משלוחים בבאר יעקב בתחום הפנאי: 4 עסקים שיפיגו לכם את השיעמום בבידוד. צילום: Fizkes, Shutterstock
משלוחים בבאר יעקב בתחום הפנאי: 4 עסקים שיפיגו לכם את השיעמום בבידוד. צילום: Fizkes, Shutterstock

משלוחים בבאר יעקב בתחום הפנאי: 4 עסקים שיפיגו לכם את השיעמום בבידוד

אל תתנו לבידוד לשגע אתכם. הכירו את העסקים שיגיעו אליכם עד הבית עם המשלוחים השווים, ויהפכו כל רגע של שיעמום לרגע של הנאה ויצירה

פורסם בתאריך: 25.3.20 11:09

רשת "ילדים" – בגדים וצעצועים

כנראה שאתם נמצאים הרבה מאוד בבית בימים אלו, ואולי כבר נמאס לכם מהטלויזיה, הטאבלט והטלפון. דווקא עכשיו, כשכל המשפחה בבית, כדאי לנצל את המצב לקירוב בין בני המשפחה, דרך משחקי קופסא שונים ופעילויות יצירה שיכולים להעביר לכם את הזמן ולתת גם ערך רב. ואפילו להתחדש בכמה בגדים חדשים לקראת בוא האביב. רשת "ילדים" בבאר יעקב מציעה את כל אלו ועוד.

קצת על המקום: "ילדים" היא רשת  בוטיק קסומה לבגדי ילדים ונוער הכוללת בתוכה גם חנות צעצועים, יצירה ומשחקי קופסא. תוכלו למצוא ברשת כל מה שילדים צריכים באיכות הגבוהה ביותר תוך שירות משפחתי ונעים.
מגיעים עד הבית עם: בגדי ילדים ותינוקות, נעליים אופנתיות, אקססוריז לילדות ונערות תיקי החתלה, מוצרי טקסטיל מפנקים, מתנות לידה וכל מה שעולם התינוקות והילדים, משחקי קופסא שונים – חשיבה, קלפים, מונופול ועוד, משחקי יצירה, צעצועים לכל הגילאים, כלי כתיבה וחומרי יצירה.
משלוחים: שירות המשלוחים מתוגבר לתושבי באר יעקב עקב המצב.
שעות פעילות: 9:00-20:00
טלפון להזמנות: 088606083 (בהזמנה מעל 100 ש"ח – משלוח חינם)
להזמנות אונליין באתר לחצו כאן >>>
קישור לפייסבוק

"רשת ילדים". תמונה באדיבות הלקוח

"רשת ילדים". תמונה באדיבות הלקוח


עלי באבא צעצועים

ימי ההסגר הפכו לימי גיבוש משפחתי, ואתם בטח מוצאים את עצמכם מוציאים משחקי קופסא משפחתיים שבמהלך השנה כמעט לא ראו אור יום. סיכוי סביר שהמשחקים הישנים כבר לא מתאימים לגיל הילדים או שהגיע הזמן לחדש מלאי. זה הזמן להכיר את עלי באבא.

קצת על המקום: רשת צעצועי עלי באבא הידועה במבחר הצעצועים הגדול והמגוון שלה, פתחה במיוחד לימים אלו שירות משלוחים על כל מוצרי החנות ואתם יכולים להזמין את המוצרים שתרצו משני הסניפים של הרשת, ולגרום לזמן בבית לעבור ממש מהר. שני הסניפים פתוחים ועומדים בהנחיות של מספר האנשים בקופה.

מגיעים עד הדלת עם: עלי באבא מגיעים אליכם עד הבית ואתם יכולים להזמין את כל משחקי הקופסא של כל המותגים, משחקי קלפים, משחקי קופסא וחשיבה אישיים ומשפחתיים, פאזלים המתאימים לגיל הרך ועד 1000 חלקים, משחקי פעילות לתינוקות, מכוניות, בובות, מוצרי יצירה וכלי כתיבה. בעלי באבא לא שוכחים גם את ילדי יום ההולדת וניתן להזמין משלוחי בלונים ומתנות ארוזות לילד החוגג. לכבוד המצב עלי באבא במבצע חוברות עבודה 1+1.
איפה ממוקמים על המפה: קניון באר יעקב, מרכז מסחרי צמרות
שעות פעילות: א' – ה' 08:00-20:00
טלפון להזמנות ומשלוחים: 054-6509530

עלי באבא. צילום עצמי

עלי באבא. צילום עצמי

עלי באבא. לוגו באדיבות הלקוח

עלי באבא. לוגו באדיבות הלקוח


סופר סטוק – מצטיידים לקראת פסח

אם אתם מתכננים כבר את ניקיון פסח, לא כדאי שכבר תצטיידו במוצרי ניקיון טובים ומגוונים? ב"סופר סטוק" תוכלו לקבל משלוח עד הבית עם כל המוצרים שאתם צריכים כדי להפוך את הבית למצוחצח ונוצץ וגם להעשיר את זמנכם עם מגוון אביזרים לבית, מוצרי חשמל וחד"פ, חוברות צביעה ויצירה לילדים ועוד ועוד.

קצת על המקום: סניף סטוק בבאר יעקב אמנם סגור בימים אלו עקב מיקומו בקניון באר יעקב, אך בעקבות המצב בעלי הסופר החליטו לספק שרותי משלוחים לתושבי באר יעקב בו תוכלו לקבל עד מפתן ביתכם את כל מוצרי החנות להם אתם זקוקים בכל יום בשנה ובמיוחד עכשיו. אז אם אתם כבר מתכננים את הנקיון לפסח, או מעוניינים בשדרוג ועיצוב הבית, תרימו טלפון והם יגיעו במהרה.
מגיעים עד הבית עם: אלכוג'ל (כן כן הגיע מלאי!), חומרי ניקוי, אביזרי נוי ועיצוב הבית (מוצרים חדשים לכבוד חג פסח), אביזרים לעיצוב הגינה, כלי בית, ציוד משרדי וכלי כתיבה, עבודות וחומרי יצירה, חוברות עבודה לילדים, צעצועים, ממתקים, מוצרי חשמל ביתיים, חד פעמי, מצעים
מגבות, מתנות לכל סיבה ואירוע.
משלוחים: שירות מתוגבר (מעל 100 שקלים -משלוח ב-10 ש"ח).
טלפון להזמנות: 0542337796

באדיבות "סופר סטוק"

באדיבות "סופר סטוק"

באדיבות "סופר סטוק"

באדיבות "סופר סטוק"


דוד ובניו חומרי בניין

סיכוי טוב שעוד ייצא משהו טוב מתקופת הבידוד – סוף  סוף יש לכם זמן לשפץ את הבית, לתקן דברים ששכחתם שנשברו או התקלקלו ולצבוע את הבית לכבוד פסח ביחד עם הילדים. אצל דוד ובניו החליטו לפתוח מחלקת משלוחים במיוחד לימים אלו כדי למנוע מכם לצאת מהבית ולעזור לכם למצוא תעסוקה.

קצת על המקום: דוד ובניו היא חנות לחומרי בניין המספקת לכם את כל מה שאתם צריכים לבית, וקצת יותר. עברתם לדירה חדשה? תקועים בבידוד ומחפשים לחדש את הבית? – דוד ובניו זו הכתובת בשבילכם. מצבע קיר ועד ציוד לגינה, תוכלו למצוא את כל מה

שתצטרכו. למקרה שתהיתם – החנות פתוחה כרגיל בכל ימות השבוע והמשלוחים יגיעו עד פתח הבית שלכם לפי הזמנה.מגיעים עד הדלת עם: מלבד צבע הכולל מכונת גיוון לצבעים שונים, תוכלו להזמין צבע לעץ לחידוש רהיטים, למתכת, יוד לגינון והשקיה, ברזים ואביזרי מקלחת, מוצרים ממחלקת החשמל, אינסטלציה ופרזול, שכפול מפתחות ועוד. בנוסף ניתן להתחדש לחג עם ריהוט גן, מנגל גז ומעשנות ודשא סינטי. וכמובן, ברוח התקופה – מסיכות, כפפות וחומר חיטוי לידיים.
איפה ממוקמים על המפה: קרן היסוד 51 באר יעקב
שעות פעילות: א' – ה' 07:00-18:00, ו' 07:00-13:00
שירות משלוחים: אפשרות למשלוחים עד בית הלקוח
טלפון להזמנות: 08-8624144

קישור לפייסבוק

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)

דוד ובניו חומרי בניין. לוגו באדיבות הלקוח

דוד ובניו חומרי בניין. לוגו באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר