחת משכנתא, בגלל מאגר הנתונים החדש של בנק ישראל. היום יועצי המשכנתאות חייבים להוציא דו"ח חיווי אשראי עבור כל לקוח שמעוניין לקבל משכנתא, ולדו"ח יש השפעה מכרעת על האם יקבל משכנתא ובאילו תנאים. "להתנהלות כלכלית נכונה יש השפעה אדירה על תנאי המשכנתא שתקבלו מהבנק", מסבירה אורטל, "מצבם הכלכלי של הלקוחות, החזרי הלוואות, חריגות מהמסגרת ואפילו תשלומי הארנונה, כל אלה יכולים לגרום להערה שלילית או חיובית. אני מדריכה את הלקוחות איך להתנהל כדי להעלות את דרוג האשראי, ועם המידע החיובי הזה אוכל להשיג  עבורו תנאים טובים יותר, לתכנן עבורו משכנתא מנצחת המשולבת עם תכנית מנצחת לכלכלת המשפחה, שבעזרתה יוכל לדעת איך לחיות טוב עם המשכנתא ואיך לקצר את חייה."

שיטת הייעוץ וההכוונה הכלכלית של אורטל מבוססת על שיטת ה"מעטפות", לפיה בשלב הראשון חיים רק על מזומן, עם רישום מסודר ומדויק, "השיטה הזו מטמיעה התנהלות כלכלית נכונה, ורבים לא יודעים שגם המיליונרים הגדולים ביותר יודעים בדיוק לאן הולך כל שקל", מסכמת אורטל, " התנהלות כלכלית נכונה ובעיקר נבונה תביא אתכם לחיים יותר נוחים, עם היכולת להגשים את היעדים הכלכליים שלכם, בלי ריבית על מינוס והלוואות, וגם תסייע לכם לתכנן משכנתא מנצחת ומותאמת בדיוק לכם וליעדים הכלכליים שלכם".

באור חיובי- ייעוץ משכנתאות, כלכלה המשפחה והעסק

אורטל- 052-4755611

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

באור חיובי- ייעוץ משכנתאות, כלכלה המשפחה והעסק

באור חיובי- ייעוץ משכנתאות, כלכלה המשפחה והעסק


בצעד בטוח, מתאימים לך משכנתא

יועץ משכנתאות מקצועי הוא כזה היודע לזהות את הצרכים והיכולות של לקוחותיו, ולהתאים להם את תנאי המשכנתא האופטימליים. משכנתא מותאמת בתנאים טובים תחסוך ללקוחות כסף רב לאורך זמן. לדברי לימור גבאי, יועצת משכנתאות בראשל"צ.

"יועץ משכנתאות טוב, מנוסה ומקצועי מסתכל 10 שנים קדימה, כך שהמשכנתא תתאים ללקוחות לאורך כל תקופת החזר המשכנתא. יש משמעות גדולה האם מדובר בזוג בגילאי ה- 50-60 שיפרוש לפנסיה בקרוב או האם אלה זוג צעיר שקונה את דירתו הראשונה ולוקח משכנתא ראשונה". אומרת לימור גבאי יועצת משכנתאות, בעלת בצעד בטוח, חברה לייעוץ משכנתאות. "אני תופרת חליפה לפי מידה- משכנתא שמתאימה לצרכים והמאפיינים של המשפחה".

לימור גבאי עוסקת גם בתחום ייעוץ לכלכלת המשפחה. ניסיונה הרב והעשיר והכלים האפקטיביים אותם רכשה בתחום כלכל המשפחה מאפשרים לה להעניק ללקוחות המעוניינים לקחת משכנתא, לראות תמונה רחבה, כוללת ונכונה של המשכנתא המתאימה להם ביותר "ניסיוני המקצועי כיועצת לכלכלת המשפחה הוא שמאפשר לי להבין כמה עולה תינוק, ילד, מתבגר וחייל. אני יודעת איך להתנהל כלכלית כשמדובר בזוג צעיר, זוג מבוגרים או הורה יחידני עצמאי- הכל בהתבסס על הניסיון המקצועי והאישי שלי בחיים".

חברת צעד בטוח היא חברה לייעוץ משכנתאות בניהולה של לימור גבאי, יועצת משכנתאות בראשון לציון. בצעד בטוח תסייע לכם בהשגת מימון משכנתא לרכישת דירות, נכסים מסחריים, בניה עצמית, מיחזור משכנתא קיימת ומשכנתא הפוכה. צעד בטוח מציעים כשירות נוסף מינוף כלכלי באמצעות משכון נכס קיים להלוואה לכל מטרה כגון: איחוד הלוואות, סיוע כלכלי לילדים וכדומה. כל זאת באמצעות מתן שירות מקצועי, לווי צמוד ואישי ושירות אדיב לאורך כל התהליך תוך שימוש בניסיונה העשיר של לימור גבאי כיועצת משכנתאות במערכת הבנקאית.

לימור גבאי הפכה ליועצת משכנתאות פרטית אחרי שנים בהם שימשה כיועצת משכנתאות בבנק. "אני מכירה את התנהלות הבנקאית ואין ספק שהדבר מאפשר לי להתנהל מול הבנק בקלות וביעילות". אומרת לימור גבאי. "אני דוברת "בנקאית שוטפת". התחנכתי במערכת הבנקאית ואני מכירה את השפה והתרבות הבנקאית. תודות לכך קל לי לתקשר עם פקידי הבנק. אני מכירה את גבולות הגזרה ואיך ישפיע כל שינוי בתיק על התמהיל כולו".

לימור מתמחה בעסקת רכש לכל אורכה גם בהיבט הביטחונות- למרות שבפועל תפקידו של יועץ המשכנתאות מסתיים ברגע שחותמים על מסמכי הבנק. "בשל העובדה שאני מכירה את ההתנהלות, אני מלווה את הלקוחות גם לאחר קבלת מסמכי הביטחונות מהבנק. אני לא עורכת דין ולא מחליפה אותו אלא עובדת בשיתוף פעולה מלא עם עורך הדין של הלקוח והבנק. ניסיוני הרב מאפשר לי להבין חוזים וכתבי התחייבות ומסמכים משפטיים של הבנקים. אני מגשרת על פערים בחלק השני של לקיחת משכנתא ומוודאת שהכל מתנהל באופן תקין".

"חשוב להבין שתמהיל משכנתא המותאם אישית יהיה זה שיסייע ללקוחות לקבל תנאי משכנתא טובים ויחד עם זאת לחיות נכון. הניסיון רב השנים שלי במערכת הבנקאית, השירות המקצועי, התמיכה והליווי וערוצי התקשורת הפתוחים שיש לי עם לקוחותיי  ופקידי הבנק הם אלה שמאפשרים לי להתאים את המשכנתא הטובה ביותר ללקוח ולחסוך לו כסף וזמן "

בצעד בטוח, מתאימים לך משכנתא

לימור גבאי, יועצת משכנתאות בראשון לציון

טלפון: 052-5654993
מעבר לאתר
מייל: [email protected]
מעבר לעמוד הפייסבוק

לימור גבאי. צילום: בלה הלל שחר

לימור גבאי. צילום: בלה הלל שחר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר