מובילים מומלצים בראשון לציון (מאגר Shutterstock)
מובילים מומלצים בראשון לציון (מאגר Shutterstock)

מובילים מומלצים בראשון לציון | הכירו את הובלות דה לוקס

מעבר דירה הוא לא עניין פשוט. החיפושים, הדיונים, ההתרוצצויות, הסיכומים, החתימות, התשלומים - וזה רק לפני המעבר עצמו. גם כאן יש לא מעט עבודה לפניכם: אריזה, סידור, ניקיון, וכמובן ההובלה עצמה. לכולנו יש רכוש חשוב ומיוחד, ואנחנו רוצים שהכל יתבצע על הצד הטוב ביותר. יצאנו להכיר את חברת הובלות דה לוקס מראשון לציון

פורסם בתאריך: 20.11.18 21:37

החברה מתפרשת על פני זמן רב וגם מקומות רבים. "אנחנו קיימים כבר מעל 14 שנים" מספר בוריס, המקים והבעלים של העסק "מבחינת פריסה ארצית אנחנו נמצאים בתפוצה רחבה – מאשדוד ועד נתניה כך שיש הרבה עבודה ולקוחות שיכולים להעיד לטובה על השירות שלנו."

גם מבחינת סוג העסק, יש לבוריס הרבה לספר " אנחנו מובילים חפצים ורכוש מכל הסוגים, החל מהדברים הקטנים שלפעמים יכולים להיות חשובים לא פחות מהגדולים, גם תמונות וחפצים בכמויות שונות ועד דברים גדולים כמו דירות, חנויות ומפעלים." חולק בוריס "גם מבחינת הניידות אנחנו ורסיטליים: יש לנו משאית ורכב מסחרי מיני (ואן) שאיתו אנחנו נוסעים כמשפחה וכך אנחנו יכולים להתאים לכל לקוח את מה שצריך, בין אם מדובר בהובלה של משהו נקודתי לבין העברות של משפחות גדולות, עסקים, חברות ועוד מגוון אופציות. תמיד יש לנו מענה למה שהלקוח מבקש וזה מתבטא בכל תחום ושלב בהובלה".

גם היחס לעובדים וחוויית העבודה היומיומית מקבלים חשיבות של ממש בחברה " אנחנו שבעה עובדים, אבל זה לא מרגיש כמו עבודה. אנחנו ממש כמו משפחה. אנחנו אוכלים ושותים ביחד וגם מבלים המון זמן אחד עם השני, לא רק בעבודה. יש תחושה של אחדות וחמימות שהופכת את העסק להרבה יותר מעסק רגיל." מתגאה בוריס "אני גם דואג לכל אחד מהם בכל מה שצריך. דאגתי להדריך את העובדים בהנחיות בטיחות מיוחדות שלא יסבלו מבעיות גב או יקבלו הרניה חלילה – והכל בשיתוף של הניסיון הרב שלי. אני גם מלמד אותם איך להרים את החפצים בצורה שלא תפגע בהם או באחרים. הניסיון הרב שלנו גם מתבטא בכך שאנחנו שומרים על כל חפץ וחפץ כמו שצריך – בלי להפיל או לשבור כלום. בסופו של דבר, כבר עברנו הכל ולכן אנחנו יודעים תמיד מה יכול לקרות ובכך אנחנו מונעים מראש שלא יקרה שום נזק".

היחס החם מתבטא ומורגש גם בכל הקשור ללקוחות " אנחנו שומרים על יחסי אנוש מאד טובים – אנחנו אמינים מאוד ולקוחות מגיעים אלינו דרך פה לאוזן מהמלצות כך שאנחנו רואים כמעט בכל יום את שביעות הרצון של הלקוחות שממהרים לספר לחברים שלהם על השירות הטוב שהם קיבלו." מספר בוריס " אין מה לעשות, אני מאד אוהב שהלקוחות אומרים תודה רבה בסוף השליחות, ורואים שהם מעריכים מאד את העבודה הקשה שלנו וזאת כבר סיבה מעולה להמשיך ולעשות למען עוד ועוד לקוחות בכל יום ויום."

מה הלאה? לפי בוריס, הכל יכול להיות "אני בן 50, אבל יש לי עוד הרבה לעשות ברחבי ישראל ואני רואה את עצמי ממשיך בעסק בשמחה ובמסירות. לפני גיל 60, אין מה לדבר" הוא צוחק ומודה.

טלפון 052-6084999


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר