הדמיה: יעקב קרדיט - איוולב מדיה
הדמיה: יעקב קרדיט - איוולב מדיה

בקרוב בבאר יעקב: שני מגדלי משרדים חדשים בעלות של 400 מליון שקל

המגדלים במתחם התעסוקה החדש מתוכננים להיבנות על שטח המחנה הצבאי צריפין: "הפרויקט החדש ממוקם בנקודה אסטרטגית בבאר יעקב אשר ילך ויתפתח בשנים הקרובות ויהפוך להיות מרכז הכובד העירוני"

פורסם בתאריך: 28.4.19 15:27

שני מגדלי משרדים חדשים יוקמו במתחם התעסוקה והמסחר החדש בבאר יעקב, שנולד על חורבות המחנה הצבאי צריפין. חברת אילה אגם, יוזמת הפרויקט, תשקיע בו כ-400 מיליון שקל והוא ישתרע על שטח של שישה דונמים ויכלול שני מגדלי משרדים של 18 קומות, שטח כל קומה יהיה 1,100 מ"ר, כאשר 38 אלף מ"ר מיועדים למשרדים ו-2,000 מ"ר למסחר במפלס הרחוב. בנוסף ייבנה חניון תת קרקעי שבו יפעלו כ-500 חנויות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרויקט מוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזיים שיאפשרו נגישות מקסימלית לעובדים במתחם כמו נגישות מכביש 431 (מודיעין-ראשל"צ), כביש 44, תחנת הרכבת בבאר יעקב והקו החום המתוכנן של הרכבת הקלה שיחבר את העיר לראשון לציון ולרמלה וכן לקווים לגוש דן.

מחברת אילה אגם, שבימים אלה החלה בשיווק המשרדים ושטחי המסחר, נמסר כי עד היום לא היה בבאר יעקב מרכז עיר אחד ברור, וכי הבנייה המתוכננת צפויה להפוך למרכז העיר החדש ולמשוך אליו את רוב הפעילות העירונית בשנים הקרובות כולל משרדי עירייה, מרכזי תרבות, פנאי ומסחר. לפי התחזיות, נמסר, באר יעקב צפויה לגדול בקצב מהיר ביותר ולהכפיל פי חמישה את אוכלוסייתה שתגיע לכ-100 אלף תושבים בשנים הקרובות, ולשם כך דרוש, לצד דירות חדשות למגורים, גם פיתוח שטחי מסחר ותעסוקה ושטחים לוגיסטיים.

לדברי איתן לוי וג'קי סויסה, בעלי חברת יזמות הנדל"ן אילה אגם, "הפרויקט החדש ממוקם בנקודה אסטרטגית בבאר יעקב אשר ילך ויתפתח בשנים הקרובות ויהפוך להיות מרכז הכובד העירוני. מהתכנון ניתן לראות בבירור כי נלמדו לקחי טעויות של הקמת שכונות חדשות כדוגמת פסגות אפק בראש העין המנותקות ממרכז אורבני חי ותוסס. התכנון במתחם החדש, המשלב מגורים לצד מסחר ותעסוקה, תרבות, בילוי ושירותים עירוניים, יוצר את המרקם האורבני הנכון ביותר להצלחת המתחם. לאור קצב אישורי התוכניות והנגישות הגבוהה לאזור, בעוד שנים ספורות האזור כולו ייראה אחרת לחלוטין, וכפי שחלה עליית ערך משמעותית במתחמים כדוגמת פארק המדע בנס ציונה או מרכז עינב במודיעין, אנו צופים כי כך יקרה גם במתחם זה בבאר יעקב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אמיר

    והברכות רק לראש המועצה ניסים גוזלן. כל השאר, ובמיוחד המתחרים, חרטטנים בחצי שקל. ניסו לבוא לתושבים בבחירות ולהגיד כמה רע כאן או כמה "לא יהיה" כאן מסחר ותעסוקה.

  2. דילן ממן

    זה רציני?
    על איזה נגישות תחבורתית מדברים בדיוק? צריפין לא נמצא על 431 וכביש 4313 פקוק כבר היום, לפני האכלוס המסיבי בשכונות המזרחיות של ראשון לציון, מחנה צריפין והבינוי בבאר יעקב. תחנת הרכבת של באר יעקב לא ממוקמת שם ולא במרחק הליכה סביר מצריפין.
    בנינים של 18 קומות הם לא בשורה בשביל ישוב בסדר גודל הזה. אין שום חזון או ציפיה לביקושים כשבונים 18 קומות.
    עם תחרות מפארק ה 1000 קשה לחשוב איזה חברות יבואו להצטופף דוקא בבאר יעקב ולהסתמך על שוק העבודה המקומי. נכון להיום באר יעקב היא לא יותר מהימור גדול בעל סיכויים נמוכים מה שלא מפתיע בהתחשב בהתנהלות של המועצה במקום הזה.

  3. קלינטן שושן

    מאיפה יבואו כל החברות לאכלס את המשרדים האלה? נבנים אינספור בנייני משרדים באזור המרכז כולל בראשון לציון

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין תחבורה שיגיעו לאזור ,התחילו לרכז את כל היי טק ומשרדים במתחם ה1000 בראשל"צ שזה תכנון לטווח רחוק עם רכבות וכבר התחילו בתשתיות רחבות,אני כתושב באר יעקב רוצה לחיות במקום שקט ונעים למשפחתי ונצא לעבודה במרחק 5 עד 10 דקות ברכבת לראשל"צ.
    בבקשה תעצרו ותעבירו לשם ,לא אומר לכם לא לבנות . מבקש התחשבות במי שגר במקום כי אנו רוצים לשמור על שקט למגורים באיכות.
    תודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר