המבורגר הגראז (צילום: לדודי אייזנטל)
המבורגר הגראז (צילום: לדודי אייזנטל)

המבורגריות בראשון לציון שאתם חייבים להכיר

מחפשים אחר המבורגריות בראשון לציון שישאירו לכם טעם של עוד? יצאנו להכיר את המקומות המובילים בעיר וכבר לא יכולים לחכות לביקור הבא בהן

פורסם בתאריך: 22.11.18 10:37

הגראז'

מסעדת הגראז' נמצאת בצומת גן ורדים בתחנת דלק סונול (ומחזיקה סניף נוסף ברמת החייל). היא צעירה, יש בה אווירה קלילה והמנות מוגשות בול לצילום אינסטגרמי מדליק. המנות מפנקות ותמצאו בה תענוגות המבורגרים בניחוח דמויות מסרטי מאפיה מיתולוגים.

מה בתפריט ההמבורגרים?

כמה אתם פתוחים בראש ובטעם? בגראז' תמצאו המבורגרים החל מ 230 גר' של תערובת הבית. אליהם מצטרפים המבורגרים עם תיבול של פלפלים מקסיקנים חריפים או גבינה איטלקית ועשבי תיבול ולצידם גם המבורגר צמחוני עם אופציות הגשה כמנה טבעונית.
את כולם אפשר לשדרג עם תוספות של גואקמולה, גבינות, פטריות, ביצת עין , בצל מטוגן, אננס, "בייקון" טלה ועוד.

קולקציית המבוקשים - דיל המבורגר הכולל ספיישל טופינגס (צילום דודי אייזנטל)

קולקציית המבוקשים – דיל המבורגר הכולל ספיישל טופינגס (צילום דודי אייזנטל)

ההמלצות:

סופרנו – נטו בשר בתערובות ייחודית מתובל נטו בפלפל ומלח.
עליו ממליצים לשים את התוספות שאתם הכי אוהבים כדי גם ליהנות נטו מהבשר המשובח וגם להרים לו עם נגיעות של טעמים ייחודים לכם.

אל קאפונה – המבורגר במילוי תערובת גבינות ותיבול – הוא ייקח אתכם למסע טעמים שלא מבייש את שם המנה. כל המרכיבים יחד יוצרים את אחד ההמבורגרים הבשרניים שנותן כבוד לשילוב מנצח בין בשר עסיסי לגבינה משובחת.

שווה לדעת:

כלל ההמבורגרים המבוקשים, מתחלפים מידי מספר חודשים – כך ששווה לבוא שוב ושוב.
בחג החנוכה יעודכן תפריט מבוקשים חדש.
יש עסקיות צהריים שוות במיוחד ודילים משתנים שרצים לאורך כל היום.
מלבד ההמבורגרים המעולים תמצאו גם נקניקיות בייצור ביתי, מילקשייקים משוגעים (בטעמי סמורס, הרשיז ונוספים) וקינוחים מושחתים במיוחד, החל מהמגדל המוכר ועד הבננה לוטי.

כתובת:
צומת גן ורדים, תחנת דלק סונול, ראשון לציון
טלפון: 03-649-9600

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם


אנטריקוטה

מה הופך מסעדת בשרים סנטדרטית למקום מנצח? מתכונים קדחתניים ובלתי מתפשרים, מרכיבי מזון מהטריים ביותר שיש, מנות מפתיעות שמשאירות טעם של עוד וסטנדרטים של שירות לקוחות גבוהים ביותר – בכל אלו מחזיקה מסעדת אנטריקוטה, הממוקמת ברחוב הרצל 84 בראשון לציון.

מוריס אוחנה, בעל המסעדה, אומר: "מסעדת אנטריקוטה קיימת כבר יותר מעשור. את המסעדה הקמתי תוך  עבודה קשה ללא פשרות, ואני מנהל אותו כיום".

"בגיל 60 ופעילות של עשרות שנים בתחום המזון (בין היתר: שימשתי קבלן מזון בהנהלה הראשית של קופת חולים מכבי, הכנת מסנדוויצ'ים, ארוחות צהריים, אירועים ועוד, עבדתי כקבלן מזון בעיתון 'על המשמר' ובתפקידים משמעותיים נוספים), תמיד הייתי מקצועי ומאוד מבוקש בכל הקשור לאוכל". אוחנה מציין.

"הכישרון שלי ומה שמייחד אותי בתחום לכל אורך השנים הוא הוא לספק לאנשים את מה שעושה להם טוב. אני מאוד שירותי, והמטרה שלי לרצות את הלקוח כמה שיותר." הוא מוסיף.

על עולם המסעדנות הוא מספר: "מדובר בתחום קשה שממש מוציא ממך את הכל, כל זאת בלי שום ערובה לכך שתקבל תמורה, ורואים את זה בסטטיסטיקות: כ-9 מתוך 10 המסעדות שנפתחות בימינו, נסגרות תוך שנה. מדובר בענף שאם אתה לא נהנה ממנו, אתה לא תשרוד בו. אני פתחתי ענף שלא היה קיים, זאת לאחר שהסתובבתי בעולם ולמדתי את הכל לעומק. אני יודע שכדי להצליח במסעדה ובתחום האוכל, אתה צריך שהרבה מאד אנשים ירצו את המוצר שלך ושהוא יהיה כמה שיותר ייחודי ומקורי".

איך זה בא לידי ביטוי במסעדת אנטריקוטה?

"בניתי תפריט לא גדול. אין לנו צלחות ואני מוכר כריכים. מנת הבית שלנו – כריך אנטריקוט שמוגש בפרנה מרוקאית שיוצאת חמה מהתנור ביחד עם תרכובת הממרחים המומלצת לכריך שמכילה מיונז, חרדל דיז'ון וצ'ימיצ'ורי ביתי שאנחנו עושים במקום. הבשר עצמו הוא מנות של אנטריקוט מובחר מהבשר האיכותי ביותר שיש – אני מאוד מקפיד על האיכות שאני קונה. אני פורס אותו דק דק, מקפיץ אותו על הפלנצ'ה עם בצל, קצת צ'ימיצ'ורי, מלח ופלפל. עם השנים הרבות בתחום צברתי מיומנות בהקפצה כדי לא לשרוף את הבשר, וכל זה הולך בתוך הפרנה שהגודל שלה הוא פי 2 מהגודל של לחמניית בורגר. הלחמניה היא גדולה, חוצים אותה לשניים ומגישים אותה חמה וטרייה. למי שלא אוכל לחם, יש גם אופציה של סלט אנטריקוט." מפרט אוחנה.

"המנה השניה היא ההמבורגר שלנו, גם הוא מאוד איכותי ומורכב מ-40% אנטריקוט טחון בשילוב בשר בקר. כשאתה נותן בו ביס, אתה ישר מקבל טעמים אחרים ברמה שלא הכרת. המנה שלישית היא צ'יקן עוף – פילה עוף שאנחנו מקפיצים אותו על הפלאנצה והוא מגיע עם הפרנה וגם טעים מאוד."

מה עוד תוכל לספר על המנות והתוספות?

"המחירים מתבססים על גודל הבשר בכריך. הגדלים המוצעים הם 120/170/240/360/480/600 גרם. הצעירים לרוב אוהבים ללכת על ה-600 ומסיימים את המנה בלי בעיה. אפשר לקבל את הכריך עם ארוחה שמגיעה במגש מיוחד. התוספות הן טבעות בצל או צ'יפס, יש לנו גם את חמוצי הבית שאנו מכינים בשיטה מיוחדת עם מתכון מיוחד שלנו וניתן לשלב במגש. יש לנו גם רטבים שמעשירים את הטעמים וכל המוצרים שלנו עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. אנחנו גם עושים משלוחים לכל ראשון לציון."

"99% מהלקוחות שלנו מעדיפים לקחת את הארוחה, רק במקרים בהם מדובר בלקוח שלא אוכל צ'יפס או טבעות בצל בכלל אז הוא יעדיף לקחת רק את הכריך." מציין אוחנה. "זהו כל התפריט. זה יכול להשמע מעט, אולם מדובר בתפריט מלא באיכות של מוצרים ובאהבה. אנו נותנים את הנשמה. כל העובדים שלנו יודעים מה זה שירות ואנושיות. אלו הפרמטרים שנתנו לנו לזכות במקום ראשון באיזי בראשון לציון בדירוג חמשת המסעדות המובילות".

להנות מכל ביס. אנטריקוטה ראשון לציון

להנות מכל ביס. אנטריקוטה ראשון לציון

מי הוא הקהל שמגיע למסעדה?

"כולם באים לאכול אצלנו – צעירים, מבוגרים, אשכנזים, ספרדים ובקיצור, אנשים מכל הסוגים. אנחנו תמיד שואלים את האנשים שאוכלים אצלנו איך היתה הארוחה ותמיד מקבלים את הציונים הכי גבוהים." מתפאר אוחנה. "אני שומע משפטים שמאוד מחמיא לי לשמוע אותם. זה פשוט מרגש אותי מאוד לשמוע אנשים שבאים ואומרים לי "שמע אכלתי בים מקומות בארץ ובחו"ל ועכשיו אכלתי את הכריך הכי טוב שאכלתי בחיים שלי. לא בניו יורק ולא בשום מקום אחר, אלא אצלך".

"לגבי קהל חדש יש עדיין על מה לעבוד. החיסרון של המקום הוא המיקום שלו וזה מה שומנע ממנו התקדמות. אם היינו במקום ליד משרדים או מקום הומה אדם, המקום היה מתפוצץ. אנחנו מחכים ליום שהמקום יצליח בגדול וכדי להגיע לזה צריך לפצח את הנוסחה שתביא המון אנשים כל יום. דברים כאלו לא קורים כל יום, והמיקום לא יחזיק מסעדה לאורך שנים. הדבר היחיד שמחזיק מסעדה בטווח הארוך הוא בניית תפריט שהוא טוב ללקוחות וגורם להם לבחור בך. זה קשה מאוד להגיע למצב כזהף אבל אנטריקוטה בדרך לשם – והכל בזכות זה שאני עובד קשה בשביל זה, ואני מרים פה את העסק על כל פרט ופרט וכל לבנה ולבנה כדי שהכל ייצא לפועל.

רנטריקוט

רנטריקוט

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא לפתוח בכל עיר קטנה סניף של אנטריקוטה, בניהול אנשים מובחרים שיוכשרו אך ורק מתוך הסניף המקורי פה, זאת אחרי שנוודא את היכולות שלהם."

אנטריקוטה בר לאוהבי בשר

טלפון להזמנות 6830*

03-9508730

052-2491625 


MOSES

מסעדת MOSES , נמצאת במתחם המסעדות של הסינמה סיטי, עברה לאחרונה שינוי מהמם ומרענן. מלבד התפריט המוכר, תמצאו ספיישל המבורגר חובק עולם ייחודי עם טעמים מיוחדים. האווירה במקום כייפית, מתובלת במוזיקה מדליקה והמשלוחים מפנקים ומוקפדים.

לייט נייט במוזס. צילום: חיים יוסף

לייט נייט במוזס. צילום: חיים יוסף

מה בתפריט ההמבורגרים?

מגוון המבורגרים קלאסיים, ארטבורגר המורכב מבשר בקר וטלה, דאבל צ'יזבורגר, המבורגר אנטריקוט, מינימי, בורגר טבעוני והמבורגרים חובקי עולם עם אינטרפטציה של טעמים מהעולם.
והתוספות? קורנביף, חזה אווז, פטריות, רוטב גבינות חם, צ'דר, אמנטל, אננס, חלפיניו ועוד כאלה שמגוונות, מייחדות ומשדרגות את ההמבורגר בול לטעם הלקוחות.

ההמלצות:

ארטבורגר – גולת הכותרת של התפריט. מתכון הבית העשוי מנתחים מובחרים של בקר וכבש מוגש עם קטשופ פלפלים ביתי מיוחד הוא ההמלצה החמה ביותר. הטעם, המרקם והייחודיות שלו אינם משאירים אף אוהב המבורגרים אדיש אליו!

המבורגרים חובקי עולם – מפריז לבנקוק וגם לקאריביים – כל הטעמים ממטבחי העולם על הצלחת שלכם. הם מורכבים עם תוספות ורטבים סופר מדויקים שיוצרים טעם שלוקח אתכם בשניות מסביב לעולם. בתפריט הקבוע תמצאו את הפרנצ' בורגר, הפורטוגזי, בנקוק וקריביאן.

שווה לדעת:

כל שבועיים החברים במוזס ממציאים במיוחד לקהל אוהבי ההמבורגרים המבורגר חובק עולם חדש. כזה ש.. עוד לא טעמתם ורק לשבועיים!
בעסקיות של מוזס תמצאו ארוחות שלמות במחירים מעולים.
תפריט ה"לייט נייט" של מוזס מתחיל בשעה 23:00 והוא הפתרון הקלאסי לאוהבי הבשר הלילה.
שווה להיות "חבר ועד" – מועדון חברים מלא בהטבות מטורפות

כתובת:
ילדי טהרן 3, סינמה סיטי ראשון לציון
טלפון: 03-7164666
שעות פתיחה:
א’-ד’: 01:00 – 11:30
ה’: 02:00 – 11:30
ו’: 04:00 – 11:30
ש’: 02:00 – 11:30
משלוחים: 9449*

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם

ארטבורגר עם כרובית פריכה וודגס. צילום: חיים יוסף

ארטבורגר עם כרובית פריכה וודגס. צילום: חיים יוסף

 


קינג דיוויד בורגר KING DAVID | כשר

את מסעדת קינג דיוויד בורגר תמצאו בקניון לב ראשון (מתחם היכל התרבות) והיא מביאה איתה מתכון סודי שעובר במשפחה כבר 8 דורות ואת קציצות ההמבורגר מכינים מ 100% בקר אנגוס ארגנטינאי טרי טרי, לפי גודל נבחר, הנעשה מול עיני הלקוחות.

מה בתפריט?

המבורגרים של 100% בקר אנגוס ארגנטינאי.
את הגודל אתם קובעים והוא נע בין 100 גרם ועד 350 גרם – הכל לפי גודל הרעב שלכם.
ומה באמת חשוב? מה שמים מעל…
גם התוספות מעל ההמבורגר וגם התוספות בצד משדרגות את הטעם והופך הכל לחגיגה גדולה. הכי ממליצים על בצל מטוגן, פטריות מוקפצות, פלפל חלפיניו, חזה אווז מעושן, וביצת עין.

אם לא בא לכם על המבורגר, תוכלו לנסות את הכריכים המעולים כמו שניצל, חזה עוף, סלופי ג'ו, או כריך בשר דרום אמריקאי.

הצ'יזבורגר הכשר הראשון בישראל בקינג דיוויד

הצ'יזבורגר הכשר הראשון בישראל בקינג דיוויד

ההמלצות:

"הציזבורגר הכשר הראשון"
כמו בסרטים האמריקאים, זה שנראה הכי מגרה בעולם, כזה שיש בה לתת ביס בכל העסיסיות בו אבל… לא כשר.
ואצלנו, הסטארט אפ המקורי! צ'יזבורגר כשר עם צהובה מן הצומח…שדרוג מעולה!

וגם…ספיישלים מתחלפים
המבורגר שיק-שוק עם עגבניות חריפות וביצה עלומה,
המבורגר ת-סביח עם פרוסות חציל, ביצת עין וטחינעמבה,
המבורגר מרגז חריף אש, ועוד….

כתובת – ז'בוטינסקי 16 , ראשל"צ
טלפון במקום – 0733-744-244
משלוחים – ראשל"צ, חולון, בת ים, אזור, נס ציונה, באר יעקב, בית דגן, פלמחים.
שעות פעילות – א-ה בשעות 11:00-22:45 , ו-11:00-15:00 , מוצ"ש עד 22:45
כשר בהשגחת הרבנות ראשל"צ – ההמבורגר נטחן מבשר חלק ע"פ חומרת בית יוסף

קישור לאתר
דף הפייסבוק 

הצ'יזבורגר הכשר הראשון בישראל בקינג דיוויד בורגר

הצ'יזבורגר הכשר הראשון בישראל בקינג דיוויד בורגר


BLACK

מסעדת BLACK במתחם המסעדות מול האגם ביס פלנט היא חגיגה לאוהבי המבורגרים ובשר.
המקום מעוצב כדיינר מקסים עם בר תוסס במרכזו – כי מה משתלב עם בשר יותר מאלכוהול טוב ובירה?
על הטעמים אחראי השף צחי בוקששתר שמביא לתפריט 12 סוגי המבורגרים העשויים מנתחים מובחרים של בשר ישראלי טרי בשילוב מדויק שיוצרים טעמים נפלאים.

בלאק וואג'יו קשוח (צילום: יורם אשהיים)

בלאק וואג'יו קשוח (צילום: יורם אשהיים)

מה בתפריט ההמבורגרים?

מגוון שבהחלט נותן מענה לכל חובבי ההמבורגרים, גם לצמחוניים וטבעוניים.
החל מטעמים מכסיקנים, לשילוב מתוק, חריף , נגיעות אסיאתיות , אנטריקוט, טלה, בשר בשילוב תרד, פטריות ותרד, טעמים דרום אמריקאים וגם המבורגרים מוגזמים וסדרה מיוחדת של ממש מוגזמים לאמיצים בלבד!

ההמלצות:

המבורגר WAGYU – 220 גרם של המבורגר מבשר WAGYU איכותי ומובחר.

BLACK MAMBA – המבורגר במשקל 330 גרם בלחמנייה שחורה עם ערימת בצל מקורמל, פטריות שמפיניון ופורטבלו, 2 פרוסות חציל ברוטב ברביקיו

Bangkok – שלושה שיפודי בקר טחונים עם נענע, בזיליקום ופלפל חריף על מצא אורז עם רצועות אומלט, בוטנים רוטב קארי ירוק ופיקנטי.

שווה לדעת:

מוגש תפריט עסקיות בימים ראשון – חמישי בין השעות 12:00-17:00, תפריט לילה כל ערב החל מהשעה 22:00 (למעט ערבי אירועים מיוחדים), תפריט זוגי כל השבוע, תפריט של המבורגרים מוגזמים ומושחתים, מנות טבעוניות, קינוחים, תפריט אלכוהול, קוקטיילים, בירות ועוד פינוקים.

כתובת:
יס פלנט , רחוב המאה עשרים ואחת , מס' 4 ראשון לציון .
להזמנת מקומות – טלפון 03-5449988 , באמצעות וואטספ 054-4557281
שרות משלוחים לכל העיר ראשון לציון, או הזמנה ואיסוף עצמי . פתוח כל השבוע החל מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות .

דף המסעדה באתר הרשמי
דף הפייסבוק הרשתי 
דף האינסטגרם הרשתי

בלאק ממבה (צילום: יורם אשהיים)

בלאק ממבה (צילום: יורם אשהיים)


סוסו אנד סאנס

מסעדת המבורגרים של השף עומר מילר (חדר אוכל, השולחן) מעוצבת כדיינר אמריקאי באווירה צעירה וכיפית. התפריט מציע את ההמבורגרים האיכותיים שלמדנו להכיר מהרשת, מגוון תוספות מיוחדות ומשוגעות ששווה להתנסות בהן ואופציות טבעוניות וצמחוניות.

מה בתפריט

על ההמבורגרים שלכם כדאי ומומלץ לבחור מתוך מעל 20 (!) תוספות שונות ומגניבות לשדרוג הארוחה.

סוסו קלאסי – יחיד כפול או מפלצת שעליו.

סוסו 20:80 – 80% בקר ו-20% תוספת מעורבת בקציצה.

סוסו סלמון – סלמון, רוטב חלפיניו ליים, פטרוזיליה וגוואקמולה.

סוסו טבעוני – המבורגר מאורז, שיבולת שועל פטריות ובצלים מקורמלים.

ההמלצות

שניצבורגר – מנה מיוחדת לסניף ראשון לציון. המבורגר קלאסי בציפוי פריך, איולי חלפיניו וירקות טריים

ההמבורגרים הולכים מעולה עם תוספות כמו סלט ביצים או מק אנד צ'יז וגם ליד ההמבורגר יש אופציות מעולות כמו כדורי הפירה ברוטב צ'דר מושחת, צ'יפס בטטה או כדורי המק אנד ציז'.

עומר מילר: "ה'אני מאמין' של סוסו ובניו זה לבוא ולהתנסות בחוויות חדשות. כשאתה מגיע לפה אתה יכול לבנות את החולמות שלך בהמבורגר, יש פה אופציה לעוף לחלל, לא רוצה להמליץ רק על תוספת כזו או אחרת, יש פה מבחר גדול וכל פעם לנסות משהו חדש. המטרה פה זה לשמח אותך".

שווה לדעת

התפריט במקום מתעדכן ומתחדש וכל ביקור יכול להיות חוויה כיפית וחדשה. עוד שווה לדעת שגם בגזרת הקינוחים דאגו פה לתפריט משתנה ומושחת וכדאי להתעניין במקום.

עומר מילר: "מנה של המבורגר מטוגן בציפוי שניצל, מנה שאני מאד אוהב, מיוחדת לסניף הזה אבל מה שמיוחד ברשת זה שאנחנו כל הזמן מחדשים משנים ומגוונים את התפריט".

איך עומר מילר אוכל את ההמבורגר שלו?

"מתוך שינה, גם אני אוהב לגוון ולחדש לעצמי כל פעם עם משהו אחר".

סוסו אנד סאנס

כתובת –  משה הלוי 10, ראשל"צ

שעות – ראשון עד שבת, 12:00- מאוחר

אינסטגרם שחובה לבדוק 

המבורגר בסוסו אנד סאנס

המבורגר בסוסו אנד סאנס. צילום: ציון בלחסן

סוסו אנד סאנס. צילום: ציון בלחסן

סוסו אנד סאנס. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית בשיתוף ההמבורגריות


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר