פיצוחי חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)
פיצוחי חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)

מחפשים אחר חנות תבלינים מומלצת בראשון לציון?

המבחר, הטעמים השונים, המרקם והחספוס שהם בעצמם ההווי הישראלי - הם אלו שהופכים את הפיצוחים לתחום שאנו חוזרים אליו שוב ושוב. אבל כמו בכל דבר בחיים - על טעם וריח לא מתווכחים, אבל כן מחפשים את הטעם והריח האולטימטיביים. אז איפה מוצאים את השילוב הנכון בראשון לציון? לנו יש את התשובה

פורסם בתאריך: 20.11.18 20:43

פיצוחי חממה אורגינל – חנות המפעל

החנות באה משושלת של שם דבר בתחום. "חברת פיצוחי חממה קיימת משנת 1979 והיא המובילה בארץ בכל הקשור לפיצוחים ופירות יבשים כבר כמעט 40 שנה" מספר דניאל רחמנוב, אחד הבעלים בעסק "החנות הזו היא בין היחידות בארץ שהיא חנות המפעל, ללא זיכיון וללא תיווך – החנויות האחרות נמצאות בלוד ובדרום ת"א. הבעלים של החנות הם הבעלים של חברת פיצוחי חממה (רובי וליאור), ושלושתינו שותפים ביחד בחנות – לכן קוראים ל.ד.ר, ראשי תיבות של השמות הפרטיים שלנו".

"בכל מה שקשור לפיצוחים ופירות יבשים, אין לנו מתחרים בארץ. לא במחיר ולא באיכות – זאת המומחיות שלנו" מתהדר רחמנוב "לגבי החנות בראשון לציון, הקמנו אותה ב-2016 ומאז בכל יום אנו מקבלים סחורה קלויה טריה מהמפעל. זה לא נגמר כאן – הסחורה נקלית בתנור ידני ולא אוטומטי כמו שיש ב95% מהחנויות, וכל מי שטועם קולט שיש כאן איכות אחרת, מיוחדת. אנחנו מקפידים על כל פרט בייחודית שלנו, וכל הפיצוחים נקלים במיוחד לסניף שלנו".

בנוסף לפיצוחים ופירות יבשים, החנות מציעה מגוון רחב של מאכלים מיוחדים. "בהיצע שלנו ניתן למצוא את כל סוגי התבלינים, קטניות, חלוות, סוכריות גומי במשקל, לוקומים וחמוצים: יש לנו סלטיה גדולה עם מעל 20 סוגי זיתים. בנוסף, יש גם מקרר של פירות קפואים. גם בפירות היבשים יש לנו הרבה פירות בלעדיים – תותים, מנגו וכו'" משתף רחמנוב.

"החנות היא חנות גדולה (כ-50 מ"ר) והיא עמוסה בכל טוב. השקענו רבות גם בנראות שלה והיא צבעונית, ססגונית ויפה – אני מוכן להתחייב שלא ראיתם חנויות כאלו בארץ ואפילו בחו"ל. הקסם הזה גרם לכך שהחנות נהפכה תוך זמן קצר לחנות הכי מצליחה של הרשת".

פיצוחי חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)

פיצוחי חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)

היצע נמדד גם בלקוחות, ונראה שגם כאן חשבו על הנושא לא מעט. "החנות עצמה כוללת הכשר מהדרין של בד"צ בית יוסף, כך שאנחנו מתאימים לקהל שמקפיד על כך" מציין רחמנוב "יש לנו גם הרבה מוצרים לקהל הטבעוני – שמנים ומוצרים שהם Vegan Friendly. גם מבחינת הבריאות, יש לנו המון פירות יבשים טבעיים ואורגניים ללא סוכר."
"בכל יום מבקרים אצלנו מאות לקוחות" חולק רחמנוב "ואנחנו רואים גם חדשים וגם קבועים. הרבה מאותם לקוחות חדשים חוזרים שוב ושוב בגלל האיכות, הטעם והשירות."
"רובם קונים פירות יבשים ופיצוחים כמובן, בפירות היבשים יש פופולאריות לתמר הסופר ג'מבו שנחשב לאחד המוצרים המובילים שלנו – גם איכות וגם מחיר מעולה. בפיצוחים, הכי פופולארי זה בוטנים וקשיו שגם הם כמובן מתהדרים באיכות של פיצוחי חממה".

"יש גם תפוצה לפי ימים" מרחיב רחמנוב "בימי רביעי וחמישי הרוב קונים תבלינים וקטניות בשביל התבשילים לשבת, ובימי שישי הרוב קונים פיצוחים, פירות יבשים וסוכריות גומי שמשמשים כקינוחים טעימים במיוחד לאחרי הקידוש בשישי בערב."

כמובן שכל חנות מורכבת ומתבססת גם על הצוות שלה, וגם על נושא זה יש לרחמנוב מה להגיד " יש לנו צוות שעובד כאן מהפתיחה ועד היום. כבר 3 שנים לא הוחלף שום דבר – אותו צוות אותו שירות. צוות קבוע במשמרת שנותנים שירות כל מה שצריך" מתגאה רחמנוב "הם מאוד בקיאים בנושא ומציעים עזרה, לבביים, שירותיים ומראים שיש לנו ניסיון של 40 שנה בתחום".

חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)

חממה ראשון לציון (צילום: רן אפללו)

ומה הלאה? " יש תכנון בעזרת השם להרחיב את החנות ולהוסיף מעדניית גבינות, שתשדרג את החנות אף יותר" משתף רחמנוב "בנוסף, יש לנו תכנון לפתוח עוד כמה סניפים גדולים בארץ בעזרת השם".

ימים א'-ה': 07:30 – 21:00
שישי: 07:30 – עד שעה לפני כניסת השבת
טלפון: 03-7772571

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם פיצוחי חממה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר