מוסכים מומלצים בראשון לציון
מוסכים מומלצים בראשון לציון

מוסכים מומלצים בראשון לציון

זיהתם תקלה לא ברורה ברכב ואתם מחפשים מוסך מוביל באזור? הכנו לכם רשימה של מוסכים מומלצים בראשון לציון שאתם חייבים להכיר. לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 2.11.18 10:34

מוסך הכוכב

אנחנו מעבירים לא מעט שעות מאוחרי ההגה. הנסיעות לעבודה, לסידורים ולבילויים משפחתיים נעשים ברכב שנוסע קילומטרים רבים וזאת לעיתים, מבלי שנרגיש בכך. כדי שהרכב ימשיך לשמש אותנו באופן הטוב ביותר חשוב להקפיד על תחזוקתו השוטפת "בעלי רכבים יודעים שרכב טוב הוא רכב שאנחנו שומרים עליו. לכן יש להקפיד להגיע למוסך ולבצע טיפולים שוטפים שיבטיחו שהרכב יישמר לאורך זמן בתורה הטובה ביותר" אומר ציון עקרבי, בעלים ומנהל מוסך הכוכב בראשון לציון.

מוסך הכוכב הוקם לפני תשע שנים בראשון לציון ומאז משרת נאמנה את תושבי ראשון לציון והסביבה. נהגים ובעלי רכבים הפכו במרוצת הזמן ללקוחות קבועים שמפקידים בידיו של ציון וצוות המוסך המקצועי את רכבם בידיעה שיזכה לטיפול מקצועי ומסור. המוסך הינו מוסך מורשה משרד התחבורה וציון עקרבי שהקים אותו הוא בעל ניסיון של למעלה מ- 50 שנות ניסיון כמכונאי רכב מוסמך במוסכים של חברות הרכב המובילות בתחום "כאיש מקצוע מוסמך אני וצוות המוסך מקפידים לעבור הכשרות בתחום מכונאות וחשמלאות הרכב. חשוב לנו להתעדכן ולהתחדש בכך להבטיח ללקוחות את הטיפול המקצועי ביותר", אומר עקרבי.

במוסך הכוכב ארבע מחלקות שונות: מחלקת דיאגנוסטיקה לאבחון תקלות ברכב, מחלקת מכונאות רכב, מחלקת חשמלאות רכב ומחלקת מיזוג אוויר. צוות המוסך כולל אנשי מקצוע שהנם מכונאי רכב מורשים.

במחלקות השונות תהנו משירות אמין ומקצועי ומגוון טיפולים רחב המוצעים לנהגים כל סוגי הרכבים. "בתחילת הדרך הענקנו שירות מקצועי וטיפולים לרכבים יפנים וקוריאניים. על מנת לספק לנהגים מענה התחלנו בשנים האחרונות להציע שירותים לרכבים מארצות הברית ומאירופה. במוסך אנחנו מציעים חלפים מקוריים או חליפיים בהתאמה להמלצת היצרן ובהתאם לרצון הלקוחות"

עקרבי עוסק בטיפול, תיקון ושימור של רכבי אספנות משנות ה- 30 וה- 40 "מה שהחל כתחביב לפני שנים רבות הפך לתחום שהקפדתי להתמקצע ולהתמחות בו. במוסך אני מטפל ברכבי אספנות קלאסיים ודואג לחדש, לשפץ ולשמר אותם על הצד הטוב ביותר. מדובר בנישה קטנה עם נהגים שמאוד אוהבים את כל ההתעסקות ברכב ומקפידים לתחזק את הרכב האספנות שלהם", אומר עקרבי.

"אנחנו מקפידים לעדכן את הלקוח בכל שלבי הטיפול והעבודה. בכדי שנוכל להעניק ללקוחותינו את השירות היעיל, הטוב והמתאים אנו עושים שימוש בטכנולוגיות ומכשור מתקדמים. כל זאת לצד עבודה מקצועית ויחס אישי".

מוסך הכוכב, ראזון לציון

בן צבי 41, ראשון לציון

טלפון: 03-9418882

מעבר לעמוד הפייסבוק

שעות פעילות

ימים ראשון- חמישי: 08:00-18:00

יום שישי: 08:00-12:00


י.ג.ל מוסך אוטו פרונט בע״מ

בעוד שרובנו לא מבינים מה קורה מתחת למכסה המנועה או לשילדה, דבר אחד אנחנו תמיד יודעים בוודאות – מתי יש לנו תקלה ברכב. תקלות ברכב הן כמו בעיות ברכיים במובן מסויים; למרות שאנחנו לא יודעים מה המקור שלהן, אנחנו כן חשים בהן ועל כן הולכים לאדם שיטפל בהן. במקרה של בעיות ברכיים אנחנו מגיעים לרופא, ובמקרה של בעיות ברכב, הרופא הוא המוסכניק המוכשר.

מוסך ״י.ג.ל מוסך אוטו פרונט בע״מ״ שבבעלותו של יובל ג'רסי קיים כבר 25 שנה, אך עבר לבעלותו של ג'רסי עצמו לפני מספר חודשים. בכך צירף ג'רסי מוסך נוסף לרשת המוסכים שלו, המונה כעת כבר שלושה מוסכים ברחבי הארץ.
את המוסך שעבר לבעלותו מנהל ג'רסי מקרוב, כשההתמחות הספציפית והיחודית של המקום היא כיווני פרונט.

התמחות בכיווני פרונט (צילום עצמי)

התמחות בכיווני פרונט (צילום עצמי)

אחת הבעיות הנפוצות ומסכנות החיים קשורה לגלגלי הרכב ולאופן בו הם מכוונים. הפרונט הוא זה שאחראי על כך שכל הגלגלים יהיו מאוזנים ויסעו בצורה תקינה, אך לעיתים גם הוא יוצא מהזווית ויש לכווננו מחדש. שינוי זווית הפרונט יכול לנבוע מסיבות שונות ומגוונות כמו תאונה, צמיגים שנשחקו או לא הוחלפו במשך הרבה זמן ואפילו אם סתם בטעות נכנסתם במדרכה.

אם זיהיתים כי הפרונט שלכם לא מכוון, יש לקחת את הרכב למוסך בהקדם המיידי, על מנת להימנע מתאונות דרכים שכבר עלולות לעשות לכם נזק בריאותי. ואם בריאותכם לא חשובה לכם מספיק ואתם חושבים שכל עוד תיסעו בזהירות הכל יהיה בסדר, כדאי שתדעו שלפרונט לא מכוון מצטרפת גם עלות כספית. רכב שהפרונט שלו לא מכוון עלול לפרק את ההגה ואת המשלושים, דבר המצרף עלויות נוספות לתיקון שכעת אתם כבר חייבים לעשות.

חשוב להגיע לבדיקה לפני שתכנסו לנזקים בשווי גבוהה יותר (צילום עצמי)

חשוב להגיע לבדיקה לפני שתכנסו לנזקים בשווי גבוהה יותר (צילום עצמי)

אז איך תדעו שהגיע הזמן לכוון את הפרונט?
הדרכים לזהות פרונט לא מכוון רבות וקל לזהות אותן. רעידות בהגה; שריקה או חריקה בסיבובים; קושי לסובב את הרכב והגה שלא חוזר אחרי הסיבוב, אלו הן התופעות העיקריות שצריכות להדליק לכם נורה ולהזכיר לכם שהגיע הזמן להגיע ל״אוטו פרונט בע״מ״ לפני שיהיה מאוחר.
כל רכב המגיע לכיוון פרונט יוצא מהמוסך לאחר שעשה יישור וכיוון סרן קידמי, איזון וכיוון גלגלים.

נוסף על כיווני הפרונט שתמצאו במוסך ״י.ג.ל מוסך אוטו פרונט בע״מ״, תוכלו למצוא במקום עוד מספר שירותים משלימים שיחסכו לכם הרבה זמן והרבה טרחה.
בין השירותים שבמקום ישנם שירותי מכונאות רכב כללית, טיפולים והחלפת בלמים, הכנה והעברה לטסט, החלפת רצועות טיימינג וטיפול עשרת אלפים. את טיפול העשרת אלפים מבצעים במוסך לפי הוראות היצרן כשבמהלכו מחליפים שמנים ופילטרים, עושים בדיקת בלמים ובודקים באופן כללי שהרכב תקין ובטוח לנסיעה.

״י.ג.ל מוסך אוטו פרונט בע״מ״ מציע מגוון שירותים ועומד לרשות לקוחותיו עם צוות אדיב, אמין ומקצועי שזמין לכל שאלה. כעת כשאתם יודעים מה הן תופעות הלוואי של פרונט לא מכוון תוכלו להגיע למוסך, לעשות כיוון פרונט ולחזור לכביש בבטיחות ובזהירות.

כתובת: שמוטקין 31, ראשון לציון
שעות פעילות:
א-ה': 17:00-08:00
ו': 12:00-08:00
טלפון: 03-9660992 

לחצו כאן, לקבלת מידע על מבצעים במוסך אוטו פרונט

צוות אדיב, אמין ומקצועי שזמין לכל שאלה (צילום עצמי)

צוות אדיב, אמין ומקצועי שזמין לכל שאלה (צילום עצמי)


י. קארו שרותי פחחות וצבע 

מכות ופגיעות ברכב מותירות לא פעם סימנים, שריטות וקילופי צבע הפוגמים במצבו ובמראהו של הרכב. אנחנו עושים הכל כדי להמנע ממצבים שכאלה אבל כפי שידוע "תאונות קורות" ולעיתים רכבנו ייפגע גם אם ממש נשמור עליו לעיתים אפילו בעודו עומד בחניה. רכב שמתנגש בו מאחור, דלת שנפתחת ומקלפת את הצבע ותא מטען שמתרומם ושורט אותו יפגמו במראה הכללי היפה והשמור של הרכב שלנו- וזה בנוסף למקרים של תאונות שמביאו את הרכב למצבים קשים יותר.

י. קארו ראשון לציון. תמונה באדיבות הלקוח

י. קארו ראשון לציון. תמונה באדיבות הלקוח

"טיפולי פחחות וצבע יש לבצע בתדירות סבירה על מנת לשמור עליו ולמנוע מצבים בהם ברכבכם מתפתחת חלודה וצבעו נשחק. גם במקרים בהם אתם נוסעים באוטו ורוצים להנות מרכב בעל מראה יפה וגם במקרים בהם מדובר ברכב שאתם מעוניינים למכור, חשוב להבין שטיפולי פחחות וצבע לרכב שלכם הם הכרחיים". אומר יוסי קארו, בעלים ומנהל י. קארו שרותי פחחות וצבע בע"מ.

מוסך י. קארו ראשון לציון. תמונה באדיבות הלקוח

מוסך י. קארו ראשון לציון. תמונה באדיבות הלקוח

י. קארו שרותי פחחות וצבע בע"מ הינו מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה שהוקם על ידי יוסף קארו, שהוא בעל ניסיון רב של 35 שנים. את המוסך הנושא את שמו הקים בשנת 2007 ומאז צבר קהל לקוחות נאמן המפקיד את רכבם בידי הצוות המנוסה והמקצועי. במוסך עומדים לשירותכם אנשי צוות שעוברים ועברו הכשרות והסמכות מתאימות המציבים סטנדרט שירות גבוה בכל הקשור בפחחות וצבע לרכב שלכם.

יוסי והצוות המקצועי מתמחים בטיפול בכל הקשור בפחחות וצבע ומאפשרים לכם להנות ממגוון טיפולים רחב שיסייע לרכב שלכם לשמור על מראה כללי יפה. בין הטיפולים נמצא: תיקוני פגוש, כנף ודלתות לרכבים מכל הסוגים והמותגים. המוסך הוותיק מציע ללקוחותיו את המכשור המתקדם ביותר כולל תנורי צבע משוכללים ומכשיר מתיחת שלדות המסייע לטיפול במקרים של תאונות ברכב.

את השירותים במוסך מציעים לכל סוגי הרכבים ועובדים בהסדרים עם חברות הביטוח- מה שמאפשר לכם להיות רגועים בכל הקשור לטיפול המסור ברכב. השירות במקום הוא מקצועי ויעיל ולדברי יוסי העבודה מתבצעת במהירות המירבית, וזאת כמובן בהתאם למצב בו הרכב הגיע למוסך. לאחר הטיפול של אנשי צוות מוסך קארו תקבלו לידכם את הרכב במראה חדש שלא הכרתם.

"במוסך אנחנו מציעים מגוון טיפולי פחחות וצבע מקצועיים שיבטיחו לכם כלי רכב בעל מראה סוחט מחמאות. כל זאת תוך מתן יחס אישי ואדיב ובסטנדרט שירות מקצועי גבוה המאפשר לכם להיות בטוחים שהרכב שלכם בידיים טובות"

י. קארו שרותי פחחות וצבע בע"מ

גינצבורג 8, ראשון לציון

טלפון: 03-558-2121

מעבר לאתר

שעות פעילות

ימים ראשון- חמישי: 07:00-16:00

יום שישי: 07:00-13:00


מרכז שירות שרתון פיג'ו סיטרואן

אין דבר העומד בפני הרצון, זה מה שיגיד לכם דוד אוזן שרכש לאחרונה את מוסך שרתון ובכך ממלא רשימה של שלושה מרכזי שירות רכב העומדים תחת ניהולו.
אוזן מחזיק בהבנה עמוקה בתחום הרכב ויכולות אנושיות מרשימות אשר לקחו אותו כל הדרך מתפקידו כחשמלאי רכב, שהתחיל לעבוד בתחום לפני כ-30 שנה, עד לתפקיד ניהולי שבו הוא פועל כבעלים של 3 מרכזי שירות לרכבים.

את מרכז שירות מורשה, שרתון פיג'ון סיטוראן, מקבוצת לובינסקי – יבואנית סיטרואן בישראל, פתחו מחדש ממש לאחרונה. המקום המרשים, גדוש הטכנולוגיות המתקדמות, הינו פרי חזונו של דוד אוזן, אשר ביקש להביא את ערכי הקידמה והשירותיות אל חזית מרכז השירות.

מרכז שירות פרי חזונו של דוד אוזן (צילום עצמי)

מרכז שירות פרי חזונו של דוד אוזן (צילום עצמי)

דוד מחזיק באמתחתו ניסיון רב ותעודות ניהול והסמכה בחשמל, ומיזוג ומכונאות רכבים היברדים. את מרכז שירות שרתון פיג'ו סיטרואן חידש לאחרונה מתוך התמקדות והזדהות עם צרכי הלקוח.
מרכז השירות אשר שוכן באזור התעשייה המזרחי של ראשון לציון, עומד בכל אמות המידה הנקבעות על ידי היצרן ומחוייב לאמנת השירות והחזון של דוד אוזן.
צוות המרכז המיומן דואג לעבודה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות, בין אם בבקרת האיכות הקפדנית, בתוצאות של איכות, בדיוק ויושרה ובשירות אדיב ויחס אישי וחם.

המקום עצמו מחולק למספר מחלקות, כל אחד ותחום ההתמחות שלה במטרה להעניק מענה מקצועי על כל בעיות הרכב השונות.

מספר מחלקות מקצועיות (צילום עצמי)

מספר מחלקות מקצועיות (צילום עצמי)

מחלקת הדיאגנוסטיקה שבמקום מחזיקה בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לטיפולים בכל דגמי פיג'ו וסיטרואן. בזכות הציוד הטכנולוגי המתקדם מסוגל צוות המקום לאתר ולזהות תקלות במהירות שיא ולמצוא עבורם את הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר.

מחלקת הפחחות והצבע מספקת מענה עבור כל מי שרכבו נשרט או עבר תאונה שדורשת שיפוצים קוסמטיים. המחלקה מחזיקה במכשור חדיש המאפשר לתקן את הרכב ולהחזירו למצב זהה לזה שאיתו הוא יצא מהמפעל.

מחלקת החשמל ומיזוג האוויר שבמרכז השירות תדאג לעזור לכם בתיקונים הקשורים במערכת המיזוג של הרכב ובכל בעיות החשמל הקטנות והמציקות שנוטות להופיע בדיוק ברגעים הכי לא נוחים.

אם אתם מחפשים מקום אמין אליו תוכלו להכניס את הרכב לתיקון מבלי לחשוש ממחירים מופרזים ו״הפתעות״ לא צפויות, מרכז שירות שרתון פיג'ו סיטרואן הוא המקום בשבילכם.

כתובת: רחוב פלוטיצקי 20 א.ת ישן ראשל״צ
שעות פעילות:
א'-ה': 16:30-07:30
יום ו': 12:00-07:30
טלפון: 03-9694481
פקס: 03-9664995

למעבר לאתר

אם אתם מחפשים מקום אמין, זה המקום בשבילכם (צילום עצמי)

אם אתם מחפשים מקום אמין, זה המקום בשבילכם (צילום עצמי)


מוסך מוטי ניסים, ראשון לציון

בואו נודה באמת – לרובנו אין את הידע וההבנה הנדרשים לטיפול ברכב. לכן כשבוחרים מוסך בו יעניקו לרכבנו את הטיפול הדרוש חשוב להתייחס למוניטין, למקצועיות ולידע של הצוות המקצועי בו. מכונאי רכב בעל ידע נרחב יאבחנו את התקלות והפגיעות ויציעו מגוון פתרונות רחב לתיקונן. גם בדיקות שנתיות ושגרתיות והכנת הרכב לטסט באופן מקצועי חשוב לדעת שתוכלו לבצע במקום המספק מענה מתאים.
"למוניטין, לוותק ולמקצועיות של בעל המוסך ישנה השפעה מכרעת על הטיפול שיוענק לרכב שלכם. לכן חשוב להבין מה ההכשרה של בעל המוסך והצוות שלו, איזה טיפולים ובדיקות תוכלו לבצע ומהי רמת המקצועיות של צוות המוסך". אומר מוטי ניסים, בעל מוסך מוטי ניסים בראשון לציון.

כבר 26 שנה שמוסך מוטי ניסים מעניק שירות מסור, מקצועי ואמין ללקוחות מרוצים. כלי הרכב זוכים לטיפולים, בדיקות ותיקונים בסטנדרטים גבוהים המבוצעים על ידי אנשי מקצוע שעברו ועוברים מגוון רחב של הכשרות והסמכות בתחום הרכב בארץ ובחו"ל. את המוסך הוותיק הקים מרדכי (מוטי) ניסים בשנת 1993 ביפו ולאחר מכן עבר המוסך לראשון לציון. המוסך הוותיק ובעל המוניטין הינו מוסך מורשה משרד התחבורה ולצידו של מוטי עובדים מכונאי רכב, חשמלאי רכב ואנשי מקצוע שיבטיחו שהרכב שלכם יזכה לטיפול הטוב ביותר.

תזכו לטיפול הטוב ביותר (צילום: מוטי ניסים)

תזכו לטיפול הטוב ביותר (צילום: מוטי ניסים)

במוסך הוותיק מטפלים בכל סוגי הרכבים ומתמחים בטיפול ברכבים של פז'ו, סיטרואן, יונדאי, מיצובישי ו- GM. "אנחנו מעניקים שירות ללקוחות בעלי רכבים מסוגים שונים. צוות המוסך עבר הכשרות והשתלמויות בחברת בוש (Bosch) בגרמניה והוסמך להעניק שירות וטיפול לרכבים היברידיים. בנוסף אנו מציעים מגוון רחב של טיפולים דוגמת: שיפוץ גירים אוטומטים ורובוטי, שיפוץ סטרטרים ואלטרנאטורים, החלפת מצברים, טיפולי חשמל ומיזוג אויר, מילוי גז למזגן, הזרקת דלק, מכונאות רכב ומגוון טיפולים תקופתיים. את הטיפולים נבצע לאחר שהרכב יעבור במחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת, ובה יאבחנו בצורה מדויקת את כל הדרוש לטיפול ולתיקון הרכב" אומר מוטי ניסים.

גם במקרים בהם יש צורך בהכנת רכבכם לטסט, הכנת הרכב למכירה ובהעברת טסט לרכב יספקו במוסך של מוטי ניסים מענה מקצועי ויסייעו לכם במשימה. "במוסך יקפידו אנשי המקצוע לספק מענה לכל הבדיקות הנדרשות במקרים של מכירת הרכב והכנת הרכב לטסט. אנחנו גם מבצעים בדיקות תקופתיות ובדיקות שגרתיות המאפשרות לכם להיות בטוחים כי הרכב שלכם מתוחזק כראוי ואתם יכולים לנהוג בו בבטחה בכביש".

מענה מקצועי (צילום: מוטי ניסים)

מענה מקצועי (צילום: מוטי ניסים)

החשש הגדול של נהגים רבים הוא לגלות במהלך נסיעה שישנה תקלה ברכב ולא ניתן להמשיך בנסיעה. אי הוודאות באשר למצבו של הרכב וחוסר היכולת להמשיך בנסיעה, גורמים לחוסר אונים. במוסך מוטי ניסים תגלו שגם בשעות מצוקה שכאלה יש לכם על מי לסמוך ולמי לפנות. "במוסך מסייע הצוות המקצועי בחילוצי דרך לנהגים שנתקעו עם רכבם עקב תקלות שונות באזורים שונים ברחבי הארץ. אנחנו מפעילים שירותי גרירה וחילוץ העומדים לרשות הנהגים בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע".

במוסך מוטי ניסים מעניקים לנהגים בטחון מלא שהרכב שלהם בידיים טובות. האבחון המקצועי, הטיפול המסור והידע הנרחב אותו מפגינים אנשי המקצוע ומכונאי הרכב במוסך בראשותו של מוטי ניסים, הופכים אותו למקום הבטוח, הטוב והנכון ביותר עבור הרכב שלכם.

כתובת: פלוטיצקי 10, ראשון לציון, 7536130
טלפון: 072-373-0338

שעות פעילות:
ימים ראשון- חמישי: 07:00-16:30
יום שישי: 07:00-12:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

הרכב שלכם בידיים טובות (צילום: מוטי ניסים)

הרכב שלכם בידיים טובות (צילום: מוטי ניסים)


מוסך דלתא ראשון בע"מ

מרכז השירות לרכב "דלתא ראשון בע"מ הוא אחד המוסכים הוותיקים והמוכרים בקרב תושבי העיר ראשון לציון. מרכז השירות מטפל בכל סוגי הרכבים והמותגים ומוכר כמוסך מומחה לרכבים מסוג Hyunday ו-KIA. כיום המוסך מנוהל ע"י טל ואיתי בן חיים, בניו של אמנון חיים שוילי אשר הקים את המוסך עוד בשנת 1973 בעשר אצבעות. האווירה המשפחתית והנעימה במוסך ניכרת מאוד, קהל לקוחותיהם הנאמן מעידים כי היחס האישי והאמינות של הצוות הן מעל המצופה. לפני 12 שנים נבנה המוסך החדש והוא שוכן בבניין בן שלוש קומות בו צוות המוסך נותן שירותים בתחומי הפחחות, צבע, מכונאות כללית, טיפולים שנתיים לפי מפרט יצרן הרכב, מחלקת דיאגנוסטיקה ושיפוץ תיבות הילוכים אוטומטיות. את מחלקת המכונאות מנהל עדי נוסבאום בעל מקצוע וותיק עם ידע וניסיון רב בתחום הרכב.

למוסך לקוחות מוסדיים ובעיקר פרטיים אשר ממשיכים להגיע פעם אחר פעם ורואים במוסך מקום אמין וישר וממליצים עליו למשפחתם וחבריהם.

המוסך שוכן באזור התעשייה הישן של ראשון לציון וכולל צוות של שלושה מכונאים וארבעה פחחים מיומנים ומקצועיים שנותנים שירות לבבי מלא ביחס אישי תוך שמירה על איכות גבוהה. "כל הצוות מונחה לתת את היחס האישי והשירות האמין בשקיפות מלאה מול הלקוח" מספר טל. "אנחנו לא מתפשרים על איכות ומקצועיות ומתמידים להעביר את הערכים האלו הלאה".

במרכז השירות מטפלים בלקוחות של כל חברות הביטוח באותם התנאים כמו במוסכי ההסדר וברמת תיקון איכותית וגבוהה תוך שמירה על כל הזכויות המגיעות למבוטחים על פי חוק. כמו כן, קיימת מחלקה לטיפול בתביעות ביטוח כולל תביעות צד ג'.
לקוחות רבים ממליצים על המוסך בעמוד הפייסבוק וגם באתר חוות הדעת "CARS", רפי לין.

אחת ההמלצות מתוך עמוד הפייסבוק:
"ב"ה שזכינו להכיר את מוסך דלתא, מקום שבו האנושיות קודמת לכל דבר ובנוסף מקצועיות ברמה גבוהה אני ובעלי מאוד התרשמנו ממכם וממליצים בחום לכל אחד לפני שהוא הולך לכל מוסך שווה לבוא למוסך דלתא גם אם הנסיעה ארוכה. אנחנו הגענו מחדרה לראשון אז תבינו כמה זה שווה את זה" (אתי פרץ).

ניתן להגיע להגיע במוסך כל יום בין השעות 7:00-17:00, בימי שלישי בין השעות : 7:00-14:00
ובימי שישי בין השעות: 7:00-13:00.
כתובת: בן לולו 3 א.ת ישן ראשון לציון
טלפון: 03-9562345 | 03-9669231

מעבר לעמוד הפייסבוק


מוסך חי

מוסך חי הוא מוסך ותיק ומוכר מאוד על ידי תושבי ראשון לציון והסביבה. המוסך נוסד ע"י חנה ויהודה בן דוד וכיום מנוהל ע"י בנם אשר בן דוד אשר מנחה את צוות המוסך לאותם ערכים שהנחילו בו הוריו: שירות אמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת. שמו של מוסך חי כבר הולך לפניו ולא בכדי. המוסך הופיע בתוכנית "יצאת צדיק" של חיים הכט ואושר על פי כל הפרמטרים במבחן: אמינות, מקצועיות, מחיר הוגן ללקוח ובאופן כללי יצאו צדיקים מעל המצופה! "לנוכח מופע הצדיקות הזה של אשר כל הפרמטרים של יצאת צדיק מתגדמים. האישיות המדהימה של הבחור הצעיר הזה טורפת את הכל. אשר לא רק שיצאת צדיק, יצאת ענק" אומר חיים הכט בתכנית. בנוסף המוסך זכה לתשבוחות גם בתכנית "הכל כלול" של סיוון קליין.

כבר שלושים שנה שהמוסך קיים וצבר לקוחות פרטיים ומוסדיים רבים. לקוחות המוסך ברובם חוזרים, ומעידים על האווירה והשירות האדיב שאשר וצוות המוסך המיומן משרים, ועל כן ממשיכים לפקוד את המוסך ולהעביר את הבשורה הלאה לחברים ומשפחה.

המוסך הוא מוסך מורשה משרד התחבורה ומורשה מטעם היבואן של חברת "Suzuki" ומעניק שירותים לכל סוגי הרכב. כמו כן, למוסך התמחות גבוהה ברכבים מסוג: קרייזלר, ג'יפ ודודג'.
בין שירותי המוסך: מכונאות רכב, פחחות וצבע, חשמל, דיאגנוסטיקה ומיזוג. המוסך שוכן באזור התעשייה החדש של ראשון לציון וברשותו הציוד החדיש ביותר בענף לטיפול רכבכם. כאשר תגיעו לטיפול או תיקון הרכב שלכם, אחד מאנשי הצוות יקבל אתכם באדיבות, יבדוק מולכם מה הבעיה ויבצע אבחון ראשוני. במידה והרכב דורש טיפול או תיקון, תוכלו להמתין בפינת הקפה הנעימה הכוללת שתייה חמה, קלה ואינטרנט חופשי או להפקיד את רכבכם אצל אנשי הצוות ללא דאגה ולחזור לאסוף אותו לאחר הטיפול. אשר מסכם: "אני מנחה את הצוות שלי לערכים של הגינות, אמינות ומקצועיות. חלק מהקסם שלנו הוא הצוות הקטן שקולע למטרה. הלקוחות שלנו כבר הפכו לחברים ולכן האווירה במוסך מאוד משפחתית. אני מזמין אתכם באהבה להגיע אלינו לטיפול ולקבל את השירות המקצועי ביותר". מוסך חי יצאו הכי צדיקים שאפשר, וביננו, זו ההוכחה הכי חשובה, מוזמנים להגיע ולהיווכח בעצמכם.

כתובת: אליהו איתן 10
טלפון: 03-9619410
קישור לאתר

מוסך חי

מוסך חי


מוסך פלדמן

אין ספק שהמוסך הוא מוסד מיוחד במינו. על פניו, הרוב הגדול של האזרחים צריכים אותו בנקודה כזו או אחרת, גם אם הרכב בדיוק ציין שנה, גם אם הכל מתנהל כשורה וכמובן שגם אם לא. יחד עם זאת, עם הנחיצות בא החשש – מוסכים רבים זוכים לרושם שלילי מפני אי ידיעה בנושא, חשש מרמאויות או טיפולים לא נחוצים וכמובן גם חששות לגבי טיב השירות והאחריות.
למזלנו, יש לא מעט מוסכים שמצדיקים את המקצוע ומראים אור אחר, כאלו שאין חשש לבוא אליהם ולחזור שוב ושוב לאחר שתקבלו שירות מעל ומעבר. אחד מהם הוא "מוסך איציק פלדמן בע"מ" הנמצא בראשון לציון.

איך הכל התחיל? "המוסך הוא בין המוסכים הראשונים בעיר, והכל התחיל עם אבא שלי, שהשתחרר מצה"ל לאחר שפיקד בבה"ד 20 והיה אחראי על הרכב בבסיס" מספר עומר פלדמן, בנו של איציק פלדמן, בעל ומקים המוסך "הוא פתח מוסך משלו בתל אביב בשנת 1977, ולאחר חמש שנים הוא הקים את המוסך כאן. בזמנו, היו כאן מעט מוסכים בודדים, ואני זוכר שבתור ילד לא הייתה אפילו גישת כביש למוסך עצמו, אך זה לא מנע ממנו לעבוד במסירות".

במרוצת השנים, העסק התפתח משמעותית "בתחילה היינו מוסך מורשה יבואן של סובארו ודהייטסו, אך בחלוף השנים המוסך נהפך לפרטי. הכל אצלנו מגובה בתעודות וכתבי הסמכה מקצועיים ואותנטיים לפי כל הדרישות והתקנים המחמירים", מספר עומר. "המוסך הזה הוא יותר מסתם מוסך. אבא שלי ואני בעצם עושים עבודה של דורות שאין לנו ספק שתמשיך הלאה. גדלתי לתוכו והוא בעצם חלק מהזיכרונות שלי. אפשר להגיד שנועדתי למקצוע הזה ואני נושא אותו בכבוד".

מוסך פלדמן

מוסך פלדמן

"אני הצטרפתי למוסך בשנת 2003 ומאז לוקח בו חלק פעיל ומוביל. בהכשרתי אני הנדסאי מכונות עם תואר ראשון במנהל עסקים ועם הסמכה לניהול מוסך ולאחר השתלמות בדיאגנוסטיקה, תחום שבו אני אחראי בעסק. אמא שלי גם אחראית עם הנהלת החשבונות במקום, כך שמדובר בעסק משפחתי לכל דבר." מרחיב פלדמן הבן.
מבחינה מקצועית, המוסך מציע הרבה מאוד שירותים מיוחדים "קודם כל – הייעוד שלנו הוא מכונאות. אנחנו נותנים שירות למיזוג אוויר, יש לנו נקודת שירות ואחריות של מצברים, נקודת שירות של וולטה וכמובן שאנחנו עושים הכל מהכל – טיפולים, מנועים, טסטים ובקיצור – כל מה שקשור למכונאות" מרחיב פלדמן.
"בנוסף לאבא שלי ואני, יש לנו שני עובדים ופקידה. העובדים שלנו באו מתחום המכונאות עם ניסיון רב והם נאמנים לקוד המצויינות והאמינות של המוסך שלנו. גם לקוחות שניגשים אלינו ישירות ייענו בחום ולא יישלחו "לדבר עם הפקידה" כמו במוסכים אחרים".

"אנחנו תמיד דואגים להישאר מעודכנים – גם מבחינת ההשתלמויות, אני הולך לכל השתלמות רלוונטית, וגם אבא שלי מצטרף אליי בגיל 72. אני עושה גם השתלמויות נוספות בדיאגנוסטיקה, בנוסף לכך שאני דואג לרכוש את הציוד החדיש והמעודכן ביותר. יחד עם זאת, משתף פלדמן "יש לו את התחושה ואת הלוק של מוסך של פעם. הרבה מהלקוחות אוהבים את זה ואפילו מבקשים להשאיר את המצב כקדמותו מפני שהם מתגעגעים לאווירה הזו. למעשה, אפילו מוסכים אחרים לפעמים באים ומחפשים חלקים של מכוניות ישנות לאספנות".

התחושה במוסכים היא בעייתית, אך במקרה זה נראה שהמצב שונה לגמרי "עוד דבר שמאוד בולט במוסך שלנו הוא שמדובר במוסך שבו אנשים מרגישים בבית. הרבה מהלקוחות שלנו הם לקוחות של שנים שנהפכו לקבועים ומאז באים לכל מה שצריך. אנחנו לא מזניחים גם את הלקוחות החדשים – גם אם הלקוח שלנו לא בקיא, אנחנו נשמח להסביר לו בנעימות את כל מה שצריך כדי שיבין בצורה קלה ופשוטה", מצהיר פלדמן. "איך זה מתבטא בפועל? יש לא מעט לקוחות שבאים כדי להגיד שלום, איחול לחג, לשבת לקפה ואפילו כדי לשחק ששבש באיזו הפוגה. הכל אצלנו נעשה בסבר פנים יפות וזוהי נקודה שחשוב לנו מאוד".

פריימן יעקב 14 ראשל"צ
03-9560087
קישור לאתר
שעות פתיחה:
א'-ה' 07:30 – 16:00
ו' 07:30 – 13:30

מוסך פלדמן

מוסך פלדמן


הכירו את מוסך "פרפקט אופנועים" בראשון לציון

אם יש לכם אופנוע, אתם בטח יודעים שמדובר בסיפור אהבה ללא תנאי. וכמו במערכת יחסים אמיתית צריך מדי פעם להגיע לטיפול כדי לשקם את הקשר ואת החלקים המרכיבים אותו בכדי לחזור לכביש כמו חדשים ולרכב בבטחה. אז אם אתם מחפשים מוסך אופנועים מומלץ כדאי שתכירו את "פרפקט אופנועים" בראשון לציון, מוסך האופנועים המוכר והוותיק שיטפל בכל בעיה או תקלה תוך מקצועיות, שירות אישי ובראש ובראשונה אמינות ללא פשרות.

המוסך קיים שלוש עשרה שנים ומנוהל ע"י יוסי בן חמו הבעלים. יוסי מספר: "בתחום האופנועים עובדים מהלב, זה יותר מפרנסה בשבילי. זה ממש דרך חיים". האמת היא שכולנו מסכימים שכדי להיות מקצוענים אמיתיים בכל תחום, מומלץ מאוד לאהוב את מה שאנחנו עושים. כשאתה אוהב את המקצוע, מרגישים את זה, ולכן אנחנו לא מופתעים בכלל שלקוחות המוסך חוזרים שוב ושוב אל פרפקט אופנועים כדי לקבל את השירות המסור של אנשי הצוות. ואם באהבה עסקינן, הלקוחות הנאמנים במיוחד הופכים להיות ממש כמו משפחה.

מוסך פרפקט אופנועים

מוסך פרפקט אופנועים

במוסך מציעים טיפולים שוטפים הכוללים אבחון תקלות, דיאגנוסטיקה טיפולי מנועים וגירים, ושיקום לאחר תאונות. כמו כן, ניתן לרכוש אופנועים מסוגים שונים ואביזרים חדשים לאופנוע ולקבל ייעוץ מהמומחים של המוסך.

צוות המוסך מקצועי ויסודי ומורכב מאנשי מקצוע ותיקים שממש חיים ונושמים אופנועים. יוסי מנחה את הצוות לערכים של מקצועיות, איכות ושירות אישי תוך תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים. "חשוב לנו מאוד שכל אופנוע יצא 'טיפ טופ' לאחר הטיפול אצלנו. אנחנו מקפידים על חלפים מקוריים ואיכותיים ומתייחסים לכל הפרטים הקטנים" מספר יוסי. כאשר תכנסו למוסך תוכלו ליהנות מפינת ישיבה נוחה ומזמינה כאשר קטי הפקידה תקבל אתכם בחיוך ותוביל אתכם לאיש המקצוע הרלוונטי אשר יבצע אבחון ראשוני של התקלה. בזמן התיקון תוכלו להמתין בעמדת הקבלה המרווחת עד סיום הטיפול או להמשיך ביום העבודה ולהגיע לאחר מספר שעות לקחת את האופנוע החדש והתקין.
הטיפ של יוסי לסיכום: "מומלץ מאוד פעם בשבוע לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי האופנוע. יש לבדוק אם הצמיג אינו סדוק ויבש. בדיקה שבועית יכולה ממש להציל חיים"

כתובת: שמוטקין 11, אזור תעשיה ישן ראשון לציון
קישור לדף הפייסבוק
טלפון:03-9589898
כרטיס ביקור

 


מוסך גולי

קיבלתם מכה ברכב, עברתם תאונה ואתם צריכים מוסך אמין ומקצוען שיתקן לכם אותו במינימום זמן. כדאי שתכירו את המוסך המוכר והוותיק "מוסך גולי" בראשון לציון, מוסך מורשה משרד התחבורה כבר יותר משלושים שנה באזור התעשיה הישן. מוסך גולי הוא מוסך משפחתי שהוקם ע"י מוטי גולי בשנת 1987, והיום מנוהל ע"י טל בנו. מוטי גולי החל את דרכו בתחום הרכב עוד בשנות ה-60, כאשר למד בערבים ועבד בתור מכונאי בבקרים, עד לגיוסו לצבא. בילדותו של מוטי, כאשר הבחין ברכבים היוצאים מן המוסך לאחר תאונה, הופתע כל פעם מחדש לנוכח המהפך שעברו. הדבר סיקרן אותו מאוד, וכך העמיק לתוך עולם פחחות הרכב. בתחילה צבר ניסיון במוסך מרכזי בעיר עד שפתח מוסך משלו. כנראה שהכל נשאר במשפחה כי סבו של מוטי היה פחח בעצמו עוד בשנות החמישים.

המוסך נותן שירותים בתחום הפחחות והצבע וכל התיקונים האפשריים לאחר תאונה תוך הסדרים מול רוב חברות הביטוח. במידה והרכב שלכם עבר תאונה, צוות המוסך יקבל אתכם באדיבות ומקצועיות ויטפל ברכבכם בתשומת לב וירידה לפרטים. במקום ללכת לסוכן ביטוח ולהתרוצץ בין מספר עסקים, מוסך גולי מציע שירות מיוחד בו תקבלו בנוסף לאבחון ולתיקונים, טיפול אישי בכל הניירת וטיפולי התביעה המתלווים לתאונה. "אנחנו מתייחסים לרכבים של הלקוחות שלנו כאילו והם היו הרכבים שלנו והשירות שלנו הוא מעל הכל" מספר טל גולי.

לקוחות רבים של המוסך הפכו כבר מזמן לחברים של הצוות. האווירה המיוחדת והמשפחתית מורגשת עוד מהרגע הראשון שנכנסים למוסך. קבלת הפנים המזמינה של אירית וחן, מנהלי השירות המסורים, עושה את כל ההבדל. תקבלו קודם כל קפה איכותי כדי שתרגישו בבית, ואם תצטרכו עזרה נוספת, צוות המוסך לא יהסס לתת שירות גם מעבר לשעות הקבלה. לא בכדי לקוחות המוסך הנאמנים מעידים כי השירות הוא הרבה מעל המצופה. "הרווחנו לקוח – הרווחנו חבר" אומר מוטי גולי.

אם החלטתם לשלוח את הרכב למוסך ואתם מחפשים מוסך מקצועי ועם ארגזים של יחס אישי תוכלו להגיע למוסך גולי שיעזור לכם לתקן את כל הבעיות בזמן שיא. מוזמנים להיווכח בעצמכם.

שעות הפעילות:

א'-ה' : 07:30-16:30
ו': 07:00-12:00
טלפון: 03-9659395
כתובת: משה בקר 35, אזור התעשייה הישן, ראשון לציון.

קישור לדף פייסבוק
קישור לאינסגרם
[email protected]

טל ומוטי גולי

טל ומוטי גולי

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם המוסכים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צבי טלית

    משפחתנו מטפלת בכל הרכבים אצל איציק ועומר פלדמן כבר שנים וזה מוסך שאתה מרגיש בו חלק מהמשפחה.
    אני מכיר כל מיני סיפורי זוועה על מוסכים ושמח לספר שהחוויה שלנו עם איציק ועומר היא שונה לחלוטין: מקצועיות ממעלה ראשונה, אכפתיות, מחירים הגיוניים ויחס שאין כדוגמתו.

  2. נהג חדש

    אני מטפל באופן קבוע במוסך חי הצוות תותח, אמין והוגן (אני נהג חדש ותמיד קל לעבוד על נהגים חדשים כי הם לא מכירים מחירים וכו אבל לא כאן) תמיד יוצא עם חיוך כל הכבוד על העבודה המשיכו כך 🙂

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר