יועצי מס בראשון לציון שכדאי להכיר
יועצי מס בראשון לציון שכדאי להכיר

יועצי מס בראשון לציון שכדאי להכיר

הגיע זמן הגשת הדו"ח השנתי? המיסים השנתיים נראים לכם מוגזמים? ואולי, אחת מהרשויות בכלל חייבת לכם כסף ולא להפך? בענייני הכספים שלכם לא כדאי לקחת סיכון. הכירו יועצי מס מומלצים בראשון לציון שיעשו לכם סדר בניירת, בעסק ובבנק

פורסם בתאריך: 21.4.19 15:05

משרד לוי מרים ונחום מיכל – הרבה יותר ממשרד ייעוץ מס וחשבונאות

"חלק גדול מהלקוחות שלנו עובדים אתנו כבר כמעט 30 שנה", מספרת מיכל נחום. "המשרד שלנו הוא משרד לייעוץ מס, אך הלקוחות שלנו הפכו במרוצת השנים כבר לסוג של משפחה. אנו מכירים את העסקים שלהם לעומק, את העובדים ואפילו את בני המשפחה, וכך יוצא שלפעמים אנו משמשים גם סוג של יועצים אישיים", מוסיפה מיכל בחיוך.

משרד ייעוץ מס וותיק ומנוסה, הפעיל משנת 1992.

משרד לוי מרים ונחום מיכל הינו משרד לייעוץ מס וחשבונאות, המציע מגוון רחב של שירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים ועסקיים. המשרד הוותיק ובעל מוניטין רב, פעיל משנת 1992 בניהולה ובבעלותה של מרים לוי, ובתה, מיכל נחום, שהצטרפה למשרד בשנת 2003. שתיהן יועצות מס וחשבונאיות מדופלמות.

בגלל האופי המשפחתי של המשרד והקשר שנוצר במהלך השנים עם הלקוחות, הלקוחות זוכים לשירות אישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. "אנו מקפידות על מקצועיות ומצוינות בשירות, יושרה ואכפתיות, היות ואלו הערכים שמנחים אותנו גם בחיים וגם בעבודה" מציינת מיכל.

בין מגוון השירותים המוצעים במשרד לוי מרים ונחום מיכל – ייעוץ מס וחשבונאות: משכורות, שירותי הנהלת חשבונות, שירותי ייעוץ מס, החזרי מס לשכירים, חשבות שכר, ביטוח חיים ופנסיה. מרים ומיכל עובדות עם חברות וארגונים, ובעיקר עם עצמאיים: עוסקים מורשים ועוסקים פטורים.

מוניטין והיכרות עמוקה ורבת שנים עם רשויות המס, מס הכנסה וביטוח לאומי

"להנהלת המשרד היכרות רבת שנים עם רשויות המס, מס הכנסה וביטוח לאומי. ויותר מכך, ישנם לקוחות שקיבלו מהם המלצות עלינו והגיעו דרכם". מציינת מיכל, ומדגישה "יש לכך חשיבות מכרעת במקרים רבים".

מרים לוי, יועצת מס מוסמכת, מנהלת חשבונות מדופלמת וסוכנת ביטוח חיים ופנסיה. שירתה כגזברית הראשית של לשכת יועצי המס בישראל מחוז תל אביב. בעלת שם מוכר במוסדות השונים, תוצאה של עבודה נאמנה ומסורה במשך שנים רבות.

מיכל נחום, גם היא יועצת מס מוסמכת ומוכרת בלשכת יועצי המס בישראל, וצברה מוניטין משל עצמה במהלך 14 שנים של עבודה. ובנוסף, בן זוגה של מרים לוי, שגם הוא שותף במשרד, שימש בעברו כמפקח במס הכנסה, ובעל ניסיון רב ונצבר.

למידה מתמדת וסטנדרטים גבוהים של מקצועיות ושירות

על היתרונות במשרד, אומרת מיכל נחום: "ראשית, המוניטין והוותק, המגיע עם משרד איכותי הפעיל מזה שלושה עשורים. ועל אף שמדובר במשרד וותיק, אנו עושים שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, שמתממשקים למערכות של ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ, על מנת להבטיח שירות מהיר ותשובות מידיות ללקוחותינו".

בנוסף להנהלת המשרד, כמובן, המשרד כולל צוות של מנהלות חשבונות, והמשרד מקפיד על כך שכולם יהיו מעודכנים בתקנות ובחוקים המשתנים תדיר, וכן, יציאה להשתלמויות והכשרות, כדי להמשיך ולהיות הכי מעודכן בתחומו.

"מדובר בתחום שכל טעות בו או עבודה לא מקצועית עלולים לגרום לעסק נזק כספי רב ולכן אסור להתפשר בנושא זה", מסבירה מיכל ומציינת בגאווה "כנראה שלקוחות מבינים את זה, כי אנו לא עוסקים כמעט בשיווק ורוב לקוחות המשרד הגיעו מפה לאוזן, אך בזכות השם שלנו והשירות המסור צברנו מאות לקוחות במשך השנים מאז הקמת המשרד".

כתובת המשרד: סחרוב 17 ראשון לציון.

מעבר לאתר 

טלפון: 03-5539905

מיכל נחום יועצת מס. צילום: אושרי מוסנדי

מיכל נחום יועצת מס. צילום: אושרי מוסנדי


זילבר ייעוץ מס

משרד זילבר יועצי מס בראשון לציון, הוא משרד בוטיק, וותיק, אישי ובעל מוניטין רב, המספק שירותי מס, שירותים עסקיים, הכנת מס, תכנון מס, ופתרון בעיות מס. המשרד הוקם בשנות ה- 80 ע"י חיים זילבר האב, אחד מהכלכלנים המוכרים והמבוקשים ביותר באזור הדרום והמרכז.

בשנת 1991, הצטרפה למשרד בתו של חיים – שושי זילבר, שבחרה לחזק ולקדם את העסק המשפחתי. היא סיימה את לימודי ייעוץ מס בשנת 2005 במכללה למנהל, ומאז עוסקת בתחום וגורפת הצלחות. המשפחה עלתה מליטא בשנת 1975, ודוברי רוסית רהוטה. בהתאם לכך, הם מספקים מגוון שירותים פיננסיים לדוברי השפה הרוסית, שבוחרים בהם כמשרד האיכותי והמוביל בתחום.

שירותי המשרד

מלבד ייעוץ מס והכנת דו"חות שנתיים לרשויות המסים, התנהלות מול המוסדות: מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי, ובנקים (לצורך אישור הכנסות למשכנתא, הלוואות לקרן המדינה ועוד(, מספק המשרד שירותים מגוונים ומקיפים, ביניהם: סיוע ללקוחות בפתיחת עסקים, הכנת תכניות עסקיות, שירותי הנהלת חשבונות שוטפת, וחשבות שכר. שושי זילבר אף מסייעת לעורכי דין העוסקים בדיני עבודה ומטפלים בלקוחות אשר לא קיבלו את מלוא הזכויות מהמעביד. שושי מבצעת את חישובי השכר והריביות עבור עורכי הדין.  היא שימשה פעמים רבות כעד מומחה בבית המשפט לענייני עבודה, כמו כן, התנדבה בעמותת מ.נ.ע – מרכז זכויות נשים עירוני בראשון-לציון וסייעה לנשים רבות בחישוב הפרשי ההצמדה והריביות של המזונות, לצורך תביעות בבתי המשפט.

שושי זילבר

שושי זילבר

על היתרונות שמספק משרד זילבר ייעוץ מס ללקוחותיו, אומרת שושי זילבר:

"היחס מאוד אישי ואותנטי, הלקוחות מגיעים בעיקר מפה לאוזן בזכות המוניטין שצברנו עם השנים ואנו דואגים להצדיקו. בתפישה שלנו, הלקוח מעל הכל ואין בעיה שלא נמצא עבורה פתרון, גם אם יש צורך בסיוע ע"י מומחים חיצוניים בתחומים נוספים.

משרד זילבר מצטיין בלהיות שותף לכל דבר לעסק של לקוחותיו. בדומה לשותפים מהימנים או חברים במועצת המנהלים של הלקוח, אנחנו כאן כדי להחליף עמו רעיונות ומידע לשדרוג והצלחת העסק. המטרה שלנו היא לדאוג למספרים, כדי שלקוחותינו יוכלו להתמקד בניהול העסק שלהם. ההצלחה הפיננסית של הלקוח היא המטרה שלנו, ואנו עושים הכל בכדי למקסם את הרווחים שלהם ואת ההחזר על ההשקעה, וזה מוכח בפועל".

כתובת המשרד: רוטשילד 55, ראשון לציון

טלפון: 03-8505423

פקס: 03-9673753


משה בן מאיר – ייעוץ מס

בניגוד לרבים מאתנו, משה בן מאיר ידע כבר בתיכון איך הקריירה שלו עומדת להראות וכבר 15 שנים שהוא עצמאי בתחום החשבונאות והמיסים. "כבר בתיכון עשיתי שנת י"ג של תעודת חשבונאי מדופלם" מספר משה. "בצבא ספגתי פציעה והשתחררתי עם נכות. במקום לשבת בבית, העדפתי ישר לצאת וללמוד. ידעתי שתחום המיסים והחשבונאות הוא עבורי והלכתי ללמוד יעוץ מס. התחלתי כשכיר וכשהתחילו לפנות אליי לקוחות מהמשרדים בהם עבדתי וביקשו ממני לטפל להם בתיקים, החלטתי להיות עצמאי. התחלתי עם 3 תיקים ומשם צמחתי. היום יש לי משרד משלי עם 7 אנשי צוות שכל אחד מהם אחראי על מחלקה אחרת כגון ייעוץ מס, חשבות שכר, הנהלת חשבונות, החזרי מס שבח ועוד, ואני מפקח על הכל".

על הלקוחות

עיקר הלקוחות המגיעים למשרד של משה בן מאיר הם עצמאיים, ובעיקר בעלי מקצועות חופשיים כגון רופאים, עורכי דין ועוד, אך הם גם עובדים עם חברות גדולות כגון זכייניות של רשתות שונות ומציעים להם שירות ייעוץ פיננסי, ליווי כלכלי, ייעוץ מס וכמובן שירות הנהלת חשבונות. לצד העבודה השוטפת, מתגלים לא פעם החזרים ופתרונות יצירתיים. "לא מזמן הגיע אלינו לקוח, פרופסור" מספר משה, "וביקש שנכין לו את הדו"ח השנתי. תוך כדי הכנת הדו"ח גילינו שהיו לו בשנה הקודמת שתי עסקאות מקרקעין. ביקשנו את אישורו, ביקרנו את כל השומות והמסמכים הנדרשים ואחרי קצת עבודה התקשרנו אליו ושאלנו אם הוא רוצה להגיע כדי לקבל כמעט 200,000 ₪ החזר".

שירות מכל הלב

משה הולך עם הלקוחות שלו ומלווה אותם בכל תחום כלכלי, אך לא רק. "לקוחה אחרת הגיעה אלינו, עוסקת פטורה שהגיעה בעקבות המלצה של לקוח אחר שלי" אומר משה. "בדיעבד הבנו שהיא פתחה את העוסק שלה באופן עצמאי ב-30 לדצמבר בשנה מסוימת. מן הסתם, ההכנסות שלה עמדו על אפס לאותה השנה. היא שאלה את הפקיד כאשר פתחה את העוסק אם היא תצטרך להגיש דו"ח על אותה שנה ונאמר לה שלא. היא הגיעה אלינו אחרי שנתיים שלא הגישה דוח עם חובות ועיקולים מפה ועד שנה הבאה. שלחנו אינספור מכתבים ובכל זאת הוצאה לפועל הגיעו אליה הביתה ואמרו לה שיש לה 24 שעות לשלם את החובות. פניתי לפקיד השומה יום למחרת וקיבלתי תשובה מזלזלת ומבטלת. הוא אמר לי "אני לא מבטל אף קנס. שתשלם את הכל ואם לא, אני מעקל". שאלתי אותו "למה אתה מתנהג כך?" והוא ענה בזלזול "כי מותר לי". זה הרגיז אותי מאד. פעלנו בכל הצינורות המקובלים והשגנו שתי מטרות. אותו מפקח קיבל נזיפה ושבוע לאחר מכן כל הקנסות והחובות בתיק בוטלו".

דרך הסיפורים ניכר כי משה הוא אדם אשר אוהב את המקצוע שלו ומוכן ללכת רחוק עבור לקוחותיו. "הדבר שאני הכי אוהב במקצוע זה לתת ייעוץ" אומר משה. "היתרון הוא שאין לי עסק אחד אותו אני מלווה וכל הזמן זה אותו הדבר, אלא כל יום שונה, כל יום אני נפגש עם עסקים שונים וכל עסק הוא עולם ומלואו. יום אחד זה חנות, יום למחרת זה יצרן, יום אחר כך זה סניף של קופיקס. כל הזמן יש משהו חדש"

וטיפ לפני סיום

"חשוב לי שהלקוחות שלי יבינו אותי. אנחנו מדברים בגובה העיניים, לא זורקים מילים מסובכות. אנחנו מתייחסים לכל עסק כאילו זה העסק שלנו, וכשמישהו מגיע לייעוץ אני עונה לו את התשובה שהייתי עונה לעצמי לו היה זה העסק שלי. הטיפ הכי חשוב שלי זה שבאמת לא צריך להעלים כספים. אני נתקל בעוסקים פטורים שכל ההכנסות שלהם עומדות על 40,000 ₪ בשנה, הכנסה שאין עליה מיסים בכלל. אני ממליץ להם לפרוץ את תקרת הזכוכית של העוסק הפטור ולא להתחבא מאחוריה!"

 

משה בן מאיר

טלפון: 050-8688425
טלפון במשרד: 08-9173567
כתובת המשרד: לוין אפשטיין 9, רחובות
מעבר לאתר 

משה בן מאיר. צילום: אודי מוצני

משה בן מאיר. צילום: אודי מוצני


דלית אוחיון ייעוץ מס

דלית אוחיון יועצת מס, עוסקת בתחום מזה 25 שנה וצברה ניסיון, וותק ומוניטין מרשים. תפישת הייעוץ שלה כוללת מודל של בניית קשרים ענפים ואותנטיים עם הלקוחות על ידי תכנון וליווי נכון לאורך כל השנה, בכדי להתכונן בצורה אופטימלית לסוף שנת המס.

עבור עסקים חדשים, דלית יוצרת תכניות מס טרם ההקמה ובדיקת כדאיות, לעידוד רווחיות וצמיחה בת-קיימא. עבור עסקים קיימים, מתבצעת הערכה מקצועית של המבנה העסקי והפיננסי הנוכחי, קביעה ויישום כלל השינויים הדרושים בכדי לשמור ולהבטיח המשך רווחים. דלית אף מספקת שירותי ייעוץ ותכנון מס עבור לקוחות פרטיים במודל תכנית אישית למזעור חובות המס, ומתוך התאמה לצרכי כל לקוח ולקוח.

טרם עבודתה כיועצת מס, עבדה דלית אוחיון כשכירה בתפקידי הנהלת חשבונות ובתחומים שונים בתוך העולם הפיננסי. כך, היא צברה את מרב הידע והניסיון הדרושים, טרם התמקצעותה בתחום. היא למדה ייעוץ מס במכללת רמת גן בשנת 94, ובעלת ניסיון של שנים בתחום.

משרדה של דלית אוחיון ממוקם ברחובות, וכן היא עובדת עם משרד רואה חשבון בשוהם ובתל אביב לטובת לקוחות מאזור המרכז. מעבר לכך ומתוך הבנת צרכי הלקוח, דלית מספקת שירותי ייעוץ מס עד הבית – בתיאום מראש.

דלית אוחיון. צילום: לילך תוינה

דלית אוחיון. צילום: לילך תוינה

משרד בוטיק בדגש על הלקוח במרכז

משרד ייעוץ מס דלית אוחיון הוא משרד בוטיק, מקצועי, איכותי ובעל שירות לקוחות בסטנדרטים מהגבוהים שיש. הבידול של משרדה הוא בתפישת השירות המתקדמת, הבנת צרכי הלקוח וראייתו במרכז, תוך התאמת שירותי הייעוץ על פי צרכיו המקצועיים. דלית מקפידה לשמור עם הלקוחות על קשר ישיר לכל אורך השנה, ולבצע תכנון מקיף ומעמיק מדי חודש בחודשו.

"אני מדברת עם לקוחותיי בגובה העיניים וחשוב לי לשמור על הקשר האישי ללא התנשאות ואף תוך עידוד לשאלות, כדי שיבינו ויתמצאו בענייני המס. כחלק מהשירותים שמשרדי מספק, אני שולחת ללקוחותיי דוחות מעודכנים לגבי מצב העסק, דוח רווח והפסד, ומתאמת פגישות ושיחות בכל רגע בו נראה שישנה בעיה פיננסית". אומרת דלית.

מלבד שירותי ייעוץ מס, משרד דלית אוחיון מספק שירותים נוספים, ביניהם: ייעוץ לשכירים המעוניינים לעבוד כעצמאיים – פגישת ייעוץ וכדאיות הכוללת סימולציות של הכנסות והוצאות. שירות פתיחות וסגירות תיקים, שירותי הנהלת חשבונות, משכורות, דוחות אישיים, הצהרות הון, דוחות לבנקים, החזרי מס, תאומי מס, וכן מבצעת עבור לקוחותיה 3 תכנוני מס בשנה, וליווי מול רשויות המס.

היא עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובתוכנות החדשניות בשוק, לביצוע שירות מהיר וישיר עבור לקוחותיה. כמו כן, חברה בלשכת יועצי המס – דרכם היא עושה השתלמויות ומתעדכנת בחוקים החדשים בכל עת.

כתובת המשרד: בני משה 1 רחובות

טלפון: 050-7577699

מעבר לעמוד הפייסבוק

דלית אוחיון: ייעוץ מס

דלית אוחיון: ייעוץ מס


סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

כאזרחים שומרים חוק אנחנו מקפידים לשלם מיסים בזמן. למרות זאת תשלומי מיסים נחשבים בעיניי רבים כמשהו מורכב וסבוך. עולם המושגים בכל הקשור לתשלומי מיסים זר לנו לחלוטין ורובנו לא מבינים פעמים רבות על מה אנחנו משלמים וכמה. כך קורה שלעיתים בשל חוסר ההבנה והבקיאות שלנו בתחום המיסוי, נשלם יותר ממה שהיינו אמורים לשלם לו היינו מסתייעים ביועץ מס מקצועי.

"אין זה משנה אם מדובר בשכירים או בעלי עסקים קטנים, גדולים ובינוניים, רובנו מעדיפים שלא להתעסק בעצמנו בכל הקשור בהנהלת החשבונות, תשלום המיסים, עריכת דוחות ובדיקתם" אומר רונן סמחוביץ יועץ מס בכיר בסמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות. "לבחירת אנשי מקצוע בעלי ניסיון, ידע ומוניטין מתחום המיסוי ישנה חשיבות רבה עבור כל אזרח בעצם".

'החזרים' מבית סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

'החזרים' מבית סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

מי בעצם זקוק ליעוץ מס?

"כל אחד בעצם. שכירים רבים זקוקים לשירותי יועץ מס שיבצע עבורם בצורה הטובה ביותר בדיקות להחזרי מס. מדובר בפעולה שרוב השכירים לא טורחים לעשות בין אם מחוסר הבנה ובין אם מחוסר רצון להתעסק עם ניירת מול רשויות המס. בדיקה קצרה יכולה לגלות אם אתם יכולים לקבל כסף מהמדינה ולעיתים מדובר בהרבה כסף".

"כשמדובר בבעלי עסקים החשיבות גדולה עוד יותר. בעלי עסקים- קטנים, בינוניים, גדולים וחברות בע"מ אמורים לעסוק בפיתוח העיסקי וסוגיות פיננסיות כמו יעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, עריכת דוחות שנתיים, הצהרות הון וייצוג מול רשויות המס חשוב וכדאי להשאיר לאנשי מקצוע המתמחים בתחום דוגמת יועצי מס".

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות הינו משרד יועצי מס בראשון לציון שהוקם בשנת 2009 על ידי רונן סמחוביץ ואבי ושדי, יועצי מס מוסמכים וחשבי שכר בכירים. לשניים ניסיון רב שנים בתחום ייעוץ מס, הנהלת חשבונות וחשבות השכר אותו רכשו במהלך השנים הרבות כעצמאים וכשכירים במשרדי רואי חשבון.

צוות המשרד כולל מנהלי חשבונות, חשבי שכר, יועצי מס, כלכלנים ורואי חשבון מקצועיים, מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה. בין השירותים שמעניק המשרד: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, הכנת משכורות, חשבות שכר, ניהול פיננסי שוטף, ביקורת חברות, החזרי מס וגיוס אשראי בנקאי וחוץ בנקאי. אנחנו מייצגים את לקוחותינו מול רשויות המס וכמו כן, מעניק צוות המשרד ייעוץ ראשוני לפני הקמת עסק "פעמים רבות שכירים שואפים להפוך לעצמאים ולפתוח עסק. אנחנו מלווים אותם מהשלב הראשוני ועד הקמתו"

"אנחנו מעניקים שירות לחברות בע"מ, עצמאיים שהנם עוסק פטור ועוסק מורשה ושכירים. במשרדנו מערכות ממוחשבות המחוברות ומסונכרנות למע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי" מציין סמחוביץ.

"תודות לחיבור המערכות באפשרותנו לבצע פעולות במשרד מבלי לגשת לאותם גופים, ובכך לחסוך זמן וכסף רב ללקוחות. פעולות כמו פתיחת תיקים, קבלת התכתבויות עם פקידים בגופים אלה והחזרי מס הם רק חלק מהפעולות שניתן לבצע. לצד כל אלה אנחנו מקפידים להתחדש בתוכנות מקצועיות המייעלות את העבודה ומאפשרות לנו להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו" אומר רונן סמחוביץ.

בסמחוביץ- ושדי מתהדרים בתו אמון הציבור. המעניק תו תקן של תודעת שירות גבוהה, מצוינות ואיכות "מדובר בגוף שהינו ללא מטרות רווח וכולל עורכי דין הבודקים את איכות ורמת השירות הניתן במשרד. הם עושים זאת על ידי לקוחות סמויים. מדובר בתו תקן של איכות המוענק בהתאם לפרמטרים מחמירים בחוק הגנת הצרכן" מציין רונן סמחוביץ.

הבחירה במשרד יועצי מס המעניק מעטפת שירותים כולל כמו זאת הניתנת בסמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות היא שתחסוך לכם כסף רב ותסייע בהצלחת העסק שלכם.

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

לישנסקי 27, ראשל"צ

טלפון: 03-9442522

מעבר לאתר

סמחוביץ-ושדי: ייעוץ מס וחשבונאות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר