טיפול במרפאת Smile Now
טיפול במרפאת Smile Now

רופאי שיניים בראשון לציון

נמנעים מביקור במרפאת השיניים? מחפשים אחר רופא מקצועי ומיומן שיעמוד לרשותכם בכל שאלה או בעיה לגבי טיפולי השיניים שלכם? מצאנו עבורכם את טובי הרופאים העושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכדי שתוכלו לחזור לחייך

פורסם בתאריך: 15.11.18 14:33

בואו נודה על האמת, רובנו חוששים מביקור במרפאת השיניים ומשתדלים לדחות אותה ככל שניתן, אך לא מדובר בגזרת גורל. רופא שיניים סימפטי ומקצועי ימנע מכם לילות לבנים וכאבי שיניים מיותרים. מהן עצות הזהב למציאת הרופא שיטיב עם בריאותכם, אך גם ישמור על הכיס שלכם? ראשית, רופא שיניים אמין יעשה כל שביכולתו להציל את השיניים הטבעיות שלכם, ולא ימהר להמליץ על תחליף מלאכותי.

בדיקה יסודית ומקיפה תשקף נכונה את מצב החניכיים והשיניים שלכם. שימו לב כי הרופא אכן מקדיש לכך את הזמן הראוי (בין 30-60 דק') ומתייחס לכך בסבלנות ובמקצועיות, אל תחששו לשאול שאלות ולדרוש הסברים. לאחר שבדקתם שהאדם שמולכם הוא גם סימפטי ואדיב, כדאי לשאול האם הוא חבר בהסתדרות לרפואת שיניים. במידה וכן, דעו כי הרופאים החברים בהסתדרות כפופים לתקנון אתי מחמיר, דבר המקטין את הסיכון לסיבוכים ותרמיות. מבט חטוף בקירות שסביבכם יאמר לכם האם מדובר גם ברופא בעל רישיונות, המקפיד לעבור קורסים והכשרות מעת לעת. ודאו שהרופא, הסייעת וגם השיננית מקפידים על היגיינה, עובדים עם כפפות ומעקרים את כל הציוד לפני השימוש בו. בתום הטיפול ודאו שיצאתם עם תכנית לתחזוקת הפה המפרטת מה עליכם לעשות על מנת שהבעיות שטופלו לא יחזרו על עצמם.


המרכז לרפואת השיניים מתקדמת Dr.Eyal

טיפולי שיניים הם דבר שאף אחד מאתנו לא רוצה לקחת בו חלק באופן ייזום. רובנו מחזיקים בזיכרונות ילדות לא נעימים מטיפולי עבר, בהם ישבנו על כיסאו של רופא השיניים ונאלצנו לעבור חוויות שהיינו שמחים לוותר עליהן.
מאז אותם הימים עברו הרבה גשרים מעל המים, הטכנולוגיה והציוד הרפואי בהם משתמשים רופאי השיניים, הלכו והשתכללו במטרה להקל את טיפולי השיניים ולהפחית משמעותית את רמת הכאב של המטופל.

ההכרה בכך שהטכנולוגיות החדישות מקלות בכאב עדיין קשה לעיכול עבור אנשים רבים, אשר נמנעים מלהגיע לביקורות תקופתיות ולטפל בשיניים. תוצאת הזנחת הפה מסתכמת לרוב בצורך חדש בטיפולים מורכבים יותר על מנת להתמודד עם שיניים שלא קיבלו טיפול במשך תקופה ארוכה, וכן הוצאות כספיות כפולות ומשולשות ממה שהייתם משלמים, אם רק הייתם מגיעים בזמן.

הכירו את מרפאתו של ד״ר אייל אבי
הליכים רפואיים מיותרים כמו גם הוצאות כספיות גבוהות יכולים להימנע בנקל ע״י ביקור תקופתי במרפאת מומחים כזו של ד״ר אייל אבי. המרפאה הוותיקה והמוכרת קיימת כבר למעלה מ-20 שנה ורק לפני שנה וחצי עברה הקליניקה למקום חדש שעוצב כך שגם המטופלים המפוחדים ביותר ירגישו בנוח.

ד״ר אייל והצוות הנאמן (צילום עצמי)

ד״ר אייל והצוות הנאמן (צילום עצמי)

לרוב כשאנחנו מגיעים לרופאי שיניים ישנה אווירה קרה המזכירה בית חולים, ואם זה לא מספיק, ישנו גם מעין ריח המתלווה לכל מרפאת שיניים שמזכיר לנו ״באתם לעבור טיפול שיניים כואב״. את תחושת הקרירות הזאת החליפה מרפאתו של ד״ר אייל בחלל עיצובי נעים, עדין ומזמין, כזה שנעים לשהות בו, ואפילו את הריח של מרפאת השיניים דאגו להחליף בניחוחות פרחים מרגיעים שמצליחים בקלות להרגיע ולהשרות נחת.

תוספת נוספת חמודה ונעימה שעוזרת לאנשים להירגע היא בחירת הפלייליסט שיושמע במהלך הטיפול. כך שאם במקרה מוזיקה היא תרופת ההרגעה האהובה עליכם ביותר, תשמחו לשמוע שתוכלו לבחור בעצמכם את המוזיקה שתתנגן במהלך הטיפול.

מרפאת מומחים?
מרפאתו של ד״ר אייל אבי הינה מרפאת מומחים המתמחה בהשתלות שיניים ,שיקום ואסתטיקת הפה משמעות הדבר היא כי כל רופא אשר אליו תגיעו הוא רופא בעל לפחות 20 שנות ניסיון בתחומו אשר ראה כבר הכל ופיתח סט ידיים מקצועיות שידעו לטפל בכם במלוא העדינות עד להשלמת ההליך הרפואי.

על הצוות הרפואי שבמרפאה מנצח ד״ר אייל אבי בכבודו ובעצמו, מנהל הקליניקה והאחראי על שיקום ואסתטיקת הפה. לצידו של ד״ר אייל ישנם גם מומחי פה ולסת האחראים על כל הפעילות הכירורגית, רופאים המתמחים בטיפולי שורש וסתימות, וצוות של שינניות, כולם ככולם בוגרי האוניברסיטה העברית הדסה עין כרם.

הכל מתחיל באבחנה נכונה
ד״ר אייל אבי, המנהל הרפואי של הקליניקה מאמין שאבחנה נכונה היא בסיס לכל טיפול מוצלח. ב- 30 שנות ניסיון עבודה בכמה וכמה מרפאות גדולות כמנהל רפואי, צבר ד"ר אייל אבי ניסיון רב באבחנה נכונה ובבחירת תוכנית הטיפול הרלוונטית והמתאימה באופן אישי עבור כל לקוח.

השתלות שיניים, שיקום ואסתטיקת הפה
רבים מהמטופלים המגיעים לקליניקה מגיעים עבור השתלת שיניים לאחר שסבלו תקופה ארוכה מדימום בחניכיים ומכאבי שיניים, אך ישנם כאלה המגיעים ממניעים אסתטיים בלבד, בכדי לתת לפה מראה יפה יותר, כמו למשל לפני חתונה, אירוע חשוב או סתם לשיפור החיוך.

מה הוא תהליך השתלת שיניים?
בניגוד לדעה הרווחת השתלת שיניים היא לא הליך מסובך וארוך אלא פשוט תהליך הדרגתי. כלומר מורכב מהכנת הפה להטמעת השתלים, ריפוי האזור ושיקום הפה אחרי ההשתלות. חשוב לציין כי בתחילת תהליך הטיפול עד השיקום הקבוע של הפה תקבלו שיניים זמניות כך שבשום שלב בתהליך לא תהיו מחוסרי שיניים ותוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה .
התהליך עצמו לא כואב, ומתאים לכל מי שסובל מפה הרוס, מבעיות בשיניים המצריכות עקירה, או לאלה שפשוט רוצה להחזיר את הפה לימיו הזוהרים והנוצצים.

בריאות כללית ואסתטיקה
נוסף על השתלות השיניים תוכלו למצוא במקום גם טיפולים בסיסיים כגון סתימות וטיפולי שורש, וטיפולים אסתטיים דוגמאת ציפויי חרסינה בשיניים הקדמיות לשיפור החיוך תוך שני מפגשים בלבד והלבנות שיניים לחיוך זוהר יותר.

למה דווקא מרפאת השיניים של ד"ר אייל אבי ?
בקליניקה של ד"ר אייל אבי שמים דגש רב על יחסי רופא – מטופל ושואפים לבנות חמימות ונוחות מקסימלית עבור המטופלים. בנוסף לכך ד"ר אייל אבי והצוות הרפואי של המרפאה רואים באיכות הטיפול חשיבות עליונה. תוך כדי שימוש בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת על מנת שהצלחת הטיפול תהיה ארוכת טווח.
בסוף הטיפול לקוחות המרפאה מקבלים תעודת אחריות בכתב עבור הטיפולים שבוצעו.

אם אתם שמים לב שאתם כבר לא מרגישים בנוח לחייך חיוך רחב כמו בעבר, שקשה או כואב לכם לאכול, או אולי אפילו שהחניכיים שלכם מדממות, זו ההזדמנות שלכם לשנות את המצב. ואם אתם פשוט מפחדים מכאבים, מהרדמה או חוויתם טיפול טראומתי בעבר, תדעו שיש מישהו שיכול להקשיב לכם בסבלנות וללוות אתכם בצורה מקצועית ובשיטות מיוחדות שיעזרו לכם להתמודד עם הבעיה וידאגו להגשים לכם את החלום! בשיחת טלפון אחת תוכלו לקבוע תור למרפאתו של ד״ר אייל לבדיקת ייעוץ ללא תשלום שייתכן ותשנה את חייכם ותחזיר לכם את החיוך לפנים.

כתובת: שדרות בן גוריון 4, ראשל״צ (מרכז בן גוריון)
טלפון: 03-9515785 ,03-9515784, 03-9515783
שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

ד״ר אבי אייל (צילום עצמי)

ד״ר אבי אייל (צילום עצמי)


מרפאת "Smile Now"

מרפאת "Smile Now" בראשה של ד"ר צ'רנה דיאמנט מוכרת מאוד בקרב תושבי ראשון לציון והסביבה. כבר מעל לעשרים שנה המרפאה קיימת ושומרת על מוניטין גבוה בזכות השירות המקצועי והאדיב שד"ר צ'רנה מעניקה ללקוחות המגיעים לבקר במרפאה.

ד"ר צ'רנה דיאמנט

ד"ר צ'רנה דיאמנט

"Smile Now" היא מרפאת בוטיק כאשר שירות הלקוחות בה נמצא בעדיפות ראשונה. כל לקוח מקבל לווי אישי מרגע ההגעה למרפאה ועד לסיום הטיפול. "אני מאמינה שכל אחד שמגיע לטיפול צריך לקבל את הפינוק והזמן המיועד לו. הדיסקרטיות והאינטימיות מאוד חשובה ללקוחות שלי ולכן אני מקפידה על כך מאוד" מספרת ד"ר צ'רנה דיאמנט.
ד"ר צ'רנה היא בוגרת אוניברסיטת "קרול דוילה" בבוקרשט, בעלת 37 שנות ניסיון בתחום האורתודנטיה. "האורתודנטיה מתקדמת עם הטכנולוגיה כיום וכך חוסכת לפציינט טיפולים רבים ומקצרת את זמן ההחלמה בחצי. זאת לעומת השיטה המסורתית שמתרכזת בעקירות וניתוחים בלתי רצויים". מספרת צ'רנה.

מרפאת "Smile Now", מעניקה שירותים בתחום יישור שיניים והלסתות כאשר בעשור האחרון ככל שתחום אסתטיקת הפנים צבר תאוצה, פתחה ד"ר צ'רנה דיאמנט מחלקה נוספת העוסקת בתחום.
בין השירותים הרבים במחלקה זו תוכלו למצוא: פיסול פנים, בוטוקס, טשטוש קמטים, עיצוב שפתיים, טיפולים נגד נשירת שיער, עיבוי שפתיים הדגשת קו הלסת, PRF (להיט הצרת הפנים האחרון בארה"ב), עיבוי שיער ועוד. ד"ר צ'רנה דיאמנט עברה הסמכות והכשרות רבות בתחום האסתטי כאשר במרפאה היא משתמשת במכשור החדיש ביותר המאפשר לה להעניק את הטיפולים העדכניים ביותר תוך שמירה על סטריליות והיגיינה מריבית. כאשר תגיעו למרפאה תוכלו לקבל גם טיפולי שיניים וגם טיפולי פנים תחת קורת גג אחת כך שתצאו בריאים יותר, יפים יותר ומחיוכים יותר.

אם עדיין לא התחלתם לחייך, אז חשוב שתדעו כי הדגש במרפאה הוא על אווירה אישית, משפחתית ואינטימית.

ד"ר צ'רנה דיאמנט מסכמת: "אני מאמינה שאין חכם כבעל ניסיון, הניסיון עושה אותך מושלם"

טלפון: 052-2504899
כתובת: זד"ל 5, ראשון לציון
מתחם גן העיר, קומה ראשונה, חדר 24
לאתר האינטרנט של ד"ר צ'רנה דיאמנט ליחצו כאן

ד"ר צ'רנה

ד"ר צ'רנה


מרפאת השיניים של ד"ר אברבוך אלכסנדר: טיפול ללא כאב

מרפאת השיניים של ד"ר אלכסנדר אברבוך בראשון לציון, מציעה גישה חדשנית ומתקדמת לשליטה בכאבים ופוביות עבור מטופלים הסובלים מחרדה דנטלית עבור מטופלים רבים, הפחד מטיפול שיניים ומהכאבים הכרוכים בטיפול, הוא פחד משתק. מדובר בפוביה לכל דבר, ההרדמה המקומית עצמה המבוצעת ע"י מזרק גורמת לאנשים רבים לחרדה כה עצומה, עד כי הם נמנעים מהטיפול.

למרות שכיום מתבצעות הרדמות מקומיות במחטים זעירות, בשיטה הדרגתית ובאופן כמעט בלתי מורגש. ישנם מטופלים שאינם מסוגלים להתמודד עם החרדה.

במרפאת השיניים של ד"ר אברבוך בראשון לציון, מתייחסים למטופלים הסובלים מפאניקה וחרדות דנטליות, מטופלים עם מוגבלויות, ועם מחלות סיסטמיות, בכובד ראש. הם ייעדו מערך של צוות מקצועי משולב, אשר נדרש לצורך ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ובטשטוש עמוק, ביניהם רופא מרדים, מומחה לכאב, אחות טיפול נמרץ, ומכשור טכנולוגי מקיף לניטור הדופק והנשימה.

ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולי שיניים ביום אחד, תחת הרדמה מלאה וללא כאבים. המרפאה היא מרפאת בוטיק איכותית ומתקדמת, אשר נותנת מענה לכל בעיות הפה והשיניים. בנוסף, ניתן לבצע טיפולי אסתטיקה מתקדמים בפנים: בוטוקס, חומצה היאלרונית ומתיחת פנים ללא ניתוח ע"י רופא מקצועי, תוך כדי הרדמה מלאה ובהשגחת הצוות.

במרפאת השיניים מבוצעים כל סוגי טיפולי השיניים למבוגרים ולילדים, ביניהם: השתלות שיניים, טיפולי שורש, סתימות, עקירות, הרמת סינוס, כתרים וגשרים, ציפויי שיניים, אסתטיקה דנטלית, ועוד. כמו כן, ‏ המרפאה ערוכה ומקבלת מקרי חירום.

One stop shop לרפואת שיניים

מרפאת השיניים של ד"ר אברבוך מצוידת במיטב המכשור הטכנולוגי, מעבדת שיניים וטכנאים שנמצאים במרפאה ומאפשרים לחזור לשגרה עם שיניים ביום הטיפול.

המרפאה מצוידת במכשיר צילום פנורמי וסי.טי, כאשר הצילומים ללא תשלום וללא הגבלה, לצורך השגת אבחנה פנימית מדויקת ולהגיע לתוצאות האידאליות. כל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחד, כולל התאמת צבע של הכתרים הסופיים.

ד"ר אלכס אברבוך

דיר אברבוך עבר השלמה מקצועית לטיפול שיניים בהרדמה מלאה עם רופא מרדים בהכשרת בית איזי שפירא. בשנת 2011, הצטרף ד"ר אברבוך לרשת מרל"מ לרפואה דחופה, וניהל מחלקה פרטית של רפואת שיניים של מרל"מ. הוא היה הרופא האחראי במרפאות השיניים של מרל"מ ברמלה, ראשון לציון ורחובות, ומיצב את המרפאות הללו במקום מתקדם וגבוה. כמו כן, קיבל הפניות רבות מבתי חולים מובילים לטיפול במצבי חירום.

לאחר שסיים את עבודתו במרל"מ וצבר ניסיון מקיף ונרחב בכלל הטיפולים בדגש על טיפולי כירורגים, הוא הקים את מרפאתו בראשון לציון. המרפאה נבנתה בהשגחת המהנדס הראשי של בית חולים וולפסון, גדי דווידוביץ, המשמש גם כיועץ למשרד הבריאות – לתקנון של חדרי ניתוח. כך, תכנן ובנה ד"ר אברבוך מרפאה שנותנת מענה לניתוחים על פי תקנים מתקדמים של חדרי ניתוח ועל פי תקנים של משרד הבריאות כולל כל הציוד הנדרש.

ניסיונו הרב של ד"ר אברבוך מספק לו אפשרות לתת שירות מתקדם, שירותי חירום למטופליו 24/7 ללא תשלום למשך כל הטיפול. המטופלים מקבלים עשר שנות אחריות עבור הטיפולי שביצעו. בצעו במרפאתו.

כתובת המרפאה: הרצל 52 ראשון לציון
טלפון: 03-9677408, 054-5008008
קישור לאתר

ד"ר אברבך. צילום: אווה גרמן

ד"ר אברבוך. צילום: אווה גרמן


דוקטור שי גברא: רופא השיניים שיוציא מכם חיוך בכל ביקור

הכירו את ד"ר שי גברא, רופא שיניים וחניכיים וותיק שהתחיל את דרכו ברפואת השיניים בשנת 1992. ד"ר גברא עובד עם קשת רחבה של מטופלים מגילאי 6-99 ומקפיד לדבר בחרוזים: "אני בוגר הדסה מירושלים, עובד בעדינות ידיים ומשקיע מכל הלב כדי שתצאו עם חיוך בלב וללא כאב", מציין ד"ר גברא בחיוך.

את הקליניקה הפרטית שלו בראשון לציון פתח ד"ר גברא בשנת 2004, שם הוא מטפל בכל תחומי רפואת השיניים כמו אסתטיקה, כירורגיה, טיפולי שורש, שיקום, יישור שיניים בקשתיות שקופות ועוד. ד"ר גברא שם דגש בכל טיפול וטיפול על מניעת כאב ופתרון לתופעה השכיחה בקרב מטופלי רפואת השיניים – החרדה הדנטלית. "החרדה נובעת מחוסר ידע ושליטה, פחד מכאב ואי וודאות. אני מבסס את הטיפול על תקשורת והענקת ידע והסבר בגובה העיניים, כך יש למטופל שליטה לכל אורך הטיפול והוא יודע בדיוק מה הולך לקרות", מספר ד"ר גברא. המגע העדין, העבודה האסתטית להפליא והגישה האמפתית שלו מצליחים לגרום גם למטופלים המפוחדים ביותר לצאת מהקליניקה בחיוך, ולא לפחד לשוב בבדיקת הביקורת הבאה.

"שיטת הטיפול שלי מבוססת על שיטת TELL, SHOW, DO שמוכרת בעבודה עם ילדים. הגעתי לשיטה בתקופה בה עבדתי על הדוקטורט שלי שעסק בילדים ששברו שיניים קדמיות. המחקר התמקד בילדים שעברו טראומה שבוצע עליהם טיפול משמר. מאז החלטתי לאמץ את השיטה עם כל המטופלים והיא מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.

לד"ר גברא כאמור מטופלים בכל הגילאים. מטופלת אחת כבת 80 הגיעה אליו עם מצב רפואי שלא איפשר לה לבצע עקירות. לאחר שמספר רופאים ניסו להציל את המצב ולא הצליחו, ד"ר גברא הצליח להציל את השיניים שלה באמצעות טיפולי שורש ומבנים. סיפור הצלחה נוסף הוא של בחורה צעירה עם חרדה דנטלית קשה שלא היתה מסוגלת לשבת על כיסא הטיפולים. היום, לאחר טיפול מסור, יסודי ועדין אצל ד"ר גברא, ובו גם סתימות, טיפולי שורש וכתר, שנעשו כולם ללא כאב, החרדה נעלמה כלא היתה.

האווירה בקליניקה של ד"ר גברא משרה רוגע על כל מי שנכנס בדלת. מערכת היחסים עם המטופלים, שלמות הטיפול, האכפתיות והביטחון שכאן אין קיצורי דרך או פשרות, עושים את ההבדל ומתקנים את השם המפחיד שיצא לרופאי וטיפולי השיניים: "הקליניקה חמה ומשפחתית. המטופל מתפנק בתה, קפה ועוגה בכניסה למרות שנהוג לחשוב שרופאי שיניים מתנגדים לכל אלו", מספר ד"ר גברא בחיוך, "אני גדלתי בבית חם וזה היחס שמקבלים הלקוחות שלי". הקשר עם הלקוחות נשמר גם לאחר סיום הטיפול, ד"ר גברא וצוות הקליניקה דואגים לוודא שהמטופלים מרגישים טוב ועוקבים אחר הנחיותיהם להצלחת הטיפול.

במה שונה הטיפול עצמו מכל טיפול אחר?

"במספר פרמטרים: ההרדמה או האלחוש מתבצעים בצורה עדינה מאוד, ההרגעה היא גם פיזית וגם מנטלית. מניעת תחושת כאב בזריקה עצמה מתבצעת על ידי הרעדה של הרקמה וזריקה איטית מאוד. כל אלו מתבצעים כמובן בליווי הסברים יסודיים שמונעים את אי הוודאות מהטיפול, מפחיתים את החרדה ומבטלים את הכאב. גם לאחר הטיפול אני מעניק הסבר יסודי כדי למנוע חרדה נוספת. כשהגוף רגוע הכאב מופחת באופן אוטומטי".

איך הגעת לרפואת שיניים?

"תמיד התחברתי גם לתחום הרפואה וגם לתחום האמנות והאסתטיקה. רצה הגורל והתקבלתי ללימודי רפואת שיניים, באמצעותה אני מגשים גם את גישתי האמנותית והאסתטית וגם את החמלה שלי כרופא ואהבתי למקצוע. השילוב הזה מבחינתי הוא מדויק. כשאני מבצע טיפול של שחזור כמו למשל סתימות וכתרים, אני מתחבר לזה גם מהצד האמנותי שבי והכל חייב לצאת מושלם ואסתטי מבחינתי".

האם אתה עוסק בתחומי רפואה נוספים?

"בימים אלו אני מתמחה בטיפול בחומצה היאלורונית ובוטוקס להצערה וחידוש העור".

טלפון: 03-9640695
כתובת: חלוצי יסוד המעלה 7, ראשון לציון

שעות פעילות הקליניקה:
יום א':
16:00-20:00
יום ב': 16:00-20:30
יום ג': 09:15-14:00
יום ה': 08:30-15:30
יום ו': 08:30-14:00

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר