תיכון עתיד נווה נחום מדווח: 4,000 שיעורים מקוונים מפרוץ משבר הקורונה

ברשת החינוך עתיד הכתירו את בית הספר השש שנתי בבאר יעקב כשיאן בלמידה מרחוק

פורסם בתאריך: 24.4.20 14:28

בבית הספר שש-שנתי עתיד נוה נחום שבבאר יעקב מדווחים על קרוב ל-4,000 שיעורים מקוונים מפרוץ משבר הקורונה.

רשת חינוך עתיד המנהלת את בית הספר עתיד נווה נחום בבאר, יעקב, בחרה במערכת המשו"ב כפלטפורמה העיקרית ללמידה מרחוק.

מנכ"לית משו"ב, ד"ר מירה המאירי, מסרה: "מערכת משו"ב הפועלת בכ-1,300 בתי ספר ברחבי הארץ, מהווה הכיתה המקוונת חלק אינטגרלי מתוכנת הניהול הבית ספרי וכך, ניתן בקלות לקבל תמונת מצב מערכתית על הלמידה מרחוק. מניתוח נתוני השימוש, עולה ש'עתיד נווה נחום' נמצא במקום הראשון בארץ בכמות השיעורים המקוונים שבוצעו במשו"ב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מתברר כי עם סגירת מוסדות החינוך, הנהלת עתיד נווה נחום שמה דגש על האתגר החינוכי-טכנולוגי ובתוך מספר שעות – הגדירו בהנהלה יעדים ותהליך עבודה מסודר, כאשר המטרה העיקרית היא שמירה על שגרת הלמידה והוראה גם בשעת חירום. צוות בית הספר בנה מערכת שעות המשלבת שיעורי חינוך, כישורי חיים ושיעורים מקצועיים, לרבות חינוך גופני ומגמות מתוך תפיסה פדגוגית הוליסטית רגשית – שבמצב חירום נכון לבנות לתלמיד מערכת מותאמת במיוחד למצב הלא פשוט בו אנחנו נמצאים.

בית הספר הצליח בתוך יומיים לשלב יותר מ-2,800 תלמידים. בנוסף, נערכו ישיבות צוות מקוונות -מקצועיות במקצועות הליבה, כדי לתאם תכני שיעורים ולשתף בהתגברות על קשיים טכניים – לצד שיתוף וגאווה בתוצרים.

בנוסף, מנהל בית הספר ד"ר יהל שחר מינה "כוכב תקשוב", שהיווה דמות תומכת למורים בכל קושי שנתקלו בו בלמידה המקוונת. "אני גאה בצוות הניהולי והחינוכי של עתיד נווה נחום, שהוכיח מעל לכל ספק סביר שהוא רואה באתגרים כהזדמנות לצמיחה ופיתוח המומחיות שבו", אמר ד"ר שחר, "הצוות מסוגל להיות יחידה אחת שעוברת מ-0 ל-100 במהירות ובהתגייסות מלאה, בחשיבה יצירתית, תוך פיתוח המומחיות ביחד עם התגברות על פחדים וחששות, פתרון בעיות ויכולת למידה מהירה  שהיא רבה לאין שיעור מהשגרה הפרונטלית היום יומית".

אייל קרמר, מנכ"ל רשת עתיד, מסר: "רשת עתיד היא מהמובילות בישראל שמפעילה כיום 45 מוסדות חינוך הטרוגניים בפריסה ארצית רחבה. אני מבקש להודות לצוות הפדגוגיה של רשת עתיד על ליווי והכוונה של צוות בית הספר ללמידה מקוונת, לראש המועצה ניסים גוזלן ולמנהל אגף החינוך על השותפות והאמון שהביאה לתוצאה יוצאת הדופן".

ראש המועצה ניסים גוזלן, שהצטרף לשיעור אזרחות בכיתה ט' עם המורה ימית בן חמו, הוסיף: "אגף החינוך במועצה קיים היערכות לחזרה לשגרת לימודים, בהתאם להנחיות משרד החינוך. בישיבות שקיימנו השתתפו כל גורמי החינוך ביישוב, לרבות הנהלת בית הספר. בישיבות שהתקיימו דנו בין השאר בנושא הלמידה מרחוק, על כל הקשיים וההתמודדות עמה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר